fe31h Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Γεια σας... Εχω μια απορια... σαν ασχετος απο μηχανες θελω να ρωτησω, οι μηχανες (και κατα επεκταση οι γουρουνες) μεγαλου κιβισμου οι οποιες εχουν ταχυτητες με συμπλεκτη ο τροπος αλλαγης ειναι ακριβως η ιδια με του αυτοκινητου??? δηλαδη πχ στην εκκινηση μπορεις να πατησεις τερμα το αμπραγιαζ και να το αφησεις με γκαζι στον κινητηρα??? ή θα σπασει τιποτα???? στο αυτοκινητο ειναι ο συμπλεκτης και δεν πειραζει και πολυ, στις μηχανες????
De@th L0rd Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Είναι ακριβώς το ίδιο.Απλά αντί για πόδι χρησιμοποιείς χέρι.Το πολύ πολύ αν αφήσεις απότομα τον συμπλέκτη να τσακιστείς πάνω σε καμια ζαρντινιέρα.
million_voices Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 ακριβως με τον ιδιο τροπο γινονται οι αλλαγες ταχυτητων και στις μηχανες απλα ο λεβιες ταχυτητων ειναι στο ποδι και το αμπραγιαζ στο χερι και φυσικα οπως και στα αυτοκινητα δεν αφηνεις ποτε αποτομα τον συμπλεκτη θεμα συνηθειας ειναι
fe31h Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 οποτε μπορεισ να κανεις οτι κανεις και στο αυτοκινητο ακριβως, ετσι?? απο να αφησεις αποτομα τον συμπλεκτη (ακομα και με γκαζι μεσα) μεχρι να ριχνεις και την ταχυτητα του οχηματος με την χρηση των ταχυτητων... σωστα??
million_voices Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 οποτε μπορεισ να κανεις οτι κανεις και στο αυτοκινητο ακριβως, ετσι?? απο να αφησεις αποτομα τον συμπλεκτη (ακομα και με γκαζι μεσα) μεχρι να ριχνεις και την ταχυτητα του οχηματος με την χρηση των ταχυτητων... σωστα?? οι μηχανες βγαζουν ποιο πολλα αλογα αναλογικα και ειναι και ποιο πολυστροφες και ελαφρυες αλλα υστερουν στην ροπη αν κανεις αυτο που λες θα σουζαρει η στην χειροτερη θα σε μαζευουν το 2ο ισχυει ακριβως με τον ιδιο τροπο αλλα καλυτερα ειναι να φρεναρεις και παραλληλα να κατεβαζεις και καμμια ταχυτητα
TNT1982 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 οποτε μπορεισ να κανεις οτι κανεις και στο αυτοκινητο ακριβως, ετσι?? απο να αφησεις αποτομα τον συμπλεκτη (ακομα και με γκαζι μεσα) μεχρι να ριχνεις και την ταχυτητα του οχηματος με την χρηση των ταχυτητων... σωστα?? αρχηγε μου αν κανεις αυτους τους κανιβαλισμους σε 4κινητο οχημα θα σου προτεινα να παρεις απο τωρα την ακριβοτερη (και πιο αξιοπιστη ) γουρουνα που μπορεις...ειναι υπερογκη καταπονηση για το οχημα ολη αυτη η διαδικασια και μπορει στην χιλιοστη φορα να ακουσεις καποιον πολυ ανατριχιαστικο θορυβο...
kfyros Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Αν τα κάνεις με το συμπλέκτη σε γουρούνα υπολόγισε κόστος για κομμένη αλυσίδα ή σπασμένο πίσω άξονα και γρανάζια μετάδοσης ή δίσκους σαζμάν ή σαζμάν ολόκληρο. Κάποια ή όλα από τα παραπάνω θα χρειαστεί να τα πληρώσεις σίγουρα. Αν πέσεις και πάνω σε κάτι ή την τουμπάρεις , υπολόγισε το κόστος επισκευής αυτουνού που χτύπησες και επισκευής της γουρούνας. Αν χτυπήσεις εσύ .... Πρόσεχε οι γουρούνες είναι τα χειρότερα οχήματα. Κάτι μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής, μόνο που δεν έχουν ούτε τα καλά του αυτοκινήτου (σταθερότητα και ασφάλεια) , ούτε και της μηχανής (ευελιξία και πλάγιασμα στις στροφές). Οι μόνες ασφαλείς γουρούνες που ξέρω είναι της KUBOTA αυτές που έχουν στα χωράφια και πηγαίνουν με 30 χλμ. την ώρα το πολύ.
fe31h Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Οκ μην με φάτε κιόλας....:-p οκ δεν θα κάνω αυτό με το γκάζι και τον συμπλέκτη και για δίκη μου ασφάλεια αλλά και για τυχόν ζημιές.... Αλλά με το να ρίχνεις την ταχύτητα του οχήματος τι έγινε? Ας πούμε σε μια κατηφόρα έχεις μια ταχύτητα που ρίχνει την φορά του οχήματος, ποιον πειράζει? Και στην χειρότερη! Αν σπάσω το σασμαν όλο, πόσο κάνει όλο μαζί??? Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σας...:):)
tsakonas Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Αλλο το κατεβαζω ταχυτητα σαν ανθρωπος , και αλλο το κατεβαζω απο 5η σε 1η που ειναι εξαιρετικα δυσκολο...δλδ πρεπει να προσπαθησεις πολυ για να το κανεις στην μηχανη και να κρατηθεις γερα γιατι θα εκτοξευθεις! Φυσικα θα παρεις στο χερι πολλα εξαρτηματα...
TNT1982 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 α ρε φ31η ...μαντευω τον τιτλο του επομενου θεματος σου... "τι τουρμπινα να αγορασω για να φτασω την γουρουνα στα 468 αλογα τροχο?"
tsakonas Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Tουλαχιστον να φοραει κρανος γιατι με τις αποριες που εχει, χλωμο τον κοβω!!
deminho11 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Όπως είπε και ο tsakonas το "κατέβασμα" πρέπει να γίνετε σωστά, αν απο π.χ. 4η που έχεις και πηγαίνεις με τις μισές στροφές, βάλεις 2η το πιο πιθανό σενάριο είναι ο κινητήρας να περάσει το επιτρεπτό όριο στροφών "κόφτη" και να σπάσει, στην κατηφόρα που αναφέρεις κάποιοι χρησιμοποιούν έναν άτυπο κανόνα που λέει με ότι ανεβαίνεις με αυτή κατεβαίνεις. Μπορείς όμως να βάλεις μια 2α και να κατέβεις και όπου χρειαστεί να πατήσεις φρένο. Γενικά να προτιμάς να φρενάρεις το οποιοδήποτε όχημα με κατέβασμα παρά με συχνό και παρατεταμένο φρανάρισμα που μπορεί να προκαλέσει "άναμα" στους δίσκους και απώλεια του συστήματος πεδίσεως!
fe31h Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2008 οχι, μην φοβασαι φιλε TNT1982, δεν προκειτε να ανοιξω τετοιο θεμα(γιατι πολυ απλα δεν με ενδιαφερει να φτασω σε τετοια δυναμη!:P) οσο για το κρανος δεν το βγαζω απο το κεφαλι μου αν ειμαι πανω στο ποδηλατο ποσο μαλλον πανω σε μηχανη!!!! και οσο αναφορα τις ταχυτητες δεν σκεφτηκα ποτε μου να παω απο 4 σε 2 γιατι πολυ απλα οπως ειπωθηκε θα σπασει ο κινητηρας!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.