Προς το περιεχόμενο

Δομες δεδομενων με C- help!!!!


takis0

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας! Έχω δώσει πολλές φορές το μάθημα δομές δεδομένων άλλα δεν μπορώ να το περάσω για να περάσω πρέπει να κάνω τις ακόλουθες ασκήσεις σε γλωσσά “C “ με σχολειά διπλά σε κάθε κομμάτι του κώδικα. Το μονό που θέλω είναι ένα 5 αν κάποιος μπορει να με βοηθήσει με οποιοδήποτε τρόπο θα το εκτιμούσα ..Οι ασκήσεις είναι δύσκολες και αν δεν τρέχουν μηδενίζετε όλη η άσκηση.. .. Είμαι σε κατάσταση απελπισίας.. Πρέπει να το παραδώσω σε 15 μέρες.. Help

 

ΜΕΡΟΣ Α

Υλοποιήστε τα ακόλουθα:

- Ορίστε έναν πίνακα 50x30 ακεραίων.

- Αρχικοποιήστε τον πίνακα με τυχαίες τιμές στο εύρος [0, 100] και εμφανίστε τον.

- Στη συνέχεια ταξινομήστε τον πίνακα χρησιμοποιώντας Quicksort και εμφανίστε τον.

- Υλοποιήστε τη δυαδική αναζήτηση και εφαρμόστε την για τιμές που υπάρχουν και που δεν υπάρχουν στον πίνακα.

Tip: Ο πίνακας θα είναι δυσδιάστατος, οπότε και θα χρειαστεί να τροποποιήσετε κατάλληλα τους αλγορίθμους ταξινόμησης και αναζήτησης. Για ευκολία, σκεφτείτε πως αναπαριστούμε δυσδιάστατους σε μονοδιάστατους πίνακες και υλοποιήστε μια reverseMap() που δέχεται σαν όρισμα τη θέση ενός στοιχείου στο μονοδιάστατο πίνακα και επιστρέφει τη θέση στο δυσδιάστατο 50x30

 

ΜΕΡΟΣ Β

Φτιάξτε μια εφαρμογή που υλοποιεί τα ακόλουθα:

- Διαβάζει από το πληκτρολόγιο το πλήθος των κόμβων ενός γράφου (έστω Ν).

- Διαβάζει από αρχείο (στο τρέχον directory με όνομα data.txt) έναν κατευθυνόμενο γράφο που είναι σωσμένος σε μορφή πίνακα ΝxN έτσι ώστε αν η ακμή από τον κόμβο i στον κόμβο j υπάρχει τότε το στοιχείο Α[j]=1 αλλιώς είναι 0.

- Φτιάχνει την αναπαράσταση του γράφου με λίστες γειτνίασης.

- Εξετάζει αν ο γράφος είναι: α) πλήρως συνδεδεμένος, β) δακτύλιος, χρησιμοποιώντας την αναπαράσταση με λίστες γειτνίασης.

- Αριθμεί τους κόμβους χρησιμοποιώντας BFS, DFS.

Σημείωση: Ο δυσδιάστατος πίνακας στον οποίον σώζεται ο γράφος καθώς και ο πίνακας με τις λίστες γειτνίασης, πρέπει να είναι δυναμικοί για να μπορεί να ελεγχθεί ο κώδικας για οποιοδήποτε γράφο.

 

ΜΕΡΟΣ Γ

Υλοποιήστε τη δομή σωρός μεγίστων, χρησιμοποιώντας δενδρική αναπαράσταση (δηλ. διασυνδεδεμένων κόμβων και όχι πίνακα. Ο σωρός θα κρατά ακεραίους. Κάθε κόμβος του δέντρου θα σώζει δείκτη στο αριστερό και δεξί παιδί καθώς και στον πατέρα του. Βασιζόμενοι στη δομή σωρού που δημιουργήσατε, υλοποιήστε τη μέθοδο ταξινόμησης heapsort. Η μέθοδος θα διαβάζει τα στοιχεία ενός πίνακα σειριακά και θα τα θέτει στο σωρό. Στη συνέχεια θα γεμίζει τον πίνακα εισόδου με τα αποτελέσματα της findmax. Ελέγξτε την ορθότητα του κώδικά σας καλώντας την heapsort για αταξινόμητο πίνακα μεγέθους καθοριζόμενου από το χρήστη με στοιχεία στο εύρος [0..9].

Δημοσ.

Και λίγα είναι για Δομές. Κάτσε googlare τα και θα βρείς την άκρη , εάν στα δώσουμε έτοιμα εσύ θα χάσεις.

 

Φέτος το πέρασα και εγώ και ήτανε και πολύ περισσότερα απο αυτά.

Δημοσ.

Όλων των ειδών οι δομές δεδομένων υπάρχουν αβέρτα υλοποιημένες στο net. Αν δεν έχεις σκοπό να την κάνεις μόνος σου, μάθε να ψάχνεις κωδικες με το Google και μετά να τους τροποποιείς :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...