Προς το περιεχόμενο

Παράπονα για τον ΟΤΕ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν στο κάνει συγκεκριμένες ώρες καθημερινά , συνήθως είναι κάποια εξωτερική παρεμβολή / κάποια ηλεκτρική συσκευή / πινακίδα νέον / κολώνα της ΔΕΗ. Σ αυτές τις περιπτώσεις πολύ δύσκολα βρίσκεται λύση και μάλλον απλα θα τραινάρουν τη περίπτωση.

 

Μια πιθανή λύση είναι η αλλαγή τοπικού βρόχου / του καλωδίου που φτάνει μέχρι το κατανεμητή σου , αλλα δε γίνεται για ψίλου πήδημα

 

Δες μέσω ΕΕΤΤ μήπως βρεις άκρη .

 

(Αν συγχρονίζεις σε adsl2+ , γύρνα το σε adsl1 μήπως δεις διαφορά τις ώρες που υπάρχει πρόβλημα)

Δημοσ.

MAURISIO Για δες αυτό

 

Snap1.jpg

 

Ελπίζω πως κατάλαβες

Το πρόβλημα με τι συχνές διακοπές της σύνδεσης το έχω 1 εβδομάδα

Και το 121 με ρωτάει αν το τηλέφωνο το έχω συνδέσει σε φίλτρο Μ,,,,,,,Σ

Παιδία καταλάβατε ναι η οχι

Δημοσ.

MAURISIO όλοι στον Π-ΟΤΕ θέλουν πολύ ξύλο

Μόνο τα πάγια τους ενδιαφέρει να περνούν

Εγώ έχω σύνδεση 2048 και MODEM SpeedTouch 585

Για δες την ταχύτητα του Download

Και αφού από το FTP της Π-ΟΤΕΝΕΤ κατεβάσει με 78ΚΒ

Φαντάσου πόσο κατεβάζει από το rapidshare.com

 

otenet3.jpg

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

johzaf

 

Την γραμμή δεν την εγκατέστησα εγώ

Δεν με ενδιαφέρει να μάθω περί VP/VC και noise margin και SNR

Εγώ ξέρω ότι κάθε δίμηνο πόσο πληρώνω στον Π-ΟΤΕ

Δημοσ.
Μάθετε πρώτα περι VP/VC, καταλάβετε επιτέλους τι σημαίνει συνεστραμμένος αγωγός και οτι χωρίς αυτόν δεν υπάρχει περίπτωση να ''περπατήσει'' σήμα ADSL, μάθετε επιτέλους τι σημαίνει noise margin και SNR και όταν είστε βέβαιοι οτι είναι όλα εντάξει στη γραμμή σας τότε κατηγορήστε τον ΟΤΕ.

 

Σε αντίθετη περίπτωση υπάρχουν και οι εναλλακτικοί providers που φορώντας γραβατούλες το παίζουν τεχνικοί και λύνουν προβλήματα μέσω τηλεφώνου, λέγοντας απλά οτι φταίει ο ΟΤΕ.

 

Φίλε μου, είσαι πέρα για πέρα λάθος.

 

Η adsl δεν είναι αγαθό πολυτελείας πλέον, αλλά είδος πρώτης ανάγκης.

Εγώ πληρώνω τα λεφτουδάκια μου στον πΟΤΕ ή στον κάθε εναλλακτικό, για να μου παρέχει μία υπηρεσία απροβλημάτιστα. Να μπαίνω στο Internet θέλω, όχι να γίνω πυρηνικός φυσικός και να μάθω τι ακριβώς είναι ο συνεστραμμένος αγωγός.

 

Ούτε τί είναι το SNR ούτε το Attenuation με ενδιαφέρει, απλώς τα γνωρίζω λόγω προσωπικής ενασχόλησης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει ο μέσος Έλληνας.

 

Δηλαδή σε ένα παιδί 14 ετών, θα του επιβάλλουμε να μάθει τί είναι το Noise Margin και το Attenuation για να εξοικειωθεί με το internet?

 

Η τεχνική Υποστήριξη αυτό το λόγο ύπαρξης έχει. Να καθοδηγεί τον πελάτη εξ' αποστάσεως στην, ει δυνατόν, ταχύτερη επίλυση του προβληματός του κι αν αυτό δεν μπορεί να γίνει, να επεμβαίνει με φυσική παρουσία στο χώρο του πελάτη, υπό κάποιο λογικό κόστος.

(Ως γνωστόν, ο έχων άγνοια πλερώνει.)

Δημοσ.

εγω ειμουν on.Εφυγα λογω κακου cc και πηγα οτε.Πληρωνω αρκετα λεφτα παραπανω τον μηνα για την λεγομενη 'αξιοπιστια'τουs!AΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ειναι υποχρεωμενοι να σκοτωνονται να λυσουν τα προβληματα των συνδρομητων γιατι ειναι πανακριβοι πουλωνταs αξιοπιστια.Οσο για snr margin και λοιπα δεν ειμαι υποχρεωμενοs να τα ξερω

Δημοσ.

Φίλε pan34

Μένω στο Μενίδι (ΑΧΑΡΝΕΣ)

Από τις 25/09/2008 δήλωσα βλάβη του ADSL στο 121 (ΑΛΗΤΕΣ)

Η απάντηση τους είναι ότι το DISLAM τη περιοχής μου έχει πρόβλημα ,και τους ρωτώ παιδία ποτέ θα επισκευαστή

Δεν ξέρουμε να σας πούμε εμείς είμαστε μόνο για αναγγελίες βλαβών

Και μέχρι σήμερα 02/10/2008 δεν έχει γίνει τίποτα

Τι τους ενδιαφέρει ο βλάκας πληρώνει μπράβο στον Π-ΟΤΕ

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ έφυγα απο τον ΟΤΕ και μετά απο λίγες μέρες βραχυκύκλωσε η γραμμή μου (!) βλάβη την οποία πρέπει να φτιάξει ο ΟΤΕ. Στον ΟΤΕ οταν μίλησα μου είπαν προκλητικότατα ότι ουσιαστικά η FORTHNET διατάζει τα συνεργεία του ΟΤΕ!! και πως δεν υπάρχει κανένας ανώτερος να μιλήσω!! Δηλαδή το παιδί στο τηλέφωνο κάνει τα πάντα...και μου το έκλεισε και στα μουτρα, εννοειται

 

---------- Προσθήκη στις 13:13 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:11 ----------

 

Φίλε pan34

Μένω στο Μενίδι (ΑΧΑΡΝΕΣ)

Από τις 25/09/2008 δήλωσα βλάβη του ADSL στο 121 (ΑΛΗΤΕΣ)

Η απάντηση τους είναι ότι το DISLAM τη περιοχής μου έχει πρόβλημα ,και τους ρωτώ παιδία ποτέ θα επισκευαστή

Δεν ξέρουμε να σας πούμε εμείς είμαστε μόνο για αναγγελίες βλαβών

Και μέχρι σήμερα 02/10/2008 δεν έχει γίνει τίποτα

Τι τους ενδιαφέρει ο βλάκας πληρώνει μπράβο στον Π-ΟΤΕ

 

Δεν ξέρουν όντως πότε θα έρθουν οι τεχνικοί, γιατί η κάθε βλάβη που έχουν να διορτηώσουν δε μπορούν να προβλέψουν πόσες μέρες θα τους πάρει. Αλλα γενικά σίγουρα δε βρίσκεις άκρη και είναι ανεδέστατοι

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν δεν έχει βρει άκρη μέχρι τώρα (σχεδόν 2 χρόνια μετά) ζήτω που καήκαμε...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...