Προς το περιεχόμενο

On Telecoms, παίγνιο υπομονής!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έγινα συνδρομητής της Οn στα τέλη Αυγούστου του 2007. Το πακέτο που επέλεξα ήταν το 3 in 1 (τηλεφωνία, internet, τηλεόραση). Στις αρχές του 2008 κάνω μετεγκατάσταση, έχοντας ειδοποιήσει την εταιρεία 1 μήνα νωρίτερα (Δεκέμβριος 2007). Αποτέλεσμα: υπέρογκες χρεώσεις του κινητού μου, καθώς η γραμμή επανενεργοποιήθηκε στις αρχές Μαρτίου. Σημειωτέον, η γραμμή δεν έγινε pause, όπως υποσχέθηκαν αλλά έγινε μια διαδικασία: stop - registration (δεύτερη φορά) - activation (μετά από 60 μέρες γεμάτες..). Έχοντας πεισθεί ότι όλα είχαν αίσιο τέλος, έκανα λάθος. Συνδέοντας τον αποκωδικοποιητή για την υπηρεσία της τηλεόρασης, αντίκρισα μία οθόνη, η οποία με πληροφορούσε ότι η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη. Χωρίς να χάσω την υπομονή, τηλεφωνώ στην εταιρεία και με διαβεβαίωσαν πως πρόκειται για "προβληματάκι" το οποίο θα λυθεί με την πάροδο λίγων ωρών (οι παθούντες καλά μαντέψατε: μηνών έγινε!). Ύστερα από ατελείωτα τηλεφωνήματα (αυτή τη φορά δωρεάν), λαμβάνοντας ατελείωτες διαφορετικές απαντήσεις (1 διαφορετική απάντηση/τηλ) βρέθηκε κάποιος που μαρτύρησε το ατόπημα. Μετά την μετεγκατάσταση κάποιος γενναίος καλοθελητής άλλαξε το πρόγραμμά μου! Ναι! Από 3 σε 1, το έκανε 2 σε 1, τηλεφωνία και internet. Απροκάλυπτη θέληση του, ήταν μάλλον να μου αποδείξει για άλλη μία φορά πόσο ευαίσθητο customer service διαθέτουν. Μέχρι σήμερα (από το Μάρτιο) δεν έχω την υπηρεσία της τηλεόρασης (και φυσικά δεν την πληρώνω...) και έχω αρχίσει να πιστεύω πως για να ενεργοποιηθεί, θέλει πάλι cancel η σύνδεση και τούμπαλιν η διαδικασία (η στατιστική το λέει, όχι εγώ!). Απορώ αν υπάρχουν ομοιοπαθούντες στο ίδιο πρόβλημα, στην ίδια εταιρεία παροχής. Αρνητικό πρόσημο επίσης, στο ότι δεν μπόρεσα να μιλήσω με έναν προϊστάμενο. Έμεινα καθηλωμένος στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που είχε αναλάβει τα χρέη ...μάντη για το μέλλον των υπηρεσιών μου. Πώς αντιμετωπίζεται μία τέτοια περίπτωση (αν εξαιρέσουμε τη "λιποταξία") ; Θα εκτιμήσω κάθε απόψη.

Δημοσ.

Καλο ειναι να ζητας το ονομα του υπαλληλου και την θεση του.Ετσι ωστε οταν ξαναπαρεις να σε συνδέσει ξανα στο κεντρο να τον ζητησεις αμεσα. Απο οτι καταλαβα η Οn εκανε μια βλακεια και χανει λεφτα, οποτε θα σου πρότεινα να μεινεις λιγο ετσι με το 2play και μετα να φυγεις απο εκει και να πας σε καποια πιο σοβαρη εταιρια..Αλλα πρεπει να περιμενεις καμποσο..

Δημοσ.

Άλκη, το θέμα είναι ότι πέραν της ταλαιπωρίας έγινε και αλλαγή προγράμματος χωρίς καμία ειδοποίηση. Προτείνεις να περιμένω, δεκτό μα αρχές Σεπτεμβρίου συμπληρώνω εξάμηνο! Τηλεφωνώ από το Μάρτιο και πιέζω όσο και όπως μπορώ. Διαθέτω το όνομα αρκετών υπαλλήλων, μόνο που δε γίνεται εσωτερική σύνδεση και κατ' επέκταση δεν μπορώ να μιλήσω ξανά με τον ίδιο υπάλληλο. Ούτε κάποιο εταιρικό τηλέφωνο υπάρχει για να γίνει τηλέφωνημα από αυτούς. Τώρα τελευταία πήρα την απάντηση: "είναι σε καλό δρόμο, μα εδώ βλέπω ένα προβληματάκι, δεν ξέρω όμως τι συμβαίνει και καθυστερεί η ενεργοποίηση". Δε νομίζω (κάποιος έμπειρος επί του θέματος ας με διορθώσει) ότι θα ενεργοποιηθεί η τρίτη υπηρεσία (TV). Εχω την εντύπωση πως πρέπει να γίνει απ' την αρχή όλη η διαδικασία. Σοβαρή εταιρεία ; Θα μπορούσες να με διαφωτίσεις ;

Δημοσ.

Δυστυχως ολοι οι ιδιωτικη παροχοι επενδύουν στον εξοπλισμο και στην επεκταση του δικτυου χωρις να προσλαμβάνουν νεο προσωπικο και οι πελάτες διαμαρτύρονται....Η λογικη λεει οτι αφου θα κανεις 3play θα δωσεις πιο πολλα λεφτα..σωστα?αρα δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα.Εμενα πιο πολυ για λαθος μου μοιζει παντως και οχι τιποτα εσκεμμένο...

Δημοσ.

Δεν διαφωνώ ότι πρόκειται περί ...λάθους. Το προσωπικό είναι μία πολύ, μα πολύ μεγάλη κουβέντα. Τυχαίνει να γνωρίζω πολλά πράγματα περί επιμορφωτικών σεμιναρίων και εκπαίδευσης των υπαλλήλων. Περί λάθους πρόκειται, μα το λαθάκι παραμένει μισό χρόνο από την έναρξή του. Θα δω μήπως μπορώ να κινηθώ μέσω ΕΕΤΤ. Με ενδιαφέρει που γνωστοποίησα την αυθαιρεσία του κάθε απαίδευτου. Να χαίρομαι που δεν διακόπηκε η παροχή internet..

Δημοσ.

Να χαιρεσαι επισης που δεν πληρωνεις οπως ο stefka [αυτος ειναι στην 4νετ]

 

Μια γνωστοποιηση στην ΕΕΤΤ και στο ΙΝΚΑ πιστευω οτι θα ειναι οτι πρεπει...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...