Bakxos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 παιδια καλημερα. θελω να κανω κατγγελια στην ΕΕΤτ και δεν ξερω και γω που αλλου παρακαλω προτεινεται, μεσω e-mail και να το κανω και κοινοποιηση στη forthnet αφου εδω και 2 μηνες εχω κανει αιτηση μεταφορας στο ιδιο κεντρο και περιοχη και με κοροιδευουν. σημερα πηρα τηλ. στον ΟΤΕ και μου ειπαν πλεον οτι αυτοι δεν εχουν καμια συμετοχη παρα μονο οταν τους ζητηθει βοηθεια απο τη forthnet. παιρνω και αναγκαζονται να μου που οτι αυτοι δεν εχουν κανει τις απαιτουμενες ενεργειες ακομη. λοιπον θα ηθελα να μου πειτε που να στειλω τη καταγγελια και αν ξερετε τα mail διοτι δεν εχω κατι. καπου ειχα διαβασει για ετοιμες αιτησεις παραπονων απλα γραφεις οτι θες και εχει πανω mail και διευθυνσεις. γνωριζει κανεις κατι? ευχαριστω.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Αν και δεν κατάλαβα και πολλά από το post σου...(δεν τα ξαναγράφεις κάπως καλύτερα?) πάρε ένα post του alkis13 που τα έχει μαζεμένα Έγγραφη Καταγγελία με FAX σε: Υπουργείο Ανάπτυξης, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: T: 1520 F: +30.210.38.42.642, +30.210.38.29.640, +30.210.38.43.549 e: [email protected] W: http://www.efpolis.gr/ Κοινοποίηση σε: FORTHNET A.E. T: +30.211.95.59.000 F: +30.211.95.59.333, +30.211.95.59.444 e: [email protected] W: http://www.forthnet.gr/ EETT (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) T: +30.210.61.51.000 F: +30.210.61.05.049 e: [email protected], [email protected] W: http://www.eett.gr/ Συνήγορος Του Καταναλωτή (Ανεξάρτητη Αρχή) T: +30.210.64.60.612, +30.210.64.60.284, +30.210.64.60.458 F: +30.210.64.60.682, +30.210.64.60.414 e: [email protected], [email protected] W: http://www.synigoroskatanaloti.gr/ ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών T: +30.210.36.32.443 F: +30.210.36.33.976 e: [email protected] W: http://www.inka.gr/ Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. (Ένωσης για την "Ποιότητα της Ζωής") T: +30.210.33.04.444 F: +30.210.33.00.591 e: [email protected] W: http://www.ekpizo.gr/ Το σημαντικό είναι η καταγγελία να πάει στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στην ΕΕΤΤ. Οι άλλοι οργανισμοί δεν θα ασχοληθούν και πολύ (ίσως ο Συνήγορος του Καταναλωτή στείλει κάποιο έγγραφο). Προτείνω μάλιστα να μην κάνεις απλά κοινοποίηση, αλλά να στείλεις και ξεχωριστά FAX προς τον καθένα οργανισμό ξεχωριστά. Κοινοποίηση πάντα και στην εταιρεία (Forthnet σε αυτή τη περίπτωση) Δες εδώ δείγματα για το κείμενο της καταγγελίας: α) http://www.ekpizo.gr/showdownn.php?id=99&t=1&arid=93 β) http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/anafora.doc by producer
Bakxos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Αν και δεν κατάλαβα και πολλά από το post σου...(δεν τα ξαναγράφεις κάπως καλύτερα?)πάρε ένα post του alkis13 που τα έχει μαζεμένα να στο πω απλα. εχω κανει αιτηση μεταφορας λόγω μετακόμισης απο της 7/7/08 και ακόμη δεν εχω καν τηλεφωνο. η μετακόμιση ειναι στην ιδια περιοχή και τηλεφωνικό κεντρο. είμαι στο ιδιοκτητο δίκτυο της forthnet. μετα απο πολλα τηλεφωνηματα και e-mail καμια ενημερωση για το τι γίνεται. που είναι η γραμμη και ποτε θα ενεργοποιηθώ.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 aaaaaaahhhhh ok, τώρα κατάλαβα πιστεύω ότι το παραπάνω post του Alkis13 θα βοηθήσει κάπως
HellasVagabond Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Η Forthnet ειδικα πρεπει να εχει κατι χιλλιαδες καταγγελιες να εκρεμουν....Το αποτελεσμα ? Απλα εκρεμμουν
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 όπως όλοι οι ISP, σιγά μην δεν είχε και η Forthnet
alkis13 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Στην forthnet στρέφονται η μεγαλυτερη μεριδα,αλλα αν και τοσα στον χωρο ακομα δεν εχει καταφερει να γινει αξιοπιστη εταιρια...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 H Forthnet παραεχει ομως.... αφού έχει τους περισσότερους πελάτες ανάμεσα στους εναλλακτικούς λογικό είναι να έχει και περισσότερες καταγγελίες από τους άλλους
Bakxos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 αφού έχει τους περισσότερους πελάτες ανάμεσα στους εναλλακτικούς λογικό είναι να έχει και περισσότερες καταγγελίες από τους άλλους η αποψη αυτη κατα τη γνωμη μου ειναι λαθανσμενη. διοτι αν θες να λεγεσαι μεγαλη και αξιοπιστη εταιρεια θα πρεπει να εχεις την αναλογη συμπεριφορα που σε κανει να διαφέρεις απο τις αλλες. το οτι εχω μεγαλυτερη βαση πελατων δεν σημαινει οτι εχω και περισσοτερες καταγγελιες για το προιον που προσφερω. ισα ισα που θεωρουμε καλυτερη διοτι προσφερω κατι καλυτερο ειτε προιον ειτε σερβισ κλπ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2008 δεν είπα ότι είναι σωστό που έχει καταγγελίες (ειλικρινά δεν ξέρω αν έχει τις περισσότερες, αν βρει κάποιος πληροφορίες let me know) απλά υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να έχει...
alkis13 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2008 δεν είπα ότι είναι σωστό που έχει καταγγελίες (ειλικρινά δεν ξέρω αν έχει τις περισσότερες, αν βρει κάποιος πληροφορίες let me know) απλά υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να έχει... Το θεμα ειναι οτι η forthnet ξανα μας κανει προβληματα και μιλαω για το forum του insomnia.Και δεν ειναι δικαιολογια αν εχουν αλλες εταιριες προβληματα!!!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2008 shit happens...συνηθισέ το από ότι θυμάμαι έχεις κάνει αίτηση για Forthnet έτσι? που να είχες ήδη...σε κόβω να κατέβαινες πορεία/διαμαρτυρία στο Σύνταγμα κάθε μέρα
alkis13 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2008 shit happens...συνηθισέ το (από ότι θυμάμαι έχεις κάνει αίτηση για Forthnet έτσι? ) Ναι, για οικονομικους λογους μονο. Αλλα θα κανω αιτηση μεταφορας για το κελι 33 γιατι αργουν, ασε που θα με κυνηγαει ο πΟΤΕ...χαχαχα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.