Προς το περιεχόμενο

Φώτα Xenon (Κακής Ποιότητας)


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα ξένον κιτ θεωρούνται παράνομα σε όλη την Ευρώπη. Υπάρχει μια σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία την οποία σοβαρά κράτη την έχουν περάσει στους δικούς τους ΚΟΚ, επειδή ακριβώς είναι επικίνδυνα και μπορούν να τυφλώσουν κάποιον για λίγα δευτερόλεπτα τα οποία είναι αρκετά για ένα δυστύχημα. Αλλά και για το ίδιο το όχημα είναι επικίνδυνο, καθώς αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες η οποίες αντέχονται μόνο από το ειδικά διαμορφωμένα κάτοπτρα. Σε αντίθεση με τα ξένον κιτ, τα φανάρια ξένον τον μεγάλων κατασκευαστών έχουν ένα ρυθμιστή που τους επιτρέπει αυτόματα να έχει σταθερό ύψος το φανάρι

και πιτσιλιστίριο για το φανάρι όταν αυτό υπέρθερμένεται. Για αυτό είναι και πιο ακριβά!! Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο http://www.bosh.gr http://www.hella.com http://www.valeo.com και στο http://www.synergeio24.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators

Μπορεις λιγο να μας εξηγησεις πώς γινεται να καταναλωνουν μικροτερη ενεργεια απο τις λαμπες αλογονου, παραλληλα να εκπεμπουν μεγαλυτερη φωτεινοτητα και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να ζεσταινονται περισσοτερο?

Δηλαδη ολη αυτη την εξτρα ενεργεια που τη βρισκουν? Αφου καταναλωνουν λιγοτερα βατ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μετασχηματιστής που υπάρχει στα φώτα ξένον μετατρέπει το ρεύμα του αυτοκινήτου από 12/24V σε 22.000 Volt για να γίνει η σωστή ανάφλεξη του αερίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι μονο που αυτος δεν βρισκεται μεσα στο φωτιστικο σωμα, αρα δε το ζεσταινει.

Επισης, μπορει τα 22000 volt να φαινονται πολλα, αλλα οταν συνδυαζονται με λιγα mAh ενταση ρευματος, τοτε δινουν τελικα αυτη τη μικροτερη καταναλωση στην οποια αναφερθηκα πριν.

 

Επομενως, η ερωτηση παραμενει. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η ερωτηση ειναι απλουστατη.

 

Αλλά και για το ίδιο το όχημα είναι επικίνδυνο, καθώς αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες η οποίες αντέχονται μόνο από το ειδικά διαμορφωμένα κάτοπτρα.

 

Τα λεγομενα σου στο παραπανω quote απο πού προκυπτουν; :-)

 

Και οχι δεν ξερω την απαντηση, κι εγω σε αναζητηση για περισσοτερο φωτισμο για το αυτοκινητο μου ειμαι, καθως κανω συχνα διαδρομες σε βουνο και ο περισσοτερος φωτισμος αυξανει πολυ την ασφαλεια.

Απλα ξερω 2-3 πραγματακια παραπανω απο τον καθημερινο ανθρωπο σε ο,τι εχει να κανει με τα ηλεκτρονικα και προσπαθω να εξηγησω με τη λογικη και τις βασικες γνωσεις αυτα που λες και... δεν βγαινει! Γιαυτο ρωταω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εκει το μονο που αναφερει ειναι τι ειναι και τι δεν ειναι παρανομο (ασχετα που σε καθε αναφορα λεει "Germany Only"), καθως και οτι "στραβωνεις". Ναι χαιρω πολυ, και με προτζεκτορακια αλογονου ή ακομα και απλο φωτιστικο αλογονου μια χαρα στραβωνεις αν ειναι κακορυθμισμενο.

 

Δεν λεει πουθενα οτι υπαρχει υπερθερμανση, ουτε και οτι ο πλυστικος μηχανισμος χρησιμευει στο να αποφευγεται αυτη. Φυσικα δεν κανει καν τον κοπο να αναφερει πού χρειαζεται ο πλυστικος μηχανισμος.

 

Λεει επισης οτι τα φωτα πρεπει να συνοδευονται απο αυτοματο μηχανισμο ρυθμισης ύψους δεσμης, ομως η ευρωπαϊκη οδηγια αναφερει οτι πρεπει να υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης υψους της δεσμης. Δηλαδη στο δικο μου αυτοκινητο που μπορω να ρυθμισω ηλεκτρικα στο υψος της δεσμης απο το cockpit, δεν κανω κατι παρανομο ουτε χρειαζομαι αυτοματη ρυθμιση υψους.

 

Και εν τελει σαφως δεν απανταει στην ερωτηση που εκανα παραπανω. :-)

 

PS: Μπορει να φαινεται ετσι, αλλα δε σε εχω πιασει απο τα μουτρα. Εκτιμω τη προσπαθεια σου να απαντησεις, αλλα καταλαβαινεις το γιατι δεν καλυπτομαι απο τις απαντησεις αυτες πιστευω. :-) Σε ρωταω επειδη εδωσες μερικα λινκς και φαινεσαι οτι γνωριζεις 2 πραγματα παραπανω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με πειράζει καθόλου ...ίσα ίσα και εγώ ψάχνω να βρω την άκρη!Απλά έχουμε και άλλες δουλείες :). Λοιπόν όπως είπα :

"Υπάρχει μια σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία την οποία σοβαρά κράτη την έχουν περάσει στους δικούς τους ΚΟΚ"

γι αυτό διαβάζεις Germany only. Δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο νομοσχέδιο που καλός η κακός δεν υιοθετούμε. Στη χώρα μας μέχρι τώρα, δεν υπάρχει ξεκάθαρη πολιτική εκτός του Κ.Ο.Κ. που προβλέπει πρόστιμο 700 ευρώ για όσους "τυφλώνουν. Το οποίο δεν λέει τίποτα.

Για τα υπόλοιπα δες και στο: http://www.al-lighting.com/index.php?id=990

Καλό googlarisma ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τις θερμοκρασιες...αν και μαλλον υπερβολες γιατι οι αλογονου ειναι 55w η καθεμια και τα ξενον 35w το καθενα(βεβαια υπαρχουν κιτ και 55w για να δουλευουν σε αυτοκ.που χουν συστημα για καμμενη λυχνια).

"oι περισσότεροι τεχνικοί για να ξεγελάσουν την αρτηρία Canbus και να τοποθετήσουν οποιοδήποτε κιτ , κατά την τοποθέτηση χρησιμοποιούν 2 αντιστάσεις, μία σε κάθε φανάρι, που προσομοιώνουν την κατανάλωση της λάμπας αλογόνου ενώ τροφοδοτούν ξεχωριστά απο την μπαταρία το σύστημα.

 

Σε αυτή την περίπτωση η κατανάλωση πλέον στα 2 φανάρια είναι της τάξης των 190-200W αντί των 70-75W που θα ηταν φυσιολογικό ενώ οι αντιστάσεις έχουν ένα εξαιρετικά υψηλό θερμικό φορτίο που ξεπερνά τους 150ο C..!"

 

για μενα βαλτε μονο 4300κ και μονο αν το φαναρι ειναι στυλ projectoraprojector-headlight-500x357.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οχι, για να ειναι συμβατο με το canbus συστημα, πλεον βαζουν απλα μια αντισταση που "αυξανει" την καταναλωση απο 35 σε 55W για να "δει" το συστημα κανονικη καταναλωση.

Η αντισταση οντως βγαζει θερμοκρασια, αλλα ειναι και αυτη εξω απο το φαναρι, και σιγα τη θερμοκρασια που βγαζει μια αντισταση των 20W...

 

Επισης, τα προτζεκτορακια απλως συγκεντρωνουν τη δεσμη. Και αυτα ομως, αν ειναι κακως ρυθμισμενα μια χαρα στραβωνουν. Γενικα το ολο θεμα νομιζω οτι ειναι θεμα σωστης ρυθμισης.

Επισης, σε χρηση σε βουνο που θελω να κανω εγω, το προτζεκτορακι εντοπιζει πολυ τη δεσμη και μειωνει εντελως το φαινομενο της διαχυσης του φωτος, οποτε εκει που φεγγει το φως τα βλεπεις ολα και ακριβως διπλα δεν βλεπεις τιποτα. Αυτο οπως καταλαβαινεις ειναι πολυ κακο.

Επισης, δυστυχως το αυτοκινητο μου φοραει λαμπα τυπου Η4 (ιδια λαμπα για διασταυροσεως -μεσαια- και πορειας -προβολεις-), οποτε δεν ειναι δυνατον να εχει προτζεκτορακια.

 

Θα το ψαξω το θεμα, και αν δω οτι με καθε ρυθμιση εξακολουθω να στραβωνω (που δεν το πιστευω), απλα θα κανω ενα revert to old-good-αλογονου λαμπιτσες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως και να χει για ξενον το ιδανικο-εργοστασιακο φαναρι ειναι με προτζεκτορα.(αρκετα καινουργια αυτοκ βαζουν προτζεκτορα με αλογονου).

ενταξει ρε αρχηγε στο βουνο αναβεις τους προβολεις οπως και να χει θα βλεπεις καλυτερα απ οτι με αλογονου

[ame]

[/ame]
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειδα και τα 4 βιντεακια που εχει...πολυ καλη δουλεια κανει ο τυπος.

 

για μενα τα βασικα και με σειρα προτεραιοτητας για xenon φωτα ειναι:

1. προτζεκτορες (βασικοτατο για να μην τυφλωνεις τους αλλους..ολοι εχουμε ζησει καποιον απο πισω η απεναντι με κανονικο κατοπτρο και xenon...απαραδεκτο)

2. ρυθμιση του υψους της δεσμης (σε αμεση σχεση με το αποπανω για να μην τυφλωνεις τους αλλους αν εχει φορτωθει το αμαξι κτλ)

 

πλυστηρια κτλ τα ακουω βερεσε...μου θυμιζουν κατι παμπαλαια volvo με υαλοκαθαριστηρες στα φωτα...κι εκεινα κατα 99.999% για εφε τους ειχαν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πλυστηρια κτλ τα ακουω βερεσε...μου θυμιζουν κατι παμπαλαια volvo με υαλοκαθαριστηρες στα φωτα...κι εκεινα κατα 99.999% για εφε τους ειχαν!

 

Αυτά είναι για να μην πιάνει πάγο σε περίπτωση που χιονίζει γιατί τα xenon δεν ανεβάζουν θερμοκρασίες, βέβαια αυτά είναι για τις βόρειες χώρες όχι για εμάς εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι ξερω γιατι υποτιθεται οτι υπηρχαν...αλλα στις χωρες εκει ψηλα..εδω που το αγοραζε ο αλλος με αυτο το αξεσουαρ, απο ποια χιονια τον καλυπτε; τεσπα..ισως το εδιναν και στανταρ σε καποια μοντελα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...