Captain_Darling Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Η ψήκτρα είναι μαμά intel 775, box μαζί με επεξεργαστή. (αναγκαστικά πήρα βοχ γιατί δεν είχε tray οπότε είπα να την χρησιμοποιήσω και δεν πήρα κάποια άλλη) To πρόβλημα είναι ότι δεν μπαίνει με τίποτα. Δλδ αν και κουμπώνει κανονικά και πολύ άνετα χωρίς τον επεξεργαστή (πράγμα που σημαίνει ότι δεν κάνω κάποιο λάθος με τα 4 βιδάκια) όταν βάζω τον επεξεργαστή δεν μπορεί να κουμπώσει με καμιά δύναμη. Λίγο ακόμα και θα σπάσει το Motherbord από την πίεση. Διαγώνια δεν κουμπώνει με τίποτα όταν είναι πάνω ο επεξεργαστής. Μόνο με τα δυο πλαϊνά κουμπώνει, αλλά και πάλι μέχρι εκεί!! Τι συμβαίνει είναι λόγο μάπας μελέτης της κατασκευής της ψύκτρας της Intel ή εγώ είμαι άσχετος? Μια βοήθεια ρε παιδιά γιατί δεν την παλεύω άλλο!
HellasVagabond Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Πρωτα βυδωνεις τα 2 διαγωνια και μετα τα αλλα δυο..θα τα βιδωσεις μια το ενα μια το αλλο αλλα οχι εντελως...Δλδ θα φροντισεις πρωτα και τα 4 να εχουν μπει και να εχουν αρχισει να βυδωνουν και μετα θα τα βυδωσεις εντελως.
Captain_Darling Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Πρωτα βυδωνεις τα 2 διαγωνια και μετα τα αλλα δυο..θα τα βιδωσεις μια το ενα μια το αλλο αλλα οχι εντελως...Δλδ θα φροντισεις πρωτα και τα 4 να εχουν μπει και να εχουν αρχισει να βυδωνουν και μετα θα τα βυδωσεις εντελως. Ευχαριστώ για την απάντηση HellasVagabond! Εννοείς ότι δεν θα πρέπει να κάνουν κλικ ? Πως τα βιδώνεις "λίγο" όπως λες, αφού μόλις πάω να πιέσω λίγο αμέσως κουμπώνει και μετά το διαγώνιο σηκώνεται τόσο πολύ που δεν μπορώ με τίποτα να το φέρω σωστά! Help παρακαλώ!
HellasVagabond Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Α ναι εχεις την Box... Δεν γινεται να μην μπαινουν ολες...Μην φοβασαι η μητρικη δεν σπαει τοσο ευκολα... Απλα πρωτα κουμπωσε τα 2 διαγωνια και μετα τα αλλα.