Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 (επεξεργασμένο) εσύ κάνεις λάθος, ΑΝ θες πας στο κατάστημα αγοράς και αν θες απευθύνεσαι στον κατασκευαστή/αντιπροσωπία, όπως ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν αυτοί που έχουν Logitech/Plextor/Dell προϊόντα που φημίζονται για το ΑΨΟΓΟ RMA τους... δεν μπορεί να σου πει ο κατασκευαστής/αντιπροσωπία δεν σε δεχόμαστε και πήγαινέ το στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες... το έχω κάνει προσωπικά όπως και ΠΟΛΛΟΙ άλλοι εδώ μέσα... Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2010 από ThReSh
Heatspreader Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2010 ..............................................................
Sotpapas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 εσύ κάνεις λάθος, ΑΝ θες πας στο κατάστημα αγοράς και αν θες απευθύνεσαι στον κατασκευαστή/αντιπροσωπία, όπως ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν αυτοί που έχουν Logitech/Plextor/Dell προϊόντα που φημίζονται για το ΑΨΟΓΟ RMA τους... δεν μπορεί να σου πει ο κατασκευαστής/αντιπροσωπία δεν σε δεχόμαστε και πήγαινέ το στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασες... το έχω κάνει προσωπικά όπως και ΠΟΛΛΟΙ άλλοι εδώ μέσα... Δεν έχει καμία υποχρέωση ο κατασκευαστής να καλύψει.. Αν το κανει ειναι για καλυτερη εξυπηρετηση και για να κερδισει πωλησεις. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Διαβασε να μορφωθεις.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 (επεξεργασμένο) επειδή είμαι αμόρφωτος και δεν πρόσεξα κάπου που να λέει ότι ο κατασκευαστής/παραγωγός δεν έχει υποχρεώση να καλύψει τον καταναλωτή, μπορείς να μου πεις που ακριβώς το γράφει γιατί δεν διάβασα τπτ για αυτό? edit: όχι το ότι η σύμβαση είναι ανάμεσα στον καταναλωτή και στον πωλητή, αλλά το που γράφει ότι δεν έχει υποχρέωση ο κατασκευαστής/παραγωγός που ισχυρίζεσαι εσύ... Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2010 από ThReSh
Sotpapas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 επειδή είμαι αμόρφωτος και δεν πρόσεξα κάπου που να λέει ότι ο κατασκευαστής/παραγωγός δεν έχει υποχρεώση να καλύψει τον καταναλωτή, μπορείς να μου πεις που ακριβώς το γράφει γιατί δεν διάβασα τπτ για αυτό? edit: όχι το ότι η σύμβαση είναι ανάμεσα στον καταναλωτή και στον πωλητή, αλλά το που γράφει ότι δεν έχει υποχρέωση ο κατασκευαστής/παραγωγός που ισχυρίζεσαι εσύ... (9) ότι ο πωλητής θα πρέπει να είναι ο άμεσος υπεύθυνος έναντι του καταναλωτή σε ό,τι αφορά την συμμόρφωση των αγαθών προς τους όρους της σύμβασης· ότι αυτή είναι η καθιερωμένη παραδοσιακή λύση στις έννομες τάξεις των κρατών μελών· ότι, εντούτοις, ο πωλητής θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα, όπως προβλέπεται από το εθνικό δίκαιο, να στραφεί κατά του παραγωγού, κατά προηγούμενου πωλητή ο οποίος εντάσσεται στην ίδια αλυσίδα συμβάσεων ή κατ' άλλου ενδιάμεσου, εκτός αν έχει παραιτηθεί από αυτό το δικαίωμα· ότι η παρούσα οδηγία δεν θίγει την αρχή της ελευθερίας σύναψης συμβάσεων μεταξύ του πωλητή, του παραγωγού, τυχόν προηγουμένου πωλητή ή παντός άλλου ενδιαμέσου· ότι οι κανόνες που καθορίζουν εναντίον ποίων μπορεί να στραφεί ο πωλητής και με ποιους τρόπους, πρέπει να προσδιορίζονται από το εθνικό δίκαιο· Δεν ξερω το μορφωτικο σου επιπεδο αλλα εδω το λεει ξεκαθαρα. Ο καταναλωτης στρεφεται στον ΠΩΛΗΤΗ και ο ΠΩΛΗΤΗΣ στη συνεχεια μπορει να στραφει στον ΠΑΡΑΓΩΓΟ. Δεν υποχρεουται ο παραγωγος να εξυπηρετησει τον καταναλωτη εκτος και αν το καταστημα εχει κλεισει ή αρνείται να εξυπηρετήσει τον καταναλωτη.(γραπτως)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 sorry αλλά δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να τηρήσεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτή την σειρά, απλά ότι είναι η "παραδοσιακή λύση", αν θες δεν την τηρείς και πηγαίνεις κατευθείαν στον κατασκευαστή...όπως κάνουμε όλοι μας και κανείς δεν μας έχει ζητήσει ποτέ το λόγο που δεν πήγαμε στο κατάστημα
tarantules Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 (επεξεργασμένο) Εγώ πως είχα μείνει με την εντύπωση οτι για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με ελλατωματικό προϊόν , με εγγύηση κλπ κλπ απευθύνεσαι στην ίδια την εταιρία και ΟΧΙ στον μεταπωλητή? Πάντως όλες τις φορές που απευθύνθηκα στην κατασκευάστρια εταιρία βρήκα άκρη και δεν μπαίνω καν στον κόπο να ασχοληθώ με αντιπροσώπους.Ειδικά εαν είναι Έλληνες που ως γνωστών (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) σε γράφουν στα παλιά των υποδημάτων τους.... Κλασικότατο παράδειγμα , η αγορά επίπλων από το ΙΚΕΑ πριν κάποια χρόνια που από ασυνενοησία και έλληψη υπευθυνότητας της εδώ αντιπροσωπίας στην Ελλάδα με εξανάγκασαν να πηγαινοέρχομαι στην Αθήνα για την παραλλαβή των επίπλων 3 φορές! Και όταν έπαιρνα τηλέφωνο να τους παραπονεθώ κρυβόντουσαν και με έκαναν μπαλάκι ο ένας στον άλλο. Βέβαια , αντί να πώ αι σιχτίρι και να μην ξαναασχοληθώ έστειλα mail κατευθείαν στα κεντρικά του ΙΚΕΑ Σουηδίας και μέσα σε λιγότερο από 1 ώρα το ξέχεσμα ήρθε από πολύ ψηλά.Οι σοβαροί και υπεύθυνοι Σουηδοί μην ξέρωντας τις εδώ λαμογιές των Ελληναράδων αντιπροσώπων τους ζήτησαν προσωπικές ακροάσεις του συμβάντος , επιστολές εξηγήσεων και γενικώς τους έκαναν άνω κάτω όπως με έκαναν και εμένα οι εδώ μάγκες.Δεν τους χάλασε που τους ταρακούνησα.... Με έπαιρναν τηλέφωνο για συγνώμες , μέχρι και επιστολές με δωρεάν κουπόνια εκπτωτικά πήρα.:lol: Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2010 από tarantules
john2gr Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δεν έχει καμία υποχρέωση ο κατασκευαστής να καλύψει..Αν το κανει ειναι για καλυτερη εξυπηρετηση και για να κερδισει πωλησεις. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Διαβασε να μορφωθεις. What ThReSh said. Κάθε προϊόν έρχεται με εγγύηση από τον ίδιο κατασκευαστή (μέσα στο κουτί θα την βρεις αν ψάξεις). Μην μπερδεύεις την εγγύηση που δίνει το μαγαζί.
dimitrisak Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Παιδια σκευτομαι να τα παρω και εγω αυτα τα ηχεια....απλα επειδη με κοβω να μαζευω λευτα για να τα παρω θελώ να μου πειτε κανενα μαγαζι να τα παρω.....δηλαδη αμα τα βρω με καμια 300αρα ειμαι μια χαρα....
iced Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Φιλε μου προσφτατα γνωστος μου τα αγορασε 320 απο hardshop.gr
dimitrisak Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 το hardshop.gr ειχε εξοδα αποστολης?ποιο πριν διαβασα οτι ειχαν παει και 220-230 ευρω...λετε να ξαναπαει τοσο?
vrodinos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Φιλε μου προσφτατα γνωστος μου τα αγορασε 320 απο hardshop.gr Σημερα τα εχει 393.25 € το hardshop.gr ειχε εξοδα αποστολης?ποιο πριν διαβασα οτι ειχαν παει και 220-230 ευρω...λετε να ξαναπαει τοσο? Ελάχιστα Μεταφορικά 4 €
dimitrisak Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 καλα θα περιμενω λιγο να δω για την τιμη...παντως οτι θα τα τσιμπισω ειναι σιγουρο...αλλα θα περιμενω να δω την τιμη...
Droidlock Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δεν ειναι μονο τα Z-5500 , σχεδον σε ολα τα ηχεια της logitech εχουν αυξηθει οι τιμες. Ελπιζω το καλοκαιρι να δουμε λογικες τιμες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα