ericsson Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Έχω τελειώσει ΙΕΚ Κορελκο τεχνικός δικτύων και είμαι αρκετά ευχαριστημένος, αυτό που ήθελα έμαθα! πήρα μάλιστα και απο το ΙΕΚ υποτροφία για το αγγλικό πανεπιστήμιο που έχει η Κορελκο στο South European College το πτυχίο είναι εξερετικα καλώ.
DeathBoy Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Οντας εχω φοιτησει σε ΙΕΚ (Ιδιωτικο που εδρευει στην Βικτωρια) Τεχνικος Η/Υ και συνεχιζω για κινητη τηλεφωνια θελω να πω 2-3 πραγματακια... Και οι ΤΕΕτζηδες αλλα και οι ΙΕΚατζηδες στην πλιοψηφια τους ειναι απλα ανθρωποι που βαριοντουσαν να διαβασουν. Οι υπολοιποι η απλα δεν περναν τα γραμματα, η απλα χανουν λαδια και υπαρχουν και αυτοι που προσπαθουν για μια δευτερη ευκαιρια. Sad but true. Εγω ανηκω στην 1η κατηγορια. Ναι μεν εχω φαει απο τα 20 μου τα 10+ χρονια μου στο pc, ναι μεν χθες το βραδυ επανεφερα καμμενο mobo απο λαπτοπ, ναι μεν εχω μερικους τακτικους πελατες (κυριως επιχειρησεις) που παω και φτιαχνω pc αλλα στις πανελληνιες ΠΑΤΩΣΑ κανονικοτατα. Δεν σκαμπαζω μαθηματικα και φυσικη τι να κανουμε? Οποτε απλα τα σκασα στο ΙΕΚ και μπηκα. Γενικα η εντυπωσεις στην αρχη φαινονται καλες. Ωραιοι χωροι, εξοπλισμενα εργαστηρια στην τριχα, εμπειροι καθηγητες ηλεκτρονικων, οι γνωστες φρουφρες που λενε περι επαγγελματικης αποκαταστασης, ωραιες γραμματεις (ω ναι οι γραμματεις...) κλπ κλπ. Λιγο καιρο μετα ειδα 2-3 πραγματακια. Μαζι με μενα που μαμηθηκα για να βγαλω το 18.5 στο ΙΕΚ περασαν αλλα 19 ατομα. Τα 9 απο αυτα μπορω να πω οτι ειναι αριστα σε επιπεδο pcs. 2-3 απο αυτους ειναι και πολυ γνωστοι σε διαφορα φορα. Οι αλλοι 5 γνωριζαν βασικα πραγματα σε hardware και με το καιρο αλλα μπηκαν στο τρυπακι και με την βοηθεια μας αλλα και των καθηγητων μαθαν να μπορουν να εχουν μια γενικη ιδεα στο hardware/δυκτιο κλπ Απο τους υπολοιπους 10 οι 5 δεν ειχαν pc σπιτι τους. Στα μαθηματα το μονο που κανανε ηταν να μπαινουν στα site του mad/rouvas και αμα επετρεπε ο proxy καθοταν και εβλεπαν τσοντες. Τους εκανε εντυπωση πως τα windows στα περισσοτερα pc ειναι στα Αγγλικα και ζητουσαν να βαλουν Ελληνικα σε αυτα του ΙΕΚ για να μπορουν να μπαινουν ιντερνετ. ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν κατσαν να δουν γιατι το pc δεν αναβε ακομα στο εργαστηριο οταν στο 90% των περιπτωσεων απλα ειχε βγει καμια μπριζα. Ολοι οι 9 υπολοιποι τρεχαμε για αυτους και για ποιο λογο? Για να περασουν. Money talks. Οι αλλοι 4 νομιζαν πως ηξεραν. Τι εννοω? Μαθαν το bios ενως ibm netvista και ψωνιστικαν πως μπορουσα να ρυθμισουν bios.... Nαι ε? Τους ειδα πως κοιταζανε σαν χανοι οταν σε καποια φαση επρεπε να δουν ενα phoenix απο 500αρι celeron... Το μονο που εκαναν ηταν τρυπα στο πληκτρολογιο στο κουμπι του del. Βεβαια ακομα και αν προσπαθουσες να τους βοηθησεις σε γραφαν στα περιφανα @@ τους. Ο 1 και τελευταιος ηταν ενας 45 ετων κακομοιρος τυπακος ο οποιος απλα αποδειχθηκε το μεγαλυτερο π@π@ρι που εχω συναντησει στην ζωη μου. Τα 2 πρωτα εξαμηνα ο τυπος το μονο που εκανε ηταν να γλυφει πανω κατω τον δασκαλο και να μιλανε για ιστοριες απο τα παλια, ενω ταυτοχρονα χαντακωνε το παιδι που καθοταν μαζι του στο Εργαστηριο αφου δεν το αφηνε να πιανει τιποτα (Ασε με θελω να μαθω) με αποτελεσμα το παιδι μετα απο κανα-2 μηνες να τα παρει και να κραζει τον δασκαλο μεχρι να του αλλαξει παγκο. Γενικα οι δασκαλοι των Ηλεκτρονικων εχουν την ταση να πιανουν "τον καλο μαθητη" που απλα ειναι ο μεγαλυτερος γλυφτης του πλανητη, η απλα ξερει τα weller κολλητιρια και οχι τα noname (που ειναι ομως 15w με την μυτη 0.9mm για χαλαρες δουλειες σε smt...) Ο τυπακος βεβαια στα 3-4 εξαμηνα τα κλασε αφου ειδε πως δεν τον επερνε και πολυ... Αλλα εκει οι καθηγητες ειχαν αλλα προβληματα... 1) Ο Δυκτιας ηταν μεν αριστος, απλα ειχε την ταση επαναλαμβανει 10-20 πραγματα ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Το μαθημα ηταν μεν Δικτυα, αλλα ειχαμ εναλυσει τα roller των lasejet, τις καμμενες ασφαλειες των crt, το πως κολλαει αν μπει αναποδα μια ετικετα στο τυμπανο ενως laser κλπ κλπ... Στην τελικη ο καθητης δικτυων του 4ου εξαμηνου ειχε φρικαρει οταν ακομα δεν ειχαμε κανει τον υπολογισμο των IP. 2) Ο τυπακος που μας εκανε Hardware απλα πηρε τα IBM που ηταν για χρηση και στησιμο δικτυων και οχι τα πειραατοζωα (κατι HP με 500αριδες celeron) και εβαλε τον καθε αχρηστο να βγαζει βαζει CPU/καρτες γραφικων/HDD για να τους δειξει. Βεβαια χωρις να αλλαζει η παστα, χωρις να περνει απαραιτητες προφυλαξεις τυπου αντιστατικα βραχιολακια (νταξ, ουτε εγω το κανω but for the love of god μαθημα κανεις φροντησε να κανεις τυπικα τα παντα) και ετσι ως αποτελεσμα στο τελος της χρονιας λειπαν 3 cpu 2 καμμενα mobo 2 σκληροι με σπασμενα τα μισα pins απο 2x256mb ram ολα τα pc ειχαν μια 256αρα και στα υπολοιπα να ισιωνουμε τα pins των cpu με κατσαβιδια γιατι ουτε καν σκεφτηκαν πως κουμπονουν. Απλα τα βαζαν πανω στο socket και στα @@ τους αν τα μισα πιν κρεμονταν εξω. Επισης οτι ειχαμε να γραψουμε στις εξετασεις στο τελος ηταν ενα copy paste απο κειμενα στο wikipedia. 3) Αυτος που εκανε λειτουργικα συστηματα απλα ΔΕΝ εκανε μαθημα. Ειχε βρει ενα pdf απο μια εργασια καποιου παιδιου σε ΑΕΙ, την πηρε την εκοψε σε κομματια και απλα την διαβαζε. Στο 4ο Εξαμηνο ειχαμε στησει counterstrike και λιωναμε. 4) Αυτος που μας εκανε τηλεπικοινωνιες απλα δεν διαβασε το τι πρεπει να κανει. Ενω η υλη μας ελεγε fax, τηλεφωνικα κεντρα, τηλεφωνικες συσκευες, ο τυπος απλα μας ελεγε επι 1 ολοκληρο εξαμηνο το πως κολλαμε τις οπτικες ινες και πως μεταδιδεται το σημα... Οσο για την επαγγελματικη αποκατασταση, σκαει ο διευθυντης μια-2 μερες πριν και μας ανακοινωνει πως θα γινει ημερα καριερας οπου θα ερθουν επιχειρησεις να μας παρουν για πρακτικες. Χαρηκαμε οι λαλακες. Ηρθαν οι εταιριες, και στην τελικη ολοι 8ωρα ζητουσαν και πρωι. ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΑΤΕ? Στην τελικη κανενας δεν μπορεσε να παει. Ουσιαστικα νιωθω πως δεν εμαθα τιποτα εκει μεσα. Απλα για να εχω το χαρτι πηγα οπως και στην κινητη τηλεφωνια. Καποιες φορες μετανιωνω που δεν ξαναδωσα πανελληνιες, αλλα τετοιο ζωο που ειμαι και γω σε αυτο το θεμα ξερω πως ο μαγνητης (pc) θα με κανει παλι να παρατησω το διαβασμα... Τωρα σε ποιο ΙΕΚ Θα πας να σπουδασεις, ειτε ΚΩλελκο ειτε ΛεΣΒΙΕ ειτε ΟικοΔΟΜΗ ειτε ΠαρΑΚΜΗ ειτε Ξυνη ειτε Δελτα λεγεται, αν δεν εχεις το μικροβιο μεσα σου σε οτι πας να κανεις, ναι μεν θα εχεις πτυχιο μετα αλλα τον χριστο σου δεν θα ξερεις. ΚΑΝΕΝΑΣ καθηγητης δεν προσπαθησε να μαθει το βασικοτερο πραγμα στους μαθητες : ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ. Στον ενα και μοναδικο G3 που ειχαμε πηρα την προτοβουλια να τον αναψω μια μερα, διοτι το "ΘΑ το κανουμε" ειναι κατι που ακουγεται πολυ στο ΙΕΚ. Γραφω στα @@ μου τον Δασκαλο και παω. Συνδεω το mac ολα καλα, παταω το μαγικο κουμπακι να παρει και απλα αναβοσβηνει το power led. Καμμενο τον βγαλανε, κατι εκανα λαθος κλπ κλπ. Ηραμα απλα τον ανοιγω και ξαναπατωνω τις ram. Απλα σκεφτηκα με την λογικη των bios beeps. Ως διαμαγειας το pc αναψε. Θεο με βγαλανε λακαμαδες μεινανε... ΚΑΛΑ ΡΕ ΓΙΔΙΑ ΕΝΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΣΤΟ GOOGLE TO ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ? Αλλα τι λεω εδω τους εδειχναν το ΑΜΙ των IBM και στο phoenix ουτε να πανε σε διαφορετικη επιλογη δεν ξερανε... Μην περιμενεις το ΙΕΚ να σε μαθει... Μαθαινε μονος σου και απλα πηγαινε για να μην τρως απουσιες. Τουλαχιστον στα ΑΕΙ μαθαινουν και μια assembly. Στο δικο μας καθονταν και εβλεπαν τσοντες μαζι με τον δασκαλο... Και ο μαμακας να προσπαθει να τα βγαλει ολα μονος του (εγω) Η φαση που ενιωθα παντως οτι τζαμπα εδεινα τα λεφτα μου ηταν οταν εγραφα δικτυα τελικες 3ου Εξαμηνου. 5 σελιδες κατεβατος (αναφορας ε?) αναλυτικα οτι ζητησε με σχεδια λεπτομερειες κλπ... 17 μου εβαλε και με δικαιολογια "Μην γραφεις τοσα πολλα, γιατι θα χαντακωσεις τους υπολοιπους στην πιστοποιηση". Βγαλτε τωρα συμπερασματα... Φίλε 1000 μπράβο τα λες έτι ακριβώς όπως είναι κι εγώ πήγαινα σε ΙΕΚ που εδρεύει βικτώρια, δεν έχω πρόβλημα να πώ το όνομα του, ΙΕΚ ΑΚΜΗ και μπορώ να πώ ότι τους έδωσα 4000ε τσάπμα(...εγώ ανήκω σε άλλη κατηγορία...σκίστικα στις πανελλήνιες, πέρασα κάπου αλλά λόγω οικονομικών δεν μπορούσα να πάω...μάλιστα τηλεπικοινωνίες)που λές εκεί στο Ακμή είμασταν 27 παιδιά..ένας ήταν πολύ καλός...αυτόν κοιτούσαν οι καθηγητές και τέλος....ειδικά ένας καθηγητής σιγκεκριμένος του έκανε ερωτήσεις μιλούσαν, τον ρώταγε αν αυτά που έλεγε τα καταλάβαινε....κάθε φορά μας έπαιρνε ο ύπνος με αυτά που έλεγε...βέβαια δεν ήταν όλοι έτσι...στους 5 οι 2 άξιζαν και μπορώ να πώ κάτι έμαθα από αυτούς...αλλά αυτές οι γνώσεις που πήρα από εκεί δεν συγκρίνονται με τίποτα από αυτές που πήρα από το ΤΕΕ(πολύ χαμηλότερο το επίπεδο στο ΙΕΚ που το πλήρωνα κιώλας)Αυτά...
tokio Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Για να πώ την αληθεία η ΚΟΡΕΛΚΟ ήταν στο Top σε Pollsαλλά εμένα δέν μου άρεσε. Δέν ξέρω πολλά για ΚΟΡΕΛΚΟ αλλά εγώ είμαι στο ΙΕΚ Ξυνή και είναι όλα τα λεφτά. Ίσως σε μερικούς δέν αρέσει αλλά τσέκαρε μία και το Ξυνή. Δέν νομίζω να σου φανεί άσχημο. http://www.iekxini.edu.gr Γειά σας παιδιά.! Συμφωνώ με τον Jim και εγω ειμαι σπουδάστρια στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ της Αθήνας. Και το πιο σημεντικό στην σχολή μας όλο το προσωπικό ειναι κοντά στους σπουδαστές και πάντα εκει να σε βοηθήσουν για κάθε σου πρόβλημα.!!! Και αυτό εμένα μετράει περισσότερο απ΄όλα...!!!!
konstantina_ena Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Εγω έχω φοιτήσει στο ιεκ κορελκο και είναι χάλια!!!!Κυρίως τα πρωινά τμήματα είναι τρεις χειρότερα απο τα βραδινά!!!!Τα παιδια των πρωινων τμημάτων τουλάχιστον όταν πηγαινα εγώ ερχόντουσαν για το χαβαλέ τους τα περισσότερα!!!!!Γενικά πάντως δεν έμεινα ικανοποιημένη καθόλου!!!Βεβαια πρέπει να πώ ότι ημουν διοικηση και οικονομια επιχειρήσεων!!!!!!!
ZAKKWYLDE Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Εγώ ένα είχα να πώ. Είχα πάει για συνέντευξη για System Administrator στα ΙΕΚ Ξύνη...και προφανώς έχουν και κάποιο τμήμα Αισθητικής/Κομμωτικής ή κάτι τέτοιο. Οι κοπελιές όλα τα λεφτα :p:p.
jimycorei5 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2011 Η δικιά μου άποψη παιδιά είναι οτι γενικά σε όλη την εκπαίδευση ΤΕΙ,ΕΠΑΛ,ΙΕΚ,ΑΕΙ υπάρχουν αρκετά προβλήματα.Έχω ξαδέρφια που πάνε σε ΤΕΙ, ΑΕΙ και φίλους που πάνε σε ΙΕΚ,ΕΠΑΛ όλοι παράπονα έχουν για κάποια θέματα οπως οργάνωση και εκπαίδευση, εγώ πάλι πάρα τα προβλήματα που υπήρχαν κατάφερα να αποφοιτήσω από τη Κορελκο και ποιο πολύ τα καλά και τις γνώσεις που αποκόμισα κρατάω παρά τα υπόλοιπα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.