Προς το περιεχόμενο

Ευρωπαικα αυτοκινητα στην Αμερικη


Hellaslover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα ευρωπαικα που κυκλοφορουνε στην Αμερικη ειναι τις ιδιας ποιοτητας οπως αυτα στην ευρωπη; Ρωταω γιατι εχω ενα τζιπακι ML και μου εχει βγαλει αρκετα προβληματακια οσο καιρο το εχω, τιποτα μηχανικο αλλα ολο και καποιο φωτακι θα αναβει. Επισης εχω μπει σε VW passat στην ελλαδα και στην αμερικη και στην ελλαδα μου φενοταν πολυ πιο κυριλε, εδω πολυ πλαστικουρα και πιο κουφιο και ας ειναι ιδιο μοντελο και χρονολογια. Ειναι η ιδεα μου;

Δημοσ.

υπαρχουν διαφορες μεταξυ των αυτοκινητων που κυκλοφορουν σε ευρωπη και αμερικη ,στο ιδιο μοντελο παντα...

1)λογω αυστηροτερης νομοθεσιας για καυσαερια,τα αυτοκινητα που προοριζονται για αμερικη ειναι λιγο πιο αδυναμα σε ιπποδυναμη για διαφορους λογους (πχ διαφορετικο προγραμμα)

2)και εξωτερικες διαφορες υπαρχουν,πχ κατι στα φλας αν θυμαμαι καλα

3)βασει διαφορετικης νομοθεσιας ασφαλειας,κατι παιζει και με τους αεροσακους μεσα

4)τωρα μπορει να λεω και κοτσανα,αλλα ισως να υπαρχουν και διαφορες στην διαλογη των εξαρτηματων που χρησιμοποιουνται..(πχ στη μια περιπτωση ναναι α διαλογης,στην αλλη β διαλογης)

Δημοσ.
Τα ευρωπαικα που κυκλοφορουνε στην Αμερικη ειναι τις ιδιας ποιοτητας οπως αυτα στην ευρωπη; Ρωταω γιατι εχω ενα τζιπακι ML και μου εχει βγαλει αρκετα προβληματακια οσο καιρο το εχω, τιποτα μηχανικο αλλα ολο και καποιο φωτακι θα αναβει. Επισης εχω μπει σε VW passat στην ελλαδα και στην αμερικη και στην ελλαδα μου φενοταν πολυ πιο κυριλε, εδω πολυ πλαστικουρα και πιο κουφιο και ας ειναι ιδιο μοντελο και χρονολογια. Ειναι η ιδεα μου;

 

ML=>Made in USA=>Πολλά προβλήματα, ειδικά οι πρώτες.

 

Επίσης για το Passat, 2.0, 200HP

 

Τιμή USA: $28.300=> 19.120 euro

Τιμή Ελλάδα: 32.930 euro

Τιμή Γερμανία: 30.100 euro

Δημοσ.

Το ηξερα πριν το παρω οτι ειναι made in u.s (alabama) αλλα λεω απο τι στιγμη που η μηχανη ειναι γερμανικια δε πειραζει, τα ηλεκτρονικα του ειναι χαλια παντος ειχα προβλημα με τα παραθυρα και τωρα βγαινει ενα κοκκινο φωτακι περιμενω να φυγει μονο του:mad:

Ξερει κανεις αν τα 330ci ειναι καθαρα γερμανικα;

Και που μερικα αυτοκινιτα οπως το πασσατ που ειναι φθηνοτερα στην αμερικη ειναι γιατι ειναι δευτερης ποιοτητας ετσι;

Δημοσ.

Τα οικονομικά στάνταρ, μισθοί, κόστος ζωής κτλ εκεί απέναντι, είναι στην ίδια φάση με την Ευρώπη ή διαφέρουν και εν τέλει "φθηνότερα" είναι μόνο στα νούμερα;

Δημοσ.

Οι μισθοι ειναι καλυτεροι στην Αμερικη και ετσι οπως γινανε τα πραγματα στην ευρωπη, και περισσοτερο στην ελλαδα, το κοστος ζωης ειναι φθηνοτερο στην Αμερικη, εκτος απο τα νοικια που ειναι πολυ πιο φθηνα ελλαδα. Μπορει να κανω λαθος δε ξερω δεν εχω μεινει ελλαδα για πολλα χρονια αλλα απ'οτι καταλαβαινω και οτι ακουω απο οσους εχουν παει ελλαδα προσφατα.

 

Και τι θες να πεις μ'αυτο οτι στην ουσια ειναι ιδιες τιμες; Ειχα παρει ενα ml55 amg του 2000 πριν 3 χρονια περιπου για $30000 και στην ελλαδα εκανε 80000ευρο....και τωρα εχω ενα 330ci Μ package το πηρα $35000 και κανει γυρο στα 60000ευρο ελλαδα, πως δικαιολογειτε τοση διαφορα;

 

Και ειναι γνωστο οτι τα αυτοκινητα ακομα και τα ευρωπαικα ειναι πολυ φθηνοτερα στιν Αμερικη. Δε ξερω τον λογο ομως, αλλοι λενε οτι δεν ειναι ιδιας ποιοτητας και χαμηλωνει το κοστος και αλλοι λενε οτι ειναι μεγαλυτεροι οι φοροι στην ευρωπη και βγαινει να ειναι πιο ακριβα εκει

Δημοσ.
Δεν προσπαθώ να πω κάτι, ρωτάω στην ουσία γιατί δεν ξέρω τι παίζει με την εσωτερική οικονομία των ΗΠΑ.

 

Μην τον ρωτησεις τις τιμες της βενζινης,θα κλαψεις.

Δημοσ.
υπαρχουν διαφορες μεταξυ των αυτοκινητων που κυκλοφορουν σε ευρωπη και αμερικη ,στο ιδιο μοντελο παντα...

1)λογω αυστηροτερης νομοθεσιας για καυσαερια,τα αυτοκινητα που προοριζονται για αμερικη ειναι λιγο πιο αδυναμα σε ιπποδυναμη για διαφορους λογους (πχ διαφορετικο προγραμμα)

2)και εξωτερικες διαφορες υπαρχουν,πχ κατι στα φλας αν θυμαμαι καλα

3)βασει διαφορετικης νομοθεσιας ασφαλειας,κατι παιζει και με τους αεροσακους μεσα

4)τωρα μπορει να λεω και κοτσανα,αλλα ισως να υπαρχουν και διαφορες στην διαλογη των εξαρτηματων που χρησιμοποιουνται..(πχ στη μια περιπτωση ναναι α διαλογης,στην αλλη β διαλογης)

 

 

1)λάθος... στην αμερική μιλάμε για muscle cars και οι εκδόσεις που πουλιούνται εκεί είναι άνω των 2000 κυβικών...μιλάμε για 3-4-5 + χιλιαδεσ κυβικά...οπότε αντίστοιχα τρομερές ιπποδυνάμεις... τα καυσαέρια δεν έχουν να κάνουν με την ιπποδύναμη...άσχετο αν στην Ελλάδα για να ανεβεί η ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου βγάζουν τα διαφράγματα που υπάρχουν στον καταλύτη...ή βγάζουν τον καταλύτη τελείως...

2)εξωτερικές διαφορές υπάρχουν...το Toyota Corolla πχ πουλιέται εκεί στην στάνταρ έκδοση με full extra...ζάντες...σπόιλερ κλπ κλπ...

3)οι αερόσακοι ακολουθούν διεθνή στάνταρς και δεν είναι θέμα νομοθεσίας

4)δεν υπάρχει θέμα διαλογής...απλά στην αμερική...υπάρχουν αμερικανικές εταιρίες που είναι πολύ καλές...και πλέον είναι διεθνής όμιλοι...όπως είναι η General Motors που έχει πχ την Pontiac αλλά και την Opel (Vauxhall για εκεί)...οπότε οι Ευρωπαικές και Ιαπωνικές εταιρίες λανσάρουν τα αντίστοιχα μοντέλα με έξτρα πράγματα για να μπορέσουν να πουλήσουν στην Αμερική

 

Οι τιμές από την τελευταία φορά που πήγε φίλος εκεί, είναι πιο χαμηλές και ειδικά με αυτά που έχουν πάνω εμείς θα τα κοιτάζαμε σαν σούπερ ευκαιρίες αγοράς...

 

σε θέματα προβλημάτων δεν ξέρω το πως είναι η κάθε εταιρία και αν αλλάζει ανά Ήπειρο...

αλλά ξέρω ότι υπάρχουν μοντέλα τα οποία είναι για συγκεκριμένες αγορές ...όπως για παράδειγμα το Opel Monaro (θα το βρείτε ή Vauxhall Monaro ή Holden Monaro) που δεν πουλιέται στα πέριξ...αλλά θα το βρείτε στην Αυστραλία και στην Αμερική...

ο λόγος; (ερχόμαστε στο 1)... γιατί είναι 5.7 λίτρα, 328 άλογα (το λίτρα είναι το θέμα...5700cc)

 

για τον φίλο που αναφέρει για τις διαφορές στην τιμή...δεν είναι άλλος από τον εκτελονισμό που πλέον θα καταργηθεί και δεν θα υπάρχει για εισαγογές από την Ευρωπαική Ένωση...

έτσι, το αμάξι μου που έκανε στην Γερμανία 11000 ευρώ και μου κόστισε για να το φέρω εδώ 19500, θα μου κοστίσει 14000 ευρώ γιατί τότε θα γλύτωνα τα 5500 ευρώ που είναι με βάση κατάστασης ο εκτελονισμός του αυτοκινήτου μου (μετράει η χρονολογία και τα κυβικά, αλλά και κάποιες άλλες λεπτομέριες, όπως το αν είναι κάμπριο)...

όταν αυτό γίνει τότε και όλα τα αυτοκίνητα που πουλιούνται στην Ελλάδα θα πέσουν αισθητά οι τιμές...ειδικότερα στα μεταχειρισμένα.

Δημοσ.

Blackman, λες πολλά λανθασμένα πράγματα στα οποία και βαριέμαι να απαντάω.

 

Θα απαντήσω λοιπόν στο πιο απλό.

 

Η αερόσακοι σε Αμερική και Ευρώπη έχουν διαφορετικές προδιαγραφές (μέγεθος και χρόνος ενεργοποίησης) γιατί σύμφωνα με την αμερικανική νομοθεσία θα πρέπει να προστατεύουν ακόμα και αν δε φοράς ζώνη.

Δημοσ.
λάθος... στην αμερική μιλάμε για muscle cars και οι εκδόσεις που πουλιούνται εκεί είναι άνω των 2000 κυβικών...μιλάμε για 3-4-5 + χιλιαδεσ κυβικά...οπότε αντίστοιχα τρομερές ιπποδυνάμεις... τα καυσαέρια δεν έχουν να κάνουν με την ιπποδύναμη...άσχετο αν στην Ελλάδα για να ανεβεί η ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου βγάζουν τα διαφράγματα που υπάρχουν στον καταλύτη...ή βγάζουν τον καταλύτη τελείως...

 

σε παρακαλω πολυ κανε τον κοπο να ξαναδιαβασεις τι εγραψα.Λεω για διαφορες στο ιδιο μοντελο.Μην μου αρχιζεις τις ρητορειες λοιπον για τα μασκλ κλπ.Δες την αμερικανικη Μ3 και την Ευρωπαικη.Η αμερικανικη εχει μικροτερη ιπποδυναμη.Και βεβαια τα καυσαερια εχουν να κανουν με την ιπποδυναμη.Εαν πειραξεις το μειγμα δεν επηρεαζεις αυτοματα και τους ρυπους?

 

Ελεος πια με αυτα τα burn out....

 

4)δεν υπάρχει θέμα διαλογής

νομιζεις.

 

φανταζομαι τι σοκ θα φας οταν μαθεις για το σφαλμα μετρησης στα κοντερ...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...