De@th L0rd Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημιουργώ το συγκεκριμένο νήμα για να εκφράσουμε όλοι τις απόψεις περί των ελληνικών αντιπροσωπειών, βγαλμένες από τις εντυπώσεις μας σε περιπτώσεις αλλαγής ή επισκευής ελαττωματικών προϊόντων.Αρχίζω λοιπόν: Καλύτερες αντιπροσωπείες : LG: Eλατωματτική οθόνη με σπασμένο tilt αλλαγή μέσα σε 3 μέρες APC : Προβλήματα μικροεπεξεργαστή UPS .Άμεση επικονωνία και αντιμετώπιση προβλημάτων μέσω mail.Αποστολή και αντικατάσταση με καινούριο σε 1 βδομάδα κ κάτι Χειρότερες αντιπροσωπείες: Sony Hellas : DVD-RW recorder 4χ χαλασμένο πορτάκι."Σε 2 μήνες μπορεί κ παραπάνω θα το έχετε στα χέρια σας επισκευασμένο."Τελικά δεν το έστειλα και το έφτιαξα μόνος μου PSX με χαλασμένη κεφαλή από ελατωματικό δίσκο(αυθεντικό γρατσουνισμένο) "Στείλτε το μας και σε 4 μήνες θα σας το αντικαταστήσουμε ή θα το επισκευάσουμε αν κάτι τέτοιο είναι δυνατόν." Το επισκέυασα κι αυτό μόνος μου βρίσκοντας μια κεφαλή από PSX σε ένα σωρό με άχρηστα του Κέντρου υπολογιστών. Rainbow : Καμία απολύτως εξυπηρέτηση σε πρόβλημα τροφοδικού με το macbook του ξάδερφού μου.Το έλυσε με γαμωσταυρίδια στο κατάστημα αγοράς και του το άλλαξαν με ένα toshiba και εκτυπωτή +ψηφιακή μηχανή κι έμεινε ευχαριστημένος.Περιμένω τις δικές σας εντυπώσεις
sintalkas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2008 ---- FUJITSU SIEMENS έχω αγοράσει 2 λάπτοπ από αυτήν την εταιρεία και τα 2 χάλια μάυρα.Αλλά ας εξηγηθώ στους 11 μήνες πάνω χαλά το Amilo pi 1536 v ,τελικά είχε χαλάσει ο σκληρός και η κάρτα γραφικών ,ευτυχώς μιας και ήταν στην εγγύηση τα αλλάξαν και όλα κάλα και ώραια...δυστυχώς όχι δεν είχαν τοποθετήσει καλά το τατσπαντ με αποτέλεσμα μετά από 15 μέρες να πάρουσιάσει πρόβλημα (ο δείκτης του ποντικιού γυρόφερνε βόλτες πάνω κάτω ) αμέσως τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε να το στείλω ,όμως μιας και ήμουν επαρχία δεν μπόρεσα να το στείλω εκείνη τη φορά ,έτσι το στέλνω μετά από 8 μέρες (2 μέρες πριν λήξει η εγγύηση ) και τι μου λένε πως έχει λήξει η εγγύηση μου και πως θα με χρεώσουν τότε και έγω κάνω ένα bios update και ρίχνω και μια κοπανιά στο τατσπαντ και το έβαλα στη σωστή θέση και δεν το ξανάεκανε(δεν το χαν βάλει καλά και δεν έκανε καλή επαφή ) αλλά που και που δυστυχώς πετά μπλέ οθόνες. Τώρα ο 2ος λάπτοπ o amilo pro v 3505 χάλασε στον ενάμιση χρόνο και ενώ είχε εγγύηση γραπτή 2 χρόνων η ενλόγω εταιρεία δεν τον επισκέυαζε με τον ισχυρισμό ότι είχε λήξει και σε αυτόν η εγγύηση ,τελικά το πήγαμε σε έναν φίλο του πατέρα μου ηλεκτρονικό και αντικατέστησε τους πυκνωτές που είχαν καεί . Για αυτούς τους λόγους θεωρώ την Fujitsu Siemens την χειρότερη εταιρεία φορητών υπολόγιστων που υπάρχει. -100000 για μενά για αυτήν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.