Demiankv Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Θέμα: «Καταγγελία για ON TELECOM» Αξιότιμοι κύριοι, Ο λόγος που προβαίνω στην εν λόγω γραπτή καταγγελία είναι η μεγάλη ταλαιπωρία που έχω υποστεί από την εταιρεία ON TELECOM. Συγκεκριμένα: Καταρχήν την 14/04/2008 επισκέφτηκα τον σχετικό δικτυακό τόπο της ON TELECOM για να ελέγξω αν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας στην περιοχή που διαμένω (Πετρούπολη) και εξακρίβωσα πως υπάρχει .Κατόπιν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο της (13801) και ρώτησα και προφορικά α)εάν υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας στην περιοχή που διαμένω και β)εάν μπορεί η εταιρεία να ενεργοποιήσει για λογαριασμό μου ανενεργό τοπικό βρόγχο (νέα τηλεφωνική γραμμή).Και στα δυο ερωτήματα μου η απάντηση ήταν θετική και προχώρησα σε τηλεφωνική αίτηση (ΑΡ. ΑΙΤΗΣΗΣ:2008041400137931) Παράλληλα η επισήμανση της εταιρείας ήταν ότι σε διάστημα 25 εργάσιμων ημερών θα μπορούσα να κάνω χρήση των υπηρεσιών της. Κατα διαστήματα επικοινωνούσα με το τηλεφωνικό κέντρο για την πορεία του αιτήματος μου και με διαβεβαίωναν πως όλα βαίνουν καλώς πάρα το γεγονός ότι στον δικτυακο τόπο της εταιρείας η αίτηση μου φαινόταν στάσιμη. Αρκετές μέρες μετά το πέρας των 25 εργασίμων ημερών επικοινωνώντας και πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας διαπίστωσα πως η αίτηση παρέμενε σε εκκρεμότητα .Έτσι συνέταξα ένα φαξ διαμαρτυρίας και το απέστειλα στην εταιρεία .Την ίδια μέρα επικοινώνησε υπάλληλος της εταιρείας μαζί μου και με διαβεβαίωσε πως σε σύντομο χρονικό διάστημα το αίτημα μου θα διεκπεραιωνόταν. Όμως ακόμα και μετά από αρκετές μέρες (περίπου 10 ημέρες) καμιά πρόοδος δε γινόταν και κανένας υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου δεν ήταν σε θέση να απαντήσει υπεύθυνα για τον εκτιμώμενο χρόνο ενεργοποίησης της γραμμής μου. Έτσι επικοινώνησα με την ΕΕΤΤ και από εκεί μου δόθηκε ένα τηλέφωνο στη γραμματεία της διοίκησης της εταιρείας (2106161761) οπού και επικοινώνησα. Από τότε ξεκίνησε ένας κύκλος επικοινωνίας με τους υπαλλήλους της εταιρείας και η αιτιολογία ήταν πως η αργοπορία οφειλόταν στο γεγονός ότι στην περιοχή που διέμενα ο ΟΤΕ δεν είχε παραδώσει το κύκλωμα στην ON TELECOM και πως ανα τακτά χρονικά διαστήματα όλο και διευρυνόταν το δίκτυο της εταιρείας και τις επόμενες μέρες θα με είχαν εξυπηρέτηση.(Πάρα το γεγονός ότι όταν αρχικά επικοινώνησα με διαβεβαίωσαν ότι υπήρχε ήδη δίκτυο) Έτσι φτάσαμε στα μέσα Ιουλίου και συγκεκριμένα την 14/07/2008 όταν επικοινώνησε μαζί μου υπάλληλος της εταιρείας και με ενημέρωσε πως τελικά είναι αδύνατον να μου ενεργοποιήσουν την τηλεφωνική γραμμή που είχα ζητήσει, καθώς όπως μου είπαν ο ΟΤΕ δεν προέβαινε σε ενεργοποίηση της. Έτσι με συμβούλεψαν να ακυρώσω την αίτηση μου,να ζητήσω από τον ΟΤΕ την ενεργοποίηση της νέας γραμμής και όταν ο ΟΤΕ μου ενεργοποιούσε τη γραμμή να ξανακάνω αίτηση στην ON TELECOM για φορητοτητα καθώς θα ήταν πιο εύκολη και πιο γρήγορη διαδικασία. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί πως ήδη μου είχε αποσταλεί ο εξοπλισμός και είχα καταβάλλει το κόστος της ενεργοποίησης των 95 ευρώ και ταυτόχρονα θα έπρεπε να επωμιστώ επιπλέον χρέωση από τον ΟΤΕ για την ενεργοποίηση. Παρόλα αυτά την 15/07/2008 έκανα αίτηση προς τον ΟΤΕ ,την 21/07/2008 έγινε η ενεργοποίηση της γραμμής και αμέσως την επόμενη μέρα ,δηλαδή 22/07/2008 έκανα εκ νέου αίτηση στην ON TELECOM (ΑΡ. ΑΙΤΗΣΗΣ:2008072200175772 ). Από εδώ, για δεύτερη φορά, ξεκινά η ταλαιπωρία μου καθώς μέχρι και σήμερα η αίτηση μου ,μετά το πέρας του προβλεπόμενου χρόνου ενεργοποίησης των υπηρεσιών που έχω αιτηθεί , παραμένει στάσιμη και σε τηλεφωνική επικοινωνία της εταιρείας μαζί μου μετά από διαμαρτυρία μου, ότι ο εκτιμώμενος χρόνος ενεργοποίησης θα είναι περίπου ένας μήνας ΕΠΙΠΛΕΟΝ. Για τους λογούς αυτούς διαμαρτύρομαι: Α)για την μακροχρόνια ταλαιπωρία που έχω υποστεί όλους αυτούς τους μήνες Β)για το γεγονός ότι όλοι αυτοί οι υποτιθέμενοι «επικοινωνιακοί κολοσσοί» ενώ παρουσιάζονται αυτόνομοι και με υποτιθέμενα ιδιόκτητα δίκτυα στην ουσία εξαρτώνται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν άμεσα από τον ΟΤΕ Γ)για το γεγονός ότι ενώ δεν επιθυμούσα να κάνω χρήση των ΜΗ ανταγωνιστικών ,τόσο σε ποιότητα άλλα κυρίως σε κόστος, υπηρεσιών του ΟΤΕ και το γεγονός ότι η ON TELECOM όφειλε να διεκδικήσει την ενεργοποίηση του ανενεργού βρόγχου από τον ΟΤΕ προασπίζοντας τα συμφέροντα μου ως πελάτη της. Και τέλος Δ)τη μη απόλαυση σημαντικών για εμένα υπηρεσιών όπως αυτής του internet για όλο αυτό το διάστημα. Απαιτώ : Την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών που έχω αιτηθεί από την ON TELECOM και την χρέωση του κόστους ενεργοποίησης της γραμμής του ΟΤΕ στην ON TELECOM καθώς ήταν υποχρέωση της να ζητήσει την ενεργοποίηση της. Παρακαλώ για τις ενέργειες σας. Με εκτίμηση
papahlamidas Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Φίλε δεν είσαι ούτε ο τελευταίος! Παντού προβλήματα! Απορώ πάντως για το γιατί επέμενες σε ON μετά από τόσο κάζο και πήγες και έκανες και καινούργια γραμμή! Εγώ στην θέση σου δοκίμαζα ΟΤΕ μιας και για καινούργια γραμμή με DSL μπαίνει σχεδόν άμεσα, μία βδομάδα max μετά την ενεργοποίηση! Καλή τύχη σου εύχομαι!
Vamire666 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Εγω τι να πω που 6 μηνες με ταλαιπωρισαν και τελικα δεν εβαλα ποτε την γραμμη αστε που τα λευτα δεν μου τα δωσαν πισω τωρα ειμαι στον οτε και μονο οτε!!! Καλα που το διαβασα για να τους παρω και ενα τηλ αυριο το πρωι!!!
Bakxos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 και εγώ μια από τα ίδια αλλα στη forthnet. εδώ και 2 μήνες. τελικά ποιος φταίει αυτοί η ΟΤΕ άρχισε τις μπινιές γιατί χάνει πολύ κόσμο.
kopas Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα. Απ την μια ο πΟΤΕ με της ... ωραιες τιμες του και απ την αλλη οι ιδιωτικες με την χαλια εξυπηρετηση. Και κανενας να μη κανει κατι ουσιαστικο απο πλευρας πολιτειας. Καλη τυχη
P270 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 καλημερα μηπως ο οτε εχει αφτες τις τιμες γιατι ειναι γρηγορος με πολυ καλη εξυπηρετηση και ειναι και αξιοπιστος να πω οτι ειχα οτε αλλα λογω των τιμων του πηγα αλλου
MessengerOfGood Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2008 Ή μήπως ο ΟΤΕ γράφει στα παλιά του τα παπούτσια την ΕΕΤΤ; Έχει τους τεχνικούς και τα καλώδια (που τα χρυσοπληρώσαμε τόσα χρόνια και τα δώσαμε τώρα στους Γερμανούς + κάτι ενδιάμεσους...) και υποχρεούται (!!!) να εξυπηρετεί (???) τους εναλλακτικούς... Αντί ποιάς αμοιβής; Μήπως είναι λίγο αδύναμη η θέση της ΕΕΤΤ;;;; Στην Ελλάδα ήμαστε μη το ξεχνάτε... Τα μονοπώλια ξανάρχονται (μαζί με τους Γερμανούς...)
Bakxos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 τα μονοπωλεια ξαναρχνται . αυτο ειναι πραγματικοτητα. ουτε αντιγραφη των ξενων μοντελων δεν μπορουμε να κανουμε. ειναι δυνατον ο οτε που διαχειριζεται τα δημοσια δικτυα να προσφερει τις ιδιες υπηρεσιες στους εναλλακτικους με τις υπηρεσιες στον εαυτό του? οχι φυσικα. αφου δεν σπασανε τον οτε στα δυο και να πουλησουν μονο το τμημα παροχης υπηρεσιων κα οχι τα δικτυα καλα να τα παθαινουμε τωρα διοτι οταν του οτε απεργουσαν (με δικαια και αδικα αιτηματα) εμεις λεγαμε να ιδιοτικοποιηθουν ολα. ξεχνουσαμε ομως κατι σημαντικο τα δικτυαα. τωρα που σιγα σιγα μας ερχεταιτο αυγουλακι τωρα θα ξυπνησουμε αλλα δυστυχως θα ειναι αργα
poulinos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 και εσυ αφου την επαθες μια ξαναπηγες παλι στην On?ελεος μελι εχει εκει?τοσες ετερειες.δεν σοθ φτανε η πρωτη ταλαιπωρια ιθελες ξανα την ιδια ετερεια?
Bakxos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2008 και εσυ αφου την επαθες μια ξαναπηγες παλι στην On?ελεος μελι εχει εκει?τοσες ετερειες.δεν σοθ φτανε η πρωτη ταλαιπωρια ιθελες ξανα την ιδια ετερεια? πχ. forthnet φιλε poulinos ε? αφου ειναι τα ιδια και χειροτερα τι να παει? δεν υπαρχει στην ελλαδα σοβαρη εταιρεια. λεω στη φορθνετ πειτε μου γιατι υπαρχει αυτη η καθυστερηση και δεν μπορουν να μου δωσουν μια απλη εξηγηση οι μπαγλαμαδες. τι μου λες τωρα ολοι σκ@$τα ειναι
pan34 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 εγω ταλαιπωρηθηκα απο την οn 2 μηνεs για μια απλη μεταφορα γραμμηs λογω μετακομισηs 2 στενα πιο περα!Εκανα πολλα τηλ.στην οn και με διαβεβαιωναν οτι ειμαι στην επεξεργασια 2 ολοκληρουs μηνεs.Kαταγγελια στην εεττ και πισω στον οτε δυστυχωs
poulinos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 πχ. forthnet φιλε poulinos ε? αφου ειναι τα ιδια και χειροτερα τι να παει? δεν υπαρχει στην ελλαδα σοβαρη εταιρεια. λεω στη φορθνετ πειτε μου γιατι υπαρχει αυτη η καθυστερηση και δεν μπορουν να μου δωσουν μια απλη εξηγηση οι μπαγλαμαδες. τι μου λες τωρα ολοι σκ@$τα ειναι παντα ειναι τι θα σου τυχει.απλα εφοσον μια ετερεια δεν σου καθεται καλα δοκιμασε μια αλλη.οτι ετυχε κατι σε καποιον δεν σημαινει οτι θα τυχει με ολους.εγω πχ παιζω ενα χρονο και σε 15 mbit και με voice οκ και μου πηρε 25 μερες να ενεργοποιηθω με την χ ετερεια.ειναι πως θα σου τυχει.αλλα αμα βλεπεις οτι με μια δεν πετυχαινει βουρ για αλη.
titikos46 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2008 Σωστα οχι πισωγυρισματα, σε αλλες εκτος του οτε ειναι η καλλιτερη λυση.
MessengerOfGood Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2008 Σωστα οχι πισωγυρισματα, σε αλλες εκτος του οτε ειναι η καλλιτερη λυση. Ακριβώς... Το θέμα είναι ότι ο ΟΤΕ έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι. Αν δεν μπούν φραγμοί (από ποιούς?) μπορεί να μην επιβιώσει κανένας εναλλακτικός.... Πάντως προτιμώ να αλλάζω κάθε τόσο παρα να πισογυρίσω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.