Critter Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Παιδες καλησπερα. Εχω μερικες ερωτησεις προς αυτους που ασχολουνται με τα αυτοκινητα μιας και προβληματιζομουνα με ενα φιλο σχετικα με την καταναλωση της βενζινης : 1)Οι ηλεκτρονικοι δεικτες καταναλωσης των αμαξιων δειχνουν την πραγματικη καταναλωση βενζινης?Προσφατα ενας μηχανικος μου ειχε πει οτι οσο σωστα μετρανε τα θερμομετρα των αυτοκινητων τη θερμοκρασια, τοσο σωστα παει και ο δεικτης καταναλωσης (δηλαδη ψιλομουφα). Ενας άλλος φιλος μου ειπε οτι ειναι ολόσωστα. Τελικα τί ισχυει? 2)Έχετε παρατηρησει οτι οι δεικτες καταναλωσης καποιες φορες γραφουν 0 ενω το αυτοκινητο δουλευει και ειναι σταματημενο? Εμενα και μονο αυτο μου υποδηλωνει οτι οι δεικτες δεν λειτουργουν σωστα λογω του οτι και μονο που ο κινητηρας λειτουργει με 800 στροφες, εχει σιγουρα μια εστω μικρη καταναλωση. Βεβαια μπορει σε καποια αμαξια να μην δειχνει 0 και να εχει σχεση με τον κατασκευαστη και τον αλγοριθμο μετρησης. Το θεμα ειναι εχετε παρατηρησει ποτε την ενδειξη 0?Καποιος πηγε να με βγαλει τρελο οταν του το ειπα. 3)Αν σε μια κατηφορα εχω πχ 2ερη ταχυτητα ΧΩΡΙΣ να παταω γκαζι και αν στην ιδια κατηφορα εχω νεκρα, η καταναλωση ειναι η ίδια? 4)Ισχυει οτι οσο πιο σωστη ειναι η σχεση ταχυτητων με την ταχυτητα και τη κλιση του δρομου, τοσο πιο βελτιστη ειναι η καταναλωση?Ετσι τουλαχιστον λεγανε τα σηματα οταν εδινα τα μηχανικα. Δηλαδη αν καπου πρεπει να πηγαινω με 4η αλλα πηγαινω με 3η, καιει περισσοτερο απʼοτι αν ειχα 4η? 5)Ποτε εχω μεγαλυτερη καταναλωση?Οταν καλυπτω μια αποσταση 100Km με 4η ταχυτητα (τρεχοντας πχ με 110) ή όταν την καλυπτω πιο γρηγορα βαζοντας 5η τρεχοντας με 150? Ευχαριστω προκαταβολικα και αν προκυψει τπτ αλλο θα σας ρωτησω .
phsonia Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δεν έχω παρατηρήσει στη κατανάλωση πότε ένδειξη μηδέν.Έχω παρατηρήσει όμως την ένδειξη σε διαφορετικές ταχύτητες σε ταξίδια και μέσα στην πόλη. Όταν το όχημα είναι φρεσκοservisμενο και το έχω σε νεκρά μου δίνει χαμηλή τιμή όσο ανεβάζεις στροφές τόσο θέλει.
adi32 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 οσο κι αν φαινεται περιεργο αν κατεβαινεις μια κατηφορα με ταχυτητα αλλα δεν πατας γκαζι καις λιγοτερο απο οτι με νεκρα αυτο σε μενα τουλαχιστον φαινεται και απο τον υπολογιστη ταξιδιου η στιγμιαια καταναλωση φαινεται μονο αν πας με καποια ταχυτητα πχ πανω απο 10χλμ αλλιως δειχνει 0 αν πηγαινεις στα κοκκινα συνεχεια καιει τα κερατα του φυσιολογικο ειναι να καιει περισσοτερο αν πηγαινεις με 2α στα 90 παρα με τριτη η τεταρτη
leftermann Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, ο δείκτης μπορεί να δείχνει μηδέν. Σε άλλα βγάζει μια παύλα. Αυτό γιατί η κατανάλωση υπολογίζεται σε λίτρα ανά 100 χλμ: αυτό βλέπει την στιγμιαία κατανάλωση και πολλαπλασιάζει με τον χρόνο που θα χρειαστείς για να κάνεις τα 100 χλμ (ανάλογα με την ταχύτητά σου). Όταν είσαι σταματημένος, σε πόσο χρόνο διανύεις 100 χλμ; Ούτε σε δυο αιωνιότητες. Οπότε τι κατανάλωση να δείξει το έρμο;
Critter Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 οσο κι αν φαινεται περιεργο αν κατεβαινεις μια κατηφορα με ταχυτητα αλλα δεν πατας γκαζι καις λιγοτερο απο οτι με νεκρα Γιατι όμως συμβαινει αυτο? Αν εχεις ταχυτητα (που ειναι και το σωστο), τοτε παιζει πχ στις 3000 στροφες. Όταν δεν εχεις, παιζει στις 800. Πως ειναι δυνατον μια μηχανη (απο ανεμιστημα μεχρι οτιδηποτε φερνει στροφες) που λειτουργει στις 800 να χρειαζεται λιγοτερη ενεργεια απο μια που λειτουργει στις 3000?
Chrisxxx Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Με καθε επιφυλαξη: 1. Πρέπει να χανουν λιγο. Αυτο που παρατηρησα εγώ είναι οτι προσαρμόζονται αργα ειδικά το σύστημα που σου λέει σε ποσα km θα χρειαστεί να βάλεις βενζινη. 2. Κατι καιει αλλά σιγουρα όχι πολυ. 3. Και εγω εχω ακουσει οτι καιει λιγοτερο αν την κατεβεις με ταχυτητα. 4. Δεν νομιζω να ισχυει αυτο. 5. Αυτο εξαρταται απο το αυτοκινητο. Εγω με 150 και 6η εχω σταθερη καταναλωση 7lt περιπου ισως και λιγο πιο κατω. Το θεμα στην εθνικη οδο ειναι να πηγαινεις με σταθερη ταχυτητα να πιασεις δλδ την επιθυμητη ταχυτητα και να πατησεις το cruise control. Η καταναλωση αυξανει κατακορυφα οταν ανεβοκατεβαζεις συνεχεια την ταχυτητα.
leftermann Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 1. δεν έχω ιδέα. Μου φαίνεται χλωμό πάντως να κάνουν απόλυτα σωστή μέτρηση. 2. δες ποστ #4. Με σταματημένο αυτοκίνητο, όπως και όταν έχεις νεκρά σε κατηφόρα, το λιτρα/100 χλμ δεν υφίσταται. Θα μπορούσε να είναι λίτρα/ώρα λειτουργίας. Σίγουρα βέβαια καταναλώνεται καύσιμο. 3. με νεκρά καίει μια μικρή ποσότητα καυσίμου. Με ταχύτητα δεν καίει σχεδόν τίποτα, αφού κατά κάποιον τρόπο η κατηφόρα κινεί το όχημα, και το όχημα κινεί την μηχανή. 4. Ισχύει, αν κατάλαβα καλά αυτό που ρωτάς. Δεν έχεις τιν ίδια κατανάλωση αν είσαι με 3ηκαι 100χλμ/ώρα, με 4η και 100, με 5η και 100 5. ο τύπος που δίνει την αντίσταση του αέρα σε κινούμενο όχημα, έχει τον χρόνο στον παρονομαστή, και το τετράγωνο της ταχύτητας στον αριθμητή. Αυτό σημαίνει: αν κινείσαι με 100, θα κάνεις μια απόσταση 100 χλμ σε μια ώρα. Αν κινείσαι με 200, θα κάνεις μισή ώρα. έχεις τον μισό χρόνο (οπότε ως προς αυτό η κατανάλωση πέφτει στο μισό), αλλά την διπλάσια ταχύτητα. η οποία τετραγωνισμένη θα μας δώσει 4πλάσια κατανάλωση. Το αποτέλεσμα (εντελώς μπακαλίστικα, στην πράξη ισχύουν κι άλλα) θα είναι διπλάσια κατανάλωση. Όσο πιο πολύ τρέχεις, τόσο πιο πολύ θα κάψεις για την ίδια απόσταση.
Chrisxxx Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 leftermann το 5 δεν ισχυει. Η μαλλον ισχυει αλλά παιζουν τοσοι πολυ παραγοντες ρολο που τα αποτελεσματα ειναι εντελως διαφορετικα για καθε αυτοκινητο.
adi32 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Αυτό γίνεται γιατί στα καινούρια αυτοκίνητα όποτε δεν πατάς γκάζι υπάρχει το σύστημα fuel cut off που κόβει την παροχή καυσίμου
TNT1982 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 1)μην τους πολυεμπιστευεσαι,εκτος αν ειναι απο τιποτα πανακριβα αμαξια 3)περισσοτερη με νεκρα γιατι:Στο ρελαντι το αυτοκινητο εχει πλουσιο μειγμα (πολυ βενζινη για λιγο αερα-ενα σταδιο πριν το μπουκωμα)...οποτε και ακαυτη βενζινη εχεις,και καυσιμο που καταναλισκεται αποδιδοντας πολυ λιγοτερη ενεργεια απο αυτη που θα απεδιδε μαζι με λιγο αερα...Γιαυτο τα αμαξια στο μποτιλιαρισμα καινε και πολυ (εκτος του οτι εχουμε συνεχως πρωτη)=ειναι πολλες ωρες στο ρελαντι.... 4+5) Ναι εχεις μικροτερη καταναλωση με μεγαλυτερη σχεση.Αλλα προσεξε:Αυτο δεν συμβαινει αν συγκρινουμε πχ 5800 σ.α.λ. στην 5η και 3200 σ.α.λ. στην 4η γιατι..οσο ανεβαινουν οι στροφες τοσο ο εγκεφαλος δινει την εντολη για περισσοτερο καυσιμο και περισσοτερη αποδοση.2η παγιδα:Μπορει μεν να κανεις οικονομια με τις μεγαλυτερες σχεσεις μεταδοσης,αλλα αν το αυτοκινητο σου χτυπαει πυρακια (προαναφλεξη) ειναι λιγακι δωρον αδωρον:Εκτος του οτι υπερθερμαινεις την κεφαλη του κινητηρα (η αναφλεξη λαμβανει χωρα ατακτα εκει ψηλα και οχι στο Ανω Νεκρο Σημειο,οπως θαπρεπε) και της προκαλεις μεγαλη φθορα στο βαθος του χρονου ταλαιπωρεις απιστευτα τον κινητηρα σου...Αυτα βεβαια αν δεν εχεις καποιον υπερεξελιγμενο εγκεφαλο-τωρα τελευταια πρεπει ναχουν απαυτο και τα μικρα αυτοκινητα- που αναγνωριζει τετοιες καταστασεις (προαναφλεξης) και διορθωνει αναλογα...
lary7 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 2)Αυτό οπως είπαν εξαρτάται απο το αυτοκίνητο. Στο δικό μου στο ρελαντι και σταματημένος βγάζει 0.5λτ/ωρα. Αμα ξεκινήσω περνάει στα λτ.χλμ. 3)Σε κατηφόρα με νεκρά καίει όσο στο ρελαντί. Με ταχύτητα δεν καει τίποτα αφου η μηχανή αντλεί ενέργεια απο την κίνηση του οχήματος. Οταν αφήνεις το γκάζι εντελώς διακόπτεται η τροφοδοσία εντελώς, είτε είσαι σε κατηφόρα είτε σε ευθεία. Προκειμένου να μην σβήσει η μηχανή κάτω απο τις 1000 στροφές επεμβαίνει το ρελαντι και δίνει το απαραίτητο καυσημο για να διατηρηθεί. Επισεις καλό ειναι σε κατηφόρα να έχουμε πάντα ταχύτητα τόσο για θέμα κατανάλωσης όσο και για θέμα ασφάλειας. 4,5) Αυτό εξαρτάται. Καθε αυτοκίνητο έχει κάποιο ωφελιμο πεδίο στροφών στο οποίο η κατανάλωση είναι η βελτιστη. Αυτό είναι συνήθως απο 2.200 έως 3.500 στροφές. Αμα κινείσαι εκει μέσα σε νορμαλ συνθήκες τοτε έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα. Αμα είσαι χαμηλότερα η μηχανή ζορίζεται. Αμα είσαι ψηλότερα έχεις επιδόσεις αλλα η μηχανή ρουφάει όσο μπορεί. Αναλόγως τα κυβικα αυτές οι στροφές μεταφράζονται και σε ταχύτητα.
De@th L0rd Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Αν σβήσουμε τον κινητήρα στην κατηφόρα?Σε σύγχρονο αυτοκίνητο που όλα σχεδόν είναι υδραυλικά θα κάνουμε τρελή οικονομία?και αν ναι μετά που θα βρεθούμε?
Chrisxxx Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2008 Εξαρταται αν ειναι ευθεια ή εχει στροφη... Ενας θειος μου το εκανε στην εθνικη για να ξεκουρασει τη μηχανη λεει και με εστειλε αδιαβαστο
vasbill Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 εχει να κανει με το ανοιγμα της πεταλουδας
De@th L0rd Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Εξαρταται αν ειναι ευθεια ή εχει στροφη... Ενας θειος μου το εκανε στην εθνικη για να ξεκουρασει τη μηχανη λεει και με εστειλε αδιαβαστο χαχα lol.Η ερώτηση ήταν καθαρά ειρωνική γιατί περίμενα καμια τέτοια απάντηση.Λες και θέλει η μηχανή ξεκούραση με τέτοιο τρόπο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.