Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπενθιμιζω παντως πως η ΕΕΤΤ ηταν ηδη ενημερη για την κινηση του ΟΤΕ....

(απο την πρωτη σελιδα)

Επιπλέον, είχε ενημερώσει έγκαιρα για τις ενέργειές του αυτές και την αρμόδια για την εποπτεία της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς Ρυθμιστική Αρχή, Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων» προστίθεται στην ανακοίνωση.

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Ναι, γιατί ήρθα καυλωμένος να παίξω το online παιχνιδάκι μου Σάββατο πρωί από διακοπές και δεν μπορώ. Περίμενα Σαββατοκύριακο, περίμενα Δευτέρα, περίμενα Τρίτη, & Τρίτη απόγευμα έκανα αίτηση. Και για το πόσες μέρες θα μείνω χωρίς ιντερνετ που ρώτησε κάποιος πιο πάνω, μου είπανε στο τηλέφωνο ότι θα πάρω τηλεφωνικώς το username/password αύριο το πρωί και θα χρησιμοποιώ το ADSL κανονικά, ενώ θα μου στείλουνε το άχρηστο μοντεμ τους (έχω καλύτερο) σε 1 εβδομάδα, ενώ η αναβάθμιση από 1mbit -> 4 mbit θα γίνει σε 10 ημέρες. Κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης ταχύτητας, θα έχω περίπου μισή με μία ώρα διακοπή ιντερνετ.

Ε τί να πω, παρόλο που μου φάνηκε περίεργος ο τρόπος που το έγραψες πριν προφανώς και γίνεται να είναι κάποιος τόσο κ...μένος.

 

Το μόνο που δεν μου άρεσε στην υπόθεση, κι έχει υποθεί κι από άλλους φίλους, είναι η μη συνέπεια της Altec προς τον ΟΤΕ. Είτε χρωστά 1  είτε 1 δις για μένα φταίει. Όπως εγώ είμαι άψογος απέναντί της, έτσι κι αυτή πρέπει να είναι προς όλους τους άλλους. Λαμογιές δεν χωράνε.

+φωνώ. Καλές και φθηνές υπηρεσίες ΟΚ, αλλά είναι ανευθυνότητα απέναντι στους πελάτες της αυτή η ολιγοήμερη ταλαιπωρία, όσο μικρή και αν αποδειχτεί τελικά.

 

 

Any press is good press δεν το ξέρεις;

Ισχύει λιγότερο ή περισσότερο ανάλογα με την περίπτωση. :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μην έχοντας ξεχάσει ακόμα την ποιότητα των υπηρεσιών που παρείχε ο Ο.Τ.Ε. πριν από τρία μόλις χρόνια και τη μέγιστη αδιαλλαξία που έδειχνε τότε θεωρώ πως η ύπαρξη ανταγωνισμού είναι αναγκαία. Σαφώς και δε χαίρομαι όταν ένας πάροχος με φθηνές τιμές και καλή εξυπηρέτηση αντιμετωπίζει τέτοια προβλήματα και φυσικά δε θα έβλεπα με καλό μάτι καμία οπορτουνίστικη προσπάθεια του Ο.Τ.Ε. για αρπαγή πελατών.

Δημοσ.

Δελτίο Τύπου: Απάντηση στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς <===== click

 

 

Ενημέρωση: 26 Αυγ 2008 - 11:35

 

Σε συνέχεια σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς που προήλθε μετά από δελτίο τύπου του ΟΤΕ της 22/8/2008 και από την ανακοίνωση της εταιρίας μας στο Ημερήσιο Δελτίο Τιμών του Χρηματιστηρίου την 25/8/2008 Αθηνών και σύμφωνα με το άρθρο 2 παράγραφος 3 της Απόφασης 3/347/12.07.2005 του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σας γνωστοποιούμε τα κάτωθι:

 

α) το ποσοστό της χωρητικότητας του συνόλου των κυκλωμάτων διασύνδεσης τηλεφωνίας της θυγατρικής μας εταιρείας Altec Telecoms ΑΕ, που διεκόπησαν από τον ΟΤΕ, ανέρχονται περίπου στο 85% σε όλη την επικράτεια. Η διασύνδεση με ADSL έχει διακοπεί κατά 75%, ενώ έχουν διακοπεί 10 υπεραστικά μισθωμένα κυκλώματα (backbone) και το ΑΙΧ (Εθνικό Internet) έχει διακοπεί κατά 80%.

 

β) δεδομένου ότι η θυγατρική μας εταιρεία Altec Telecoms ΑΕ, προτίθεται εντός των ημερών να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς τον ΟΤΕ, σε συνεργασία με τις πιστώτριες τράπεζες, αναμένεται η ενεργοποίηση των κυκλωμάτων από την πλευρά του ΟΤΕ και ως εκ τούτου εκτιμούμε ότι τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δεν θα επηρεαστούν ουσιωδώς αρνητικά τόσο για την Altec Telecoms όσο και για τον Όμιλο γενικότερα.

 

Παρά ταύτα, ακόμα και αυτή η μικρής διάρκειας διακοπή των κυκλωμάτων είναι παράνομη και καταχρηστική, δημιουργώντας σοβαρό πλήγμα στην εικόνα και φήμη της επιχείρησής μας, βλάβη της οποίας θα αξιώσουμε την αποκατάσταση με κάθε νόμιμο μέσο.

 

γ) οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της Altec Telecoms ΑΕ προς τον ΟΤΕ κατά την 22/8/2008, ανέρχονται σε ?6,8 εκ. Το υπόλοιπο του ρυθμισθέντος ποσού με την από 26/10/2007 σύμβαση, ανέρχεται σήμερα στο ποσό των ? 4,6 εκ. και η εξόφλησή του θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τη ρύθμιση την 31/8/2009.

Οι αμφισβητούμενες από την εταιρεία μας οφειλές για τις οποίες ο ΟΤΕ δεν διαθέτει κανένα τεκμηριωτικό έγγραφο και ως εκ τούτου είναι παντελώς ανύπαρκτες, ανέρχονται στα ? 7,5 εκ.

 

Εντός των επόμενων ημερών θα διαπραγματευθούμε ρύθμιση για την αποκατάσταση των λειτουργιών της εταιρείας, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα το οποίο έχει δημιουργηθεί από τη διακοπή των κυκλωμάτων από τον ΟΤΕ. Η καταχρηστική συμπεριφορά του ΟΤΕ να χρησιμοποιεί αθέμιτα τη δεσπόζουσα και μονοπωλιακή του σε ορισμένες περιπτώσεις θέση, μας εξαναγκάζει να προβούμε σε καταβολές ακόμη και ανύπαρκτων οφειλών.

 

Πάντως για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας θα χρησιμοποιηθούν και κυκλώματα άλλων παρόχων όπου είναι δυνατόν, προκειμένου να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας.

Δημοσ.
Δε ξέρω τι γίνεται στη δική σου περιοχή, πάντως:

1. Ο πΟΤΕ υπερτερεί σε χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο. Απλά ΚΑΜΜΙΑ σχέση με όλους τους άλλους (από προσωπική εμπειρία: HOL μέσος όρος 40 λεπτά, έχω μείνει μέχρι και 2 ώρες να ακούω τραγουδάκια μέχρι που έκλεισε η γραμμή μόνη της, Forthnet 25 λεπτά μέσος όρος).

2. Σε υποστήριξη για βλάβες hardware (δεν θα έρθει η Forthnet να δει τη γραμμή σου αν έχεις πρόβλημα, και οι τεχνικοί του πΟΤΕ έρχονται ΠΑΝΤΑ, πάλι από προσωπική εμπειρία το λέω).

3. Υπερτερεί σε χρόνους ενεργοποίησης. Ποτέ δε περίμενα παραπάνω από 4 μέρες για ενεργοποίηση υπηρεσίας από τον πΟΤΕ.

 

Που ΔΕΝ υπερτερεί:

1. Τιμές

2. Router που δίνει (αν και αυτό είναι μεγάλη κουβέντα).

3. Φήμη

 

Και όσο για όλους τους καλοπροαίρετους που θέλουν να δώσουν ευκαιρία με την ανοχή τους σε νέες εταιρίες (που δεν είναι κακό βέβαια), θα πω απλά ότι όταν η οικογένεια που που συντηρείς εσύ εξαρτάται από τη δουλειά σου που γίνεται μέσω διαδικτύου (ή τελος πάντων χρειάζεσαι τη σύνδεση για να στείλεις τη δουλειά σου) δε σε ενδιαφέρει να δώσεις ευκαιρίες σε καιροσκόπους. Σε ενδιαφέρει να γίνει η δική σου δουλειά. Στο κάτω κάτω την πλήρωσες την παροχή ....

 

1. Η altec ειχε χρονο αναμονης 2-3 λεπτα ενώ ο οτε τουλάχιστον 20

2. Να μην αναφέρω αυτό το θέμα γιατί απο τον οτε μας θεωρούν ανίκανους και ήρθαν στην κοπελα μου να κανουν τι, αυτα που λέγαμε στο τηλέφωνο(μου ετυχε περιστατικο να μου τη λέει υπάλληλος του οτε πως η βλάβη είναι σε μένα και ηταν αγενέστατος και εγω του επέμενα πως είναι δικιά τους βλάβη και μου έλεγε λακαμίες. τελικά είχα δίκαιο. και όταν τον ρώτησα το ονομά του να μου λέει ποσους βαθμούς κελσίου εχει εξω)

3. και η Altec τόσο κάνει

 

και μην υποστιρίζεται και πολύ τον οτέ γιατί αυτά κάνουμε και πήραν αέρα και μας πιάνουν τον κώλο

συγγνλωμη και για τις λέξεις

 

Φιλικά

Δημοσ.
Δε ξέρω τι γίνεται στη δική σου περιοχή, πάντως:

1. Ο πΟΤΕ υπερτερεί σε χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο. Απλά ΚΑΜΜΙΑ σχέση με όλους τους άλλους (από προσωπική εμπειρία: HOL μέσος όρος 40 λεπτά, έχω μείνει μέχρι και 2 ώρες να ακούω τραγουδάκια μέχρι που έκλεισε η γραμμή μόνη της, Forthnet 25 λεπτά μέσος όρος).

2. Σε υποστήριξη για βλάβες hardware (δεν θα έρθει η Forthnet να δει τη γραμμή σου αν έχεις πρόβλημα, και οι τεχνικοί του πΟΤΕ έρχονται ΠΑΝΤΑ, πάλι από προσωπική εμπειρία το λέω).

3. Υπερτερεί σε χρόνους ενεργοποίησης. Ποτέ δε περίμενα παραπάνω από 4 μέρες για ενεργοποίηση υπηρεσίας από τον πΟΤΕ.

 

1. Διαφωνώ, για HOL μια φορά είχα πάρει και ήταν όντως τραγικά, η forthnet πάλι τα ίδια αλλά κάτι έκανε και σε ενημερώνει και για μέσο χρόνο αναμονής. Πάλι βεβαια έχει μεγάλη αναμονή. Στον ΟΤΕ πάλι δεν με έβαζε ούτε σε αναμονή με αποτέλεσμα να πρέπει να παίρνω συνέχεια και να μην μπορώ να πάρω μια σειρά. Νόμος της ζούγκλας. Μιλάμε προσπαθούσα 2 ώρες. Και άλλες φορές με λιγότερο φόρτο, κάτω από 20 λεπτά δεν έπιανα γραμμή. Δεν λέω ότι είναι χειρότερος λέω ότι είναι τα ίδια χάλια. Η Altec εδώ μπορώ με σιγουριά να πώ ότι πήρα αρκετές φορές και ποτέ δεν περίμενα πάνω από δύο λεπτά.

2. Φυσικά και θα έρθει ο ΟΤΕ. Η κάθε altec,forthnet κτλ όταν νοικιάζει γραμμές είναι φυσικό να μην έχει ούτως ή άλλως δικαίωμα να παρέμβει. Γιατί είναι αυτό περίεργο? Ένα μέρος των χρημάτων που δίνω στην altec στον ΟΤΕ πηγαίνει. Δεν μιλάω για ιδιόκτητα δίκτυα, Θεσ/κη που είμαι δεν έχω χρειαστεί ακόμα να δηλώσω βλάβη και δεν ξέρω τι χρόνους έχουν όταν είναι δική τους ευθύνη η επισκευή.

3. Σε όσες εταιρίες έχω κάνει μέχρι τώρα εκτός της forthnet που έχανε το fax συνέχεια και έπρεπε να το στείλω ταχυδρομικά!!! οι υπόλοιπες μέσα σε 2 μέρες το πολύ το είχαν στείλει στον ΟΤΕ επομένως κανονικά ο χρόνος θα έπρεπε να είναι +2 άντε +3 μέρες από όσο θέλει ο ΟΤΕ. Αυτά αφού ακούστηκαν τα καμπανάκια της ΕΕΤ γιατί ο ΟΤΕ έβαζε στην άκρη αιτήσεις από άλλους παρόχους και εξυπηρετούσε πρώτα τις δικές του.

 

Όσο για την ανοχή μου δεν είπα ποτέ σε καιροσκόπους, είπα σε εταιρίες που σαφώς αντιμετωπίζουν τεράστια έξοδα επενδύσεων αρκεί να με σέβονται. Αν η Altec έχει ακούσει επανελλημένες προειδοποιήσεις και δεν έκανε κάτι για αυτό προφανώς και δεν με προστατεύει, με αφήνει ξεκρέμαστο και χωρίς να έχω κάποιο άλλο παράπονο την κάνω γιατί μου αρκεί αυτό

Δημοσ.
1. Η altec ειχε χρονο αναμονης 2-3 λεπτα ενώ ο οτε τουλάχιστον 20

2. Να μην αναφέρω αυτό το θέμα γιατί απο τον οτε μας θεωρούν ανίκανους και ήρθαν στην κοπελα μου να κανουν τι, αυτα που λέγαμε στο τηλέφωνο(μου ετυχε περιστατικο να μου τη λέει υπάλληλος του οτε πως η βλάβη είναι σε μένα και ηταν αγενέστατος και εγω του επέμενα πως είναι δικιά τους βλάβη και μου έλεγε λακαμίες. τελικά είχα δίκαιο. και όταν τον ρώτησα το ονομά του να μου λέει ποσους βαθμούς κελσίου εχει εξω)

3. και η Altec τόσο κάνει

 

και μην υποστιρίζεται και πολύ τον οτέ γιατί αυτά κάνουμε και πήραν αέρα και μας πιάνουν τον κώλο

συγγνλωμη και για τις λέξεις

 

Φιλικά

Για να βάλω λίγο τα πράγματα στη θέση τους, γιατί άλλα γράφω και άλλα φαίνεται να καταλαβαίνει ο κόσμος (πάντα φιλικά και χωρίς διάθεση για καυγά):

1. Δε μίλησα πουθενά για προσωπική εμπειρία με την Altec. Δε σύγκρινα την ALTEC με τον πΟΤΕ, αλλά άλλους εναλλακτικούς με τους οποίους έχω προσωπική εμπειρία (και πάντα αρνητική και μακροχρόνια). Και επειδή δουλεύω στο χώρο της πληροφορικής και πολλοί συνάδελφοι συζητούν τις εμπειρίες τους που είναι ανάλογες αν όχι χειρότερες από τη δική μου, και σκέφτονται να επιστρέψουν στον πΟΤΕ (με βαριά καρδιά). Πήραμε όλοι απλά αφορμή την υπόθεση της ALTEC για να βγάλουμε τη (δικαιολογημένη) χολή μας στην ALTEC, που παρεπιπτόντως, εφ' όσον χρωστάει και δεν πληρώνει, δίνει το δικαίωμα να χαρακτηριστεί ως μη σοβαρή εταιρία.

2. Thresh, ξέρω ότι δεν έχει δικαίωμα να παρέμβει κανείς πέραν του πΟΤΕ στο κύκλωμα αλλά δε σύγκρινα. Είπα απλά ότι υπερτερεί ο πΟΤΕ γιατί εκ των πραγμάτων έχει το πάνω χέρι. Και απλά σημείωσα ότι όποτε έχω ζητήσει έλεγχο από τους τεχνικούς του, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ (για το ίδιο πρόβλημα πολλές φορές) ήρθαν και έλεγξαν. Και οι τεχνικοί ήταν πάντα ευγενικοί, τουλάχιστον αυτοί στους οποίους μίλησα εγώ. Όλοι έχουμε τύχει σε "αμόρφωτους" χωρίς παιδεία στο τηλέφωνο αλλά δυστυχώς δε περιορίζεται στον πΟΤΕ ....

3. Το γεγονός ότι σε όλα τα μηνύματά μου αναφέρομαι στον ΟΤΕ ως "πΟΤΕ" δε δείχνει σε κανέναν τίποτα; συνεχίζω να είμαι υποστηρικτής του επειδή καυτηριάζω τα κακώς κείμενα των άλλων ηλιθίων; εγώ δηλαδή γιατί από τον πΟΤΕ πήγα σε Forthnet μετά σε HOL (και ευτυχώς δε πήγα σε Vivodi); επειδή είμαι υποστηρικτής του; όταν διαβάζετε κάτι μη μένετε σε αυτό που σας βολεύει. Βλέπετε σφαιρικά αυτά που γράφουν οι άλλοι και κρίνετέ το αφού το έχετε καταλάβει.

 

Αυτά τα ολίγα

Γιώργος

Δημοσ.

Για δείτε και τι λέει το http://www,zougla.gr :

 

Έκοψαν τα τηλέφωνα σε χιλιάδες συνδρομητές

27 Αυγούστου 2008, 00:18

 

 

«Πήγαν για μαλλί και βγήκαν… κουρεμένοι» εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας. Προσπάθησαν να μειώσουν τα τιμολόγια του ΟΤΕ, στράφηκαν στους εναλλακτικούς παρόχους και τώρα έχουν μείνει χωρίς… τηλέφωνο.

 

Βεβαίως, δεν πρόκειται μόνο για νοικοκυριά, αλλά και για επιχειρήσεις, που έχουν άμεση ανάγκη το σταθερό τηλέφωνο.

 

Χαρακτηριστική είναι η απόγνωση ιδιοκτήτη πιτσαρίας που φώναζε αγανακτισμένος: «Έχετε δει ποτέ πιτσαρία χωρίς τηλέφωνο; Πώς να δουλέψω; Τώρα που γυρίζει ο κόσμος από τις διακοπές και έχει και ποδόσφαιρο, εμείς ουσιαστικά είμαστε κλειστοί. Έλεος»!

 

Το πρόβλημα είναι μεγάλο για τους συνδρομητές δύο εναλλακτικών παρόχων σταθερής τηλεφωνίας.

 

Δεν έχει σημασία ποιος έχει δίκαιο, ούτε οι πρακτικές που ακολουθεί η κάθε πλευρά. Το θέμα είναι ότι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς να φταίνε σε τίποτε, έχουν βρεθεί στο επίκεντρο μιας διαμάχης, που έφθασε μέχρι τις αίθουσες των δικαστηρίων.

 

Ο ΟΤΕ από την πλευρά του δεν επιδιώκει τίποτε άλλο από το να μαζέψει τα χρήματα που του οφείλουν. Πρόκειται για πολλές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και η επικείμενη έλευση των Γερμανών της Deutsche Telekom δεν αφήνει περιθώρια… διακανονισμών.

 

Τα χρονικά περιθώρια που έθεσε στους μεγάλους οφειλέτες του μέσα στο καλοκαίρι «πνίγουν» τις ιδιωτικές εταιρείες, που μάλλον δικαίως ζητούν παράταση χρόνου.

 

Πάντως, οι σχετικές πληροφορίες κατατείνουν στο ότι δεν πρόκειται για επιλεκτική μεταχείριση ορισμένων ιδιωτικών εταιριών.

 

Ο OTE έχει αποστείλει το τελευταίο δίμηνο επιστολές προς όλους τους φορείς, εταιρείες και οργανισμούς που δεν έχουν πληρώσει τους λογαριασμούς τους. Στους μεγάλους οφειλέτες περιλαμβάνονται τόσο εναλλακτικοί πάροχοι όσο και φορείς του δημοσίου τομέα, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ΔΕΚΟ κ.ά.

 

Στο πλαίσιο αυτής της μεγαλύτερης πίεσης -ιδίως προς τους εναλλακτικούς παρόχους- εντάσσεται άλλωστε και η διακοπή των κυκλωμάτων διασύνδεσης της Altec Telecoms, όπως και η αντίστοιχη με τη Lannet πριν από μερικές εβδομάδες.

 

Μια σχετικά απλή διαδικασία όμως μετατράπηκε πριν από λίγες ημέρες σε σίριαλ, του οποίου παραμένει άγνωστη και η εξέλιξη αλλά και η διάρκεια.

 

Tο ιδιότυπο αυτό σίριαλ ειδικά με την Altec Telecoms εξελίχθηκε χθες, στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, το οποίο απέρριψε την αίτηση της Altec Telecoms για έκδοση προσωρινής διαταγής για την αποκατάσταση των υπηρεσιών διασύνδεσης.

 

Οι γραμμές δηλαδή 80.000 ανθρώπων παραμένουν… κομμένες.

 

H εκδίκαση της προσφυγής της θυγατρικής του ομίλου Altec αναμένεται να γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου, εκτός βέβαια, και αν μέχρι τότε βρεθεί συμβιβαστική λύση. Στη σχετική ανακοίνωσή του ο OTE επισημαίνει ότι οι οφειλές της Altec -κατά τον ίδιο- ξεπερνούν τα 19 εκατ. ευρώ, ενώ υποστηρίζει ότι ο όρος που έθεσε στις 21 Αυγούστου για καταβολή εντός 24ωρου, ενός σημαντικού μέρους των οφειλών, «δεν μπορεί να θεωρηθεί καταχρηστικός, καθώς η εταιρεία γνώριζε την υπόθεση εδώ και καιρό και θα μπορούσε να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να διασφαλίσει τον απαιτούμενο τραπεζικό δανεισμό».

 

Αξιοσημείωτο είναι πάντως το γεγονός ότι δεν ανεστάλη η διαπραγμάτευση της μετοχής της Altec και της Microland παρά το αίτημα περί του αντιθέτου που κατέθεσαν οι εταιρείες στις αρχές.

 

Όπως σημείωναν οι χρηματιστηριακές αρχές, έπειτα από συνεννόηση με την Kεφαλαιαγορά έκριναν πως δεν υπήρχε λόγος για αναστολή της διαπραγμάτευσης των μετοχών του ομίλου Altec, δεδομένου ότι οι αιτιάσεις τόσο του OTE όσο και του ομίλου Altec ήταν γνωστές στο ευρύ επενδυτικό κοινό το οποίο μπορούσε επομένως αβίαστα να κρίνει την επενδυτική στρατηγική του.

 

Ερωτώμενες οι αρχές αν σε ανάλογη περίπτωση εναλλακτικού παρόχου είχαν λειτουργήσει διαφορετικά κατά το παρελθόν, σημείωναν πως υπήρχε απόφαση αναστολής διαπραγμάτευσης μετοχών εναλλακτικού παρόχου, κάτω από διαφορετικές, όμως, συνθήκες.

 

Tο τοπίο σε εκείνη την περίπτωση, σημείωναν οι ίδιες χρηματιστηριακές πηγές, δεν ήταν ξεκάθαρο, και ζητήθηκε από την εισηγμένη να απαντήσει σε ερωτήματα του X.A.

 

Έως ότου δόθηκε η σχετική απάντηση, δηλαδή έως ότου οι επενδυτές μάθουν τι ακριβώς συνέβαινε η μετοχή έμεινε εκτός ταμπλό.

 

Kατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης η Altec υποχώρησε κατά 22,50% ενώ κατά 18,31% υποχώρησε η Microland.

 

Ανακοίνωση της Altec

 

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΟΤΕ μέχρι τις 22 Αυγούστου 2008, ανέρχονταν σε 6,8 εκατ. ευρώ, τονίζει η Altec, απαντώντας σε ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

 

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της εταιρείας υποστηρίζει:

 

«α) Το ποσοστό της χωρητικότητας του συνόλου των κυκλωμάτων διασύνδεσης τηλεφωνίας της θυγατρικής μας εταιρείας Altec Telecoms ΑΕ, που διεκόπησαν από τον ΟΤΕ, ανέρχονται περίπου στο 85% σε όλη την επικράτεια. Η διασύνδεση με ADSL έχει διακοπεί κατά 75%, ενώ έχουν διακοπεί 10 υπεραστικά μισθωμένα κυκλώματα (backbone), καθώς και το ΑΙΧ (Εθνικό Internet), το οποίο έχει διακοπεί κατά 80%.»

 

«β) δεδομένου ότι η θυγατρική μας εταιρεία Altec Telecoms ΑΕ, προτίθεται εντός των ημερών να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς τον ΟΤΕ, σε συνεργασία με τις πιστώτριες τράπεζες, αναμένεται η ενεργοποίηση των κυκλωμάτων από την πλευρά του ΟΤΕ και ως εκ τούτου εκτιμούμε ότι τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δεν θα επηρεαστούν ουσιωδώς αρνητικά τόσο για την Altec Telecoms όσο και για τον Όμιλο γενικότερα.»

 

«Παρά ταύτα, ακόμα και αυτή η μικρής διάρκειας διακοπή των κυκλωμάτων είναι παράνομη και καταχρηστική, δημιουργώντας σοβαρό πλήγμα στην εικόνα και φήμη της επιχείρησής μας, βλάβη της οποίας θα αξιώσουμε την αποκατάσταση, με κάθε νόμιμο μέσο.»

 

«γ) οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της Altec Telecoms ΑΕ προς τον ΟΤΕ κατά την 22/8/2008, ανέρχονται σε ευρώ 6,8 εκ. Το υπόλοιπο του ρυθμισθέντος ποσού με την από 26/10/2007 σύμβαση, ανέρχεται σήμερα στο ποσό των ευρώ 4,6 εκ. και η εξόφλησή του θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τη ρύθμιση την 31/8/2009. Οι αμφισβητούμενες από την εταιρεία μας οφειλές για τις οποίες ο ΟΤΕ δεν διαθέτει κανένα τεκμηριωτικό έγγραφο και ως εκ τούτου είναι παντελώς ανύπαρκτες, ανέρχονται στα ευρώ 7,5 εκ.»

 

«Εντός των επόμενων ημερών θα διαπραγματευθούμε ρύθμιση για την αποκατάσταση των λειτουργιών της εταιρείας, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το πρόβλημα το οποίο έχει δημιουργηθεί από τη διακοπή των κυκλωμάτων από τον ΟΤΕ. Η καταχρηστική συμπεριφορά του ΟΤΕ να χρησιμοποιεί αθέμιτα τη δεσπόζουσα και μονοπωλιακή του σε ορισμένες περιπτώσεις θέση, μας εξαναγκάζει να προβούμε σε καταβολές ακόμη και ανύπαρκτων οφειλών.»

 

«Πάντως, για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πελάτες μας, θα χρησιμοποιηθούν και κυκλώματα άλλων παρόχων, όπου είναι δυνατόν, προκειμένου να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας».

Δημοσ.

Ακόμα τίποτα νεότερο έτσι?

Πελάτης της Altec εδώ κ 3 χρόνια! Η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα! Οπότε κ κανένα μήνα να μείνω έτσι όλα καλά με μένα!

Δημοσ.
Ούτε να σας πληρώνανε κιόλας εσάς τους πελάτες της Altec τόσο ευχαριστημένοι που είστε όλοι..

 

Μα αφού δεν έχουμε παράπονα γιατί να μην είμαστε ευχαριστημένοι; Με το ζόρι πρέπει να βγάλουμε γκρίνια; Εντάξει δεν είναι τέλεια εταιρία αλλά αφού δεν έχουμε πρόβλημα μαζί της....

 

 

Υστερόγραφον: Δεν με πληρώνουν, τους τα ακουμπάω :Ρ

Δημοσ.

ναι αλλα αυτοι δεν τα ακουμπανε οπου τα χρωστανε αν τα χρωσταγαμε εμεις σε αυτους θα μας ειχαν κοψει σχεδον αμεσως ετσι δεν ειναι

Δημοσ.
ναι αλλα αυτοι δεν τα ακουμπανε οπου τα χρωστανε αν τα χρωσταγαμε εμεις σε αυτους θα μας ειχαν κοψει σχεδον αμεσως ετσι δεν ειναι

 

Βασικά εγώ φταίω που χρωστάει η αλτεκ...τους καθυστέρησα το λογαριασμό 2 μήνες εχθές τον πλήρωσα (συμπιπτή και με την μερική εξόφληση της αλτεκ προς τον οτε.. ρε λες να τους έλειπαν τα 19.9? μου; :ρ αλλά δεν μου κόψαν ούτε ιντερνετ ούτε τηλ :Ρ

Δημοσ.

Kι εγώ ευχαριστημένος πελάτης ΑΛΤΕΚ.

Αν όμως προκόβει έχοντας ...μόνο έσοδα κάτι δεν πάει καλά,

Από τα παραπάνω βλέπω ότι και κάτι ΔΕΚΟ κλπ χρωστάνε κι αυτοί...Δεν πιστεύω να μας κόψουν και το ρεύμα...

Αθάνατη Ελλάδα

 

ΥΓ Κανένα νέο από τη σημερινή συνάντηση;

Δημοσ.

Είναι σίγουρο αυτό ή για πλάκα το λές :)

Sorry δεν το λέω ειρωνικά απλά από σήμερα το πρωί ενώ απλώς σερνότανε η σύνδεση δεν έχω καθόλου adsl. Ούτε 1kbps έτσι για δείγμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...