geomatical04 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Πιστεύετε ότι η java είναι καλή γλώσσα για να γράψω κάτι τέτοιο ; (Δεδομένου ότι πολλοί δεν διαθέτουν jvm) ή το directX και η opengl είναι μονόδρομος.
georgemarios Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 κοιτα, το οτι πολλοι δε διαθετουν jvm ειναι κατι που διορθωνεται.... απλα παραθετεις ενα λινκ για να το κατεβασει καποιος δωρεαν, ή το διαθετεις ο ιδιος παρεα με το παιχνιδι σου επισης, opengl μπορεις να χρησιμοποιησεις σχεδον με οποιαδηποτ γλωσσα και σιγουρα με τη java. απλα ψαξε να βρεις μια καταλληλη βιβλιοθηκη που κανει τη συνδεση. καποτε ειχε παρει καπου το ματι μου το java3d το οποιο νομιζω χρησιμοποιουσε opengl απο κατω τωρα, εξαρταται για τι ειδους παιχνιδι μιλας και σε ποιους απευθυνεσαι. για μικρα πραγματα (tetris, εκπαιδευτικα παιχνιδακια κτλ), ισως και κανενα mmorpg >>μικρων<< απαιτησεων, νομιζω η java ειναι καταπληκτικη επιλογη. απ την αλλη, ο λογος για τον οποιο μεγαλα παιχνιδια οπως το oblivion , gothic κτλ δε γραφτηκαν σε java.... ε για καποιο λογο εγινε
Bspus Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Επισης ψαξε να βρεις το facade. Ενα παιχνιδι γραμμενο σε java (και open gl νομιζω). Το πιο πολυπλοκο προγραμμα σε java που εχω δει. Αφου αυτο μπορει να γραφτει σε java, πιστευω οποιοδηποτε παιχνιδι θες να γραψεις εσυ, σαν ερασιτεχνης, η εστω σαν ενας ανθρωπος (τα gothic, oblivion κλπ ειναι υπερπαραγωγες μεγαλων team προγραμματιστων με πολλους μηνες η χρονια στην αναπτυξη) δεν θα εχει τοσο μεγαλες απαιτησεις ωστε να μην σε καλυπτει η java σε ενα μοντερνο μηχανημα. Για 2d games ειναι οντως πολυ καλη επιλογη. Εχει πολλα πραγματα απο μονη της η γλωσσα, και μπορεις να γραψεις applets πολυ ομορφων arcade παιχνιδιων με λιγο κοπο σε σχεση με αλλες γλωσσες (γενικου τυπου μιλαμε τωρα, οχι γλωσσες ειδικα για την κατασκευη παιχνιδιων)
StavrosD Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Αν θες να φτιάξεις απλά παιχνίδια και η Java σε καλύπτει. Αν θες κάτι πιο σύνθετο αναγκαστικά πας σε DirectX αν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα τα pixel shaders κτλ, ή σε OpenGL αν σε ενδιαφέρει να τρέχει η εφαρμογή και σε unix ή άλλες πλατφόρμες
ntaryl Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Προτεινω C++ απο εκει και περα ανλογα το τι θες να φτιαξεις υπαρχει και η Darkbasic ,Blitzbasic . cya
grnemo Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2008 Εξαρτάται τι θέλει να κάνει. Αφού είπαν όλοι την πρότασή τους να πω και εγώ την δική μου. Ειδικά για Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Παιχνιδιών θα πρότεινα να διαβάσεις σχετικά με XNA Game Development. Το XNA είναι ένα πανεύκολο framework που βασίζεται στο DirectX και μπορείς να γράψεις κώδικα με C#. Εϊναι η κατεξοχήν μετεξέλιξη του mdx και κατα την γνώμη μου είναι ένα framework που μπορεί να σε βοηθήσει τόσο για να ξεκινήσεις (λόγω του abstraction level της γλώσσας) όσο και για να γραφτεί ένα παιχνίδι διεθνών προδιαγραφών (με εμβάθυνση βέβαια στα system calls κτλ του Framework). Αν θές μπορείς να διαβάσεις στο blog που διατηρώ για το xna στο παρακάτω link και να ζητήσεις οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς. studentguru.gr/blogs/xna/default.aspx Επίσης μπορείς να δεις αν θες την παρουσίαση που είχα κάνει περί XNA studentguru.gr/files/folders/6512/download.aspx (4 mb περίπου) στην πρώτη συνάντηση game developers στην Ελλάδα. studentguru.gr/blogs/grnemo/archive/2008/06/21/1-game-developers-xna.aspx To game development είναι: Sound 3D Art Input Human Computer Interaction Artificial Intelligence και last but not least Graphics. Άκουσα λύσεις και ερωτηση μόνο για programming αλλά όχι για game development. Αν θέλεις να ξεκινήσεις στο game development θα χρειαστείς κάτι ενοποιημένο και κατά την γνώμη μου το XNA είναι ο καλύτερος τρόπος να το κάνεις! Feel free to ask.
Γηρυόνης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2008 Μια χαρά είναι η Java, μπορείς να γράψεις ό,τι παιγνίδι θέλεις και υπάρχουνε και πολλές βιβλιοθήκες έτοιμες.
kickeras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 C++ και Direct3D10 καθαρά!!!! Γενικά τα API αυτά (OpengGL και Direct3D) είναι γραμμένα σε C και εκτός των άλλων κάνουν πολύ χρήση unsigned types που με τη Java δεν έχεις(γίνεται αλλά πρέπει να κάνεις extra δουλειά) και pointers που πάλι η Java σε περιορίζει. Για Java πας αναγκαστικά σε OpenGL άρα advanced graphics δε μπορείς να κάνεις. Πρώτον γιατί έχει μείνει πίσω και η OpenGL 3.0 τελικά ήταν λάθος της φύσης άρα δε σου επιτρέπει να κάνεις χρήση advanced features και δεύτερον γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσεις τη JOGL (Java to OpenGL) για να βάλεις OpenGL στη Java και από εμπειρία θα σου πρότεινα να μη το κάνεις αυτό. 'Ασε που αυτό σου βάζει από μόνο του ένα επιπλέον layer άρα μόνο και μόνο από αυτό χάνεις σε performance. Αυτό δηλαδή θα στο πρότεινα μόνο αν θες για κάποιο λόγο το game σου να είναι cross-platform.
georgemarios Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 επισης, καλο θα ηταν να ερευνησεις διαφορα engines που κυκλοφορουν εκει εξω και κανουν τη δουλεια για σενα πχ, για το γραφικο κομματι, υπαρχουν graphics engines οπως το Ogre3D (http://www.ogre3d.org) που ειναι open source, δωρεαν και φαινεται να κανει καλη δουλεια. με λιγο ψαξιμο θα βρεις πολυ υλικο κοιτα και στο http://www.gamedev.net, ειναι απο τα βασικοτερα σαιτς για game developers
Evgenios1 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Εξαρτάται τι θέλει να κάνει. Αφού είπαν όλοι την πρότασή τους να πω και εγώ την δική μου. Ειδικά για Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Παιχνιδιών θα πρότεινα να διαβάσεις σχετικά με XNA Game Development. Το XNA είναι ένα πανεύκολο framework που βασίζεται στο DirectX και μπορείς να γράψεις κώδικα με C#. Εϊναι η κατεξοχήν μετεξέλιξη του mdx και κατα την γνώμη μου είναι ένα framework που μπορεί να σε βοηθήσει τόσο για να ξεκινήσεις (λόγω του abstraction level της γλώσσας) όσο και για να γραφτεί ένα παιχνίδι διεθνών προδιαγραφών (με εμβάθυνση βέβαια στα system calls κτλ του Framework). Αν θές μπορείς να διαβάσεις στο blog που διατηρώ για το xna στο παρακάτω link και να ζητήσεις οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς. studentguru.gr/blogs/xna/default.aspx Επίσης μπορείς να δεις αν θες την παρουσίαση που είχα κάνει περί XNA studentguru.gr/files/folders/6512/download.aspx (4 mb περίπου) στην πρώτη συνάντηση game developers στην Ελλάδα. studentguru.gr/blogs/grnemo/archive/2008/06/21/1-game-developers-xna.aspx To game development είναι: Sound 3D Art Input Human Computer Interaction Artificial Intelligence και last but not least Graphics. Άκουσα λύσεις και ερωτηση μόνο για programming αλλά όχι για game development. Αν θέλεις να ξεκινήσεις στο game development θα χρειαστείς κάτι ενοποιημένο και κατά την γνώμη μου το XNA είναι ο καλύτερος τρόπος να το κάνεις! Feel free to ask. Γεια σου φιλε. Το κατεβασα το XNA αλλα δε καταλαβα , αυτο ειναι μονο για XBoχ ?
unre@l Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Σωστος ο Κιckeras. C++ και D3D10 ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Τα "εχουν φτιαχτεί και με java ή με VB Games" είναι παλιές ατάκες. Καλη αρχή! ΥΓ. Μάθε και ένα OpenGL αν έχεις χρόνο λολ
kickeras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 Μάθε και ένα OpenGL αν έχεις χρόνο λολ Δε ξεχνάμε τα παλιά ε????:cool:
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 θα σου προτεινα να αρχισεις με μια τυχαια γλωσσα(ναι,κατι του στυλ, εχω 10 επιλογες και επιλεγω μια στη τύχη).Για να ρωτας τι γλωσσα να χρησιμοποιησεις υποδηλώνει δυο πραγματα 1)οτι δεν εισαι πολύ καλός προγραμματιστής (δεν ειναι κακό, ουτε εγω ειμαι) 2)το παιχνίδι που θελεις να φτιαξεις ειναι σχετικά απλο(μωρε κ πολυπλοκο να ειναι παλι σε κατι πιο απλο θα καταληξεις..εμπειρικά αυτό) Αρα, η καλυτερη προσεγγιση ειναι η ακολουθη(κατ' εμέ): παιρνεις μια γλωσσα, στη τύχη, και αρχιζεις και πειραματιζεσε μέχρι να μαθεις τα βασικα και να φτιαξεις ενα απλο παιχνιδι.. to get you going δηλαδή...μόλις καταλαβεις κ μαθεις τα βασικά, θα είσαι σε θέση να επιλέξεις μόνος σου την γλώσσα που σου ταιρίαζει περισσότερο(είναι αρκετά σημαντικό αυτο...) και που κανει για τη δουλεια που θές...καλη συνεχεια και καλή αρχή....
unre@l Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Δε ξεχνάμε τα παλιά ε????:cool: ξεχνιούνται?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.