Προς το περιεχόμενο

Κινητήρες VW αποσύρονται από την παραγωγή


tomasss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εντύπωση προκαλεί η διακοπή παραγωγής των 2 δημοφιλέστερων κινητήρων της VW 120bhp 1.4 TSI & 113bhp 1.6 FSI. Επίσης αποσύρονται 2 εκδόσεις του Golf:GTI και R32.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

Πηγή: http://www.whatcar.com/news-article.aspx?NA=234566

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντυπωση επισης προκαλει η κατασταση στην Οσετια, αλλα δεν εχει καμμια θεση στο συγκεκριμενο section του forum. ;)

 

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=269307

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ασχετα με το αν ειναι στη σωστη ενοτητα το θεμα πραγματικα ειναι ενα πολυ μεγαλο θεμα

Δεν φορανε μονο τα wv αυτους τους κινητηρες αλλα ολο το group wv.

Ηξερα οτι θα βγαλουν 1200cc τουρμπο αλλα οχι οτι θα κοβαν τον 1400cc.

Ο FSI 1600cc απορω πως δεν τον ειχαν σταματησει τοσο καιρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντυπωση επισης προκαλει η κατασταση στην Οσετια, αλλα δεν εχει καμμια θεση στο συγκεκριμενο section του forum. ;)

 

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=269307

 

liopyr ασε τους mod να κανουν την δουλεια τους, κατα τη γνωμη μου το σχολιο σου ειναι τελειως ακυρο.

 

Και η ειδηση ειναι φοβερη και αρκετα θαμενη εγω εχω το audi 1.4 τι θα γινει με αυτα που πουληθηκαν ηδη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

liopyr ασε τους mod να κανουν την δουλεια τους, κατα τη γνωμη μου το σχολιο σου ειναι τελειως ακυρο.

 

Και η ειδηση ειναι φοβερη και αρκετα θαμενη εγω εχω το audi 1.4 τι θα γινει με αυτα που πουληθηκαν ηδη?

 

Κι εμενα κατα την γνωμη μου ειναι ολοκληρο το thread τελειως ακυρο.

Δεν εμποδιζω την δουλεια καποιου mod. Καθε αλλο.

 

Το forum ειναι τεχνολογικο, και εχει καποιους κανονες που υποτιθεται πως πρεπει να τηρουνται.

Οταν ανοιγω το section του lobby με ενδιαφερει να διαβασω καποιο νεο που εχει (εστω εμμεση) σχεση με την τεχνολογια-πληροφορικη.

 

Ποσως με ενδιαφερει τι κανει η WV, και τι αμαξι εχεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο 122αρης (οχι 120αρης) δεν ειναι ο δημοφιλεστερος(νομιζω οτι εχει μόνο τουρμπίνα, αλλα δεν είμαι και σιγουρος) μαλλον ο 140αρης και ο 170αρης ειναι αφου συνδιαζει 2 διαφορετικες τεχνολογιες δινοντας σε οχημα με χαμηλη καταναλωση επιδοσεις 2λιτρου. Άλλωστε το group δεν έχει να παρουσιασει μονο αυτους τους 2 κινητήρες αλλά πολυ περισσότερους, οποτε πλέον αφαιρεί κάποιους και προσθέτει νέους με διαφορετικές επιδόσεις (απο 170 νομίζω οτι παει σε 160 κ.α, με τουρμπινα,με κομπρεσορα, με συνδιασμο). Ο 1400αρης βγαζει 122, 140, νομιζω 160 και σιγουρα 170, πλεον πεφτουν στα 1200cc κ.α

Για τον FSI δεν αργησαν αφού, στο golf τουλάχιστον, πίνει λαδια και παιζει PRO....

εγω πάντως πάλι το 1400αρη με τα 140 8α αγόραζα αν επαιρνα αυριο πρωι αμάξι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Liopyr έχει ένα point, αν και είναι λίγο περίεργη είδηση.Δεν πάει καλύτερα στο Μπλα-Μπλα?

 

Το 122άρι μοτέρ δεν πρόλαβε να συμπληρώσει εξάμηνο στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εμενα κατα την γνωμη μου ειναι ολοκληρο το thread τελειως ακυρο.

Δεν εμποδιζω την δουλεια καποιου mod. Καθε αλλο.

 

Το forum ειναι τεχνολογικο, και εχει καποιους κανονες που υποτιθεται πως πρεπει να τηρουνται.

Οταν ανοιγω το section του lobby με ενδιαφερει να διαβασω καποιο νεο που εχει (εστω εμμεση) σχεση με την τεχνολογια-πληροφορικη.

 

Ποσως με ενδιαφερει τι κανει η WV, και τι αμαξι εχεις...

Καταρχην τεχνολογια δεν ειναι μονο η πληροφορικη ελπιζω να μπορεις να κανεις αυτον τον βασικο διαχωρισμο. Κατα δευτερον διακρινω ενα εντονο δονκιχωτισμο σε αυτα που λες, αμα δεν σε ενδιαφερει το thread απλα μην το διαβαζεις και μην κανεις ασχετα ποστ που κουραζουν εμας που θελουμε να συζητησουμε. Το ποσο χρησιμο βρισκεις ΕΣΥ αυτο το thread ποσως με ενδιαφερει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

urezin αν ήταν έτσι θα βλέπαμε και άλλα topics που έχουν θέμα το αυτοκίνητο να έχουν μπει στις ειδήσεις...

 

εγώ πάντως τόσα χρόνια δεν θυμάμαι να έχει μπει τέτοια είδηση στο main page...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον το λογισμικό που "οδηγεί" τους κινητήρες,

θα είναι Μ$ !

 

 

 

 

για να γίνει θέμα πληροφορικής, το έγραψα

 

αλλά και ως πληροφορία, πάλι θέμα πληροφορικής είναι

 

άρα και η οσετία μέσα, που είναι και πιό ενδιαφέρον !

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ομως το 122αρι ειναι σχεδον καλυτερο απο το 140αρι.

Το γιατι? γιατι εχει σκετο τουρμπο και οχι κομπρεσορα και τουρμπ μαζι.

Αποδιδει αρκετα καλα σε σημειο να μην εχει λαγκ και δινει παρομοιες επιδοσεις.Το να επαιρνες το 140αρι θα ηταν αμαρτια.

Οσο για τα λαδια που λες δεν μπορει να κανει και αλλιως ενα μοτερ με τετοια πιεση?

Το θεμα ειναι οτι πας σε συνεργεια και σου λενε να ειναι καλα η wv, βγαζουμε καλα λεφτα με τα σαβουομοτερ τους.

Σπαει πολυ ευκολα και εχει πολλα προβληματα που δεν οφειλονται στην κακη χρηση.

Εδω πηγα στη seat και ο πωλητης μου ειπε παρε καλυτερα το 1800 ή το μικρο, οι κινητηρες της wv με τον κομπρεσορα σπανε.

Να θυμησω την εγγυηση 2 ετων μολις(επεκτασιμη +2 με 500 ευρω) που επρεπε απαραιτητα να παρεις.

Παντως απορω πως τους αποσυρουν και δεν τους βελτιωνουν, ισως ειναι και αυτο μερος ελαχιστοποιησης του κοστους του νεου Golf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην τεχνολογια δεν ειναι μονο η πληροφορικη ελπιζω να μπορεις να κανεις αυτον τον βασικο διαχωρισμο. Κατα δευτερον διακρινω ενα εντονο δονκιχωτισμο σε αυτα που λες, αμα δεν σε ενδιαφερει το thread απλα μην το διαβαζεις και μην κανεις ασχετα ποστ που κουραζουν εμας που θελουμε να συζητησουμε. Το ποσο χρησιμο βρισκεις ΕΣΥ αυτο το thread ποσως με ενδιαφερει

 

Δεν κανουμε λογο για τεχνολογια με οποια μορφη μπορει να παρει αυτη, αλλα για τεχνολογια- πληροφορικη.

Αν ειχες μπει στον κοπο ποτε να διαβασεις το link που ειναι sticky και εδωσα και παραπανω, θα το ειχες καταλαβει.

 

(πιστευω).

 

Τα περι δονκιχωτισμου δεν μπαινω καν στον κοπο να τα σχολιασω.

 

Επισης, αν δεν μου απαντουσες προσωπικα, προφανως και δεν θα ξαναεγραφα στο συγκεκριμενο thread.

 

Eιναι θεμα χρονου να μεταφερθει εκει που του αρμοζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...