Προς το περιεχόμενο

Δυσκολία σχολων ΑΕΙ-ΤΕΙ


thief7710

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Για μένα το πιο σωστό είναι από τη στιγμή που ο άλλος είναι τελειόφοιτος το 3 να γίνεται 5. Μην το ταλαιπωρείς ρε μλκ τον άλλο. Δε σου φταίει σε τπτ.

 

Να το σχολιάσω αυτό?

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Να το σχολιάσω αυτό?

 

Σχολίασέ το.Απλά αν άλλος θέλει 2-3 μαθήματα για πτυχίο συμφωνώ με τον afentiko.Αν όμως έχει 50 μαθήματα,αλλάζει το θέμα.

Δημοσ.

Αν και η πρόταση σου βολεύει πολύ κόσμο έχει ένα κενό.

Για να πάρει κάποιος οποιοδήποτε πτυχίο πρέπει να περάσει επιτυχώς έναν αριθμό μαθημάτων, ας πούμε 50.

Με την λογική σου το 50 γίνεται ουσιαστικά 47.

Δηλαδή δώρο τα τρια...(μαθήματα για να μην παρεξηγούμαστε).

Ποιος ο λόγος να πρέπει να πάει να δώσει τα επιπλέον τελευταία μαθήματα αυτός που είναι στο πτυχίο αν το 3 γίνεται 5?

Καλύτερα να μειωθούν τα μαθήματα σε 47.

Βέβαια εφαρμόζοντας την ίδια λογική τα 47 πάνε στα 44 και πάει λέγοντας.

Δημοσ.

Δεν είναι ακριβώς έτσι καθώς παραλείπεις την (όποια) γνώση. Άλλο να κάνεις 2 μαθήματα και το 3 να στο κάνει 5 ο καθηγητής και άλλο να μη τα κάνεις καθόλου.

 

Οι αλλαγές που χρειάζονται είναι πολλές και το επίπεδο ειδικά στα ΤΕΙ είναι χαμηλό. Το 3-5 σε 2 μαθήματα για να πάρει ο φοιτητής το πτυχίο είναι ασήμαντο.

Δημοσ.
Δεν είναι ακριβώς έτσι καθώς παραλείπεις την (όποια) γνώση. Άλλο να κάνεις 2 μαθήματα και το 3 να στο κάνει 5 ο καθηγητής και άλλο να μη τα κάνεις καθόλου.

 

Οι αλλαγές που χρειάζονται είναι πολλές και το επίπεδο ειδικά στα ΤΕΙ είναι χαμηλό. Το 3-5 σε 2 μαθήματα για να πάρει ο φοιτητής το πτυχίο είναι ασήμαντο.

 

Δεν παραλείπω την γνώση, καθώς κάποιος ο οποίος παίρνει 3 στα 10 δεν έχει όση γνώση χρειάζεται για να θεωρηθεί επαρκής για το συγκεκριμμένο μάθημα.

Άλλωστε οι πιθανότητες κάποιος στο πτυχίο να πηγαίνει στις παρακολουθήσεις για να διδαχτεί ένα μάθημα να παίρνει γνώσεις και να κόβεται συνεχώς με τρία είναι λίγες.

Αν δεν υπάρουν οι εξετάσεις ποιος ο λόγος να είναι μάθημα και να μην έχει την μορφή επιμορφωτικών σεμιναρίων...

Όσο για το επίπεδο, αποτελεί πάντα ευθύνη τόσο των διδασκόντων όσο και των διδασκόμενων.

Δημοσ.
Δεν είναι ακριβώς έτσι καθώς παραλείπεις την (όποια) γνώση. Άλλο να κάνεις 2 μαθήματα και το 3 να στο κάνει 5 ο καθηγητής και άλλο να μη τα κάνεις καθόλου.

 

Οι αλλαγές που χρειάζονται είναι πολλές και το επίπεδο ειδικά στα ΤΕΙ είναι χαμηλό. Το 3-5 σε 2 μαθήματα για να πάρει ο φοιτητής το πτυχίο είναι ασήμαντο.

 

αντε, παλι γενικευσεις... το επιπεδο στα ΤΕΙ δεν ειναι χαμηλο. χαμηλο ειναι το επιπεδο των παιδιων εκεινων που το συστημα τους επετρεπε να μπαινουν στη σχολη με 5 και 6. αλλα ειδικα τα 3 μεγαλα τει αθηνα, θεσνικη και πατρα εχουν βασεις μεγαλυτερες και απο αει.

Δημοσ.
Δεν παραλείπω την γνώση, καθώς κάποιος ο οποίος παίρνει 3 στα 10 δεν έχει όση γνώση χρειάζεται για να θεωρηθεί επαρκής για το συγκεκριμμένο μάθημα.

Άλλωστε οι πιθανότητες κάποιος στο πτυχίο να πηγαίνει στις παρακολουθήσεις για να διδαχτεί ένα μάθημα να παίρνει γνώσεις και να κόβεται συνεχώς με τρία είναι λίγες.

Αν δεν υπάρουν οι εξετάσεις ποιος ο λόγος να είναι μάθημα και να μην έχει την μορφή επιμορφωτικών σεμιναρίων...

Όσο για το επίπεδο, αποτελεί πάντα ευθύνη τόσο των διδασκόντων όσο και των διδασκόμενων.

Δυστυχώς σήμερα η βαθμολογία στις εξετάσεις δεν αντικατοπτρίζει και τη γνώση.Αποτέλεσμα να παίρνουν πτυχίο φοιτητές και βγαίνοντας στην αγορά εργασίας να έχουν μηδενικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενό τους (φυσικά δεν ισχύει σε όλες τις σχολές).

 

Με λίγα λόγια, σε πανεπιστήμια που περνάς μαθήματα με αντιγραφές, περνάς μαθήματα αν είσαι μέλος πολιτικών φοιτητικών οργανώσεων, παίρνεις επιδοτήσεις ενοικίου-μεταπτυχιακά-κλπ αν είσαι μέλος της ΠΑΣΠ-ΔΑΠ-... ,ο καθηγητής διορθώνει στην τύχη, διδάσκονται παλαιωμένες γνώσεις από ανθρώπους που βαριούνται να εξελίχθούν, το να σου κάνει ένας καθηγητής το 3-5 σε ένα μάθημα για να πάρεις το πτυχίο είναι εντελώς ασήμαντο.

 

elena blue,

εννοείται οτι δεν ισχύει για όλα τα ΤΕΙ. Γενικά όμως το επίπεδο είναι χαμηλό και συμφωνώ οτι ευθύνεται το κράτος.

Δημοσ.

Δεν αντιλέγω οτι είναι ασήμαντο.

Σκοπός όμως είναι να καταφέρουμε να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα, όχι να τα χειροτερέψουμε με λογικές αν χρωστάω 3 μαθήματα για πτυχίο και γράψω τρία με περνάν.

 

Επίσης να τονίσω οτι το πτυχίο του οποιοδήποτε τμήματος θεωρητικά προσφέρει ακαδημαϊκές γνώσεις, όχι επαγγελματικές.

Στα περισότερα τμήματα η σύνδεση μαθημάτων-προγράμματος σπουδών με την αγορά εργασίας αποτελεί κόκκινο πανί για πολλούς.

Δημοσ.

Η λογική του "μου έχουν μείνει 3 μαθήματα και γιαυτό ο καθηγητής θα πρέπει το 3 να μου το κάνει 5 για να περάσω" μάλλον προήλθε από κάποιο άλλο πλανήτη.

:eek:

Όπως είπε και ένας προλαλήσας, αν έχεις 50 μαθήματα και τα 3 τελευταία σου τα κάνει δώρο ο καθηγητής ("για να πάρει πτυχίο το παιδι" λες και αν στρώσει λίγο παραπάνω κώλο δεν θα το πάρει) τότε τι νόημα έχει να υφίστανται στο πρόγραμμα σπουδών?

Εκτός αυτού, τι διαφορά έχουν τα 3 πρώτα μαθήματα από τα 3 τελευταία?Όλα είναι υποχρεωτικά μαθήματα που θα πρέπει να εξεταστούν επιτυχώς.Αν όχι τότε ο φοιτητής δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για να λέγεται πτυχιούχος του εκάστοτε τμήματος.

Τα ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν είναι ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα να κάνουν εκπτώσεις και χάρες - διευκολύνσεις και ούτε θα έπρεπε.

Μήπως ξεχνάτε ότι τα τρία τελευταία μαθήματα υπάρχει περίπτωση να είναι εξαιρετικά σημαντικά για τη μετέπειτα επαγγελματική σας πορεία?

 

Και ένα τελευταίο.Άχρηστες σχολές δεν υπάρχουν.Ακόμα και οι σχολές χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας δεν είναι άχρηστες και έχουν πολλά να προσφέρουν στο συνειδητοποιημένο φοιτητή.:P

Δημοσ.

Εγώ ένα ξέρω: Η παιδεία στην Ελλάδα είναι μπ...έλο, και θα συνεχίσει να είναι το ίδιο. Όλοι λένε οτι είναι σε άσχημη κατάσταση κλπ, αλλά κανένας δεν θέλει να κάνερι τίποτα για να αλλάξει...

 

Από την μία οι φοιτητές που πατάνε όποτε τους καπνίσει, αφήνουν 30+++ μαθήματα και στο πτυχίο τρέχουν να τα μαζέψουν, αρνούνται να διώχνεται όποιος δεν τελειώνει στα κανονικά εξάμηνα της σχολής (γιατί να δωθούν και παραπάνω εξάμηνα???? πού αλλού στον κόσμο γίνεται αυτό???), περιμένουν με 2 ώρες διάβασμα, με σκονάκι, αντιγραφή από τον διπλανό, επιεική επιτηρητή, δέηση στον Αλλάχ να περάσουν, και τρέχουν και παρακαλάνε το 3 να γίνει 5. Και μην ακούσω οτι κάποιοι δουλέυουνε κλπ...Πόσοι είναι πια αυτοί, ένα 2%??? Αυτό είναι το πρόβλημα? Και στο κάτω κάτω ρε φίλε, άμα θες να δουλέψεις μην σπουδάζεις, δεν σε ανάγκασε κανείς... Μην μιλήσω για τα κόμματα, μεγάλες λέρες όλοι τους αναιξερέτως. Οι περισσότεροι αγωνίζονται για την παιδεία, ο καθένας με τον δικό τους τρόπο και σε μάθημα ούτε που πατάνε, στις καφετέριες απέξω όμως πρώτες μούρες, είτε αριστεροί είτε δεξιοί.

 

Οι καθηγητές από την άλλη, μεγάλοι καραγκιόζηδες στην πλειονότητά τους, νομίζουν οτι επειδή είναι καθηγητές είναι και κάποιοι. Ούτε που πατάνε στα μαθήματα, ούτε που ενδιαφέρονται για τους φοιτητές, στ @@ τους τους έχουν γραμμένους όλους, λεφτά να βγάζουν θέλουν και το όνομά τους να φιγουράρει. Αξιολόγηση δεν θέλουν γιατί ξέρουν οτι οι περισσότεροι θα ξεβολευτούν, αν όχι θα πάρουν πόδι.

 

Το έχω ξαναπέι και στο παρελθόν. Το ελληνικό πανεπιστήμιο δεν υπολείπεται των πανεπιστημίων του εξωτερικού σε πρόγραμμα σπουδών. Σε θέματα οργάνωνσης υπολείπεται. Εϊναι ένα τεράστιο μπ...έλο. ΑΝ κάποιος καταφέρει να περάσει από αυτό το σύστημα σωστά, τότε θα πάει μπροστά. Ευτυχώς που υπάρχει και μια μερίδα τόσο καθηγητών όσο και φοιτητών που κρατάει τα μπόσικα, αλλιώς θα είχαμε καταντήσει Μπανανία στο θέμα της εκπαίδευσης.

Δημοσ.

[Πόσοι είναι πια αυτοί, ένα 2%??? Αυτό είναι το πρόβλημα? Και στο κάτω κάτω ρε φίλε, άμα θες να δουλέψεις μην σπουδάζεις, δεν σε ανάγκασε κανείς... ]

 

το θετεις πολυ λαθος. το ζητημα ειναι να μην αναγκαστει να δουλεψει ο φοιτητης και οχι να μη σπουδασει. γιατι αν ισχυε η δικη σου λογικη, πολλοι επιστημονες και μορφωμενοι, οι οποιοι ειναι ανω των 50, αν δε δουλευαν δε θα μπορουσαν να σπουδασουν και η ελλαδα θα συνεχιζε να κυβερνειται πολιτικα και κοινωνικα απο λογικες και πρακτικες του '40 και του '50. και τα περι μπουρδελου που λετε, το ανεφερα και σε προηγουμενο μνμ, ουσιαστικα με την πληρη απαξιωση εξυπηρετειτε την ταχεια αναγνωριση των ιδιωτικων κολλεγιων. και οπως πολυ σωστα εχει επισημανει ο γιωργος πιπεροπουλος, αυτα τα εγχωρια "κολλεγια" δεν ειναι μη κερδοσκοπικοι οργανισμοι, ειναι ιδιωτικες επιχειρησεις. ξερετε τι σημαινει επιχειρηση? μεγιστοποιηση κερδους με το ελαχιστο κοστος...

Δημοσ.

orion καποια τα λες ψιλοσωστα καποια λαθος...το 2% πρωτα απολα ειναι καπως μεγαλο λαθος και χανεις ενα πολυ βασικο σημειο...Ειναι πολλα ειδη σπουδων που αν εγκλωβιστεις στον κοσμο σου και αποκοπεις απτον εξω κοσμο κ-α-ηκ-ε-ς..Δηλ πχ οικονομικες σχολες/υπολογιστων δεν θελουν συνεχη ενασχοληση με την επικαιροτητα για να "ξερεις τι παιζει" και να μην "σκουριασεις"?Τα βιβλια δεν ειναι παντα τοσο απ του ντεητ ουτε τα βιβλια ειναι το Α και το Ω για την επαγγελματικη επιτυχια γιατι η θεωρια διαφερει λιγο απο την πραξη....

 

Ακόμα και οι σχολές χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας δεν είναι άχρηστες και έχουν πολλά να προσφέρουν στο συνειδητοποιημένο φοιτητή

μπορεις να μου εξηγησεις τι χρησιμοτητα μπορει να εχει η(χρηματοδοτουμενη απτο κρατος ως ΑΕΙ) Κοινωνιολογια της Παντειου με 95% ανεργια???η ιταλικη φιλολογια που καποτε ειχε βαση 8/20??

Δημοσ.
μπορεις να μου εξηγησεις τι χρησιμοτητα μπορει να εχει η(χρηματοδοτουμενη απτο κρατος ως ΑΕΙ) Κοινωνιολογια της Παντειου με 95% ανεργια???η ιταλικη φιλολογια που καποτε ειχε βαση 8/20??

Σου παρέχονται γνώσεις, παιδεία, κουλτούρα, προσωπική ανάπτυξη, καλλιέργεια πνεύματος κτλ.

Πολύ υλιστικά το βλέπεις και δεν κάνει, το παν πάντα δεν είναι η μάσα μετά τις σπουδές.

Δημοσ.
orion καποια τα λες ψιλοσωστα καποια λαθος...το 2% πρωτα απολα ειναι καπως μεγαλο λαθος και χανεις ενα πολυ βασικο σημειο...Ειναι πολλα ειδη σπουδων που αν εγκλωβιστεις στον κοσμο σου και αποκοπεις απτον εξω κοσμο κ-α-ηκ-ε-ς..Δηλ πχ οικονομικες σχολες/υπολογιστων δεν θελουν συνεχη ενασχοληση με την επικαιροτητα για να "ξερεις τι παιζει" και να μην "σκουριασεις"?Τα βιβλια δεν ειναι παντα τοσο απ του ντεητ ουτε τα βιβλια ειναι το Α και το Ω για την επαγγελματικη επιτυχια γιατι η θεωρια διαφερει λιγο απο την πραξη....

 

 

μπορεις να μου εξηγησεις τι χρησιμοτητα μπορει να εχει η(χρηματοδοτουμενη απτο κρατος ως ΑΕΙ) Κοινωνιολογια της Παντειου με 95% ανεργια???η ιταλικη φιλολογια που καποτε ειχε βαση 8/20??

 

TNT, το προβλημα δεν ειναι η κοινωνιολογια σαν σπουδες, ισα ισα που ειναι η σημαντικοτερη κοινωνικη επιστημη. το προβλημα ειναι που πανω στην αρπακολλικη λογικη "καθε πρωτευουσα και ΑΕΙ, καθε κωμοπολη και ΤΕΙ" υπαρχουν 5 κοινωνιολογιες, 10 φιλολογιες, 15 οικονομικα κοκ. και το προϊον σου που λεγεται εκπαιδευση το εχεις ευτελισει και ουσιαστικα εχεις δημιουργησει στρατιες ανεργων πτυχιουχων.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...