Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

συνεχίζω και βλέπω το game τουλάχιστον μέχρι το trial όλο.

να υποθέσω ότι δεν υπάρχουνε dungeons,bosses και γενικά αρκετά quests ??

είσαι σε έναν ανοιχτό και τεράστιο κόσμο που δημιουργείς εσύ ένα δικό σου σενάριο στο game και γενικά στον χαρακτήρα σου , σωστά?

 

με τα items τι γίνετε?είναι και εδώ όπως όλα τα mmorpg ?χωρίζονται σε κατηγοριες?πράσινα,μπλε,μον,πορτοκαλι πχ?

 

το game θέλει όπως δήποτε να είσαι σε κάποια clan?

δεν γίνετε ένας player να προχωρείς χωρίς clan?δεν κάνει προκοπη ?

 

ένας νέο παίκτη που θα ξεκινήσει , έχει την δυνατότητα σε κάποια χρονικό διάστημα να μπορεί και αυτός στο PVP να αντιμετώπιση τον παλιό παίκτη

"τούμπανο" ? η είναι όπως το eve online που είναι κάπως αλυσίδα ο αρχαιότερος player είναι και καλύτερος και φυσικά δεν τον φτάνει ποτε ένας νεότερος.

 

σχεδόν σε όλα τα mmorpgs για να μετράς και να γίνεις όπως λένε όλοι "τούμπανο" θες ώρες καψίματος ingame...

δηλαδή αυτός που λιώνει θα ανταμειφθεί ας το θέσω έτσι. δες WoW λιώνεις ντύνεσαι άρα μετράς , είσαι casual θα είσαι μια ζωή στην δεύτερη κατηγορια και φυσικά στο PvP είσαι 3 hit.

έτσι είναι και το darkfall ?

 

---------- Προσθήκη στις 10:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:53 ----------

 

σαν πρώτη ματια ίσος είδα το game λίγο στραβά όπως και η περισσότεροι players πιστεύω, έχω να πω όμως ότι όσο παίζω τα πράματα γίνονται ποιο ξεκάθαρα και απλά φυσικά δημιουργούνται νέες απορίες αλλα όλα με τον χρόνο συνηθίζονται και τα μαθαίνεις.

 

το πρόβλημα μου είναι με το map.

το game έχει τεράστιο map και όταν θέλω να "φαρμαρο" κάποια συγκεκριμένα mobs δεν ξέρω που βρίσκονται...και δεν είναι λύση να αρχίσω στο περπάτημα ώρες mapping ώστε να βρω και αν βρω δηλαδή....υπάρχει κάποια λύση για αυτό?

  • Απαντ. 793
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για τον χάρτη υπάρχει ο πολύ καλός yourmom

 

http://feylines.net/yourmom/

 

που εμφανίζει ότι αναζητήσεις. Πάντως καλό είναι όταν κάνεις explore και βρεις μια περιοχή που να σε ενδιαφέρει να μαρκάρεις την περιοχή για να την επισκεφτείς αργότερα με την εντολή

 

/annotation_add text

 

To game σίγουρα θέλει κάποιο έμπειρο guild ώστε να μπορούν να σε βοηθήσουν με το να σου δώσουν μια κατεύθυνση αλλά και αντικείμενα. Εγώ πάντως τον πρώτο μήνα έκανα συνέχεια explore τον κόσμο του και μάζευα τα chaos chest και μάρκαρα περιοχές. Μου αρέσει αρκετά το explore του καθώς στην κυριολεξία χάνεσε στον κόσμο του και έχεις και τον κίνδυνο ότι μπορεί κάποιος να στην πέσει και να σε καθαρίσει χάνοντας ότι έχεις βρει μέχρι εκείνη την ώρα.

Γενικά για να ανεβάσεις τον χαρακτήρα σου θέλει αρκετό grinding στα mob.

Quest όντος δεν υπάρχουν και είναι αυτά μόνο που αργά η γρήγορα θα τα ολοκληρώσεις και ανεβάζουν στα stat του παίχτη. Για dungeon υπάρχουν αλλά δεν είναι και τόσο πολλά. Οταν έκανα ένα explore βρήκα ένα portal που με οδήγησε σε ένα dungeon. Φυσικά δεν προχώρησα πιο μέσα γιατι γνώριζα τι με περιμένει.

Χθές που έκανα explore προς τα νότια βρήκα και ένα χωριό με σπίτια από παίχτες και με vendor από έξω που πουλάγανα φοβερά πράγματα αν και σε υψηλές τιμές.

Μέσα στα σπίτια υπήρχαν κάτι σαν lottary machine. Εχώ διαβάσει ότι αν παίξεις σε αυτά τα μηχανήματα μια φορά παίρνεις μέρος σε μια λοταρία που γίνετε σε όλο τον server με βραβείο αστρονομικά ποσά. Τι ισχύει ακριβώς?

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι συνηθίζεις σε κάποια πρότυπα και κολλάς εκεί.

Για παράδειγμα εγώ άρχισα φέτος να παίζω MMO.

Και πιο πολύ έδωσα βάρος στα γραφικά παρά στο gameplay.

Για αυτό και δεν μπορώ να παίξω WoW, όταν έχω παίξει GW & AION.

Επίσης δοκίμασα λίγο το ΑοE, καλά γραφικά αλλά δεν μπορούσα

με τίποτα το σύστημα μάχης, ίσως γιατί έχω συνηθίσει σε αυτό της NCSoft

Δημοσ.
συνεχίζω και βλέπω το game τουλάχιστον μέχρι το trial όλο.

να υποθέσω ότι δεν υπάρχουνε dungeons,bosses και γενικά αρκετά quests ??

είσαι σε έναν ανοιχτό και τεράστιο κόσμο που δημιουργείς εσύ ένα δικό σου σενάριο στο game και γενικά στον χαρακτήρα σου , σωστά?

 

με τα items τι γίνετε?είναι και εδώ όπως όλα τα mmorpg ?χωρίζονται σε κατηγοριες?πράσινα,μπλε,μον,πορτοκαλι πχ?

 

το game θέλει όπως δήποτε να είσαι σε κάποια clan?

δεν γίνετε ένας player να προχωρείς χωρίς clan?δεν κάνει προκοπη ?

 

ένας νέο παίκτη που θα ξεκινήσει , έχει την δυνατότητα σε κάποια χρονικό διάστημα να μπορεί και αυτός στο PVP να αντιμετώπιση τον παλιό παίκτη

"τούμπανο" ? η είναι όπως το eve online που είναι κάπως αλυσίδα ο αρχαιότερος player είναι και καλύτερος και φυσικά δεν τον φτάνει ποτε ένας νεότερος.

 

σχεδόν σε όλα τα mmorpgs για να μετράς και να γίνεις όπως λένε όλοι "τούμπανο" θες ώρες καψίματος ingame...

δηλαδή αυτός που λιώνει θα ανταμειφθεί ας το θέσω έτσι. δες WoW λιώνεις ντύνεσαι άρα μετράς , είσαι casual θα είσαι μια ζωή στην δεύτερη κατηγορια και φυσικά στο PvP είσαι 3 hit.

έτσι είναι και το darkfall ?

 

---------- Προσθήκη στις 10:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:53 ----------

 

σαν πρώτη ματια ίσος είδα το game λίγο στραβά όπως και η περισσότεροι players πιστεύω, έχω να πω όμως ότι όσο παίζω τα πράματα γίνονται ποιο ξεκάθαρα και απλά φυσικά δημιουργούνται νέες απορίες αλλα όλα με τον χρόνο συνηθίζονται και τα μαθαίνεις.

 

το πρόβλημα μου είναι με το map.

το game έχει τεράστιο map και όταν θέλω να "φαρμαρο" κάποια συγκεκριμένα mobs δεν ξέρω που βρίσκονται...και δεν είναι λύση να αρχίσω στο περπάτημα ώρες mapping ώστε να βρω και αν βρω δηλαδή....υπάρχει κάποια λύση για αυτό?

 

Dungeons υπάρχουν πολλά και μάλιστα στο κέντρο του χάρτη βρίσκεται ένα τεράστιο όπου παραγματικά χάνεσαι και είναι pvp hotspot. Όσο για τα bosses δεν υπάρχουν με τη συνηθισμένη έννοια που ξέρουμε από άλλα mmos, αλλά με τη μορφή πολύ δύσκολων mobs για τα οποία θες μεγάλη ομάδα ατόμων για να τα καθαρίσεις, βλέπε fire dragon, devil κλπ. Τα items χωρίζονται σε ranks. Όσο μεγαλύτερο το rank τόσο καλύτερο το όπλο. Τα όπλα και τα τόξα ξεκινάνε από r10 και φτάνουν εώς r70. Βέβαια τα καλύτερα όπλα, τόξα είναι τα λεγόμενα racial, τα οποία είναι πολύ δύσκολο να craftarei κάποιος καθώς απαιτούν πολλά και σπάνια ύλικα. Υπάρχουν βέβαια λίγα άτομα που το έχουν καταφέρει. Τα stafs φτάνουν εώς r80 αλλά εκεί δεν ισχύει ακριβώς το ίδιο με τα όπλα bows, καθώς και με σχετικά χαμηλά ranks μπορείς να κάνεις πολυ καλό dps καθώς υπάρχουν γρήγορα stafs σε χαμηλό rank. Μετά, το να είσαι σε clan δεν είναι απαραίτητο απλά θα σου πάρει μεγαλύτερο χρόνο να ανακαλύψεις κάποια πράγματα ή θα ειναι πιο δύσκολο να πάρεισ μέρος σε sieges, seas fortresses κλπ. Όλα αυτά βέβαια εξαρτώνται από το αν γνωρίζεισ άτομα, καθώς αν έχεις φίλους θα μπορείς να τα κάνεις όλα αυτα με εκείνους. Υπάρχουν αρκετοί solo παίχτες που είναι και γνωστοί γενικά στο game. Έπειτα, υπάρχει η δυνατότητα μέσα σε ένα διάστημα, όχι ιδιαίτερα μεγάλο να αντιμετωπίσεις ακόμα και να νικήσεις παλιό παίχτη. Θα πρέπει όμως να παίξεις πολύ καλύτερα από αυτόν και πιο έξυπνα, καθώς αυτός όπως είναι λογικό θα έχει παραπάνω hp, θα κάνει παραπάνω damage και πιθανότατα να έχει καλύτερα items από εσένα. Θα πρέπει δηλαδή εσύ είτε να τον αιφνιδιάσεις, καταφέρνοντας να τον χτυπήσεις αρκετές φορές πριν σε καταλάβει είτε να εκμεταλευτείς το περιβάλλον γύρω σου έτσι ώστε να αποφεύγεις χτυπήματα. Το πιο εύκολο θα ήταν βέβαια να του την πέσεις μαζί με ένα φιλαράκι σου ή και παραπάνω για σιγουριά:-D . Γενικά όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που θα παλέψεις και εδώ έρχεται το Player skill που λέμε. Δεν αρκεί απλά να λιώνεις και να grindares όλη μερα για να γίνεις καλός pvper. Γνωρίζω πάρα πολλά άτομα που έχουν σχεδόν τα διπλάσια stats από άλλους κι όμους χάνουν από αυτούς. Γιατί? Γιατί οι άλλοι είναι πιο έμπειροι, κινούνται καλύτερα, εκμεταλλεύονται το περιβάλλον, στοχεύουν καλύτερα, κοινώς είναι καλύτεροι παίχτες. Σίγουρα κάποιος που έχει λιώσει θα έχει πλεονέκτημα όμως δε σημαίνει με τίποτα αυτόματη νίκη. Γενικά από ένα επίπεδο και μετά αυτό που θα παίζει το μεγαλύτερο ρόλο θα είναι το Player skill και το gear. Για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο χρειάζεσαι 1-2 μήνες, ανάλογα με το χρόνο που διαθέτεις. Δε σημαίνει όμως πως αυτούς τους μήνες μόνο θα grindareis. Αντιθέτως, θα κάνεις και το pvp σου απλά δε θα την πέφτεις σε τούμπανους , αλλά θα πηγαίνεις κοντά σε starter cities όπου συνήθως θα βρίσκεις ισάξιους σε stats-skills αντιπάλους. Όλα αυτά θα τα μάθαινες κι αν είσουν σε κάποιο clan, άλλο ένα πλεονέκτημα δηλαδή του να είσαι σε clan:-)

 

@chek2fire: Είναι ακριβώσ όπως τα φρουτάκια. Άμα τύχεις τρεις ίδιες εικόνες κερδίζεις ένα ποσό. Κάθε φορά που παίζεις σου τραβάει 100g από το bank σου. Ότι κερδίζεις μένει στο backpack σου. Στο μηχάνημα σου δείχνει και το μέγιστο ποσό που μπορείς να κερδίσεις το λεγόμενο jackpot που μπορεί να ξεπεράσει και τα 100k. Όταν το κερδίσει κάποιος βγαίνει μήνυμα σε όλους τους παίχτους πως κάποιος κέρδισε το jackpot και το ποσό το οποίο κέρδισε.

Δημοσ.
Για τον χάρτη υπάρχει ο πολύ καλός yourmom

 

http://feylines.net/yourmom/

 

που εμφανίζει ότι αναζητήσεις. Πάντως καλό είναι όταν κάνεις explore και βρεις μια περιοχή που να σε ενδιαφέρει να μαρκάρεις την περιοχή για να την επισκεφτείς αργότερα με την εντολή

 

/annotation_add text

 

To game σίγουρα θέλει κάποιο έμπειρο guild ώστε να μπορούν να σε βοηθήσουν με το να σου δώσουν μια κατεύθυνση αλλά και αντικείμενα. Εγώ πάντως τον πρώτο μήνα έκανα συνέχεια explore τον κόσμο του και μάζευα τα chaos chest και μάρκαρα περιοχές. Μου αρέσει αρκετά το explore του καθώς στην κυριολεξία χάνεσε στον κόσμο του και έχεις και τον κίνδυνο ότι μπορεί κάποιος να στην πέσει και να σε καθαρίσει χάνοντας ότι έχεις βρει μέχρι εκείνη την ώρα.

Γενικά για να ανεβάσεις τον χαρακτήρα σου θέλει αρκετό grinding στα mob.

Quest όντος δεν υπάρχουν και είναι αυτά μόνο που αργά η γρήγορα θα τα ολοκληρώσεις και ανεβάζουν στα stat του παίχτη. Για dungeon υπάρχουν αλλά δεν είναι και τόσο πολλά. Οταν έκανα ένα explore βρήκα ένα portal που με οδήγησε σε ένα dungeon. Φυσικά δεν προχώρησα πιο μέσα γιατι γνώριζα τι με περιμένει.

Χθές που έκανα explore προς τα νότια βρήκα και ένα χωριό με σπίτια από παίχτες και με vendor από έξω που πουλάγανα φοβερά πράγματα αν και σε υψηλές τιμές.

Μέσα στα σπίτια υπήρχαν κάτι σαν lottary machine. Εχώ διαβάσει ότι αν παίξεις σε αυτά τα μηχανήματα μια φορά παίρνεις μέρος σε μια λοταρία που γίνετε σε όλο τον server με βραβείο αστρονομικά ποσά. Τι ισχύει ακριβώς?

 

Φίλε πολύ καλό το link για τον interactive χάρτη! Πολύ χρήσιμο!

Δημοσ.

Δεν ειναι και λιγα τα quests που εχει. Μπορει να μην ειναι ιδιαιτερα ενδιαφεροντα, αλλα ειναι πολλα και εχουν και αξιοπρεπεις αμοιβες. Τα τελευταια μαλιστα σε κατι chain quests εχουν και rare metals ως αμοιβη

Σε ολες τις πολεις της χωρας σου υπαρχουν quests απο πολλους χαρακτηρες. Στις συμμαχικες χωρες μονο στις προχωρημενες πολεις και εκει μονο ενας χαρακτηρας σου δινει quests. Αλλα συνολικα εχεις να κανεις εκατονταδες μεχρι να σου τελειωσουν

Δημοσ.

Διαθέσιμο το νέο patch για το game με μικροβελτιώσεις γενικά στο κόσμο του νομίζω και στα γραφικά του ενώ ζωντάνεψαν και άλλο οι πόλεις του παιχνιδιού

 

 

The patch notes are ready for release since we know exactly what will make it into it, so we’re posting them below:

Normal mining nodes now have a chance of dropping a rare metal ore

Mounted combat damage is reduced from 200% the normal damage to 150%. This applies to all weapons except sithras (which are still at 200%).

Battlehorn weight has increased from 100kg to 200kg

Invulnerability shield after revive has been reduced to 10 seconds from 60 seconds

Wildlife has been added to many cities and clan cities. This includes cats, rats, chicken, pheasants, manthe spiders.

Added a toggleable sound notification when receiving a private message.

Corrected the hitpoint advancement for all players. Hitpoints now increase faster at lower Vitality/Strength levels

Siege stone marker now displays the correct icon.

Several performance optimizations

Siege stones can no longer be placed under waters.

Corrected an issue where during a siege you couldn’t destroy a main city building if you had previously destroyed a wall

Fixed a bug where you could have mage killer or mage hunter without penalty

When you log out underwater, you will log back in at the same spot.

 

The following spells can be cast instantly without charge time. You can still hold the spell by keeping the left mouse button pressed.

Impale

Pungent Mist

Dragonbreath

Unholy Caress

Frostbite

Insect Swarm

Update: Lightning Bolt

Mana cost has been increased by 50% and cooldown by 30%, except for Pungent Mist which has a Mana Cost increase of 100% and a cooldown increase of 50%.

Cooldown for Eye Rot has been increased to 30 seconds

 

 

Splash damage is related to your distance from the explosion center. This applies just to player cast spells against other players.

Sea Fortress cannon damage has been decreased by 25%

Sea Fortresses will now go vulnerable every 10 days and their rewards have been upgraded.

You can no longer be decapitated by monsters.

In order to have a chance to decapitate another player, the finishing blow has to be dealt by a melee weapon and target health has to drop below -10 hitpoints.

Added quality 5 Rakta Blood to monster loot lists.

A player can now deploy a maximum of 2 strongboxes of the same type at the same time.

The following have received visual updates:

Windlord monster

Cult of the Moonbeast buildings.

Gnoll camps

Some arcane spells

Cannon explosions

Malaut Camps

Death pig texture.

Again, we appreciate your patience while we get this patch ready for release.

Δημοσ.

Αυτό το game είναι ο ορισμός της hardcorilas και ποτέ δεν πρέπει να έχεις κάτι δεδομένο. Σήμερα μας την πέσανε στην πόλη των αργοναυτών ένα οργανωμένο πολύ καλό αντίπαλο clan. Εγίναν σκληρές μάχες αλλά στο τέλος των ήπιαμε καθώς ήταν και αριθμητικά περισσότεροι( πάνω από 20) ενώ εμείς είμασταν γύρω στα 18 άτομα.

Στην κυριολεξία είχαμε μείνει όλοι με το σώβρακό..

Για κακή μου τύχη είμουν και εγώ στην πόλη με ένα mount πάνω μου. Φυσικά μου τα πήραν όλα.

Και καθώς είμουνα έξω από την πόλη και κλαιγόμουνα για το mount κάνοντας crafting ένα stone μας την ξαναπέφτουν άφήνουν ένα mount battlehorne έξω από τα τιχοι και φυσικά όταν είχαν μπεί όλοι μέσα πήγα και το έκλεψα :D ... και βρέθηκα να έχω ένα εντυπωσιακό battlehorne αν και μου φαίνετε λίγο αργό σαν mount

Δημοσ.

Χθές για άλλη μια μέρα μας την πέσανε στην πόλη μας αρχικά μεγάλος αριθμός και μετά ήταν μόνο δύο άτομα αλλά κατάφεραν και μας κάνανε μεγάλη ζημιά!! Υπάρχουν μερικά παράδοξα σε αυτό το game και το βλέπεις από όλους και σου κάνουν εντύπωση αν παίζεις για χρόνια σε οργανωμένα pvp guild η βλέπεις πως παίζουν τα οργανωμένα pvp team, warband η ακόμα και raid. Θα εξηγήσω αργότερα τι λέω..

Δείτε εδώ δύο φώτο από τις ώρες αναμονής στα τύχη πριν την καταιγίδα..

 

pvpl.png

 

pvp1n.png

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε αυτό το game δεν έχω δει ποτέ μα ποτέ ένα οργανωμένο σύστημα παιχνιδιού στα pvp. Δλδ βλέπεις 20 άτομα να κοπανιόνται αλλά με τίποτα οραγνωμένα. Καταρχήν δεν υπάρχουν ρόλοι στο pvp. Δλδ κάποιος να κάνει τον healer κάποιος να κάνει τον mage κάποιος melee και γενικά να υπάρχει ένα ισορροπημένο team να μπορεί να τα βγάλει πέρα με οποιδήποτε. Και δεν μιλάω για το pve που εκεί λογικό είναι κάποιος να τα κάνει όλα αλλά μιλάω για το pvp.

Μετά βλέπεις ότι δεν υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός στο παιχνίδι. Δλδ όλοι όσοι παίζουν pvp απλά πλακόνονται μεταξή τους χωρίς κάποιο σχέδιο.

Μπορεί να είναι και η φύση του παιχνιδιού που σε οδηγεί σε ένα τέτοιο στυλ στο game αλλά πιστεύω αν υπήρχε ομάδα που έκανε όλα τα παραπάνω με την κατάσταση που υπάρχει στο game και σε ότι έχω δει μέχρι στιγμής δεν θα είχε αφήσει τπτ όρθιο.

Θα μιλάγαμε για κατάκτηση στην κυριολεξία του server.

Δημοσ.

Όχι δεν υπάρχει teamwork στις μάχες, τουλάχιστον όχι στον βαθμό που υπάρχει στο Guild Wars. Είναι λίγο χύμα η φάση, αλλά νομίζω πως είναι περισσότερο επιλογή των παιχτών παρά του παιχνιδιού. Νομίζω ότι θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στρατηγικές δανεισμένες από FPS παιχνίδια που ταιριάζουν στο gameplay του Darkfall.

 

Builds δεν υπάρχουν γιατί το σύστημα είναι τελείως διαφορετικό.

Δημοσ.

Και εγώ αυτό πιστεύω. Οτί θα μπορούσες να ακολουθήσεις μια στρατηγική στην μάχη. Δεν είναι ανάγκη να έχεις auto attack για να ακολουθείς τακτικές. Κάποιος με φανταστία χρειάζετε και με στρατηγικές ικανότητες για να γονατίσει τον server κάτω από τον ζυγό του :D

Θα ήθελα να είχα σε αυτό το game τους Death Company από το warhammer πιστεύω θα είχαμε ισοπεδώσει τα πάντα..

Δημοσ.

Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λες. Υπάρχει στρατηγική και μάλλιστα πολύ μεγαλύτερη από τα games που ααναφέρατε. Το θέμα είναι να υπάρχει ένας σωστός leader και άτομα που να μπορούν να εφαρμόσουν τη στρατηγική. Τα περισσότερα sieges μάλλιστα κερδίζονται λόγο σωστής στρατηγικής σε περιπτώσεις ίσων ή κοντινών αριθμών. Όσοι πάνε χύμα όπως λες, συνήθως πεθαίνουν μέσα σε 2 λεπτά από τους οργανωμένους.

Δημοσ.

Βασικά απ'όλα έχει το df.Με κέντρο το skill lvl βέβαια.Και zerg υπάρχουν και tactics υπάρχουν και όλοι έχουν το μερίδιο τους από νίκες και ήττες.Θυμάμαι παλιά όταν ήταν ένας ο server, τους mercs να βγάζουν ένα βιντεάκι που έδειχνε ένα defend που είχαν κάνει.Τo hamlet τους ήταν πάνω σε λόφο και οι επιτιθέμενοι έκαναν έναν τεράστιο κύκλο για να τους φτάσουν.Οι αμυνόμενοι καθόντουσαν απλά στην κορυφή και τους τηγάνιζαν μέχρι να ανέβουν.Από την άλλη η Cairn alliance -η παλιά- στην αρχή του παιχνιδιού zergare αβέρτα διάφορα μέρη άναρχα και άτακτα τελείως και κάποια τα κέρδιζε.Είχε καταλήξει να έχει κέρατα αλλά όποτε ερχόταν κόντρα με πιο οργανωμένους και περισσότερο farmed παίκτες(ποιοτικότερο roster) να τρώει ξύλο με το τουλούμι.Θυμάμαι επίσης να στήνουν mounts το ένα πάνω στο άλλο για να κλείσουν μια πόρτα και να zergaroyn όσο είχαν το παλιό invulnerability(log out,log in).Τους ranbow ninjas να ορμάνε στην alliance τους μέτα από νίκη επιτόπου.Τέλος στην μόνη large scale μάχη που ήμουν, μετά το καθιερωμένο pew pew από τα 300 μέτρα, μας πλευροκόπησαν από το νερό και δεν ξέραμε τι μας χτύπησε.Έχει πολύ dirty fighting δηλαδή(και όχι μόνο ξερό charge) και υπάρχει και μεγάλη ιστορία ήδη καταγεγραμμένη.Τα χώματα που πατάς έχουν μνήμη! :lol:

 

ps.Βέβαια το γενικό gameplay παράγει πολλές φορές άσχημο θέαμα.Γιατί όλοι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να χοροπηδάνε σαν κατσίκια πέρα δώθε για να κάνουν cast τα heals και τα converts, αλλά τι να κάνεις...

Δημοσ.

Χθες μια και είχα ολοκληρώσει το quest με τα goblin πήρα την απόφαση να κάνω το μεγάλο ταξίδι προς την mirdain για να πάρω το +strength που δίνει αλλά και να πάρω το επόμενο.

Αν και δεν παίζω καθόλου melee μου είπαν ότι καλύτερα να έχω active αυτά τα quest με το strength παρά με το intelligent για να αντέχω περισσότερο στο ξήλο και να μην πέφτουν αμέσως. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλα έτσι και αλλιώς μπορείς να κάνεις και active κάποιο από τα υπόλοιπα αν το αποφασίσεις.

Αλλά ήθελα να ρωτήσω και την διαδικασία αλλάγης των active quest και πως γίνετε.

Ξεκίνησα αρχικά το ταξίδι φυσικά μόνο με το σωβρακό :D και ένα mount που είχα βρει

 

sovraki.png

 

Για κακή μου τύχη όμως πήγα πιο βόρεια προς την κεντρική μαύρη περιοχή και εκεί κάνει spawn ένας fire dragon και φυσικά με έριξε με δύο hit και δεν κατάλαβα και από που ήρθε. Μόνο την σκιά του είδα να πετάει από πάνω και μετά είχα ψοβήσει.

Γενικά είναι φοβερή εμπειρία να κάνεις ταξίδι σε μεγάλες αποστάσεις στο darkfall ιδίως αν είσαι noob. Μιλάμε το ζείς πραγματικά γιατί ξέρεις ότι ανα πάσα στιγμή μπορεί να σε σκοτώσει εύκολα κάποιος άλλος η κάποιο mob.

Μετά αποφάσισα να πάω με τα πόδια και αυτή την φορά πήγα στα σύνορα τις καφές περιοχής νότια. Φυσικά ο δρόμος δεν ήταν εύκολος. Τρείς φορές την γλίτωσα από κόκκινους και αυτό λόγο ότι άκουσα τα βήματα τους και τα mount τους και πρόλαβα και κρύφτηκα.

Σε τέτοια ταξίδι σταματάς κάθε λίγο μήπως ακούσεις ήχους που να πλησιάζουν για να κρυφτείς. Με βοήθησε και στο ταξίδι ότι είχε πέσει νύχτα και μπόρεσα να κινηθώ με μεγαλύτερα ασφάλεια.

 

sung.png

 

Και όπως γίνετε πάντα στα ταξίδια στο darkfall συναντάς μερικά απίστευτα παράδοξα μέρη

 

strangetown.png

 

Και μετά από 2 ώρες στην κυριολεξία ταξιδιού έφτασα στα πάτρια εδάφη :D

 

hometown.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...