Radiatedsoul Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Υπάρχει μεγάλη έλλειψη σε feedback (μέσω animations-sounds), responsiveness των abilities και του avatar σου που σου χαλάει το όλο experience του pvp. Συμφωνω απολυτα με ολα οσα ειπε η σκια, και θελω να προσθεσω και κατι ακομα στο παραπανω. Ειναι δυνατον να ειμαι σε combat περιπου 20-30 sec ετσι ωστε να μαζεψω ενεργεια για να κανω την super κινηση tier 2, και να ΜΗΝ εχει animation? Περιμενα να πατισω το κουμπι να βγαλει μια λαμψη, να σηκωθει σκονη απο το εδαφος να γινει ενας σεισμος κατι. Αν και δεν ειναι μονο το animation που εχει προβλημα αλλα ολη η αισθηση , απο την αποκριση των κουμπιων μεχρι την κινηση του αντιπαλου, και τα talents ετσι οπως τα εχουν διαμορφωσει που ειναι πολυ λαθος. Ενα παραδειγμα που μολις μου ηρθε στο μυαλο :Το ultimate talent του chosen κανει aoe slow 40% σε κωνο μπροστα του για 8 sec. cooldown 1 λεπτο!! Να σημειωσω οτι ειναι ο μονος τροπος να πιασω καποιον που τρεχει μπροστα μου. Χωρις αυτο απλα τρεχω πισω του και δε τον πιανω ποτε και ειμαι melle χαρακτηρας. Την αυτονοητη δυνατοτητα, να μπορω να πιασω καποιον που τρεχει , μου την δινουν οταν γινω 40lvl και με 1min cooldown!!! και το ονομαζουν και ultimate ελεος. Πιστευω οτι με τον καιρο θα το προχωρισουν και θα το φτιαξουν ειναι σε καλο δρομο. Στο πρωτο μεγαλο patch θα φανουν οι διαθεσεις της Mythic για το παιχνιδι.
Toufas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 απλα ειναι ολα pvp και θελει στρατηγική στο ποτε να τα πατησεις τα κουμπια σου. τα talents τα βλεπω πολυ καλα παντως. το οτι δεν εχει animation ισως ειναι επειδη θελανε να μην ξερεις τι παταει ο αλλος οπως εχει στο wow και ολα γινονται reactive
Xorxhs! Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 απλα ειναι ολα pvp και θελει στρατηγική στο ποτε να τα πατησεις τα κουμπια σου. τα talents τα βλεπω πολυ καλα παντως.το οτι δεν εχει animation ισως ειναι επειδη θελανε να μην ξερεις τι παταει ο αλλος οπως εχει στο wow και ολα γινονται reactive ναι καλα.... Αν θες στρατηγικη, δες πρωτα raid Bosses απο wow.Αν δεν εισαι σε θεση να το παραδεχτεις/καταλαβεις,τοτε δεν μπορω να σε βοηθησω. Διαβασε λιγακι και σε αλλα φορουμ,ποσοι εχουν απογοητευτει και εχουν ηδη παρατησει το game... Αυτο το post να το θυμασαι,γιατι ειμαι σιγουρος οτι σε 2 μηνες το πολυ θα κανεις οτι και με το age of conan. Ελπιζω το game να στρωσει με τα επομενα patches,γιατι απο πλευρας γραφικων και lore ειναι φοβερο.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 ναι καλα....Αν θες στρατηγικη, δες πρωτα raid Bosses απο wow. Εδώ νομίζω το λέει ξεκάθαρα τι γίνεται με τα bosses του WoW. http://www.crispygamer.com/_img/comics/ding/Ding-2008-09-30___Selected.jpg Είναι παρωδία, αλλά γεγονός είναι πως όταν μια guild μάθει τον τρόπο με τον οποίο πέφτει το boss, αν αυτό δεν αλλάξει με κανένα patch, τότε γίνεται απλά ρουτίνα. Μπορεί να θέλει συγχρονισμό και προσεκτικές κινήσεις, αλλά παραμένει ρουτίνα. To WAR έχει επικεντρωθεί στο PVP κομμάτι που έστω κι αν εκεί, πάλι υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα που γίνονται, ο ανθρώπινος παράγωντας μπορεί να αλλάξει πολλά, ακόμα και αν είναι ένα Black Orc που κρατάει έναν παπά μακριά από το group του.
Toufas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 protip: το conan το σταματησα γιατι δεν ημουν σπιτι μου....το pc μου ηταν 350 μιλια μακρια και δουλευα. μεχρι να επιστρεψω μετα απο 2 μηνες κανεις απο τους φιλους μου δεν επαιζε. οχι πως χρειαζομαι να απολογηθω αλλα wow εχω να παιξω πριν βγει το sunwell. και οτι ειπε ο ghostrider ειναι απλο. το να μου λες strat το πως να φας ενα scripted event νταξ τι να πω, ειναι σαν να μαντευω αν θα μπει το ιδιο goal στο replay. τωρα για τα wowkidz που παρατανε το παιχνιδι....
Xorxhs! Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 το να φτασεις σε farm status απαιτει πολλες ωρες ομαδικης εξασκησης,παρολαυτα η blizzard φροντιζει αρκετα συχνα να ανανεωνει το content. Τωρα,τι ειναι αυτο που σας κανει να νομιζετε οτι δεν θα ειναι ρουτινα οτιδηποτε σε ενα παιχνιδι που επαναλαμβανεται,ειτε αυτο λεγεται raids,pq,sieges,δεν ξερω να πω.
Toufas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 ε ναι τι να παιζεις με pc τι με παιχτη το ιδιο ειναι
Xorxhs! Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 ε ναι τι να παιζεις με pc τι με παιχτη το ιδιο ειναι αυτο καταλαβες εσυ? Τοτε τι προβλημα εχεις με το wow-pvp? Δε παιζεσαι αγορι μου
Toufas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 wow pvp δεν υπαρχει ολα ειναι cookie cutter kai fotms ολοι παιζουν με τον ιδιο τροπο απέναντι σε καθε class.
sodeli Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2008 Για pve-oriented game το wow μια χαρά pvp έχει...δεν είναι γτπ όπως είναι αντίστοιχα το pve σε pvp-oriented games. Περι ορέξεως όμως...τα γνωστά.
Remiel Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Sorry αλλα το thread του Warhammer δεν είναι ? Τι σχέση έχει το wow? Νομίζω οτι μερικοί έχουν κάνει λάθος στο thread.Και παρακαλώ τα fanboys να αποσυρθούν . Tώρα όσον αφορά στο game (28 lvl Chosen ) νομίζω οτι είναι πολύ balance αν και μία μικρή ένσταση έχω ώς προς τους Order healers.Έχω την εντύπωση οτι στην προσπάθειά τους να κάνουν τους healer να έχουν μεγάλο survivability τους έκαναν λίγο overpowered (Προσωπική άποψη).Aπο το game so far δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του οτι στις μεγάλες μάχες καμια φορά το pc μου κολλαεί και αυτό μου δημιουργεί πονοκέφαλο γιατι πρέπει να αγοράσω καινούργια μνήμη.Παντώς το game δεν είναι της νοοτροπιας "τερμάτισε τον χαρακτήρα σου για να δείς το game" αλλα ότι lvl και να είσε μπορείς να πάρεις μέρος στο pvp κομμάτι του και σαν pvp player το βρίσκω παρα πολυ καλό.Επίσης το πρώτο instance θα πρέπει να διορθώσουν το respawn time των mob αλλα υποθέτω και ελπίζω οτι όσο περνάει ο καιρός θα το φτιάξουν αυτό και τις υπόλοιπες ατέλειες που έχει το παιχνίδι στην τωρινή του κατάσταση.
cmi30 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2008 The team here at Mythic has been busy this week making improvements and fixes based on your feedback to further enhance your gameplay experience. While these may change read on to check out the latest of these exciting updates coming to a server near you! HIGHLIGHTS The war against the gold spammers continues. Weʼve added new code that will hinder the spammers as they seek to carry out their nefarious deeds! This is only the next step, not the final one, in our continued battle against them. We have added a 'Join All' button to the scenario window which now allows players to join all scenario queues in their current tier at once. In order to promote realm and population balance, some realms on some servers will now award their players with a +20% bonus to renown and experience. This is not a permanent bonus, but rather a temporary incentive to promote balance. Realms currently offering this bonus are marked on the server list with a colored icon; blue for Order and Red for Destruction - Check the Herald for the latest list! In response to player feedback, we have made several improvements to the behavior and responsiveness of the siege weapon interface. In addition we have fixed some issues with the control and release processes of siege weapons. In an ongoing effort to deter players from going AFK while in scenario starting areas, we have made the following changes: First, players who join a scenario and remain in their realm's spawn area for two minutes will be automatically removed from that scenario. Second, upon entering the spawn area of a scenario, players will receive a debuff that prevents them from earning renown and experience. This debuff will be removed when the player leaves the spawn area. The level range at which players are able to receive the “Bolster” buff while in RvR has been expanded. This buff will now be available starting three levels lower than it had been previously. Please note this change only applies to Scenarios on Open-RvR Ruleset Servers. In tier 2, the buff will apply from rank 8 to rank 17, and will raise players to Battle Rank 18. In tier 3, the buff will apply from rank 18 to rank 27, and will raise players to Battle Rank 28. In tier 4, the buff will apply from rank 28 to rank 35, and will raise players to Battle Rank 36. In response to player feedback, weʼve added RvR and NPC chat tabs for new players. These tabs filter scenario chat and NPC chat respectively. In order to minimize frustration to users who have already customized their chat window, we will not be overwriting any current settings, so this change will affect only new players. Players who wish to add these tabs may do so through the normal chat configuration options. While in scenarios, players will no longer be able to select "Need" in their loot windows unless their career or race can use the item being offered. Please note: players of a lower level than required by the item are still able to roll. We have fixed an issue that was causing claimed keeps to forget that they had been claimed after a server restart. Improvements have been made to how pets follow and they should now return to their owners more quickly. We continue to work on the issues with the pet window. We have identified and corrected another bug which was causing this window to disappear. Improvements have been made regarding an issue that was causing pets to teleport back to their owners after combat. Fixed a bug that prevented players from creating an alliance with more than two guilds. Now that this issue is resolved, alliances can grow to great numbers to crush their enemies! Fixed an issue that was causing the chat window to reset to its default position at logout. Due to reports that text logging in RvR may have been affecting performance in some cases, we have set combat and chat logging to be turned off by default. Players who wish to turn their logging on once more can do so by changing their game settings. Please note that there is a certain risk to changing your game settings, and so this process is only recommended for advanced users. In the game directory, in the user folder, locate the file named UserSettings.xml Edit that file with Notepad or Wordpad (double clicking on it will usually result in Internet Explorer showing the file and it will not be editable) Find the line that says, Change “false” to “true” Save the file to the proper directory GENERAL CHANGES & BUG FIXES Ongoing improvements have been made to client and server stability. In order to deter players from spam-mailing, WAR continues to enforce a 5-second delay between sending mail messages. However, we have reduced this delay to 1 second for mails being sent to alts or guildmates. We have fixed an issue that was causing monsters to lose their aggression toward players in some rare cases. We have identified a small percentage of monsters in the game that were slightly less challenging than originally designed. We have adjusted the abilities of these monsters to bring them in line with their intended level of difficulty. Fixed an issue that was allowing players to change their tactics configuration during combat. CONTENT We have made several fixes and improvements to the behavior of monsters and encounters in the Lost Vale dungeon. Access to this dungeon has been granted once more, and it should now provide an appropriately challenging experience for high-level players. ITEMS Warlord Set Trinkets were missing their career requirements. Career requirements have been added to these items. USER INTERFACE In response to player feedback, we have made several improvements to the behavior and responsiveness of the siege weapon interface. The words in the chat tab labels will no longer disappear when players change the game's graphical resolution. The chat window will no longer slide upward when being resized. Fixed some issues with the creation of chat tabs. Newly-created chat tabs should no longer continue beyond the border of the chat window. Players who interact with guild vaults while their inventory is full will no longer see items in the guild vault disappear. We have fixed an issue that was causing the game not to remember the chat prefix (/tell, /g, /wb), forcing players to retype it each time. The game should now correctly remember the chat prefix. Chat font settings will now save properly. Fixed an issue which was causing healers to lose targeting on a player who they just resurrected. A number of game actions and NPC and monster communications were being sent to players through the wrong chat channel. We have made several fixes relating to these issues. REALM VS REALM The pre-scenario countdown timer should now work properly once again. We have fixed an issue that was causing claimed keeps to forget that they had been claimed after a server restart. Players' use of siege weapons will be no longer be interrupted when those players take damage. We have fixed an issue that was preventing players from opening the main door of a captured keep which belonged to their realm.
chek2fire Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 Τις 750.000 οι συνδρομητές στο warhammer. Εντυπωσιακό νούμερο και δείχνει να υπάρχει συνεχόμενη ανοδική τάση. Το game από τι φένετε όχι μόνο κρατάει τον κόσμο στους server αλλά και τον αυξάνει. Σε σύγκριση το age of conan ποτέ δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τα αρχικά 400.000 άτομα στους server του. http://pc.ign.com/articles/918/918616p1.html?RSSwhen2008-10-10_095800&RSSid=918616
LuxJaja Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2008 ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στους developer του παιχνιδιού!!!
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Καλά, όσο κι αν το υποστηρίζω, ας περιμένουμε να περάσει λίγος καιρός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα