Προς το περιεχόμενο

Δυσκολία σχολων ΑΕΙ-ΤΕΙ


thief7710

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα και απο μενα.Καθησα και διαβασα μερικα απο τα post του συγκεκριμενου thread και παρατηρησα μια εξαντλητικη μπλαμπλαλογια και μια κατασταση που σιγουρα η λεξη που θα την χαρακτηριζε ειναι η λεξη ''αβαβα''...

 

Και εγω φοιτητης ειμαι στο Μαθηματικο Αθηνων.Θελετε να μιλησουμε για Μ.Ο αποφοιτησης?Θελετε να πουμε ιστοριες περι κομπλεξικου-διεφθαρμενου συστηματος?Οσες θελετε,απο που να πρωτοξεκινησω..Αλλα ολα αυτα δεν εχουν καποιο νοημα αφου αφενος δεν καταληγουμε πουθενα και αφετερου γνωριζουμε πως στην τελικη το βασικο θυμα ηταν,ειναι και θα ειναι ο φοιτητης σε αυτη την υποθεση.Ξεκεινωντας απο αυτον που ξυνει τα @@ μεχρι εκεινον που κωλοπαλευει να βγαλει την σχολη.Καλοσκεφτητε το..

 

Αλλα ετσι δεν βρισκουμε και ουτε προκειτε να βρουμε λυση στο προβλημα.Ναι φταινε και οι φοιτητες 100% αλλα εδω μιλαμε για απροσωπες καταστασεις..απροσωπα συστηματα..απροσωπη διδασκαλια.Καταστασεις που αλλους τους απογοητευουν,μερικους τους ''βολευουν'' και σε αλλους τους περναει αδιαφορο.Και μιλαω για τις περισσοτερες σχολες μιας και ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν σχολες που σιγουρα τα παραπανω δεν τις αγγιζουν τοσο..

 

Παραταυτα..Ενα ειναι σιγουρο:Υπομονη-Παθος για το αντικειμενο σου και καλη καρδια θελει..Αυτη η συνταγη μπορει και να πετυχει..Αυτα απο εμενα.Καλη συνεχεια ευχομαι σε ολους.!

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ηλιθιο συστημα γτ τα αληθινα προβληματα δεν λυνοντα μεσα σε ενα 8ωρο, γτ δεν το εβαζαν ως εργασια με ερευνα εργαστηρια κτλ;

 

Εντάξει, μην φανταστείς οτι ήταν σαν να σχεδιάζεις αεροπλάνο από την αρχή. Απλά ένα αρκετά ζόρικο θέμα ήταν. Να σε εξετάσουν οτι πραγματικά έχεις μάθει αυτά που έπρεπε να μάθεις και είσαι όντως μηχανικός.

 

Παραταυτα..Ενα ειναι σιγουρο:Υπομονη-Παθος για το αντικειμενο σου και καλη καρδια θελει..Αυτη η συνταγη μπορει και να πετυχει..Αυτα απο εμενα.Καλη συνεχεια ευχομαι σε ολους.!

 

+1.

Δημοσ.

μου αρεσει η υπογραφη σου. τελος παντων δεν μπορω να φανταστω τι ειδους προβλημα θα μπορουσαν να βαλουν για το 8ωρο.... κατι του στυλ τι διωρθωσεις πρεπει να γινουν στην ταδε κατακασκευη για να λυθουν αυτα και αυτα τα προβληματα;

εκει που ειμαι παντως εγω μας βαζουν απο το πρωτο ετος εργασιες και διαρκει μηνες....πχ μια φορα στο δευτερο ετος η εργασια ηταν να κατασκευασουν μια βαρκα απο μπετον....μην ρωτησεις πως το εκαναν δεν εχω ιδεα εγω ειμαι τουβλο στην μηχανικη λολ

Δημοσ.
Να το σχολιάσω αυτό?

 

Είπα σε άχρηστα μαθήματα σχετικά με το αντικείμενο όπως σε μένα τα μαθηματικά. Δεν έχω καταλάβει ακόμα που θα μου χρειαστούν οι δακτύλιοι και οι ομάδες.

Δημοσ.

Μόνο,που αν κάποτε σου χρειαστούν-ποτέ δε ξέρεις-θα κάνεις τη πάπια,μιας και τυπικά τα χεις περάσει...κι δεν είναι θέμα φταίει-δε φταίει στο καθηγητή,είναι θέμα οτι ο καθηγητής της 3βάθμιας σε βγάζει στη αγορά,εργασίας,οπότε πρέπει να βάζει το 5 μόνο σ'όσους κατέχουν τα βασικά επι του θέματος,το 7 σ'όσους ανταποκρίνονται ικανοποιητικά και ούτω καθ'εξής...

Δημοσ.
Μόνο,που αν κάποτε σου χρειαστούν-ποτέ δε ξέρεις-θα κάνεις τη πάπια,μιας και τυπικά τα χεις περάσει...κι δεν είναι θέμα φταίει-δε φταίει στο καθηγητή,είναι θέμα οτι ο καθηγητής της 3βάθμιας σε βγάζει στη αγορά,εργασίας,οπότε πρέπει να βάζει το 5 μόνο σ'όσους κατέχουν τα βασικά επι του θέματος,το 7 σ'όσους ανταποκρίνονται ικανοποιητικά και ούτω καθ'εξής...

 

Παπάρια μέντολες λες. Οι καθηγητές ειδικά στην πληροφορική ξέρουν πολύ ωραία θεωρητικά θέματα αλλά από εφαρμογή μηδέν. Οπότε δε με μπάζει κανείς στην αγορά εργασίας

Δημοσ.
Παπάρια μέντολες λες. Οι καθηγητές ειδικά στην πληροφορική ξέρουν πολύ ωραία θεωρητικά θέματα αλλά από εφαρμογή μηδέν. Οπότε δε με μπάζει κανείς στην αγορά εργασίας

 

α) Μάντολες και όχι μέντολες είναι η έκφραση.

β) Και τα θεωρητικά αλλά και οι εφαρμογές είναι απαραίτητες.

γ) Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ακαδημαϊκή ΔΕΝ είναι επαγγελματική.

Δημοσ.

 

γ) Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ακαδημαϊκή ΔΕΝ είναι επαγγελματική.

 

κοιτα μην τρελαθουμε κιολας. απο το πανεπιστημειο τσιμπαν ανθρωπους για δουλειες και τους κλεινουν συμβολαια. καλα οχι στο ελλαντα αλλα αλλου ετσι ειναι

Δημοσ.
α) Μάντολες και όχι μέντολες είναι η έκφραση.

β) Και τα θεωρητικά αλλά και οι εφαρμογές είναι απαραίτητες.

γ) Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ακαδημαϊκή ΔΕΝ είναι επαγγελματική.

 

 

Και γι αυτό είναι εκτός τόπου κ χρόνου,και άχρηστη πολλές φορές.Κανονικά ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι επαγγελματική κυρίως σε τεχνολογικές κ πολυτεχνικές σχολές.

Δημοσ.
Και γι αυτό είναι εκτός τόπου κ χρόνου,και άχρηστη πολλές φορές.Κανονικά ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να είναι επαγγελματική κυρίως σε τεχνολογικές κ πολυτεχνικές σχολές.

 

στο ελλαντα οχι στο εξωτερικο;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...