Προς το περιεχόμενο

Φώτα Xenon (Κακής Ποιότητας)


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω παρατηρήσει το φαινόμενο να βάζουν πολλοί τελευταία φθηνιάρικες λάμπες xenon που δεν υποστηρίζονται από το μοντέλο προβολέα του κατασκευαστή.Αποτέλεσμα?

Θαμπώνουν η μάλλον καλύτερα,τυφλώνουν τον απέναντι οδηγό ή τον εκνευρίζουν το λιγότερο.

Επειδή ξέρω πως λειτουργούν οι λαμπτήρες xenon (γενικά) το φώς τους περιέχει σε αρκετό μέρος του υπεριώδες (βλαβερό για τα μάτια) και αν η λάμπα δεν είναι σωστή (κακής ποιότητος χαλαζίας και επιστρώσεις)σε συνδιασμό με την έλλειψη πόλωσης από τζάμι προβολέα και παρμπρίζ και τον φακό εκτός προδιαγραφών ,μπορούν άνετα να προκαλέσουν ατύχημα.Θα πρότεινα να βγεί νόμος που να απαγορεύει την τοποθέτηση xenon αγνώστων προδιαγραφών και αν πιαστεί οδηγός με τέτοια φώτα από την τροχαία να πέφτει τσουχτερό πρόστιμο.Πως βλέπουμε ότι τα xenon φώτα είναι χαμηλής ποιότητας?

1) Φωτίζει ενιάια όλο το σώμα του προβολαία από όποια γωνία και να το κοιτάξεις

2)Είναι εξαιρετικά ενοχλητικά και θαμπώνουν ακόμα και σε σωστά ρυθμισμένα φώτα.

3)Φωτίζουν μεγάλο μέρος του δρόμου ,και είναι σαν την μεγάλη σκάλα αλλά πιο διαμοιρασμένο.

Και καλά αυτοί που τα βάζουν λίγη τσίπα πάνω τους δεν έχουν? Εσάς δεν σας ενοχλούν ρε παιδιά?:eek:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 237
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

ενοχλούν απίστευτα και επικίνδυνα ειδικά όποτε έχει χρειαστεί να ταξιδέψω στην Αθηνών Λαμίας έξω από την Θήβα και την Λαμία. μέχρι πέρισυ που διάβασα ένα παρόμοιο τόπικ εδώ πίστευα πως είναι καλά και εγώ έχω πρόβλημα. από τότε που διάβασα για αυτό που περιγράφεις... τι να πω η έλλειψη παιδείας στο μεγαλείο της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς τα φθηνά κινεζικά κιτάκια xenon έχουν κάνει μεγάλη ζημιά στην ασφάλεια των δρόμων. Ο κάθε κάγκουρας - άσχετος κοτσάρει τη σουπερ λάμπα αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις.

Μια σωστή εγκατάσταση xenon φωτισμού κοστίζει (νέο φανάρι, σωστή ηλεκτρολογική εγκατάσταση, σύστημα πλύσης, κτλ), και λίγοι είναι διατεθειμένοι να την πληρώσουν... πόσο μάλλον αυτοί που τους ενδιαφέρει μόνο η φιγούρα.

 

Μεγαλύτεροι κάφροι είναι οι μοτοσυκλετιστές που βάζουν τέτοιες λάμπες στις ήδη ψηλές μηχανές τους. Τις μετατρέπουν σε κινούμενο φάρο, τυφλώνοντας οτιδήποτε κινείται μπροστά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι τα ίδια γράφουμε μου φαίνεται:

 

Δεν έχει τόση σημασία αν είναι φτηνό ή ακριβό. Σημασία έχει αν το όχημα σχεδιάστηκε να φορά αυτές τις λάμπες. Αν δεν τις συστήνει ούτε ο κατασκευαστής, τότε μάλλον το χρόνο μας σπαταλάμε γράφοντας...

 

 

Εξάλλου όλες οι μετατροπές είτε θεωρούμε πως έγιναν σωστά, είτε όχι, καγκουριές είναι. Απλώς τα φώτα αυτά είναι μία καγκουριά που ασχολούνται ακόμη και 50χρονοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα after market xenon δεν είναι νόμιμα.

 

Τα εργοστασιακά συνοδεύονται πάντα από πλυστικά και μηχανισμούς που να αναβοκατεβάζουν συνεχώς ακόμα και σε λακούβες για να μην είναι λάθος η θέση τους.

 

Πολλοί βάζουν after market "για να μην τους πιάσουν κορόιδα" οι κατασκευαστές που τα χρεώνουν χ2 ή και χ3 σε σχέση με της αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως βλέπουμε ότι τα xenon φώτα είναι χαμηλής ποιότητας?

 

Δεν υπαρχουν καλα και κακα... Υπαρχουν τα εργοστασιακα, υπαρχουν και τα παρανομα. Η Ε.Ε ορίζει πως τα φωτα Xenon συνοδευονται απο autoleveling μηχανισμο και πλυστικη μηχανη. Αυτα των 100 ευρω περαν του λαθος κατοπτρου που μπορει να εχουν... δεν εχουν τιποτα απο οσα προβλεπεται. Γι αυτο και τα μεν κανουν 100 και τα δε 1000.

 

Οσοι τωρα τα βάζουν, ειναι το λιγοτερο ανεγκεφαλοι η απλα εχουν αγνοια του τι κανουν...

 

Για την ωρα παντως δεν τα κυνηγανε... :shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι τα ίδια γράφουμε μου φαίνεται:

 

Δεν έχει τόση σημασία αν είναι φτηνό ή ακριβό. Σημασία έχει αν το όχημα σχεδιάστηκε να φορά αυτές τις λάμπες. Αν δεν τις συστήνει ούτε ο κατασκευαστής, τότε μάλλον το χρόνο μας σπαταλάμε γράφοντας...

 

 

Εξάλλου όλες οι μετατροπές είτε θεωρούμε πως έγιναν σωστά, είτε όχι, καγκουριές είναι. Απλώς τα φώτα αυτά είναι μία καγκουριά που ασχολούνται ακόμη και 50χρονοι.

 

συγνωμη κιολας αλλα ποσο κομπλ....ος μπορει να ειναι καποιος ασχετος με το θεμα? μαθετε καποια πραγματα πρωτα και μετα μιληστε!google ρε!wikipedia!διαβαστε και ρωτηστε πρωτα!ελεος πια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγνωμη κιολας αλλα ποσο κομπλ....ος μπορει να ειναι καποιος ασχετος με το θεμα? μαθετε καποια πραγματα πρωτα και μετα μιληστε!google ρε!wikipedia!διαβαστε και ρωτηστε πρωτα!ελεος πια

 

 

Νομίζω απάντησαν όλοι οι παρακάτω από την δική μου απάντηση, εμπεριστατωμένα.

 

Έχεις βάλει xenon στο παπάκι;

 

:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν βαζουν 8-10.000kelvin οπως κ οι περισσοτεροι γιατι φωτιζουν πιο καλα ειναι λογικο...στα 8-10 ο φωτισμος ειναι μπλε κ εντονος.

για μενα αν θελετε να βαλετε, βαλτε κατι μεταξυ 4,3-6κ.(προς το 4 κιτρινιζει ελαχιστα κ μεταξυ 5-5.5 λευκο)στο 6αρη υπηρχαν πολλα μαιμου που ταν 8αρες λαμπες.

σιγουρα ο προβολεας του φαναριου , το αυτοματο ρυθμισμα κ στο μιζαρισμα αυταματως κλεινουν τα ξενον για να μην καει το Ballast κ τελος να ειναι συμβατα με τα ηλεκτρικα μερικων αυτοκινητων για να δειχνει λυχνια στο καντραν αν ειναι καμμενες οι λαμπες(αυτα που χουν canbus),που εχουν στα εργοστασιακα ειναι 100φορες καλυτερο για την τεχνολογια αυτη αλλα οκ.

 

τοπ μαρκες ξενον που χρησιμοποιουν κ οι εταιριες ειναι philips,hella,valleo ακομη κ μονο το ballast k thn λαμπα να παρετε θα καταλαβετε γιατι τα εργοστασιακα που χουν κ αλλο φαναρι κτλ κτλ κοστιζει 600-1000ε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπό wikipedia για αγγλομαθείς:

"European vehicles equipped with HID headlamps are required by ECE regulation 48 also to be equipped with headlamp lens cleaning systems and automatic beam levelling control. Both of these measures are intended to reduce the tendency for high-output headlamps to cause high levels of glare to other road users."

 

και

" The arc within an HID headlamp bulb generates considerable short-wave ultraviolet (UV) light, but none of it escapes the bulb. A UV-absorbing hard glass shield is incorporated around the bulb's arc tube. This is important to prevent degradation of UV-sensitive components and materials in headlamps, such as polycarbonate lenses and reflector hardcoats. The lamps do emit considerable near-UV light."

 

Το δεύτερο ειδικά αν η λάμπα είναι εκτός προδιαγραφών(φθηνοκινέζικη) φανταστείτε τι εκπληκτικό φως εκπέμπει.Κάνει και για μάυρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...