Προς το περιεχόμενο

Νέα για την ATI RV870


John-lamia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι γνωστό εδώ και καιρό πως το επόμενο chip γραφικών της AMD/ATI, το RV870, θα είναι ένα συρρικνωμένο RV770. Αν και μέχρι πρότεινος δεν ήταν γνωστό αν αυτό θα υλοποιηθεί στα 40 ή στα 45nm, σήμερα είναι ξεκάθαρο πως η AMD θα περάσει απευθείας στα 40nm, κίνηση η οποία αναμένεται να προσδώσει διπλάσια επίδοση ανά watt.

 

Η κωδική ονομασία του RV870 είναι "Lil Dragon" και υποδεικνύει πως πρόκειται για μικρό και δυνατό chip.

 

Η ταχύτητα του αναμένεται να είναι κατά 20% αυξημένη σε σύγκριση με το RV770, με σαφώς μικρότερη κατανάλωση. Θα έχει 960 shaders (192x5), 48 texture units και 24 ROPs. Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά αυτά και βάση των συχνοτήτων των σημερινών καρτών το TDP υπολογίζεται περίπου στα 150watt. Επίσης, υποθέτουμε πως η AMD θα αρκεστεί στο DirectX 10.1 για την ώρα.

 

Aλλα εδώ λεεί οτι θα έχει κ DX-11!

 

AMD RV870 supports DirectX 11

http://www.hardware-infos.com/news.php?news=2287

http://www.tgdaily.com/content/view/38764/140/

 

και δώ εχουμε την επίσημη ανακοίνωση της AMD:

http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543_15434~127451,00.html

Δημοσ.

Αφου το λεγανε ρε συ οτι το DX11 δεν εχει τιποτε παραπανω απο το DX10 εκτος απο teselation effects που οι καρτες της ΑΤΙ ηδη υποστηριζουν ετσι κ΄ αλλιως.

 

Αν δεν υπαρξει τιποτε αλλο στο DX11 ως την κυκλοφορια του τοτε οι καρτες της ΑΤΙ ειναι υπερ ικανες να το τρεξουν ανετα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Αφου το λεγανε ρε συ οτι το DX11 δεν εχει τιποτε παραπανω απο το DX10 εκτος απο teselation effects που οι καρτες της ΑΤΙ ηδη υποστηριζουν ετσι κ΄ αλλιως.

 

Αν δεν υπαρξει τιποτε αλλο στο DX11 ως την κυκλοφορια του τοτε οι καρτες της ΑΤΙ ειναι υπερ ικανες να το τρεξουν ανετα.

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2276278&postcount=39

 

μου φαίνεται ότι δεν διάβασες την απάντηση του Ailurou σε άλλο topic, αλλιώς θα ήξερες ότι αυτό που λες ΔΕΝ ισχύει...

Δημοσ.
http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2276278&postcount=39

 

μου φαίνεται ότι δεν διάβασες την απάντηση του Ailurou σε άλλο topic, αλλιώς θα ήξερες ότι αυτό που λες ΔΕΝ ισχύει...

 

Εχεις δικιο. Εχω χασει επεισοδια. Πεταω και εγω τα μπαρμπουτσαλα που διαβασα πριν 1 μηνα στο xtremesystems.

Δημοσ.

πιστεύω ότι το dx-11 θα μας πέσει ποιο ελαφρύ απ την αλλαγή του dx-9 προς dx-10....

στο dx-11 θα μας αγχώσει περισσότερο με το τι θα υποστηρίζει από θέμα τεχνολογιών παρά από θέμα αναβάθμισης του pc μας....

γιατί σε γενικές γραμμές δεν ήταν το dx10 που κάναμε αναβάθμιση αλλά ολόκληρα τα vista!

κ αν μέχρι τότε βγουν κ τα windows 7 τα οποία λένε ότι θα είναι ποιο ελαφριά τότε το μόνο που δεν θα μας απασχόληση κ πολύ θα είναι τα πιστάκια μας

 

σε ένα άρθρο εδώ του προηγούμενο μήνα:

http://en.hardspell.com/doc/showcont.asp?news_id=3768

 

Ο πυρήνας θα καταλαμβάνει επιφάνεια 140mm² περίπου, πολύ μικρότερη εκείνης που καταλαμβάνει ο πυρήνας του σημερινού chip RV770 (260mm²).

 

το RV870 θα διαθέτει 192 ALUs και κάθε ALU ,θα έχει 5SPs

Αρά 192*5=960SPs

 

το memory interface θα έχει εύρος 256-bit και σύμφωνα με την ίδια πηγή, το RV870 θα είναι 1,2 φορές ταχύτερο του RV770

(αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τους χρονισμούς όμως )

 

H AMD μετά την κυκλοφορία του RV870 θα κυκλοφορήσει την dual-GPU κάρτα γραφικών R800, η οποία σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές με το single-PCB/dual-GPU design θα αποτελεί την πρώτη real dual-core GPU κάρτα γραφικών.

 

 

Πάντως δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι κ radio-αρβύλα γιατί όταν είχαμε τα specs απ την rv770 ( Φεβρουάριο-Μάρτιο ? ) ήταν σωστά , μέχρι κ ότι θα έχει κ ddr5!

Ποιος το περίμενε? ( καλό όμως είναι να επιφυλασσόμαστε για κάθε τι…)

Δημοσ.

Πάντως δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι κ radio-αρβύλα γιατί όταν είχαμε τα specs απ την rv770 ( Φεβρουάριο-Μάρτιο ? ) ήταν σωστά , μέχρι κ ότι θα έχει κ ddr5!

Ποιος το περίμενε? ( καλό όμως είναι να επιφυλασσόμαστε για κάθε τι…)

 

Αν θυμάμε τότε λέγανε για 32 TMU και καταλήξανε να είναι 40, πολλά μπορούσανε να αλλάξουνε. το θέμα με την RV770 είναι ότι απο την αρχή νομίζαμε ότι δεν θα έλεγε και πολλά αλλά τις τελευταίες 2 βδομάδες έγινε το μπαμ. Ποτέ δεν ξέρεις

 

Τελικά το tessalator που ανέπτυξε η Ατι απο R600 εποχή, δεν θα πάει χαμενο

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Αν θυμάμε τότε λέγανε για 32 TMU και καταλήξανε να είναι 40, πολλά μπορούσανε να αλλάξουνε. το θέμα με την RV770 είναι ότι απο την αρχή νομίζαμε ότι δεν θα έλεγε και πολλά αλλά τις τελευταίες 2 βδομάδες έγινε το μπαμ. Ποτέ δεν ξέρεις

 

40 είναι μόνο που στις πιο σημαντικές περιπτώσεις δουλεύουν μόνο τα 32, γιαυτό και οι περίεργοι ρυθμοί πλήρωσης στα συνθετικά μετροπρογράμματα.

 

Τελικά το tessalator που ανέπτυξε η Ατι απο R600 εποχή, δεν θα πάει χαμενο

 

Και τι ακριβώς φαντάζεσαι ότι μπορεί να τους κάνει; Ο tesselator στο D3D11 είναι κατά πολύ πιο προηγμένος και πολύ πιο ευέλικτος. Και όχι δεν θα κρατήσουν φυσικά τον ίδιο για μελλοντικές αρχιτεκτονικές, αλλά τον δημιούργησαν από την αρχή μιας και προστέθηκαν 2 ολόκληρα καινούργια stages.

 

John-lamia,

 

Η παραπάνω επικόλληση δεν λέει και τίποτα καινούργιο από αυτά που έχουν ειπωθεί ήδη. Και ναι είναι απελπιστικά νωρίς να καταφτάσει κάποιος IHV με D3D11 στο πρώτο τετράμηνο του 2009. Και να στο έφερνε το μόνο που θα είχες σαν χρήστης θα ήταν το ηλίθιο αυτοκόλλητο στο κουτί.

Δημοσ.

Η παραπάνω επικόλληση δεν λέει και τίποτα καινούργιο από αυτά που έχουν ειπωθεί ήδη. Και ναι είναι απελπιστικά νωρίς να καταφτάσει κάποιος IHV με D3D11 στο πρώτο τετράμηνο του 2009. Και να στο έφερνε το μόνο που θα είχες σαν χρήστης θα ήταν το ηλίθιο αυτοκόλλητο στο κουτί.

 

απ την στιγμη που εχει ανακοινωσει η AMD-ATI οτι ο rv870 θα υποστιριζει το dx11 δεν υπαρχει λογος σχολιασμου περι ραδιο-αρβιλας....

τωρα το αν το dx11 θα ειναι χρισιμο στις νεες καρτες αυτο ειναι αλλο θεμα, εδω καλα καλα δεν τρεχουμε το dx10....

το μονο σηγουρο ειναι οτι θα γ@μ...ει στο dx10-10,1 !

 

παντος μεχρι την ανακοινωση της νεας καρτας της ΑΤΙ θα εχουν βγει κ τα windows 7 τα οποια θα εχουν το dx11. κ σηγουρα θα εχουν βγει κ παιχνιδια τα οποια θα εχουν dx11.

τωρα κατα ποσο θα ειναι καθαροαιμα dx11 ψχη βαθια! η καρτα μια φορα θα το εχει, κ απο κει κ περα ειναι θεμα προγραμματιστων παιχνιδιων

  • Super Moderators
Δημοσ.
παντος μεχρι την ανακοινωση της νεας καρτας της ΑΤΙ θα εχουν βγει κ τα windows 7 τα οποια θα εχουν το dx11.

 

ahem, τα Windows 7 θα βγουν το 2010 νομίζω...

 

μέχρι τότε θα έχει βγάλει και άλλη κάρτα η ΑΤΙ που θα υποστηρίζει dx11 και παίζει να έχει βγει και 2η...

 

επίσης το dx11 θα μπαίνει και σε Vista...

Δημοσ.
απ την στιγμη που εχει ανακοινωσει η AMD-ATI οτι ο rv870 θα υποστιριζει το dx11 δεν υπαρχει λογος σχολιασμου περι ραδιο-αρβιλας....

 

Δείξε μου τότε που η AMD έχει επισήμως ανακοινώσει ότι θα υποστηρίζει D3D11. Mην κοπιάσεις ιδιαίτερα δεν υπάρχει σχετική άμεση ή και έμμεση ανακοίνωση.

 

τωρα το αν το dx11 θα ειναι χρισιμο στις νεες καρτες αυτο ειναι αλλο θεμα, εδω καλα καλα δεν τρεχουμε το dx10....

το μονο σηγουρο ειναι οτι θα γ@μ...ει στο dx10-10,1 !

 

Δεν βλέπω να έχει καμία σχέση με το παραπάνω. Πέραν τούτου σου συνιστώ να διαβάζεις και λίγο παραπάνω μιας και επιμένεις να έχεις άποψη:

 

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9314&Itemid=1

 

http://developer.amd.com/gpu_assets/Ultimate%20Graphics%20Performance%20for%20DirectX%2010%20Hardware%20-%20Develop%202008.pdf

 

παντος μεχρι την ανακοινωση της νεας καρτας της ΑΤΙ θα εχουν βγει κ τα windows 7 τα οποια θα εχουν το dx11. κ σηγουρα θα εχουν βγει κ παιχνιδια τα οποια θα εχουν dx11.

 

1. Η RV870 προβλέπεται να κυκλοφορήσει στο πρώτο τετράμηνο του 2009 αν όλα πάνε κατ΄ευχήν. Μιας και βλέπουμε απανωτά και άμεσα χτυπήματα από την ΑΜD (RV670/770/870) σημαίνει και μικρές αλλαγές όσων αφορά το R&D και έχω βαθιές αρχιτεκτονικές καινοτομίες όπως προυποθέτει το D3D11. Η μόνη λεπτομέρεια που θέλει λίγο χρόνο είναι το πρωτόκολλο κατασκευής στα 40μ που θέλει περισσότερες προσαρμογές ενώ στο 670/770 χρησιμοποιήθηκε το ίδιο πρωτόκολλο κατασκευής.

 

2. To D3D11 θα κυκλοφορήσει πριν το Windows 7 και όχι δεν θα κυκλοφορήσει ούτε το πρώτο ούτε το δεύτερο στο πρώτο εξάμηνο του 2009.

 

3. Δεν μας είπες ακόμα τι θα περιέχει το 11-άρι πριν ακόμα κάνεις προβλέψεις για μελλοντικά παιχνίδια. Αν έριχνες μια μικρή ματιά στην γωνιά της Intel ίσως να έπαιρνες μια ιδέα αλλά αμφιβάλλω να βρεις την άκρη του γρίφου αυτού :P

 

τωρα κατα ποσο θα ειναι καθαροαιμα dx11 ψχη βαθια! η καρτα μια φορα θα το εχει, κ απο κει κ περα ειναι θεμα προγραμματιστων παιχνιδιων

 

΄Ενα ΑΡΙ δεν είναι σκύλος ούτε φοράδα να έχει pedigree. Δεν υπάρχει ημίαιμο ούτε καθαρόαιμο ΑΡΙ. ΄Η μια κάρτα έχει συμβατότητα με το 11 ή απλά δεν έχει. Και μιας και διασκεδάσαμε πάλι τσάμπα τα πλήθη μπορείς να κλείσεις την κουρτίνα και να ψιθυρίσεις όσες φορές χρειαστεί ότι ακόμα δεν έχεις ιδέα τι εστί RV870 μέχρι να το αφομοιώσεις. Πίστεψέ με κάνει καλό ;)

Δημοσ.

Ailuros, respect στις γνώσεις και στις παρατηρήσεις σου αλλά εδώ την έκανες την πατατούλα σου...

 

Ο John-lamia αναφέρεται στα παιγνίδια κι όχι στις όποιες κάρτες για το αν θα έχουν καθαρόαιμο DX11.

 

Πάντα φιλικά!

Δημοσ.
Ailuros, respect στις γνώσεις και στις παρατηρήσεις σου αλλά εδώ την έκανες την πατατούλα σου...

 

Ο John-lamia αναφέρεται στα παιγνίδια κι όχι στις όποιες κάρτες για το αν θα έχουν καθαρόαιμο DX11.

 

Πάντα φιλικά!

 

Δεκτή η φιλικότατη παρατήρηση, αλλά ούτε καν "καθαρόαιμα" D3D10 παιχνίδια έχουν εμφανιστεί και αμφιβάλλω αν θα δούμε και κάποιο στο 2009. Επειδή το ΑΡΙ πάντα προτρέχει των παιχνιδιών για να ξεκινήσουν οι δημιουργοί να δουλέουν με τις προδιαγραφές του ΑΡΙ θα πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο hardware. Η πρώτη D3D10 GPU εμφανίστηκε Νοέμβριο του 2006 και ένα απαιτητικό ΑΑΑ παιχνίδι θέλει τουλάχιστον 3-4 χρόνια δημιουργίας στην εποχή μας.

 

Το ίδιο ισχύει και για παιχνίδια D3D11 για τα οποία ανάλογο hardware θα καταλήξει στα χέρια των δημιουργών το δεύτερο εξάμηνο του 2009 από 3 μεγάλους IHV και ο χρόνος δημιουργίας και ολοκλήρωσης D3D11 παιχνιδιών μετράει από τότε και μετά.

 

Ιστορικά δεν έχει αλλάξει τίποτα σε αυτόν τον τομέα και ούτε πρόκειται να αλλάξει. Σήμερα έχουμε καθαρόαιμα D3D9.0 παιχνίδια όπως το Crysis στο οποίο έχει προστεθεί ένα D3D10 path. To ότι όμως το εν λόγω παιχνίδι θα παίζεται προφανώς πολύ πιο άνετα με D3D11 GPU οφείλεται στην σχεδόν αυτονόητη αύξηση ισχύος και επιδόσεων με κάθε νέα γενιά και όχι στην συμβατότητα της κάθε GPU. Για υπενθύμιση το FarCry παιζόταν με μέτριες ρυθμίσεις στην Radeon9700PRO (κάτι ανάλογο με 8800GTX <->Crysis) και μόνο όταν εμφανίστηκαν κάρτες τις τάξης 7800GTX/X1800 παιζόταν πλέον με μέγιστες ρυθμίσεις σε υψηλές αναλύσεις με AA/AF.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...