MixalisX Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Για ποια πιστοποίηση μιλάς τότε; Πήρες κάτι πιστοποιημένο για ορισμένη χρήση και το χρησιμοποίησες χωρίς τις υπόλοιπες προδιαγραφές. Διαβασε τι είναι πιστοποιηση ΤUV και μετά σκεψου τα όσα γράφεις. Καληνύχτα τώρα, ώρα για νάνι. ---------- Προσθήκη στις 19:48 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:43 ---------- Και για να απαντήσω και στο συγκεκριμένο στον Μιχάλη, μιας και τώρα κάθησα και διάβαζα όλα τα post, προφανώς δεν έχεις ιδέα πόσο επικίνδυνο είναι το να σε τυφλώσουν τα φώτα ενός οχήματος από το αντίθετο ρεύμα. Ναι, η στραβοτιμονιά μπορεί να σκοτώσει, αυτή όμως μπορεί να προκληθεί και από γκαβωμένο οδηγό. Και στην περίπτωση αυτή, μάντεψε ποιός ευθύνεται. Άστο αυτό, πάμε στην λογική του "καλύτερα εγώ παρά εκείνοι". Μόλις πριν τρείς ημέρες κόντεψα να με σκοτωθώ ρίχνοντας το αμάξι σε διάζωμα, αποφεύγοντας δίκυκλο που πετάχτηκε στην κυριολεξία επάνω μου από στενό. Άπειρες φορές έχω κινδυνέψει να πέσω σε παρκαρισμένα ή σε άλλη λωρίδα από δίκυκλα που παρανόμως οδηγούν ανάμεσα στις λωρίδες. Τι σημαίνει αυτό δήλαδή; Πως την επόμενη φορά πρέπει αντί να τους αποφύγω να πέσω πάνω τους επειδή "καλύτερα να τους χτυπήσω εγώ παρά να με χτυπήσουν αυτοί;" Αυτή η λογική είναι επιεικώς απαράδεκτη και επικίνδυνη. Φιλε κανείς δεν είπε πως δεν κάνουν μαλακίες και οι μηχανόβιοι. Το όλο θέμα είναι πως πρέπει με τον Α-Β τρόπο να γίνονται αντιλιπτοί σκοπός είναι να σε βλέπει ο άλλος φύσικά και όχι να τον στραβώσεις. Παντως φυσικά και όταν ρισκάρω την ζωή μου προτειμάω να γίνομαι και ενοχλητικός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 φιλε μιχαλη πρεπει να αντιληφθεις τη διαφορα μεταξυ του "Αντιληπτος" και του "ενοχλητικος". το πρωτο ειναι ΟΚ, το δευτερο ομως ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και για ΣΕΝΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Είσαι από τους λίγους. Πιστοποιείται για ορισμένη χρήση όχι για ό,τι του κατέβει του καθενός. Άντε βάλε και στα φωτιστικά σπίτι σου ξένον με πιστοποίηση. Δεν καταλαβαίνεις πως αν ήταν τόσο απλό και φθηνό θα ήταν πια standard εξοπλισμός; Ή νομίζεις πως έπιασες κορόιδο τις βιομηχανίες; Πάρτο χαμπάρι, είσαι επικίνδυνος και για σένα και τους άλλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Φιλε κανείς δεν είπε πως δεν κάνουν μαλακίες και οι μηχανόβιοι. Το όλο θέμα είναι πως πρέπει με τον Α-Β τρόπο να γίνονται αντιλιπτοί Τότε απλά ας κόψουν τις αυνανιές και ας αρχίσουν να κινούνται όπως ορίζει ο βιασμένος απο τα αυτιά κώδικάς οδικής κυκλοφορίας,σε στοίχους,πίσω ή μπροστά απο τα άλλα οχήματα.Στις νεκρές ζωνες που κινούνται συνήθως,ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΗ,δέν υπάρχει περίπτωση να τους δώ.Πραγματικά απορώ πώς δέν έχω χτυπήσει άνθρωπο ακόμα! Και να μήν ξεχάσω το άλλο κακό συνήθειο στα φανάρια...για να φύγουμε πρώτοι και όχι για να αποφύγουμε τον εγκλωβισμό μεταξύ δύο οχημάτων, αν και καλά μας χτυπήσει ο απο πίσω (πιο μαλακισμένη δικαιολογία ever). Άλλα δέν τρέφω ελπίδες,γιατι είμαστε κακομαθημένοι ρααααα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Είσαι από τους λίγους. Πιστοποιείται για ορισμένη χρήση όχι για ό,τι του κατέβει του καθενός. Άντε βάλε και στα φωτιστικά σπίτι σου ξένον με πιστοποίηση. Δεν καταλαβαίνεις πως αν ήταν τόσο απλό και φθηνό θα ήταν πια standard εξοπλισμός; Ή νομίζεις πως έπιασες κορόιδο τις βιομηχανίες; Πάρτο χαμπάρι, είσαι επικίνδυνος και για σένα και τους άλλους. Εισαι ημιμαθής και ασχετος επι του θέματος έχω την εντύπωση πως μιλάω με μωρό παιδί. Ανοιξε και δες ποιες εταιρίες φοράνε σε μηχανή ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΧΕΝΟΝ. Τότε απλά ας κόψουν τις αυνανιές και ας αρχίσουν να κινούνται όπως ορίζει ο βιασμένος απο τα αυτιά κώδικάς οδικής κυκλοφορίας,σε στοίχους,πίσω ή μπροστά απο τα άλλα οχήματα.Στις νεκρές ζωνες που κινούνται συνήθως Δειξε μας και εσύ με την σειρά σου που αναφέρει ο ΚΟΚ τα περί ''νεκρών ζωνών'', δηλαδή τώρα μαλώνουμε ποιος (ΙΧ ή 2κυκλο) είναι ποιο πιστός στον ΚΟΚ??? Ας σοβαρευτούμε λιγάκι λεω εγώ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Δειξε μας και εσύ με την σειρά σου που αναφέρει ο ΚΟΚ τα περί ''νεκρών ζωνών'', δηλαδή τώρα μαλώνουμε ποιος (ΙΧ ή 2κυκλο) είναι ποιο πιστός στον ΚΟΚ??? Ας σοβαρευτούμε λιγάκι λεω εγώ... Νεκρές οπτικές ζώνες, που δέν καλύπτει ο καθρέπτης των οχημάτων. Βλέποντας με τι στόμφο και αυτοπεποίθηση κρίνεις όσους δέν καβάλησαν δίκυκλο (ελλείψει όρχεων) για να καταλάβουν τους κινδύνους,φαντάστηκα οτι έχεις εμπειρία και απο τους δυο κόσμους,προφανώς όμως έκανα λάθος.Κοινή λογική θέλει,όχι άρθρο του ΚΟΚ για να καταλάβει κάποιος ότι τα μόνα βοηθήματα για να έχει οπτική επαφή πίσω ο αυτοκινητιστής,είναι η καθρέπτες σου.Μήν περιμένεις να σε δεί ο οδηγός,ΕΣΥ πρέπει να γίνεις ορατός σε αυτόν.Οφείλεις να το κάνεις. Όπως και να έχει πρόσεχε, γιατι μάλλον δέν ξέρεις τι ευθύνη είναι να χειρίζεται 1,5 τόνο μέταλλο στον δρόμο και τί ζημία μπορείς να προκαλέσεις άθελά σου.Αν μή τι άλλο,δεν θέλω να αφήσω ορφανά παιδία και μαυροφορούσες μάνες/χήρες,ούτε να πληρώνω τον κάθε κρετίνο για μια ζωή που την γλύτωσε...ανάπηρος. Να μαλώσουμε;Καμία σχέση,δέν υπάρχει λόγος.Συζήτηση κάνουμε,με επιχειρήματα απο την δικιά μου μεριά πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Μιχάλη ο Tenshi μίλησε για την συνήθεια των οδηγών δικύκλων να κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες, συνεπώς βρισκόμενοι συνέχεια μέσα στις νεκρές ζώνες των οδηγών. Η οδήγηση ανάμεσα στις λωρίδες απαγορεύεται ρητά από τον κώδικα για όλα τα τροχοφόρα. Μήν περιμένεις να σε δεί ο οδηγός,ΕΣΥ πρέπει να γίνεις ορατός σε αυτόν.Οφείλεις να το κάνεις. Και ο οδηγός έχει υποχρέωση να τον δεί. Το θέμα είναι πως εκεί που πάνε και χώνονται ώρες ώρες δεν -μπορεί- να τον δεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Και ο οδηγός έχει υποχρέωση να τον δεί. Το θέμα είναι πως εκεί που πάνε και χώνονται ώρες ώρες δεν -μπορεί- να τον δεί. nuff said. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Το θέμα είναι πως εκεί που πάνε και χώνονται ώρες ώρες δεν -μπορεί- να τον δεί. Ρε φίλε ξερεις τι με ενοχλεί? Μιλάτε λες και υπάρχουν οι κακοί 2κυκλιστές και οι καημένοι οδηγοί ΙΧ που τραβάνε τα πάνδυνα. Περα απο το ότι είναι λάθος να τους βάζετε όλους σε ένα τσουβάλι, ξεχνάτε ποιοι είναι αυτοί που κινδυνέουν περισσότερο. Μήπως αυτούς θα πρεπε να τους προσέχουμε λίγο περισσότερο? Έλπίζω να έγινα κανατοητός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Μωρέ εμείς τους προσέχουμε. Μήπως όμως πολλοί από αυτούς επαναπαύονται στην υποτιθέμενη προσοχή των άλλων και δεν προσέχουν τον ίδιο τους τον εαυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Για τελευταία φορά μήπως και το καταλάβεις: επιλέγεις να τυφλώνεις τους άλλους οδηγούς (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) και εκθέτεις τους υπόλοιπους σε κίνδυνο. Τα φώτα αλογόνου είναι ικανοποιητικά για να γίνεται αντιληπτή η θέση ενός οχήματος. Με το να τυφλώνεις τους άλλους δε γίνεσαι ορατός, επικίνδυνος γίνεσαι. Αν δεν βγαίνουν μηχανές με εργοστασιακά ξένον, μήπως υπάρχει σοβαρός λόγος; Οι βιομηχανίες δεν είναι πιο κουτές από εσένα ούτε πιο φτωχές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Μωρέ εμείς τους προσέχουμε. Μήπως όμως πολλοί από αυτούς επαναπαύονται στην υποτιθέμενη προσοχή των άλλων και δεν προσέχουν τον ίδιο τους τον εαυτό; Το να επαναπαύεσαι στην εμπειρία και προσοχή των άλλων οδηγών είναι στην Ελλάδα αυτοκτονία, φυσικά και είναι λάθος. Για τελευταία φορά μήπως και το καταλάβεις..... Αν δεν βγαίνουν μηχανές με εργοστασιακά ξένον, μήπως υπάρχει σοβαρός λόγος; Οι βιομηχανίες δεν είναι πιο κουτές από εσένα ούτε πιο φτωχές. Αγοράκι μου χρυσό, ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Κανε τα μαθατάκια σου, κατσε και δες σου είπα ποιοες εταιρίες βάζουν και σε ΙΧ και σε μηχανές ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ξενα. Δεν καταλαβαίνεις τι γράφω? Πες μου τι γλώσσα καταλαβαίνεις να σου το μεταφράσω μπας και καταλάβεις επιτέλλους τι λεω. Για όνομα του θεου τελος παντων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Ως χρήστης, μοιράζομαι μαζί σου την απορία μου: δεν είναι περίεργο που όλοι "στη λένε" για τον τρόπο προσέγγισης του ζητήματος εκ μέρους σου; Είναι όλοι τους χαζοί και άπειροι και λάθος; Οδηγούν όλοι στη Γερμανία, την Ελβετία και το Βέλγιο; "Ένα αμάξι πάει ανάποδα στην εθνική -τι ένα, χιλιάδες"; Ως moderator, θα σε παρακαλέσω κάτι "μακάκες" και κρυψορχίες που είδα παραπίσω να μην επαναληφθούν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 φιλε μιχαλη δεν ειναι κακο να παραδεχτεις οτι ενδεχομενως εχεις λαθος αντιληψη. για να σου λεμε ενα σωρο ατομα οτι το βλεπεις λαθος, κατι σημαινει. στο ειπα και πριν: αλλο αντιληπτος και αλλο ενοχλητικος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MixalisX Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2010 Κύριοι το θέμα είναι απλουστατο. Δεν ακουσα κανεναν εδω μέσα να οδηγάει 2κυκλο και να διαφωνεί μαζί μου. Οσοι εδω μέσα διαφωνήσατε δεν μπορείτε να έχετε σοβαρή αποψη μιας και βλέπετε το θέμα απο την μια πλευρά του νομίσματος. Οπως και να έχει δεν γινεται δεκτή η άποψη τετοιων ατόμων απο εμένα. Κακώς λοιπόν και εγώ ασχολήθηκα. Για εμένα το θέμα θεωρείται λήξαν. ΥΣ για όσους δεν αρέσει ο τρόπος που μιλάω ας ρίξει μια ματιά και σε σχόλια αλονων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.