Προς το περιεχόμενο

Αποζημίωση από αεροπορική εταιρεία


themis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω κάνει μία κράτηση για μία πτήση με την skyeurope εδώ και πολύ καιρο (από τον ιουνιο,και η αναχώρηση είναι 15 οκτωβρίου).Σήμερα τελείως τυχαία μπαίνω στο site και βλέπω πως η πτήση αναχώρησης έχει αλλάξει ώρα ενώ η πτήση επιστροφής έχει ματαιωθεί. (Χωρίς να με έχει ειδοποιήσει κανείς ακόμη)

τους στέλνω mail και μου απαντουν πως μπορώ να μεταφερθώ σε άλλη διαθέσιμη πτήση του +-7 ημέρες.

το έψαξα και βρήκα πως υπάρχει αυτό το σύνολο κανονισμών

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:EL:HTML

 

νομίζω η περίπτωση μου εμπίπτει στο συγκεκριμένο κανονισμό.Σε αυτή την περίπτωση πέραν των αλλαγμένων εισητηρίων σύμφωνα με το άρθρο 7 διακαιούμαι αποζημίωσης 400 ευρώ. Επίσης,αποφάσισα να μεταφέρω την αναχώρηση στη διαθέσιμη πτήση μία μέρα μετά.Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να μου πληρώσουν και την επιπλέον μέρα στο ξενοδοχείο.

 

Αν κάποιος γνωρίζει η μπορεί να καταλάβει κάπως καλύτερα ας με διαφωτίσει κ εμένα.

Δημοσ.

δυστυχως οχι.Συμφωνα με τον κανονισμο,ειδοποιηθηκες εγκαιρως αρα δεν δικαιουσαι.

 

Άρθρο 5

 

Ματαίωση

 

1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:

 

....

γ) αποζημίωση από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 7, εκτός αν:

 

i) έχουν πληροφορηθεί τη ματαίωση δύο εβδομάδες τουλάχιστον πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, ή

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...