nzeppos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Nzeppos το πρόβλημα οτι τα δικά σου σουτ ξαφνικά σταμάτησαν να μπαίνουν, άρχισαν να χάνονται layup κλπ κλπ οφείλεται στο οτι επειδή έχανες με αρκετούς πόντους έπεσε η ψυχολογία της ομάδας σου και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνονται αρκετά καλάθια. Αυτό μπορείς να το φτιάξεις ανεβάζοντας απο τα Aaron's Sliders το clutch του user από 15 στο 21(το έχω εγώ)επίσης άλλαξα τα Close Shot 44/42 , Mid 48/44 , 3pt 48/44 σε Close Shot 50/46 , Mid 50/45 , 3pt 48/43 και στο Hall Of Fame έχω κερδίσει αρκετές φορές αλλά παντα με 1-3 ποντους διαφορά αλλά έχω χάσει και αρκετές.... (My favourite teams Rockets,Raptors και Nets) OK, thanks για τη συμβουλή, θα βάλω τώρα να τα δοκιμάσω μπας και βελτιωθεί καθόλου. Όσο για το φίλο tstolt, δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω κάτι καλύτερο από του Aaron, συνολικά έχω δοκιμάσει τα 2-3 πιο δημοφιλή που κυκλοφορούν στο xbox live αλλά του Aaron είναι ίσως τα καλύτερα (είναι άλλωστε και τα πρώτα σε downloads, μακράν). Το κακό είναι ότι όλοι όσοι ανεβάζουν sliders, τα διαφημίζουν σαν τα πιο ρεαλιστικά κλπ, οπότε δύσκολα να βρω χρόνο να τα δοκιμάσω. Συν τοις άλλοις έφαγα και το σχετικό ban από το xbox live, οπότε πλέον δεν μπορώ να μπαίνω να δω τι γίνεται, μόνο από φόρουμ ενημερώνομαι. Αυτό πάντως που λέει ο φίλος tstolt -με τα κλεψίματα- δεν το έχω παρατηρήσει. Πιο συχνά σφυράει φάουλ, παρά να γίνει το κλέψιμο. Άλλωστε θυμάμαι και 1-2 φίλους που (όταν είχα πρωτοδημοσιεύσει τα εν λόγω sliders) είχαν σχολιάσει ότι σφυρίζονται πολλά φάουλ και δεν μπορούν να κάνουν κανένα κλέψιμο. Όπως και να 'χει, μπορείτε να ρυθμίσετε ό,τι δεν σας αρέσει. Αν κλέβεις εύκολα την μπάλα, απλώς ελάττωσε το σχετικό slider.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Πρέπει να συνηθίσεις ότι μπορείς να παίξεις αποτελεσματική άμυνα απλά κρατώντας τον δικό σου παίχτη πάνω στον αντίπαλο, χωρίς να πατάς συνεχώς steal και επίσης θαύματα κάνει το lock-on defense button και το double-team button όταν ο αντίπαλος κάνει διείσδυση (με το συμπάθειο) To lock on defense το χρησιμοποιώ, αλλά δε μου φαίνεται ότι έχει μεγάλη διαφορά. Όταν μαρκάρω μόνο τον δικό μου παίχτη, συγκεντρωμένα και αποτελεσματικά, μέχρι τώρα ΠΑΝΤΑ με καμία εξαίρεση, τρώω καλάθι από άλλον παίχτη που ανοίγεται. Το double-team θα προσπαθήσω να το δουλέψω παραπάνω. By the way, υπάρχει τρόπος όταν πέφτω εγώ πάνω σ' έναν αντίπαλο, να κάνω double-team και να μη φεύγει αυτός που τον μάρκαρε αρχικά; Πχ, όταν έχει ο C την μπάλα και ντριπλάρει, μ' αρέσει να προσπαθώ να του την κλέψω με τον PG (ή με τον SG), κατά κανόνα όμως όταν πλησιάσω για να πιέσω, φεύγει ο δικός μου C που τον μάρκαρε και πηγαίνει αλλού, οπότε τρώω εύκολο καλάθι.
nzeppos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 To lock on defense το χρησιμοποιώ, αλλά δε μου φαίνεται ότι έχει μεγάλη διαφορά. Όταν μαρκάρω μόνο τον δικό μου παίχτη, συγκεντρωμένα και αποτελεσματικά, μέχρι τώρα ΠΑΝΤΑ με καμία εξαίρεση, τρώω καλάθι από άλλον παίχτη που ανοίγεται. Το double-team θα προσπαθήσω να το δουλέψω παραπάνω. By the way, υπάρχει τρόπος όταν πέφτω εγώ πάνω σ' έναν αντίπαλο, να κάνω double-team και να μη φεύγει αυτός που τον μάρκαρε αρχικά; Πχ, όταν έχει ο C την μπάλα και ντριπλάρει, μ' αρέσει να προσπαθώ να του την κλέψω με τον PG (ή με τον SG), κατά κανόνα όμως όταν πλησιάσω για να πιέσω, φεύγει ο δικός μου C που τον μάρκαρε και πηγαίνει αλλού, οπότε τρώω εύκολο καλάθι. Χρήσιμο είναι το lock-on defense και από τότε που μπήκε πρώτη φορά στο παιχνίδι (πρόπερσι νομίζω?) έχει αποδειχθεί εντελώς απαραίτητο. Το πρόβλημα βέβαια είναι αυτό που λες, το καλάθι που τρως από τον άλλο παίχτη. Αφού οι υπόλοιποι αμυντικοί σου που ελέγχονται από το ΑΙ μόνο άμυνα δεν παίζουν, αφήνουν τους αντίπαλους να κόβουν μέσα στη ρακέτα και γενικά να κάνουν ό,τι θέλουν. Το αιώνιο πρόβλημα των 2k.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Και πάλι πάντως, αν υποθέσουμε ότι ελέγχω κάθε φορά τον παίχτη που μαρκάρει αυτόν που έχει την μπάλα, με το lock-on-defence έλεγε ότι πρέπει να παρακολουθώ τις κινήσεις του αντιπάλου. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο αυτό. Είναι πολύ γρήγορο για να προλάβω να αντιληφθώ μια κίνηση, να τον προλάβω κτλ κτλ. Μάλλον το double-team θα με σώσει. Άντε μπας και ανεβάσουμε και τη δυσκολία (όχι τώρα τα κερδίζω όλα, αλλά, ε, σιγά σιγά κατακτώ το απόλυτο).
nzeppos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Άκυροοοοο. Το παιχνιδάκι είναι εντελώς gtp, τέλος. Όσοι έχουν δει την τελευταία περίοδο του τελευταίου τελικού Bulls-Blazers το 1992 θα καταλάβουν τι εννοώ όταν λέω ότι το Μαϊάμι έπαιζε ακριβώς έτσι επί 3 περιόδους. Το σκορ ήταν 99-72 στην αρχή της τέταρτης περιόδου. Οι τύποι είχαν 65% εντός παιδιάς (όλα καρφώματα επειδή οι δικοί μου ΤΟΝ ΠΑΙΖΟΥΝ στην άμυνα) ή σουτ υπό πίεση (8/15 τρίποντα, ΟΛΑ υπό πίεση). Εμείς πάλι εντάξει, τι είχαμε τι χάσαμε. Δοκιμές τέλος. Το dvd πήγε στο ράφι. Δεν περιγράφω άλλο. Εντελώς gtp (τουλάχιστον για όσους έχουν παίξει τα προηγούμενα 6-7 NBA 2k και έχουν μέτρο σύγκρισης).
polonos1313 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Χρήσιμο είναι το lock-on defense και από τότε που μπήκε πρώτη φορά στο παιχνίδι (πρόπερσι νομίζω?) έχει αποδειχθεί εντελώς απαραίτητο. Το πρόβλημα βέβαια είναι αυτό που λες, το καλάθι που τρως από τον άλλο παίχτη. Αφού οι υπόλοιποι αμυντικοί σου που ελέγχονται από το ΑΙ μόνο άμυνα δεν παίζουν, αφήνουν τους αντίπαλους να κόβουν μέσα στη ρακέτα και γενικά να κάνουν ό,τι θέλουν. Το αιώνιο πρόβλημα των 2k. Το πρόβλημα λύνεται αν δεν κάνω λάθος με το slider "Help Defense Strength" Εγώ άμυνα κάνω με τον εξής τρόπο.... Εχω επιλεγμένο τον Point Guard και μαρκάρω τον Point Guard τις αντίπαλης ομάδας.Όταν ο αντίπαλος Point Guard θα κάνει πάσα σε κάποιο συμπαίχτη πχ τον Shooting Guard δεν θα πατήσω την πάσα απευθείας για να πάρω τον έλεγχο του δικού μου Shooting Guard αλλά θα αφήσω το ΑΙ να κάνει μόνο του άμυνα.Μόλις αντιληφθώ οτι ο shooting guard ετοιμάζεται να σουτάρει (πάνω κάτω πιστεύω όλοι καταλαβαίνουμε πότε περίπου πρόκειται να κάνει την κίνηση για καλάθι το αντίπαλο CPU)αλλάζω τον έλεγχο του point guard και ελέγχω τον shooting guard μου έτσι ώστε να επιτύχω την τάπα ή έστω να γίνει το σουτ υπό πίεση και να χαθεί.Με λίγα λόγια πέρνω τον έλεγχο του shooting Guard την τελευταία στιγμή και πηδάω για τάπα.Αυτό το κάνω γιατί το AI μεν μαρκάρει καλά κυνηγώντας τον αντίπαλο παίχτη Cpu αλλά όταν το cpu σηκώνεται για σουτ το ΑΙ δεν πηδάει για τάπα. Τώρα έτσι όπως τα εξηγώ σίγουρα σας μπέρδεψα :confused: Όσο για τα κλεψίματα οντως γίνονται σχετικά αρκετά απο μεριά μου(σπάνια από το cpu).Η μεγαλύτερη επιτυχία κλεψίματος όντως γίνεται από πίσω και ιδιαίτερα στους Center και τους Power Forward γιατί δεν έχουν καλό BallHandling.Τώρα αν κάποιος προσπαθεί να κάνει κλέψιμο με τον Center ή με τον Power Forward είναι 90% reach-in foul(Διότι η "ψηλοί" δεν είναι για κλεψίματα αλλά για τάπες).Επίσης για να κλέψουμε την μπάλα δεν πατάμε επανελημένα το steal διότι πάλι γίνεται foul. -----Προστέθηκε 18/11/2008 στις 03 : 34 : 23----- Άκυροοοοο. Το παιχνιδάκι είναι εντελώς gtp, τέλος. Όσοι έχουν δει την τελευταία περίοδο του τελευταίου τελικού Bulls-Blazers το 1992 θα καταλάβουν τι εννοώ όταν λέω ότι το Μαϊάμι έπαιζε ακριβώς έτσι επί 3 περιόδους. Το σκορ ήταν 99-72 στην αρχή της τέταρτης περιόδου. Οι τύποι είχαν 65% εντός παιδιάς (όλα καρφώματα επειδή οι δικοί μου ΤΟΝ ΠΑΙΖΟΥΝ στην άμυνα) ή σουτ υπό πίεση (8/15 τρίποντα, ΟΛΑ υπό πίεση). Εμείς πάλι εντάξει, τι είχαμε τι χάσαμε. Δοκιμές τέλος. Το dvd πήγε στο ράφι. Δεν περιγράφω άλλο. Εντελώς gtp (τουλάχιστον για όσους έχουν παίξει τα προηγούμενα 6-7 NBA 2k και έχουν μέτρο σύγκρισης). Φίλε Nzeppos δεν καταλαβαίνω γιατί σου συμβαίνει αυτό.Όντως οι Star Players κάτι φορές το παρακάνουν αλλά όχι όπως το περιγράφεις εσύ.Τουλάχιστον σε εμένα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο σε τόση μεγάλη κλίμακα.Προσπάθησε να ανεβάσεις κι άλλο το clutch του user και βάλε το clutch του cpu στο 10
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Καλά ρε παιδιά, το ότι ένα παιχνίδι δεν είναι επαρκώς simulation του πραγματικού παιχνιδιού, δε σημαίνει ότι δεν είναι και διασκεδαστικό. Εδώ που τα λέμε δεν ξέρω καν αν θα μου άρεσε να παίξω ένα παιχνίδι που θα ήταν πλήρως simulation.
polonos1313 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Εγώ πάντως έχω πάθει την πλάκα μου με το παιχνιδάκι!!!!! Παίζω association με τους Rockets με την δυσκολία στο Hall Of Fame και είμαι 2ος με 25 W-15 L Οφείλω να πω οτι τις νίκες που έχω κάνει, είναι όλες στον πόντο. Το άλλο περίεργο είναι οτι κάτι φορές ζορίζομαι πιο πολύ με τις μικρές ομάδες παρα με τις μεγάλες
kapezanos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Παιδια εγω εχω αλλο προβλημα!!οταν μου κανουν foul οχι σε προσπαθεια για σουτ μου δινεις βολες αντι για επαναφορα,το ιδιο και στον αντιπαλο!αν εχει δοθει απαντηση συγγνωμη αλλα νυσταζω τωρα και μπορω να κοιταξω ολα τα ποστ
Daemonos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Φαντάζεστε ενα ποδοσφεράκι 2Κ ??? Με τα γραφικά και τα animations του NBA? ......Τρέμω μόνο που το σκεύτομαι!!! Όνειρο!!!
antreaslam Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 polonos1313, thank you! και μια γρήγορη: aaron sliders, τα βρήκες κάπου σε rapidshare? είναι κάτι σαν πατσάκι, αρχείο exe , που πρέπει να τρέξουμε?
frou-frou Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Ξέρω πολλούς που έκαναν αναβάθμιση για να παίζουν το Νba 2k9 στο Pc τους καλά γιατί είναι λίγο απαιτητικό για να το χαρείς σε όλο του το μεγαλείο. Μόνο αυτό λέει πολλά για το παιχνίδι.
Olorin Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Παιδια εγω εχω αλλο προβλημα!!οταν μου κανουν foul οχι σε προσπαθεια για σουτ μου δινεις βολες αντι για επαναφορα,το ιδιο και στον αντιπαλο!αν εχει δοθει απαντηση συγγνωμη αλλα νυσταζω τωρα και μπορω να κοιταξω ολα τα ποστ Μήπως έχουν απλώς συμπληρωθεί τα ομαδικά φάουλ??? (νομίζω πως προσαρμόζεται ανάλογα με τη διάρκεια περιόδου)
polonos1313 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2008 Μήπως έχουν απλώς συμπληρωθεί τα ομαδικά φάουλ??? (νομίζω πως προσαρμόζεται ανάλογα με τη διάρκεια περιόδου) Αν δεν κάνω λάθος 2 συνεχόμενα φάουλ από 1 παίχτη στον ίδιο παίχτη μέσα σε 30 Secs είναι βολές και επίσης βολές γίνονται στα 5 ομαδικά φαουλ σε μια περίοδο -----Προστέθηκε 18/11/2008 στις 02 : 58 : 17----- polonos1313, thank you!και μια γρήγορη: aaron sliders, τα βρήκες κάπου σε rapidshare? είναι κάτι σαν πατσάκι, αρχείο exe , που πρέπει να τρέξουμε? Τα sliders τα φτιάχνεις manual πηγαίνοντας menu -> Features -> My NBA -> Game Sliders και τα κάνεις ως έχει παρακάτω: Game Speed- 52 (50 seems fast in the videos but it leads to slower animations. 53 isnt that much faster plus it improves the slow transition when changing direction.) User/CPU Close Shot 44/42 *close shot 50/46 Mid 48/44 *Mid shot 50/45 3pt 48/44 * 3pt 48/43 Layup 44/42 Dunk 48/48 Dunks In Traffic 0/0 Screen Success 60/60 Steal Success 65/65 Help D 80/80 Stealing 70/70 Blocking 15/ 15 Ball Handling 35/35 Dunk Ability 35/35 OA 35/35 DA 70/70 OR 35/35 DR 70/70 Clutch 15/15 *clutch 21/15 Speed 46/45 Quickness 45/45 On Ball 70/60 Take Close Shots 10 (CPU Only) Mid Range 70 (CPU Only) Attack 45 (CPU Only) Finish Strong 55/55 Look for Post 40 (CPU Only) Hookshots 5/5 Putbacks 55/55 Flashy Passes 0/0 Commit Fouls 70/70 Passing Lanes 75/75 Contest 60/60 Size up 70/70 Fouls Charge 95 Block 90 Reach 75 Shooting 75 Loose Ball 100 (αυτό το τελευταίο δεν το έγραφε, αλλά στην v.1 ήταν 100) Όπου έχω δίπλα αστεράκι είναι κάποιες αλλάγες που έκανα εγώ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.