Jimmy_BlinD Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 γι αυτούς που έχουν συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας...δηλαδή 0.9ευρώ/κλήση ισχύει τώρα? ή χρεωνόμαστε κανονικά σαν να μην είχαμε ALTEC? πλήρωνουμε δηλαδή καθαρά τον ΟΤΕ? γνωρίζει κανείς?
tzoykas Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Αγαπητέ φίλε,Παρότι είμαι πελάτης της ALTEC Telecoms και όχι υπάλληλός της θα πρότεινα ειδικά για το θέμα του προσωπικού να δείχνεις λιγη περισσότερη ευαισθησία. Χαρακτηρισμοί αυτού του είδους γα ανθρώπους που πιθανά ζουν τις οικογένειές τους από αυτή τη δουλειά δεν νομίζω ότι σε τιμούν. Σίγουρα όλοι οι υπάλληλοι των ISPs δεν έχουν τελειώσει το MIT ή το Caltech αλλά αυτή η κατανομή νομίζω ότι υπάρχει σε οποιαδήποτε εταιρία οποιουδήποτε κλάδου. Μην ξεχνάμε επίσης ότι όλοι αυτοί άχηστοι εναλλακτικοί προσφέρουν υπηρεσίες που αν δεν υπήρχαν (οι ενναλακτικοί) θα κάναμε ακόμα benchmarks σε dial up modems για το ποιό είναι καλύτερο. Σίγουρα υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης αλλά τα πράγματα δεν είναι και τραγικά. Επίσης μην ξεχνάμε και ένα άλλο πλεονέκτημα που προσφέρει αυτή η κατάσταση - αν δεν σου αρέχουν οι υπηρεσίες που παρέχει ένας πάροχος έχεις τη δυνατότητα επιλογής κάποιου άλλου. Όπως σου τόνισε και ο Thresh είπα μερικοί, δεν είπα όλοι. Και το γεγονός ότι κάποιοι τρέφουν τις οικογένειές τους δεν είναι δικαιολογία για να τους κλαίω. Εγώ που σαν πελάτης δίνω λεφτά για να έχω τις υπηρεσίες, δεν τρέφω οικογένεια; και όταν μου φέρονται στο τηλέφωνο σαν να είμαι άσχετος και αδαής, προσβάλλοντας τη νοημοσύνη μου, περιμενουν να τους λυπηθώ; δηλαδή αυτό αυτομάτως με κάνει αναίσθητο; νομίζω ότι δεν έχεις καθόλου δίκιο. Και επειδή είμαι γνώστης στον κλάδο των Η/Υ και είμαι αυτός που καλουν όλοι για να τους βοηθήσω στις συνδέσεις τους, τυχαίνει να έχω εμπειρίες από τα τηλεφωνικά κέντρα υποστήριξης πολλών εταιριών. Εμένα που με ταλαιπωρεί η HOL ένα χρόνο με αδιαφορία και ηλίθιες δικαιολογίες ποιος θα με λυπηθεί; που πριν από αυτή με ταλαιπωρούσε η ForthNet; που την αδερφή μου την ταλαιπωρεί η vivodi; ποιος θα μας λυπηθεί; Είπα ότι είναι κρίμα για τους υπαλλήλους. Δεν τους έβαλα όλους στο ίδιο τσουβάλι ... τώρα γιατί επέλεξες εσύ να το ερμηνεύσεις έτσι είναι δικό σου ζήτημα ... @procrustis: Σίγουρα δεν μπορώ να ξέρω το πραγματικό ποσό. Το γεγονός όμως ότι η ίδια η ALTEC παραδέχεται ότι το ποσό που χρωστάει είναι 6.5 εκατομύρια (και ίσως όχι 12.8 που λέει ο πΟΤΕ) μου λέει ότι το νούμερο ΔΕΝ έχει σημασία. Σημασία έχει ότι χρωστάει. Και αν θέλει να είναι σωστή εταιρία ΔΕΝ πρέπει να χρωστάει ... Είναι πολύ απλό νομίζω. Το γεγονός ότι τα τελευταία τρία χρόνια οι εταιρίες με τις οποίες έχω πάρε δώσε με έχουν απογοητεύσει πλήρως, με έχει κάνει δυστυχώς να πιστεύω ότι το πρόβλημα το έχουν αυτές. Ξαναλέω: ο πΟΤΕ είναι στη θέση ισχύος ακόμα ΜΟΝΟ επειδή οι εναλλακτικοί έχουν επιδείξει απίστευτη ανικανότητα. Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να λέω "η σύνδεση πέφτει κάθε είκοσι δευτερόλεπτα. Κάντε τις ρυθμίσεις σας" και να μου απαντάνε "είναι ελαττωματικό το καλώδιο" .... έλεος .... Και κάτι τελευταίο. Ο μοναδικός λόγος που δεν είμαι στον πΟΤΕ είναι ότι ζητάει πολλά λεφτά σε σχέση με το τι ζητάνε άλλοι. Κανένας άλλος λόγος. Υπερτερεί παντού .... (δυστυχώς)
procrustis Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 @procrustis: Σίγουρα δεν μπορώ να ξέρω το πραγματικό ποσό. Το γεγονός όμως ότι η ίδια η ALTEC παραδέχεται ότι το ποσό που χρωστάει είναι 6.5 εκατομύρια (και ίσως όχι 12.8 που λέει ο πΟΤΕ) μου λέει ότι το νούμερο ΔΕΝ έχει σημασία. Σημασία έχει ότι χρωστάει. Και αν θέλει να είναι σωστή εταιρία ΔΕΝ πρέπει να χρωστάει ... Είναι πολύ απλό νομίζω. Έχω βαρεθεί να παίρνω τηλέφωνα και να λέω "η σύνδεση πέφτει κάθε είκοσι δευτερόλεπτα. Κάντε τις ρυθμίσεις σας" και να μου απαντάνε "είναι ελαττωματικό το καλώδιο" .... έλεος .... Και κάτι τελευταίο. Ο μοναδικός λόγος που δεν είμαι στον πΟΤΕ είναι ότι ζητάει πολλά λεφτά σε σχέση με το τι ζητάνε άλλοι. Κανένας άλλος λόγος. Υπερτερεί παντού .... (δυστυχώς) - Συμφωνώ Απολύτος - Καλα αυτο μου φαίνεται το λένε σε όλους γιατί και εμένα μου το λέγανε ενώ είχα αλλάξει 100 καλώδια... [offtopic]Παρακάτω το σημερινό Event Log απο γνωστή εταιρεία 26.08.08 17:25:40 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.19.182, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.13 26.08.08 17:25:36 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 17:25:36 Internet connection cleared. 26.08.08 17:12:55 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.19.182, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.13 26.08.08 17:12:54 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 17:12:54 Internet connection cleared. 26.08.08 16:55:54 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.90.110, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.15 26.08.08 16:55:52 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 16:55:52 Internet connection cleared. 26.08.08 16:18:35 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.205.211, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.16 26.08.08 16:18:28 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 16:18:28 Internet connection cleared. 26.08.08 15:35:18 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.65.121, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.14 26.08.08 15:35:16 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 15:35:16 Internet connection cleared. 26.08.08 15:31:20 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.147.150, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.13 26.08.08 15:31:14 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 15:31:14 Internet connection cleared. 26.08.08 14:52:13 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.165.222, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.14 26.08.08 14:52:12 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 14:52:12 Internet connection cleared. 26.08.08 14:18:35 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.223.197, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.13 26.08.08 14:18:30 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 14:18:30 Internet connection cleared. 26.08.08 14:16:41 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.29.210, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.16 26.08.08 14:16:38 Timeout during PPP negotiation. () 26.08.08 14:16:38 Internet connection cleared. 26.08.08 13:41:02 Internet connection established successfully. IP address: 213.5.98.216, DNS servers: 213.5.41.8 and 213.5.17.21, Gateway: 213.5.0.14 26.08.08 13:40:54 DSL is available (DSL synchronization exists). 26.08.08 13:40:47 DSL synchronization starting (training). [/offtopic] - +1
ata1983 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Που υπερτερεί ρε παιδιά ο ΟΤΕ. Μην τρελλαθούμε! Μαζί σας εγώ συμφωνώ, έχω υποστεί απίστευτη καθυστέρηση από Forthnet, η Altec αυτή τη στιγμή στο χωριό μου που την είχα ως πιο φθηνή με αφήνει ξεκρέμαστο και από τη στιγμή που χρωστάει είναι δικό της σφάλμα, και χίλια άλλα αρνητικά για όλες τις εταιρίες που έχω δοκιμάσει. Αλλά μην αφήνουμε την otenet απ'έξω. Μιλάμε για χρόνους αναμονής στην τηλεφωνική υποστήριξη απαράδεκτους, μιλάμε για ταχύτητες που μόνο μέτριες τις λες(800kbps για 1Mbit και τις ώρες αιχμής το συζητάμε αν τα έπιανε) στην επαρχία τουλάχιστον, το router που μου έδωσε με το conn-x ήταν απαράδεκτο και ήταν και πιο ακριβή. Αυτή τη στιγμή συγγνώμη αλλά θα δείξω μεγαλύτερη ανοχή και συμπάθεια σε μια εταιρία που τώρα ανοίγεται σε νέες επενδύσεις και αναγκαστικά χρεώνεται(πχ forthnet) παρά στον ΟΤΕ που θα έπρεπε να είναι 100% υποδειγματικός.
kinq1 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 εγώ πάντως έκανα αίτηση στον οτε για connex σήμερα κιόλας... εντάξει, παρασκευή, εντάξει σαββατοκύριακο, τους έδωσα μία εργάσιμη ημέρα (δευτέρα) να διορθώσουνε την ταχύτητα, αλλά σήμερα είπα ως εδώ. altec τέρμα για μένα. όσο λειτουργούσε σωστά πάντως ήταν η καλύτερη. Να δώ τώρα που τους διέκοψα πόσες φορές θα με πάρουν τηλ. να ανανεώσω. Το ρεκόρ το έχει η HOL με 22 διαφορετικά τηλεφωνήματα!!
pull over Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Είναι διάχυτες δύο ειδών δημοσιεύσεις: -Oι άλλοι πάροχοι είναι άχρηστοι - Παρατάω την Άλτεκ ή τον άλλο μικρό μου πάροχο τώρα αμέσως και πάω στον Ο.Τ.Ε. - Έχω μια ειλικρινή απορία... Πόσες μέρες κάνει η αλλαγή παρόχουουουου; κτλ και -Θα κλείσει η Άλτεκ, τελείωσε, είμαι τόσο τοις εκατό σίγουρος, έκλεισε η Άλτεκ, οι μικροί κλείνουν κτλ Το πρώτο μοιάζει λες και μπήκαν υπάλληλοι του Ο.Τ.Ε. και κάνουν έμεση άλλα αποτελεσματικότατη δυσφημιστική διαφήμιση, το δεύτερο το ίδιο αλλά έχεο και το επιπλέον ότι είναι τελείως αστήρικτη άποψη. Ποιος είπε πώς θα κλείσει η Άλτεκ; O Μήτσος ο μπακάλης ή η γειτόνισσα η Μελπομένη; Εκτός πια και αν είμαστε αγέλη προβάτων που γράφει ότι να'ναι ή που επιρρεάζεται με το παραμικρό.
pull over Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 εγώ πάντως έκανα αίτηση στον οτε για connex σήμερα κιόλας... εντάξει, παρασκευή, εντάξει σαββατοκύριακο, τους έδωσα μία εργάσιμη ημέρα (δευτέρα) να διορθώσουνε την ταχύτητα, αλλά σήμερα είπα ως εδώ. altec τέρμα για μένα. όσο λειτουργούσε σωστά πάντως ήταν η καλύτερη. Να δώ τώρα που τους διέκοψα πόσες φορές θα με πάρουν τηλ. να ανανεώσω. Το ρεκόρ το έχει η HOL με 22 διαφορετικά τηλεφωνήματα!! Δηλαδή μέχρι τώρα ήταν άψογη (πράγμα το οποίο δήλωσαν κάποιοι πελάτες της εταιρίας στο νήμα αυτό) και για μία εργάσιμη μέρα την παρατάς και πας στον Ο.Τ.Ε.; :rolleyes: Θα μου επιτρέψετε να ξύσω το κεφάλι με απορία, και για να μη μπω στη λογική να μαντέψω μήπως υπάρχουν πονηρά δημοσιεύματα οπότε και θα αρχίσω να ανεβάζω στροφές δεν ξαναδιαβάζω το νήμα.
tempes Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Άψογη η αλτεκ και στα 2mbit Και στις 24αρες, Είναι κρίμα γιατί πρόσφερε πολλά με λίγα χρήματα και από εξυπηρέτηση απαντάνε με το που θα τους πάρεις τηλ, σε σχέση με hol που έκλεινα κάθε φορά μισάωρα μέχρι να απαντήσουν και φυσικά δεν με βοηθούσαν σε τπτ
PaNtErAz Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Επιβεβαιώνω ότι η ΑΛΤΕΚ ήταν άψογη μέχρι να συμβεί αυτό! Την διαφήμιζα παντού. Πλέον όμως έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου. Θα κρατηθώ 1-2 μέρες ΤΟ ΠΟΛΥ ακόμα και μετά πάω Conn-x... Κρίμα...
kinq1 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δηλαδή μέχρι τώρα ήταν άψογη (πράγμα το οποίο δήλωσαν κάποιοι πελάτες της εταιρίας στο νήμα αυτό) και για μία εργάσιμη μέρα την παρατάς και πας στον Ο.Τ.Ε.; :rolleyes: Θα μου επιτρέψετε να ξύσω το κεφάλι με απορία, και για να μη μπω στη λογική να μαντέψω μήπως υπάρχουν πονηρά δημοσιεύματα οπότε και θα αρχίσω να ανεβάζω στροφές δεν ξαναδιαβάζω το νήμα. Ναι, γιατί ήρθα καυλωμένος να παίξω το online παιχνιδάκι μου Σάββατο πρωί από διακοπές και δεν μπορώ. Περίμενα Σαββατοκύριακο, περίμενα Δευτέρα, περίμενα Τρίτη, & Τρίτη απόγευμα έκανα αίτηση. Και για το πόσες μέρες θα μείνω χωρίς ιντερνετ που ρώτησε κάποιος πιο πάνω, μου είπανε στο τηλέφωνο ότι θα πάρω τηλεφωνικώς το username/password αύριο το πρωί και θα χρησιμοποιώ το ADSL κανονικά, ενώ θα μου στείλουνε το άχρηστο μοντεμ τους (έχω καλύτερο) σε 1 εβδομάδα, ενώ η αναβάθμιση από 1mbit -> 4 mbit θα γίνει σε 10 ημέρες. Κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης ταχύτητας, θα έχω περίπου μισή με μία ώρα διακοπή ιντερνετ.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 όπως ειπώθηκε πιο πάνω αύριο είναι η ακρόαση OTE Altec...υπομονή...
vjshadow Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω μερικούς τί σκέφτονται και πώς το σκέφτονται. Είμαι συνδρομητής της Altec περίπου 10 μήνες. Ξεκίνησα με την προσφορά του ΡΑΜ στο 1 Μbps για 3 μήνες δωρεάν τον Οκτώβριο, την κράτησα για άλλους δύο μήνες (καθώς ο ΟΤΕ έκανε αναβάθμιση μόνο σε PSTN γραμμές κι όχι και σε ISDN) και μετά ανέβηκα στα 24 Mbps με κόστος 20 ?/μήνα. Σε όλο αυτό το διάστημα δεν είχα κανένα απολύτως παράπονο. Η σύνδεση έκανε κάτι περίεργα μόνο μία φορά για 8-10 ώρες. Στο τηλ. τους κέντρο (άμεση απάντηση θα έλεγα) με ενημέρωσαν ότι θα διορθωθεί σε κάποιο εύλογο διάστημα, όπως κι έγινε. Να επισημάνω ότι δεν είχα τηλέφωνο μέσω Altec, αλλά μόνο ίντερνετ κι αυτό μέσω ΑΡ.Υ.Σ. Τώρα πως γίνετε και κάποιοι βγαίνουν και κατηγορούν χωρίς να λένε που είχανε κάποιο παράπονο από την εν λόγω εταιρία δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν καταλαβαίνω και τον φίλο πιο πάνω που δεν έχει κανένα παράπονο, αλλά επειδή δεν μπόρεσε να παίξει το παιχνίδι του άμεσα επιλέγει να πάει σε μια άλλη εταιρία που είναι 50% περίπου ακριβότερη. Θα γίνω λίγο γραφικός και κακός λέγοντας ότι κακώς "παίζουμε" με τα λεφτά του μπαμπά!!! Το μόνο που δεν μου άρεσε στην υπόθεση, κι έχει υποθεί κι από άλλους φίλους, είναι η μη συνέπεια της Altec προς τον ΟΤΕ. Είτε χρωστά 1 ? είτε 1 δις για μένα φταίει. Όπως εγώ είμαι άψογος απέναντί της, έτσι κι αυτή πρέπει να είναι προς όλους τους άλλους. Λαμογιές δεν χωράνε. Ευχαριστώ που με ανεχτήκατε...
status Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Ένα Hint: Για τι μη πληρωμή της αλτεκ προς τον (π)ΟΤΕ να ξέρεις ότι άτομα σαν τον κο Αθανασούλη (ιδιοκτήτη ουσιαστικά της αλτεκ) δεν έχουν μάθει να πληρώνουν, παρά μόνο να πληρώνονται. Και σας λέω ότι τα ασφαλιστικά μέτρα θα τα χάσει η αλτεκ αύριο. Να μου το θυμάστε.. pull over: Το πρώτο μοιάζει λες και μπήκαν υπάλληλοι του Ο.Τ.Ε. και κάνουν έμεση άλλα αποτελεσματικότατη δυσφημιστική διαφήμιση, το δεύτερο το ίδιο αλλά έχεο και το επιπλέον ότι είναι τελείως αστήρικτη άποψη. Ποιος είπε πώς θα κλείσει η Άλτεκ; O Μήτσος ο μπακάλης ή η γειτόνισσα η Μελπομένη; Εκτός πια και αν είμαστε αγέλη προβάτων που γράφει ότι να'ναι ή που επιρρεάζεται με το παραμικρό. Any press is good press δεν το ξέρεις;
tzoykas Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Που υπερτερεί ρε παιδιά ο ΟΤΕ. Μην τρελλαθούμε!Μαζί σας εγώ συμφωνώ, έχω υποστεί απίστευτη καθυστέρηση από Forthnet, η Altec αυτή τη στιγμή στο χωριό μου που την είχα ως πιο φθηνή με αφήνει ξεκρέμαστο και από τη στιγμή που χρωστάει είναι δικό της σφάλμα, και χίλια άλλα αρνητικά για όλες τις εταιρίες που έχω δοκιμάσει. Αλλά μην αφήνουμε την otenet απ'έξω. Μιλάμε για χρόνους αναμονής στην τηλεφωνική υποστήριξη απαράδεκτους, μιλάμε για ταχύτητες που μόνο μέτριες τις λες(800kbps για 1Mbit και τις ώρες αιχμής το συζητάμε αν τα έπιανε) στην επαρχία τουλάχιστον, το router που μου έδωσε με το conn-x ήταν απαράδεκτο και ήταν και πιο ακριβή. Αυτή τη στιγμή συγγνώμη αλλά θα δείξω μεγαλύτερη ανοχή και συμπάθεια σε μια εταιρία που τώρα ανοίγεται σε νέες επενδύσεις και αναγκαστικά χρεώνεται(πχ forthnet) παρά στον ΟΤΕ που θα έπρεπε να είναι 100% υποδειγματικός. Δε ξέρω τι γίνεται στη δική σου περιοχή, πάντως: 1. Ο πΟΤΕ υπερτερεί σε χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο. Απλά ΚΑΜΜΙΑ σχέση με όλους τους άλλους (από προσωπική εμπειρία: HOL μέσος όρος 40 λεπτά, έχω μείνει μέχρι και 2 ώρες να ακούω τραγουδάκια μέχρι που έκλεισε η γραμμή μόνη της, Forthnet 25 λεπτά μέσος όρος). 2. Σε υποστήριξη για βλάβες hardware (δεν θα έρθει η Forthnet να δει τη γραμμή σου αν έχεις πρόβλημα, και οι τεχνικοί του πΟΤΕ έρχονται ΠΑΝΤΑ, πάλι από προσωπική εμπειρία το λέω). 3. Υπερτερεί σε χρόνους ενεργοποίησης. Ποτέ δε περίμενα παραπάνω από 4 μέρες για ενεργοποίηση υπηρεσίας από τον πΟΤΕ. Που ΔΕΝ υπερτερεί: 1. Τιμές 2. Router που δίνει (αν και αυτό είναι μεγάλη κουβέντα). 3. Φήμη Και όσο για όλους τους καλοπροαίρετους που θέλουν να δώσουν ευκαιρία με την ανοχή τους σε νέες εταιρίες (που δεν είναι κακό βέβαια), θα πω απλά ότι όταν η οικογένεια που που συντηρείς εσύ εξαρτάται από τη δουλειά σου που γίνεται μέσω διαδικτύου (ή τελος πάντων χρειάζεσαι τη σύνδεση για να στείλεις τη δουλειά σου) δε σε ενδιαφέρει να δώσεις ευκαιρίες σε καιροσκόπους. Σε ενδιαφέρει να γίνει η δική σου δουλειά. Στο κάτω κάτω την πλήρωσες την παροχή ....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 26 Αυγούστου 2008 2. Σε υποστήριξη για βλάβες hardware (δεν θα έρθει η Forthnet να δει τη γραμμή σου αν έχεις πρόβλημα, και οι τεχνικοί του πΟΤΕ έρχονται ΠΑΝΤΑ, πάλι από προσωπική εμπειρία το λέω). δεν επιτρέπεται να κάνει κάτι στο εθνικό δίκτυο κάποιος τεχνικός των εναλλακτικών...για αυτό πάντα έρχονται του ΟΤΕ... αν επιτρέπόταν θα ξέραμε πραγματικά αν είχαν καλή υποστήριξη ή όχι σε αυτό το θέμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα