sokpaths Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Γεια σας έχω ασχοληθεί κάποια χρονιά που κάνω προγραμματισμό αλλά δεν έχω δει κάτι για πιο πολύπλοκα γραφικά.Αν ξέρετε κανένα βιβλίο σας παρακαλώ πείτε μου.
georgemarios Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 γραφικα εννοεις 3D graphics για παιχνιδια ή GUI? (δηλαδη παραθυρα, κουμπια, scrollbars etc) ποιες γλωσσες προγραμματισμου γνωριζεις? ποια λειτουργικα συστήματα?
dt008 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2008 δες αυτό το βιβλίο, για εκπληκτικά γραφικά μέσω του Windows Presentation Foundation σε Desktop εφαρμογές
sokpaths Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Με ενδιαφέρουν γραφικά για pascal, C++,java Ακόμη αν γίνεται να μου πείτε που μπορώ να βρω εικονίδια για την εργαλειοθήκη της Visual Basic 6
alex2005 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Ακόμα δεν απάντησες για το τι εννοείς λέγοντας "γραφικά". Όπως ρώτησε ο Μάριος, θέλεις να μάθεις 3D/2D graphics (για games πχ) ή να κάνεις παραθυρικές εφαρμογές?
dt008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Μπορείς εδώ να βρεις μερικά sites που δίνουνε δωρεάν εικόνες για ιστοσελίδες. Και, γιατί ασχολείσαι με Visual Basic 6; Είναι αρκετά παλιά, δες εδώ για τις Express εκδόσεις του Visual Studio, είναι δωρεάν. Μέσα σε αυτές είναι και η Visual Basic 2008 Express Edition.
sokpaths Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Θέλω γραφικά 3D/2D (για παιχνίδια). Ευχαριστω για το βιβλιο και site dt008.
alex2005 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2008 Αν σε ενδιαφέρει για Java θα σου πρότεινα το Developing Games in Java του David Brackeen. Περιέχει κεφάλαια για 3D γραφικά αλλά και για ΑΙ που χρειάζονται τα παιχνίδια. Για C++ ας σου πει κάποιος πιο σχετικός, και για pascal άστο καλύτερα.
kickeras Δημοσ. 28 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2008 Για γραφικά σε C++ εξαρτάται με τι θες να ασχοληθείς. OpenGL? Τότε δοκίμασε το Computer Graphics Using OpenGL για αρχή. Αν τώρα πας σε Direct3D εξαρτάται με τι θες να ασχοληθείς. DX9 όπου υπάρχουν πολλά βιβλία όπως το Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0c: A Shader Approach ή για το 10 το Beginning DirectX 10 Game Programming. Αν θες απλά να μάθεις πήγαινε για OpenGL που είναι λιγάκι πιο κατανοητή, αλλά αν θες κατευθείαν να κάνεις κάτι καλό μετά το φιάσκο με την Ogl3.0 πήγαινε για DX10 που είναι και πιο καθαρό. Επιπλέον όλα τα Shader Gems είναι καλά. Γενικά κοίτα στο amazon έχει πολύ πράμα. Ελληνικά βιβλία δε πιστεύω να βρεις, εδώ στα γραφικά είμαστε ακόμα πίσω στα icons.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.