Προς το περιεχόμενο

Warhammer Online: Age of Reckoning


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χθές γίνανε στον server μας φοβερές μάχες στη reikland με πάρα πολύ κόσμο και από τις δύο πλευρές αν και για άλλη μια φορά οι dest ήταν αριθμητικά περισσότεροι. Αριχκά είχαμε κλειστεί στο βόριο keep και το κρατήσαμε για κανα μισάωρω χωρίς να μπορούν να κάνουν τπτ οι dest. Κάποια στιγμή καταφέραμε και τους απωθήσαμε και μέχρι το warcamp τους και δεν τόλμαγαν να βγούν έξω.

Μετά από ώρα όμως μαζεύτηκαν αρκετοί destro και το keep έπεσε. Αμέσω όμως την πέσαμε στο νότιο keep και καταφέραμε να πάμε μέχρι το hero. Εκεί είχαν έρθει και οι dest και γίνανεν ομηρικές μάχες με ομηρικό lag :P.

Δημοσ.

Σήμερα ανεβαίνει το update 1.2 που όλοι περιμένουμε. Συμαντικές οι ingame αλλαγές με τις συμαντικότερες να είναι η προσθήκη δύο νέων careers των Orc choppa και Dwarf slayer. Ακόμα έχουμε προσθήκη νέων sc καθώς και μιας νέας rvr περιοχής. Τέλος έχουμε και την προσθήκη εύκολων public quest που μπορείς να τα τελειώσεις μόνος σου. Δείτε εδώ αναλυτικά για το update

 

Highlights

New Careers! Unleash the savage fury of the relentless Orc Choppa, or take up the doom-laden oath of the unstoppable Dwarf Slayer. These two new melee-focused careers relish the thrill of fighting on the front lines and laying waste to all foes that come within reach of their mighty blades.

Bitter Rivals join the battle! Introducing the newest live event for Warhammer Online: Age of Reckoning. "Bitter Rivals" focuses on the ancient hatred that burns between the Dwarf and Greenskin races. Millennia of conflict in the World’s Edge Mountains have honed the enmity that exists between the Orcs and Goblins and the stout Dwarfs to a razor-sharp edge, and when these nemeses meet in battle, it is war without mercy.

Fight for control of the warped Twisting Tower! The battle rages in this new Scenario found deep in the heart of the maddening Chaos Wastes. Here, the warping power of Chaos is at its peak, transforming the very fabric of reality in defiance of all reason. Warriors of Order and Destruction must grapple for control of this ancient citadel, for if the secrets of the Twisting Tower should fall into enemy hands, the tide of battle will surely turn. Like the Reikland Factory, the Twisting Tower will be available for all players for a limited time as a preview to accompany the Bitter Rivals event. Be sure to stake your claim to the Twisting Tower while you can!

Answer the Call to Arms with new Realm vs. Realm gameplay enhancements! Introducing the new Open RvR Rallying Cry system that summons you to key battles for Tiers 1 and 2. The new Zone Control Domination System for Tiers 2 through 4 rewards a Realm that truly conquers the battlefield. Also, many improvements to Siege Weapons ensure that the mighty engines of war are now more lethally effective than ever. See below for additional details.

New treasures await! Across-the-board itemisation improvements have been made to the Fortresses, World Dungeons, and City Dungeons of WAR, including better world drops, quest rewards, Influence rewards, and more!

Crafting System improvements! We've made many improvements to the game's crafting system, including pairing-off specific gathering skills with specific production skills in order to make crafters more self-sufficient. Also, the levelling curve of trade skills has been improved and fewer components are required to create items. Last, but certainly not least, is the addition of new craftable items!

Easy Public Quests make their debut in Tiers 2, 3 and 4. Scaled for courageous bands of 1 to 3 adventurers, these Public Quests offer a rewarding PvE experience without a large commitment of forces. You'll find one Easy Public Quest in each Chapter, so gather a few friends, or venture out alone… if you dare!

Multiple mail attachments! Now you can send several attached items with a single mail message.

Two new secret lairs await! Finding the new hidden lairs is only half the battle. Figuring out how to open the door – and surviving the dangers inside – is another matter, entirely!

The Open Party button has finally severed its ties to the player portrait and moved to the Menu Bar. This new Parties and Warbands window now has all information about Open Parties and Party Management, as well as the new Looking for Group system.

 

Aυτό που μου έκανε εντύπωση και δεν ξέρω τι συμαίνει είναι αυτό εδώ

 

Two new secret lairs await! Finding the new hidden lairs is only half the battle. Figuring out how to open the door – and surviving the dangers inside – is another matter, entirely!

 

Αν βρει κανείς τα secret lair ας ενημερώσει που υπάρχουν και τι γίνετε. Τέλος γίνανε και αρκετά bug fixes. Μερικά ήταν αρκετά εκνευριστικά και επιτέλους διορθώθηκαν. Δείτε εδώ

 

 

 

General Changes and Bug Fixes

In combat, your own health value could fluctuate up and down inaccurately. This will no longer occur.

When instructed to attack a target on the other side of a closed door, pets will no longer run through the door.

Sometimes when players died, they would appear to others to be sliding around on the ground after respawning. This issue has been fixed.

/ignore will persist properly between logins.

Players will no longer incorrectly see other players on their mounts after they have dismounted.

Opening movies will no longer always be at max volume.

When using GTAoE abilities, sometimes the targeting reticle graphic would get stuck to the player instead of showing properly where the cursor has targeted. This has been resolved.

When a player changes appearances (such as a Squig Herder getting into their Squig Armour) other players targeting that player will no longer lose their target.

When using Flight Masters, the flight cinematic will now be less wobbly for Destruction characters.

When a player uses a Flight Master and attempts to enter a part of the game world that is currently down or not running, the player will be returned to the Flight Master instead of getting stuck in the flight cinematic.

The ground targeting interface has been tweaked. When you are attempting to place a ground target over an invalid surface, there is now a separate ground decal used to show you that you're targeting an invalid surface. There's also now a ground target-specific icon which will grey and un-grey depending on where you are mousing over.

When attempting to loot from a pile of corpses, the client will now prioritise corpses with loot on them over empty corpses, making it easier to loot.

Under heavy server load situations, buffs and debuffs will no longer last longer than they should.

Monsters will now be less prone to going into an evade state and returning to their spawn point when trying to reach targets.

Pets will have a more accurate line of sight when trying to use abilities on their targets.

When mousing over the Tier Label on the Pairing Map, there is now a tooltip that displays the Rank range for the Tier.

Players will now be able to click on the round button on the flight map to fly to refugee camps, rather than just the text name on the right side of the map.

Missing zones have been added to the flight map. Travel map layout issues have been resolved.

Monsters that flee from combat due to being at low hit points will now immediately begin moving at a slower speed.

Inventory overflow will now automatically empty its contents into any available backpack slot.

 

Αυτά περιμένω να γράψετε εντυπώσεις.

Δημοσ.
Σήμερα ανεβαίνει το update 1.2 που όλοι περιμένουμε. Συμαντικές οι ingame αλλαγές με τις συμαντικότερες να είναι η προσθήκη δύο νέων careers των Orc choppa και Dwarf slayer. Ακόμα έχουμε προσθήκη νέων sc καθώς και μιας νέας rvr περιοχής. Τέλος έχουμε και την προσθήκη εύκολων public quest που μπορείς να τα τελειώσεις μόνος σου. Δείτε εδώ αναλυτικά για το update

 

 

 

Aυτό που μου έκανε εντύπωση και δεν ξέρω τι συμαίνει είναι αυτό εδώ

 

 

 

Αν βρει κανείς τα secret lair ας ενημερώσει που υπάρχουν και τι γίνετε. Τέλος γίνανε και αρκετά bug fixes. Μερικά ήταν αρκετά εκνευριστικά και επιτέλους διορθώθηκαν. Δείτε εδώ

 

 

 

 

Αυτά περιμένω να γράψετε εντυπώσεις.

 

Εχω βρει γυρω στα 30 hidden lairs ελα online να παμε σε μερικα.Ελα μια λογικη ωρα online μην μπεις παλι στις 3 το βραδυ:P

Τα νεα class δεν ειναι δια8εσιμα ακομα.Τωρα εχει ενα event και αν μαζεψεις αρκετα inf 8α εχεις προσβαση στα νεα class μερικες μερες νωριτερα.

Δημοσ.
Εχω βρει γυρω στα 30 hidden lairs ελα online να παμε σε μερικα.Ελα μια λογικη ωρα online μην μπεις παλι στις 3 το βραδυ:P

Τα νεα class δεν ειναι δια8εσιμα ακομα.Τωρα εχει ενα event και αν μαζεψεις αρκετα inf 8α εχεις προσβαση στα νεα class μερικες μερες νωριτερα.

 

ποιο srvr παίζετe ρε παιδιά?

Δημοσ.

13 euros τελικά από play.com Εντάξει τζαμπα. Μια απορία όσο το περιμένω. Είχα διαβάσει παλιότερα για τους open rvr servers. Αυτός ο περιορισμός μετακίνησης σε low level περιοχές είναι ενοχλητικός? Να προτιμήσω core?

Δημοσ.

ksaplostra στον dragonback παίζουμε.

Να πω μερικές εντυπώσεις από το update σήμερα καθώς έπαιξε αρκετή ώρα το απόγευμα. Εχούν γίνει μερικές πολύ καλές προσθήκες όπως ότι πλέον βλέπεις από τον map σε ποιά περιοχή γίνετε rvr καθώς υπάρχουν δύο σπαθιά πάνω από την περιοχή. Από τις 5 που μπήκα μέχρι τις 9 γινόταν μαζική μάχη στο reikland έξω από το βόρειο keep. Λόγο της νέας δυνατότητας να δεις που γινετε rvr είχαν μαζευτεί πλήθος κόσμου και από τις δύο πλευρές και μια κανα push οι dest και μια οι order χωρίς κανείς να νικάει.

Μια άλλη μια σημαντική βελτίωση είναι η προσθήκη παραθύρου για να βλέπεις τα διαθέσιμα group-warband σε όλα τα tier. Το δοκίμασα λίγο αλλά νομίζω ότι δεν δουλεύει και τόσο σωστά.

Μπήκα και στο νέο sc Twisting Tower. Φοβερά σχεδιασμένο με chaos αρχιτεκτονική αλλά αρκετά δύσκολο λόγο του χάσματος που υπάρχει γύρω από τον πύργο καθώς πολύ εύκολα μπορούν να σε ρίξουν έξω και να φας τα μούτρα σου.

Τέλος να πω και για το quest του event μια και το ολοκλήρωσα. Καταρχήν σε rvr η sc οι αντίπαλοι που πέφτουν ρίχνουν κομμάτια από ένα map. Aν βρείς και τα τρία κομμάτια κάνεις ένα κλίκ πάνω τους και γίνετε fix ο χάρτης. Διαβάζοντας τον χάρτη σε πάει σε μερικά quest στην altdorf. Εκεί στο τέλος σου δίνετε ένα ακόμα χάρτης και διαβάζοντας τον παίρνεις ένα τίτλο. Δεν ξέρω πως θα μπορείς αργότερα να δεις τους νέους χαρακτήρες.

Οι order πάντως έχουμε αρχίσει και οργανωνόμαστε. Εχώ μπει σε ένα order guild από τα πολυπληθέστερα στον server και κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει καθώς υπάρχουν event απο το guild και από το alliance για keep capture. Για να δούμε θα μπορέσουμε ποτέ να μπούμε στην πρωτεύουσα τους..

Τάκη αυτές τις μέρες που δεν έχω δουλειά θα μπαίνω νωρίς αν είσαι μέσα πάμε σε κανα lair γιατί ούτε που ξέρω που μπορεί να βρίσκονται :D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σπυρο σε μερικες μερες 8α βγει ενα νεο patch oπου και 8α ειναι δια8εσιμα τα νεα class.

 

13 euros τελικά από play.com Εντάξει τζαμπα. Μια απορία όσο το περιμένω. Είχα διαβάσει παλιότερα για τους open rvr servers. Αυτός ο περιορισμός μετακίνησης σε low level περιοχές είναι ενοχλητικός? Να προτιμήσω core?

 

Αν 8ες να κανεις pve και να ανοιξεις ολα τα tome unlocks τοτε πηγενε σε core.

Αλλιως δεν αλαζει κατι αλλο.

Στους rvr servers οταν εισαι στο τ4 μπορεις να πας στο τ3.Απο το τ3 μπορεις να πας στο τ2.και απο το τ2 μπορεις να πας στο τ1.Αυτο ειναι καλο αλλα μπορει να ειναι και κακο γιατι στο τ2 για παραδειγμα σε rvr αν εισαι 12 lvl μπορεις να συναντησεις καπιον 31lvl που εχει ερ8ει απο το τ3.Αυτο σημβενει μονο σε rvr και ΟΧΙ στα scenarios.

Bεβεα εισαι μαρκαρισμενος για rvr συνεχεια οποτε μπορει να σου επιτε8ουν/επιτε8εις οπουδηποτε.

Επισεις στους rvr servers τα drops se rvr και scenarios ειναι πολυ καλυτερα απο οτι στους core servers αντοιστιχα σε rvr και scenarios.

Πεφτουν πολυ πιο ευκολα δλδ rare,very rare items

Επεξ/σία από koyiote
Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
Δημοσ.

Δεν γίνεσε κοτόπουλο αν πας σε t1? Το κάνω καμιά φορά για χαβαλέ.. :P γίνομαι κότα και πάω και κολά σε κάποιον άμοιρο nooba και δεν τον αφήνω σε ησυχία :D

Δημοσ.

αν εισαι τ3 η τ4 και πας τ1 ναι γινεσαι κοτοπουλο.Αυτο που ειπα ειναι οτι μπορεις να μεταφερ8εις 1 τιερ πιο πισω,αν πας 2 τιερ πιο πισω γινεσαι κοτοπουλο.

Αλλα πες μου πιος ο λογος ενας 40αρης να παει σε τιερ 1 περιοχη.

Δημοσ.
αν εισαι τ3 η τ4 και πας τ1 ναι γινεσαι κοτοπουλο.Αυτο που ειπα ειναι οτι μπορεις να μεταφερ8εις 1 τιερ πιο πισω,αν πας 2 τιερ πιο πισω γινεσαι κοτοπουλο.

Αλλα πες μου πιος ο λογος ενας 40αρης να παει σε τιερ 1 περιοχη.

 

Lair,tome unlock ή και καταλάθως(όσοι καναν tavern στην aldorf με ποιάνουν :P).

Ανήγουν μαζικά transfer βλέπω....Πάνε για merges μαλλον???

 

Characters on the oRvR RP servers Alarielle and Ellyrion may transfer to

Burlok (RP)

Eltharion (oRvR)

Karak-Norn (Core)

Karak-Azgal (Core)

Karak Eight Peaks (Core)

 

 

Characters on the oRvR servers Dragonback Mountains, Clar Karond, Finuval Plain, Mount Silverspear, Sea of Dreams, Tiranoc, Tor Anroc and Yvresse may transfer to

Eltharion (oRvR)

Karak-Norn (Core)

Karak-Azgal (Core)

Karak Eight Peaks (Core)

 

 

Characters on the RP server Makaisson may transfer to

Burlok (RP)

Karak-Norn (Core)

Karak-Azgal (Core)

Karak Eight Peaks (Core)

 

 

Characters on the Core servers Axe Bite Pass, Karak-Hirn, Karag Dron, Karag Orrud, Karak Ungor, Karak-Izor, Karak-Vlag, Karaz-a-Karak, Worlds Edge Mountains and Zhufbar may transfer to

Karak-Norn (Core)

Karak-Azgal (Core)

Karak Eight Peaks (Core)

Burlok (RP)

 

Έλα full invader ολοι οι destro στον eltharion...Μεχρι και οι 35αριδες πηραν τα μισα στο χθεσινοβραδυνο aldorf siege(καλα κάναμε 3 aldorf sieges σε 3 μερες lol)

Δημοσ.

To dragonback γιατί τον μεταφέρουν αφου γίνετε χαμός από κόσμο. Δεν ξέρω μήπως μπλοκάρουν οι server με τα μαζικά transfer

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο Dragonback εχει πολλους destro στο τ4,η αναλογια ειναι 1/2,αλλα οι orders εχουν πολυ νεο κοσμο που ερχεται απο τ2 και τ3.Πιστευω σε λιγο καιρο 8α ειναι balance population στο τ4.

Παντος το 8εμα ειναι πως η Mythic δεν εχει παρει ακομα το μυνημα,και συνεχιζει να κανει merge τους servers.Οι servers αδειαζουν για καποιο λογο και το merge ειναι μια προσωρινη λυση.Τη περιμενουν να φτασουν απο 45 αγγλικους servers να εχουν 1 rvr και 1 core για να δουν οτι υπαρχει προβλημα?

Στα 2 νεα class οσοι επαιξαν και τα 2 classes ειδαν οτι οι choppa κανουν παραπανω dmg απο τους slayer.

2 ιδια class με ακριβως τα ιδια skills αλλα για καποιο λογο ειναι unbalance μεταξυ τους.

Την πιο ηλη8ια αιτιολογια τη διαβασα σε ενα φορυμ,και λεγαν καποιοι λογικο ειναι οι choppa να κανουν μεγαλυτερο dmg απο τους slayers γιατι ειναι μεγαλοσωμοι looool!!!

 

Bλεπω τα πηγατε καλα στην altdorf στον eltharion,την αφησατε με 3 stars:-)

Επεξ/σία από koyiote
Αυτόματη ένωση μηνυμάτων
Δημοσ.

Είναι γεγονός πάντως ότι υπήρχαν πάρα πολλοί server στο ξεκίνημα του παιχνιδιού. Νομίζω ότι όντος μερικοί δεν χρειάζονται καθώς έχουν ελάχιστο κόσμο. Πάντως άνοιξε και το official forum για το game όπου μπορούμε να κάνουμε παράπονα για την ισοροπία που υπάρχει. Το forum είναι εδώ

 

http://www.warhammeronline.com/forums/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...