Προς το περιεχόμενο

Logitech και after sales service


pappous_soulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν μιαμιση-δυο βρομάδες ενώ πάλευα να φτιάξω κάτι στο δωμάτιο μου βάρεσα το γραφείο που είχα ακουμπήσει τα πίσω ηχεία των Χ-540 μου,με αποτέλεσμα να πέσει και να διαλυθεί η βάση του πίσω δεξιά ηχείου.

Πίκρα εγώ γιατί σκέφτομαι που θα βρω τώρα ανταλακτικό,παίρνω τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Logitech στην Αθήνα να ρωτήσω,χωρίς μεγάλες προσδοκίες,αν μπορεί να γίνει κάτι.

 

Αφού επικοινώνησα δυο φορές μαζί τους,με ενημερώσαν πως δεν διέθεταν κάποια βάση για το ηχεία,ή έστω κάποιο καινούριο ηχείο για αντικατάσταση,και πως θα επικοινωνούσαν με εξωτερικό για την περίπτωσή μου.

 

Το αποτέλεσμα: φτάνει σήμερα το πρωί δέμα 8 κιλών έξω απ'τη πόρτα μου,δίνω απλά μια υπογραφή,το παίρνω πάνω το ανοίγω και προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω μέσα ένα ολοκαίνουριο σύστημα ηχείων Χ-540. :shock:

Κυριολεκτικά έπεσα απ'τα σύννεφα,εγώ ζήταγα μια βάση και αυτοί μου στείλανε καινούριο ηχοσύστημα!

 

Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στην Logitech,καθώς και ένα μπράβο,καθώς όπως φαίνεται εκτός απο άριστα προΐόντα έχει και άριστη εξυπηρέτηση. :-)

  • Moderators
Δημοσ.

Κανε μια αναζητηση στο φορουμ, υπαρχει ηδη θεμα με παρα πολυ καλα λογια απο αρκετους χρηστες αναφορικα με τη Logitech.

Παντως αυτο που ξερω ειναι οτι δε θα μεινω χωρις ηχεια ουτε εγω αμα συμβει κατι αντιστοιχο (κατοχος Ζ2300).

Αυτο ειναι σωστο after sales support, κι ετσι επρεπε να μας αντιμετωπιζε ο καθενας εαν μας ηθελε πελατες του.

 

PS: Λογικα μετα απο επισης 1-2 βδομαδες θα στειλουν αλλον κουριερ να παρει πισω τα ''χαλασμενα'', εχει το υποψη σου. :-)

Δημοσ.

και τα ηχεια να παρου πισω ειναι απιστευτοι οι ανθρωποι μπραβο τους---εχω και εγω τα ηχεια ζ-5450 και μου εχει χαλασει το τηλεχειριστηριο δεν δουλευει αν τους παρω τηλεφωνο θα μου στειλουν αλλο??? εχει κανεις καποιο τηλεφωνο?

Δημοσ.

οντως τα ατομα ειναι αψογα!

μια 17ρα που ειχε χαλασει την αντικατεστησαν μεσα σε 2 ημερες με μια καινουρια ποιο νεο μοντελο!!!

ειναι απο τις ενεργειες που και να μην σε καλυπτει καποιο προϊον τους πληρως, θα το σκεφτεις πολυ σοβαρα να το παρεις αντι για καποιο που ξερεις πως μετα δεν θα εχει αντιστοιχη υποστηριξη...

Δημοσ.
οντως τα ατομα ειναι αψογα!

μια 17ρα που ειχε χαλασει την αντικατεστησαν μεσα σε 2 ημερες με μια καινουρια ποιο νεο μοντελο!!!

ειναι απο τις ενεργειες που και να μην σε καλυπτει καποιο προϊον τους πληρως, θα το σκεφτεις πολυ σοβαρα να το παρεις αντι για καποιο που ξερεις πως μετα δεν θα εχει αντιστοιχη υποστηριξη...

Για την Logitech λέμε όχι για την LG :P

  • Super Moderators
Δημοσ.
οντως τα ατομα ειναι αψογα!

μια 17ρα που ειχε χαλασει την αντικατεστησαν μεσα σε 2 ημερες με μια καινουρια ποιο νεο μοντελο!!!

ειναι απο τις ενεργειες που και να μην σε καλυπτει καποιο προϊον τους πληρως, θα το σκεφτεις πολυ σοβαρα να το παρεις αντι για καποιο που ξερεις πως μετα δεν θα εχει αντιστοιχη υποστηριξη...

 

MEGA FAIL... :o

 

(βγάζει οθόνες η Logitech? δεν το ξέρα...)

Δημοσ.
Για την Logitech λέμε όχι για την LG :P

 

οπα!!! βλακεια ειπα :X:X:X:X

ας το σβήσει κάποιος admin ρε παιδια να μην γινόμαστε ρεζίλι... :o:o:o

Δημοσ.

ειχα αγορασει περυσι τον χειμωνα απο mediamarkt,ενα σετ ασυρματο ποντικι και πληκτρολογιο της logitech,αλλα οταν τελειωσαν οι μπαταριες του ποντικιου,δεν μπορεσε να ξαναδουλεψει,τωρα που να απευθυνθω?στο mediamarkt ή κατευθειαν στη logitech?δεν ξερω μηπως ειναι ακτι μικρο,αλλα δοκιμασα τα παντα,και drivers ξανα,κτλ..

Δημοσ.

Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις το τηλέφωνο επικοινωνίας, γιατί σε παρόμοιο πρόβλημα είχα διαφορετική αντιμετωπιση...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...