Προς το περιεχόμενο

vga memory bandwidth


oneofthem

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

όταν λέω 3d applications δεν εννοώ "3d games", εννοώ προγράμματα όπως το lightwave, maya κλπ

οι "δύο κόσμοι" που αναφέρθηκα αναφέρονται στο κόσμο των απαιτήσεων που έχουν τα παιχνίδια από τη μία (πχ crysis) και στον κόσμο των απαιτήσεων των 3d εφαρμογών από την άλλη (πχ lightwave), μάλλον στη βιασύνη μου δεν τα διαχώρισα ώστε να είμαι πιο κατανοητός

αν όντως δεν ήμουν κατανοητός, αν θες ξαναρίξε μια ματιά στο προηγούμενο post μου για να το δεις υπό την διευκρίνηση αυτή

όποτε έχεις χρόνο βέβαια, γιατί ήδη έχεις γράψει πολλά:)

 

Αν ήσουν πιο ξεκάθαρος δεν θα μπερδευόμουνα ;)

 

Οι επαγγελματικές εφαρμογές που αναφέρεις όντως ρίχνουν μεγαλύτερο βάρος στην γεωμετρία και αν και υπάρχει αισθητή διαφορά μεταξύ των 2 μεγάλων εταιριών εδώ (=/>R600 1 Tri/clock, =/>G80 1 Tri/2 clocks) η ποιότητα των οδηγών της εκάστοτε πλευράς και η ανάλογη υποστήριξη είναι που κρατούν ακόμα την μία εταιρία να έχει το προβάδισμα.

 

Στις περιπτώσεις αυτές το εύρος μνήμης είναι ακόμα πιο δευτερεύων από ότι σε κάποιο παιχνίδι σε πραγματικό χρόνο και όπως ανέφερε ήδη πολύ σωστά ο tmjuju υπάρχουν αισθητές διαφορές μεταξύ 3d modelling για παράδειγμα και ενός τρισδιάστατο παιχνιδιού. Αν έχεις παρατηρήσει οι επαγγελματικές κάρτες συνήθως έχουν χαμηλότερο εύρος μνήμης από ότι τα mainstream "αδέρφια" τους, αλλά συνήθως πολύ περισσότερη ποσότητα μνήμης.

 

Η high end Quadro που βασίστηκε στο G80 είχε 1.5GB μνήμης έναντι 768MB της 8800GTX και η high end Quadro που βασίζεται στο GT200 έχει 4GB μνήμης έναντι 1GB στην GTX280. ΄Αλλωστε το κόστος των καρτών αυτών είναι δευτερεύων σε αυτές τις αγορές, μιας και εκτός άλλων ένας επαγγελματίας κάνει ουσιαστική απόσβεση με την αγορά εξοπλισμού για την δουλειά του.

 

Τώρα ανάλογα με το πρόβλημα… ανάλογη και η λύση. Λ.Χ. αν θές rendering κινηματογραφικού επιπέδου τότε θα πας σε render farm.

 

Teslaaaaaaaaaa ;)

 

http://www.nvidia.com/object/tesla_s1070.html

Δημοσ.

 

Κουβέντα να γίνεται.

Ναι μπορώ να φανταστώ ένα ράκ γεμάτο tesla. Αν και δεν ξέρω κάποιον που να έχει :-( . Και αμφιβάλω εάν έχουν χρησιμοποιηθεί ως τώρα (και οι προηγούμενες) στον κινηματόγραφο. Βεβαία δεν παρακολουθώ εναγωνίως τις εξελίξεις.

 

Όσα farms έχω δει με brazil/vray etc. εξακολουθούν να τρέχουν σε cpu. Τα τελευταία χρόνια και σε αρχιτεκτονικές χ86 αμδ64. Μάλιστα υπάρχουν αρκετά (πολύ) μικρά φαρμς σε σπίτια ερασιτεχνών στην Ελλάδα με commodity hardware.

 

Με το CUDA και άλλα εργαλεία δεν αποκλείω σε κάποια στιγμή να δούμε renderers natively compiled for tesla. (αν και δεν είναι ίσος η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση τους)

1Rack X Vray@tesla S1070 1U ακούγετε συγκλονιστικό…

Ελπίζω κάποτε να βρεθεί το opportunity να στίζω ένα με τα χεράκια μου ;-)

Δεν θέλω μισθό. Will work for Teraflops. (και όχι για bandwidth αυτή τη φορά)

Δημοσ.

(προσπέρασα το τελευταίο σχόλιο του tmjuju για το tesla)

καλά το rendering ούτως ή άλλως δεν έχει να κάνει με τις κάρτες, ας το βγάλουμε από τη συζήτηση

ούτε το θέμα quadro fx και opengl μας ενδιαφέρει και από τη μια γιατί έχω σχετικά ολοκληρωμένη εικόνα για τις quadro fx αλλά και γιατί θα πάει αλλού η συζήτηση και δεν με ενδιαφέρει, ειδικά αν μπλέξουμε μιλώντας για ogl drivers

Στο ligthwave etc. την κάρτα απλά την αξιοποιείς για ένα (semi) realtime preview … απλά.

Οι απαιτήσεις δεν έχουν λόγο να μην είναι ίδιες εφόσον το target είναι ανάλογο με ένα παίγνιο.

Δηλαδή άντε στην καλύτερη με το Lightwave να κάνεις preview μια σκηνή που θα μπορούσε να υπάρχει μέσα και σε ένα παίγνιον.

εκεί είναι η διαφορά, σε 3d δεν κάνεις απλά preview μια σκηνή που θα μπορούσε να βγει από ένα παιχνίδι, γιατί μιλάμε για πολύ περισσότερη γεωμετρία, πολύ περισσότερη λεπτομέρεια και από την άλλη δε μιλάμε για την ίδια ποσότητα textures (μιλάμε για μικρότερη συνήθως δλδ)

 

γιαυτό ξεχωρίζω τις ανάγκες του ενός περιβάλλοντος από το άλλο, δε λέω ότι διαφέρουν κατά βάση, προφανώς με τον ίδιο τρόπο λειτουργούν και τα δύο αλλά η χρήση τους αυτή καθαυτή δίνει διαφορετική βαρύτητα σε διαφορετικά features με αποτέλεσμα να δημιουργούν διαφορετικές απαιτήσεις για τις κάρτες που χρησιμοποιούν αφού διαφορετικά χαραχτηριστικά των καρτών χρησιμοποιούνται περισσότερο ή λιγότερο σε κάθε περίπτωση

 

για παράδειγμα οι επαγγελματικές κάρτες με μεγάλη μνήμη (πχ πάνω από 512) δεν έχουν κάποια ουσία ως προς το συγκεκριμένο feature γιατί δεν πρόκειται να χρειαστείς τόση μνήμη δουλεύοντας σε ένα πρόγραμμα 3d, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση

 

η εικόνα που έχω ο ίδιος και πιστεύω ότι έχω καλή εικόνα (χ.σε μας ρε μεγάλε αν έχεις καλή εικόνα τι μας πρήζεις...:))είναι ότι αν δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο στα παιχνίδια (όπως γράψατε) τότε παίζει ακόμη μικρότερο ρόλο σε 3d εφαρμογές, δλδ μεγαλύτερο bandwidth δεν θα επιταχύνει κάποια λειτουργία σε 3d εφαρμογές, αυτό θέλω να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω

 

γενικότερα πιστεύω ότι θέμα καλύφθηκε πάντως, μη σας κουράζω κιόλας

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...