themis Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2008 Έχω κάνει μία κράτηση για μία πτήση με την skyeurope εδώ και πολύ καιρο (από τον ιουνιο,και η αναχώρηση είναι 15 οκτωβρίου).Σήμερα τελείως τυχαία μπαίνω στο site και βλέπω πως η πτήση αναχώρησης έχει αλλάξει ώρα ενώ η πτήση επιστροφής έχει ματαιωθεί. (Χωρίς να με έχει ειδοποιήσει κανείς ακόμη) τους στέλνω mail και μου απαντουν πως μπορώ να μεταφερθώ σε άλλη διαθέσιμη πτήση του +-7 ημέρες. το έψαξα και βρήκα πως υπάρχει αυτό το σύνολο κανονισμών http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:EL:HTML νομίζω η περίπτωση μου εμπίπτει στο συγκεκριμένο κανονισμό.Σε αυτή την περίπτωση πέραν των αλλαγμένων εισητηρίων σύμφωνα με το άρθρο 7 διακαιούμαι αποζημίωσης 400 ευρώ. Επίσης,αποφάσισα να μεταφέρω την αναχώρηση στη διαθέσιμη πτήση μία μέρα μετά.Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να μου πληρώσουν και την επιπλέον μέρα στο ξενοδοχείο. Αν κάποιος γνωρίζει η μπορεί να καταλάβει κάπως καλύτερα ας με διαφωτίσει κ εμένα.
TNT1982 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2008 δυστυχως οχι.Συμφωνα με τον κανονισμο,ειδοποιηθηκες εγκαιρως αρα δεν δικαιουσαι. Άρθρο 5 Ματαίωση 1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται: .... γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν: i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή
themis Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2008 Δεν θα πρέπει τουλάχιστον να πληρώσουν την επιπλέον ημέρα στο ξενοδοχείο?
TNT1982 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2008 δυστυχως ουτε αυτο...η ειδοποιηση ηταν εγκαιρη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.