Προς το περιεχόμενο

Αγορά προβληματικού κινητού Nokia αγορασμένο από e-shop


ostvarivanje

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο μέρος για αυτό το θέμα που ανοίγω, αλλά δε βρήκα κάποιο άλλο subforum πιο κατάλληλο.

Αγόρασα αυτό το κινητό για κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο. Το πήρα από το e-shop και όπως βλέπεται στη σελίδα του έχει εγγύηση δύο χρόνια από τη Nokia. Η απόδειξη αγοράς είναι στις 23 Αυγούστου, δηλαδή το περασμένο Σάββατο. Από την πρώτη στιγμή που το ενεργοποιήσαμε είχε πρόβλημα και δε δεχόταν τη sim και ρωτούσε αν θέλουμε να το ενεργοποιήσουμε σε flymode. Βάζοντας-βγάζοντας πολλές φορές τη μπαταρία και την sim, μερικές φορές λειτούργησε κανονικά. Αλλά σε επανεκκίνηση ξανά τα ίδια. Έβαλα και άλλες κάρτες sim πιο καινούριες, μήπως και ήταν αυτό το πρόβλημα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Σήμερα το πήγα σε Nokia shop (Γρεβενά) και μου είπε ότι έχει πρόβλημα η πλακέτα και ότι πρέπει να το στείλει στα κεντρικά και υπάρχει περίπτωση να το στείλουν και στο εξωτερικό. Αν δεν το στείλουν στο εξωτερικό μου είπε για 2 βδομάδες αναμονή, ενώ στο εξωτερικό περίπου ένα μήνα.

Από τη στιγμή που δεν έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν καθόλου, δεν μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση; Κάτι έχω ακούσει για διάστημα 7 ημερών (;), δεν είμαι σίγουρος.

Τι μπορώ να κάνω;

Δημοσ.

Εγώ ξέρω ότι σε όλα τα καταστήματα, από τη στιγμή που κάτι έχει πρόβλημα με το που το βγάζεις από το κουτί, αντικαθίσταται άμεσα με καινούργιο.

Αν σου χαλάσει αργότερα τότε ναι πρέπει να υποστείς κάποιες αναμονές. Μήπως έπρεπε εξαρχής να απαιτήσεις αντικατάσταση από το e-shop?

Δημοσ.
Εγώ ξέρω ότι σε όλα τα καταστήματα, από τη στιγμή που κάτι έχει πρόβλημα με το που το βγάζεις από το κουτί, αντικαθίσταται άμεσα με καινούργιο.

Αν σου χαλάσει αργότερα τότε ναι πρέπει να υποστείς κάποιες αναμονές. Μήπως έπρεπε εξαρχής να απαιτήσεις αντικατάσταση από το e-shop?

Αυτό σκέφτηκα και εγώ για το e-shop. Θα τους πάρω τηλέφωνο τώρα να δω τι θα γίνει με την αντικατάσταση.

Δημοσ.

θα το στειλεις πισω στο E-shop για να το αντικαταστησουν αφου η αγορα εγινε απο εκει , σε περιπτωση που δεν το κανουν μπορεις να κινηθεις μεσω του ΙΝ.ΚΑ (ινστητουτο καταναλωτων).

Δημοσ.

Το e-shop είναι απλά ο μεταπωλητής, για να πάρεις ένα προιον πιο γρήγορα. Από το πρώτο δευτερόλεπτο της αγοράς και μετά απευθύνεσαι στην nokia. Στο λέει και από τη σελίδα πως η εγγύηση δεν καλύπτεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

EDIT: Και για να ακριβολογώ, πολλές εταιρίες όπως η nokia, ΔΕΝ αφήνουν τρίτους να αποφανθούν για το αν πρέπει να αντικατασταθεί ελαττωματικό προιόν τους, άρα δεν έχουν και την αρμοδιότητα να στο αλλάξουν..

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις προτροπές σας. Τελικά πήρα το e-shop τηλέφωνο (Αθήνα) σήμερα το πρωί και ενώ στην αρχή μου έλεγε ότι εμείς δεν έχουμε καμία δουλειά και ότι πρέπει να πάω σε Nokia shop. Όταν του είπα όμως ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί το κινητό καθόλου, μου είπε ότι μέχρι μια βδομάδα και 30 λεπτά κλήσεων μπορεί να αντικατασταθεί και πριν λίγο το πήγα για αντικατάσταση. Τώρα περιμένω πότε θα μου στείλουν άλλο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...