Προς το περιεχόμενο

Φώτα Xenon (Κακής Ποιότητας)


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και αυτό που θα σώσει την κατάσταση στη χώρα μας είναι ένας κλασσικός MixalisX Έλληνας παραπάνω ε.

 

Εχεις μεγάλο κόμπλεξ φίλε, πάνε να το κοιτάξεις σε κανένα ειδικό. Φιλικά στο λέω.

 

 

 

Τα ζήνον με προδιαγραφές βγαίνουν στα 4000Κ και έχουν πολύ ξεκούραστο φωτισμό.Ενώ τα γαμάτα-φθηνά-που-είμαι-μάγκας-γλυτώνω-λεφτά-κι-ο-κατασκευαστής-μαλάκας- έχουν από 6000κ Και πάνω.

 

Αυτά που λές το σχέδιο του λαμπτήρα είναι μεν σωστά δεν εχουν καμια σχέση με την θάμβοσή του κρυστάλλου. Τα αίτια της θάμβωσης είναι συνδυασμός

 

Α) Της ποιότητας κατασκευής του κρυστάλλου του φαναριού.

 

Β) Την ποιότητα κατασκευής του λαμπτήρα.

 

ΑΣΧΕΤΑ να είναι ξένα ή όχι! Θές απόξειξη? Πανε δες τα φανάρια αυτοκινήτου 10 ετίας με απλή λάμπα και γύρνα να τα ξαναπούμε.

 

 

Επίσης τη θερμοκρασία (ναι αυτό που λες εσύ χρώμα) δεν έχει καμία σχέση με το κόστος. Μπές στο νετ και δές τιμές.

 

Επίσης μπείτε σε επώνυμες εταιρίες ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ και ρίξτε μια ματιά αν πουλάνε ξενα και άν έχουν τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Παρακαλώ όποιος θέλει να το παίξει έξυπνος αν κάνει πρώτα καλά τα μαθήματα του πρίν έρθει να μου την πει. Δέχομαι την κριτική όχι όμως την βλακεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Επίσης μπείτε σε επώνυμες εταιρίες ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ και ρίξτε μια ματιά αν πουλάνε ξενα και άν έχουν τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Παρακαλώ όποιος θέλει να το παίξει έξυπνος αν κάνει πρώτα καλά τα μαθήματα του πρίν έρθει να μου την πει. Δέχομαι την κριτική όχι όμως την βλακεία.

 

Μιας και έχεις κάνει όλα σου τα μαθήματα, θα πρέπει λοιπόν να ξέρεις και αυτά:

 

  • Σύμφωνα με την οδηγία ECE 48 (που είναι δεσμευτική προδιαγραφή για όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη), οι λάμπες xenon (και εν γένει οι λάμπες τόξου) πρέπει να τοποθετούνται μόνο σε σώματα με υαλοκαθαριστήρες, σύστημα πλύσης και σύστημα αυτόματης ευθυγράμμισης. Αυτό αυτομάτως καθιστά παράνομες όλες τις retrofit λάμπες που μπαίνουν σε σώματα για Η4, καθώς και το 90% των after-market συστημάτων.
     
  • Οι λάμπες xenon (και οι λοιπές λάμπες τόξου) έχουν διαφορετικό σχήμα και μέγεθος φωτεινής πηγής από τις λάμπες νήματος (όπως είναι οι αλογόνου), με αποτέλεσμα τοποθετούμενες στο ίδιο φωτιστικό σώμα (καθρέφτη και κρύσταλλο) να δίνουν εντελώς διαφορετική δέσμη, η οποία συνήθως απλά στραβώνει οτιδήποτε βρίσκεται μπροστά από το όχημα. Αν θες να το διαπιστώσεις, βγες ένα βράδυ στο μπαλκόνι σου και χάζευε από ψηλά τα αυτοκίνητα που περνάνε. Θα δεις ότι τα διάφορα retrofit xenon φέγγουνε μέχρι το 2ο όροφο...

 

Και κάτι τελευταίο: για να σε προσέχουν οι άλλοι χρειάζεται απλά να οδηγείς συνετά. Με το να εκνευρίζεις τον κόσμο μόνο ζημιά μπορείς να προκαλέσεις. Προσωπικά βρίσκω πολύ χρήσιμο το διακοπτάκι "pass" στο αριστερό γκριπ μου, και το χρησιμοποιώ με σύνεση όταν θέλω να κάνω σαφείς τις προθέσεις μου. Αλλιώς, με τη λογική σου, θα έπρεπε να κυκλοφορούμε μονίμως με τα φώτα πορείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις μεγάλο κόμπλεξ φίλε, πάνε να το κοιτάξεις σε κανένα ειδικό. Φιλικά στο λέω.

 

Μην τον παρεξηγείς γνωστός στο forum...

Πάντως με αυτήν την λογική που έχεις θα το φας το κεφάλι σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 στα 5 οχήματα με φώτα xenon με τυφλώνουν. Ελάχιστα πετυχαίνω στους δρόμους με σωστά ρυθμισμένη δέσμη.

Τι κωλομόδα κι αυτή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και έχεις κάνει όλα σου τα μαθήματα, θα πρέπει λοιπόν να ξέρεις και αυτά:

 

  • Σύμφωνα με την οδηγία ECE 48 (που είναι δεσμευτική προδιαγραφή για όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη), οι λάμπες xenon (και εν γένει οι λάμπες τόξου) πρέπει να τοποθετούνται μόνο σε σώματα με υαλοκαθαριστήρες, σύστημα πλύσης και σύστημα αυτόματης ευθυγράμμισης. Αυτό αυτομάτως καθιστά παράνομες όλες τις retrofit λάμπες που μπαίνουν σε σώματα για Η4, καθώς και το 90% των after-market συστημάτων.
     
  • Οι λάμπες xenon (και οι λοιπές λάμπες τόξου) έχουν διαφορετικό σχήμα και μέγεθος φωτεινής πηγής από τις λάμπες νήματος (όπως είναι οι αλογόνου), με αποτέλεσμα τοποθετούμενες στο ίδιο φωτιστικό σώμα (καθρέφτη και κρύσταλλο) να δίνουν εντελώς διαφορετική δέσμη, η οποία συνήθως απλά στραβώνει οτιδήποτε βρίσκεται μπροστά από το όχημα. Αν θες να το διαπιστώσεις, βγες ένα βράδυ στο μπαλκόνι σου και χάζευε από ψηλά τα αυτοκίνητα που περνάνε. Θα δεις ότι τα διάφορα retrofit xenon φέγγουνε μέχρι το 2ο όροφο...

Oπως είπα και εγώ προηγουμένως ΒΓΑΙΝΟΥΝ συστηματα after market xenon στην ΕU. Τα συστήματα Η4 είναι διπλής λειτουργίας (μεσαία-μεγάλα φώτα) τα οποία αντικαθηστούνται απο αντιστιχα συστήματα ξενον (bi-xenon). Τα υπόλοιπα (συστημα καθαρισμού και πλύσης), έχουν όσο νόημα έχουν και για τα απλά φωτιστικά σώματα. Καθηστούνται υπερβολικά ακριβά για 2κυκλά (όχι ότι δεν υπάρχουν μηχανές με αυτά).

 

To θεμα με το φωτιστικό σωμα ισχύει για παλαιότερου τύπου φωτιστικά σώματα όχι όμως για νέου τύπου μιας και ο σχεδιασμός τους και η διάθλαση είναι η ίδια. Δεν μπαίνω σε τεχνική ανάλυση ας το ψάξετε μόνοι σας.

 

Το στράβωμα που κάνουν όπως αναφέρεις είναι το ίδιο που κάνουν και απλά φωτιστικά σώματα όταν δεν είναι σωστα ρυθμισμένα. Αυτά που λες για 2ο όροφο είναι απλά χαζομάρες. Και στην τελική άν δεν το δοκιμάσεις δεν πρόκειται να καταλάβεις την διαφορά.

.

Μην τον παρεξηγείς γνωστός στο forum...

 

Απο πότε γίναμε γνωστοί ρε μεγάλε? Κλείσε και εσύ μια πενταετία στο φόρουμ και μετά ίσως κατι τέτοια σχόλια σου γίνουν δεκτά(pawned).

 

---------- Προσθήκη στις 07:22 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:13 ----------

 

 

 

4 στα 5 οχήματα με φώτα xenon με τυφλώνουν. Ελάχιστα πετυχαίνω στους δρόμους με σωστά ρυθμισμένη δέσμη.

Τι κωλομόδα κι αυτή...

 

Συμφωνώ. Οσή είναι και η αναλογία σωστών και μή οδηγών παντώς οχήματος στους ελληνικούς δρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oπως είπα και εγώ προηγουμένως ΒΓΑΙΝΟΥΝ συστηματα after market xenon στην ΕU. Τα συστήματα Η4 είναι διπλής λειτουργίας (μεσαία-μεγάλα φώτα) τα οποία αντικαθηστούνται απο αντιστιχα συστήματα ξενον (bi-xenon).

 

Το ότι κυκλοφορούν δε σημαίνουν ότι είναι και road legal. Όπως δεν είναι road legal και οι μισές after-market εξατμίσεις, άσχετα αν κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να κάνει ελέγχους. Επίσης δεν είπα ότι είναι όλα τα xenon παράνομα, αλλά ότι αυτό που κάνει το 99% των κάγκουρων (retrofit σε σώματα σχεδιασμένα για H4) είναι και παράνομο και σπαστικό.

 

To θεμα με το φωτιστικό σωμα ισχύει για παλαιότερου τύπου φωτιστικά σώματα όχι όμως για νέου τύπου μιας και ο σχεδιασμός τους και η διάθλαση είναι η ίδια. Δεν μπαίνω σε τεχνική ανάλυση ας το ψάξετε μόνοι σας.

Όχι, να μπεις σε τεχνική ανάλυση. Δε μιλάμε μόνο για τη διάθλαση στο κρύσταλλο, αλλά και για τη δέσμη (beam pattern) που δημιουργείται από τον καθρέφτη. Η οδηγία παρεμπιπτόντως δεν έχει αλλάξει, αν το σώμα δεν έχει σύστημα πλύσης και μηχανισμό αυτόματης ευθυγράμμισης, είναι παράτυπο.

 

Το στράβωμα που κάνουν όπως αναφέρεις είναι το ίδιο που κάνουν και απλά φωτιστικά σώματα όταν δεν είναι σωστα ρυθμισμένα.

Ναι, μόνο που το κάνουν πάντα.

 

Αυτά που λες για 2ο όροφο είναι απλά χαζομάρες.

Και στην τελική άν δεν το δοκιμάσεις δεν πρόκειται να καταλάβεις την διαφορά.

Ανταποδίδω. Δοκίμασέ το και θα δεις.

 

Τη διαφορά την ξέρω, όπως επίσης και τη βλέπω κάθε μέρα από την απέναντι πλευρά. Το ότι βλέπω εγώ καλύτερα με xenon (όπως βλέπω και με τα φώτα πορείας άλλωστε), δε σημαίνει ότι μου δίνεται το δικαίωμα να στραβώνω όλο τον κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι κυκλοφορούν δε σημαίνουν ότι είναι και road legal. Όπως δεν είναι road legal και οι μισές after-market εξατμίσεις, άσχετα αν κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να κάνει ελέγχους. Επίσης δεν είπα ότι είναι όλα τα xenon παράνομα, αλλά ότι αυτό που κάνει το 99% των κάγκουρων (retrofit σε σώματα σχεδιασμένα για H4) είναι και παράνομο και σπαστικό.
Καλά το είπες 99% άν όχι 100% των ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ.

 

Όχι, να μπεις σε τεχνική ανάλυση. Δε μιλάμε μόνο για τη διάθλαση στο κρύσταλλο, αλλά και για τη δέσμη (beam pattern) που δημιουργείται από τον καθρέφτη. Η οδηγία παρεμπιπτόντως δεν έχει αλλάξει, αν το σώμα δεν έχει σύστημα πλύσης και μηχανισμό αυτόματης ευθυγράμμισης, είναι παράτυπο.

Συγνώμη ενοούσα και του καθρέπτη. Θα σου έβαζα φωτό απο την ακτίνα των δικών μου φώτων αλλά την έχω παροπλησμένη λόγω χειμώνα.

 

Ναι, μόνο που το κάνουν πάντα.

 

Αν είναι ρυθμισμένα λάθος φυσικά το κάνουν πάντα. Οπως και στα ΑΠΛΑ φωτιστικά. Η μήπως αυτά όποτε τους καπνίσει στραβώνουν?

 

Ανταποδίδω. Δοκίμασέ το και θα δεις.

 

Τι να δοκιμάσω έχω αυτό λέω ξανά και ξανά το έχω δοκιμάσει. Eσύ το έχεις δοκιμάσει? Οπότε right back at you
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oπως είπα και εγώ προηγουμένως ΒΓΑΙΝΟΥΝ συστηματα after market xenon στην ΕU. Τα συστήματα Η4 είναι διπλής λειτουργίας (μεσαία-μεγάλα φώτα) τα οποία αντικαθηστούνται απο αντιστιχα συστήματα ξενον (bi-xenon). Τα υπόλοιπα (συστημα καθαρισμού και πλύσης), έχουν όσο νόημα έχουν και για τα απλά φωτιστικά σώματα. Καθηστούνται υπερβολικά ακριβά για 2κυκλά (όχι ότι δεν υπάρχουν μηχανές με αυτά).

 

To θεμα με το φωτιστικό σωμα ισχύει για παλαιότερου τύπου φωτιστικά σώματα όχι όμως για νέου τύπου μιας και ο σχεδιασμός τους και η διάθλαση είναι η ίδια. Δεν μπαίνω σε τεχνική ανάλυση ας το ψάξετε μόνοι σας.

 

Το στράβωμα που κάνουν όπως αναφέρεις είναι το ίδιο που κάνουν και απλά φωτιστικά σώματα όταν δεν είναι σωστα ρυθμισμένα. Αυτά που λες για 2ο όροφο είναι απλά χαζομάρες. Και στην τελική άν δεν το δοκιμάσεις δεν πρόκειται να καταλάβεις την διαφορά.

.

 

 

Απο πότε γίναμε γνωστοί ρε μεγάλε? Κλείσε και εσύ μια πενταετία στο φόρουμ και μετά ίσως κατι τέτοια σχόλια σου γίνουν δεκτά(pawned).

 

---------- Προσθήκη στις 07:22 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:13 ----------

 

 

 

 

 

Συμφωνώ. Οσή είναι και η αναλογία σωστών και μή οδηγών παντώς οχήματος στους ελληνικούς δρόμους.

 

Αλλά σου λένε αλλά καταλαβαίνεις, άστο για άλλη φορά :lol::lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

+1 apoikos, απλα και κατανοητα.

 

Εισαι και παρανομος ρε φιλε MixalisX και πας να βγεις και απο πανω; Εγω δε λεω οτι 'θα τα φας τα μουτρα σου', λεω 'μακαρι να τα φας ελαφρα για να συνετιστεις λιγακι'. Φιλικα παντα, και ελπιζω να εχω το δικαιωμα να σου απευθυνω το λογο, κι ας μην εχω κλεισει ακριβως 5 χρονια στο φορουμ.

 

Τους δικυκλιστες τους σεβομαι οσο τιποτε αλλο, οταν βρεθει καποιος πισω μου κανω οσο πιο δεξια ή αριστερα στη λωριδα μου μπορω προκειμενου να τον βοηθησω να με περασει, εστω κι αν θελει να με περασει απο τα δεξια.

 

Αλλα δικυκλιστες σφηνοπ&^%&ακηδες, χωρις κρανος (ή με το κρανος στο χερι), και με "καρφωτικα" φωτα, τους εμποδιζω οσο περισσοτερο μπορω. Ειτε ειναι 17 ειτε 57 χρονων. Ειτε πανω σε 50ρακι ειτε σε 1000ρα... Απλα τα πραγματα. Και αν θελουν ας κανουν βλακεια. Εγω θα πληρωνω μια πορτα ή ενα φτερο (και αν το πληρωσω κι αυτο...), ενω αυτοι (εσεις ντε), θα τραβηξετε υποθετω ενα μεγαλυτερο ζοράκι απο εμενα. Και εδω ακριβως που εφτασα στα λογια αυτου του ποστ του Luci, θα κλεισω και το δικο μου ποστ.

 

PS: Καρφωτικα φωτα δεν εννοω σε καμια περιπτωση τα νορμαλ φωτα που αναβουν απευθειας μολις γυρισει το κλειδι σε μια μηχανη. Ξερεις καλυτερα απο εμενα τι εννοω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 apoikos, απλα και κατανοητα.

 

Εισαι και παρανομος ρε φιλε MixalisX και πας να βγεις και απο πανω; Εγω δε λεω οτι 'θα τα φας τα μουτρα σου', λεω 'μακαρι να τα φας ελαφρα για να συνετιστεις λιγακι'. Φιλικα παντα, και ελπιζω να εχω το δικαιωμα να σου απευθυνω το λογο, κι ας μην εχω κλεισει ακριβως 5 χρονια στο φορουμ.

 

Τους δικυκλιστες τους σεβομαι οσο τιποτε αλλο, οταν βρεθει καποιος πισω μου κανω οσο πιο δεξια ή αριστερα στη λωριδα μου μπορω προκειμενου να τον βοηθησω να με περασει, εστω κι αν θελει να με περασει απο τα δεξια.

 

Αλλα δικυκλιστες σφηνοπ&^%&ακηδες, χωρις κρανος (ή με το κρανος στο χερι), και με "καρφωτικα" φωτα, τους εμποδιζω οσο περισσοτερο μπορω. Ειτε ειναι 17 ειτε 57 χρονων. Ειτε πανω σε 50ρακι ειτε σε 1000ρα... Απλα τα πραγματα. Και αν θελουν ας κανουν βλακεια. Εγω θα πληρωνω μια πορτα ή ενα φτερο (και αν το πληρωσω κι αυτο...), ενω αυτοι (εσεις ντε), θα τραβηξετε υποθετω ενα μεγαλυτερο ζοράκι απο εμενα. Και εδω ακριβως που εφτασα στα λογια αυτου του ποστ του Luci, θα κλεισω και το δικο μου ποστ.

 

PS: Καρφωτικα φωτα δεν εννοω σε καμια περιπτωση τα νορμαλ φωτα που αναβουν απευθειας μολις γυρισει το κλειδι σε μια μηχανη. Ξερεις καλυτερα απο εμενα τι εννοω...

 

Nαι ρε φίλε είμαι παράνομος γιατί σκεύτομαι την ασφάλεια μου. Ειναι θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Είπα να μην τους τσουβαλιάζουμε όλους και το συνεχίζετε. Αυτά που λές για περί ''να σε ακουμπίσει κανείς'' είναι μαλακίες φίλε όσο φιλικα και να το περιγράψεις. Οπότε σου εύχομαι και εγώ ολόψυχα το ίδιο.

 

ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ εδω μέσα δεν έχει καταλάβει την διαφορά που κανει ένα σωστα ρυθμισμένο σύστημα φώτων. Τα βάζετε όλα σε ένα τσουβάλι τελειώσατε.

 

Ειναι αξιοθαύμαστο για ένα φόρουμ που ασχολείται με νέες τεχνολογίες πως είναι γεμάτο με ΚΟΛΙΜΕΝΑ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΑ ΆΤΟΜΑ.

 

Εν κατακλείδι, στου κουφου την πόρτα όσο θέλεις βρόντα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ εδω μέσα δεν έχει καταλάβει την διαφορά που κανει ένα σωστα ρυθμισμένο σύστημα φώτων. Τα βάζετε όλα σε ένα τσουβάλι τελειώσατε.

 

Έτσι. Κανείς από τους 30 που απάντησαν εδώ, κανένας νομοθέτης, καμία κατασκευάστρια εταιρεία. Μόνο εσύ πασά μου προσπαθείς να δείξεις στα πρόβατα την αλήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Εν κατακλείδι, στου κουφου την πόρτα όσο θέλεις βρόντα....

 

Αυτο ακριβως...

Μα ποσοι και ποσες φορες πρεπει να σου πουμε οτι δεν πετυχαινεις ασφαλεις με τα εξτρα-εκτυφλωτικα φωτα, αλλα ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιχαλη να ηταν ενα δυο τα οπισθοδρομικα μυαλα θα σου εδινα δικιο. απο τη στιγμη ομως που υπαρχουν τοσα ατομα που σου λενε οτι εισαι λαθος, επετρεψε μου να θεωρησω πως τα μυαλα αυτα ΔΕΝ ειναι οπισθοδρομικα η κολλημενα (οπως διατεινεσαι), αλλα ΕΣΥ λαθος. βασικα εχω καταλαβει πως εισαι ιδιαιτερα ισχυρογνωμων και θεωρεις πως η αποψη σου ειναι η ισχυουσα χωρις να αφηνεις πιθανοτητες λαθους. βασει αυτου, το "στου κουφου την πορτα" πιο πολυ σε σενα ταιριαζει, παρα σε εμας τους υπολοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασει αυτου, το "στου κουφου την πορτα" πιο πολυ σε σενα ταιριαζει, παρα σε εμας τους υπολοιπους.

 

Περίμενα να δώ ποιος θα το πεί πρώτος αυτό. Μπράβο φίλε, κέρδισες.

 

Παντως κάποτε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ πίστευαν πως η γή είναι επίπεδη. Ηταν απολύτως σίγουροι για αυτό. Είχαν τις δικιές τους αποδείξεις. Αυτοι που διαφώνισαν λοιπόν ναί ήταν πισματάριδες. Δεν συμφωνούσαν με την μάζα.

 

Δεν λέω πως ανακάλυψα και τον τροχό αλλά το ότι δεν συμφωνώ με μια παρέα ανθρώπων δεν συμαίνει πως κάνω και λάθος. COMPRENDE?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα να δώ ποιος θα το πεί πρώτος αυτό. Μπράβο φίλε, κέρδισες.

 

Παντως κάποτε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ πίστευαν πως η γή είναι επίπεδη. Ηταν απολύτως σίγουροι για αυτό. Είχαν τις δικιές τους αποδείξεις. Αυτοι που διαφώνισαν λοιπόν ναί ήταν πισματάριδες. Δεν συμφωνούσαν με την μάζα.

 

Δεν λέω πως ανακάλυψα και τον τροχό αλλά το ότι δεν συμφωνώ με μια παρέα ανθρώπων δεν συμαίνει πως κάνω και λάθος. COMPRENDE?

 

Δεν έχεις παράπονο, δεν είσαι μόνος σου, υπάρχουν και άλλοι σαν και 'σένα, μην καταντήσεις όμως σαν ένα φιλαράκι που του «κατέβασαν» το φάρο από το Beverly!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...