Προς το περιεχόμενο

Karta DV

soouza

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by soouza:

<strong>Exw mia kamera mini DV ths SONY, kai skeftomai na parw mia karta DV gia na pernaw tis tainies sto pc me poli kali poiothta.Exei kaneis kamia idea gia to poia aksizei(oxi panakribi).</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kai giati den pairneis mia karta FIREWIRE na teleiwneis? Ektos kai an hdh exeis.. Sundeeis thn kamera me to PC me firewire, anoigeis ena opiodhpote programma kai teleiwses! Egw etsi kanw..

Δημοσ.

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by soouza:

<strong>apo pou thn pairnw auth thn karta, apo plaisio klp? xreiazomai kai kalodio.ksereis peripou poso kostizoun ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nai to plaisio exei sigoura karta, logika 8a exei kai kalwdio..Egw epeidh to motherboard mou eixe hdh panw FIREWIRE 8ura apla phga apo ena magazi kai phra ena kalwdio firewire (psiloakribo, kapou 6-8.000drx nomizo ekane) alla exei kai f8hnotera.. Den ksero an uparxoun fthnes kartes pou 8a sou bgoun se kaluterh timh apo to na agorazeis sketh firewire karta kai kalwdio.. An skeftesai na pareis kammia AUDIGY karta hxou, autes exoun panw firewire!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...