canonkebo Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Η διαδικασία αντικατάστασης είχε ξεκινήσει πρίν γράψετε οτιδήποτε. Απλώς σε τέτοια περίπτωση υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να πάρουμε έγγραφες απαντήσεις απο την αποθήκη, απο τον συσκευαστή, απο το courier και απο το διανομέα για να δούμε τι συμβαίνει. Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα θα μπορούσαμε όλοι μας να παραγγέλνουμε προιόντα και αφου μόνοι μας παραλάβουμε το προιόν να το βγάλουμε απο μέσα και να ισχυριστούμε ότι έλειπε για να πάρουμε και δεύτερο δωρεάν. ΤΑ πράγματα δεν είναι απλά και τέτοιες περιπτώσεις θέλουν πάντα ψάξιμο για να βρεθεί η αλήθεια. Τώρα για τα λεγομενά σας τα υπόλοιπα μάλλον ψεύδεσται καθώς ουδέποτε συνέβησαν, υα μπορούσα να υποστηρίξω το αντίθετο μάλιστα. Εγώ ξέρω οτι σας εξυπηρετήσαμε άμεσα αφού βεβαίως το θέμα ψάχτηκε διεξοδικά. Η πολιτίκή έιναι να εξυπηρετούνται οι πάντες σωστά και άμεσα. Τώρα βεβαίως είναι και επιλογή του καθενός απο που και πότε θα ψωνίζει. Εμείς ελπίζουμε να σας ξαναδούμε άμεσα χωρίς να έχετε πρόβλημα. Να γνωρίζετε ότι τέτοια κρούσματα εχουν εμφανιστεί και όλα τα καταστήματα κρατάνε αρχείο των πελατών στους οποίους έχουν εφμανιστεί τέτοια κρούσματα. Φανταστείτε πως θα σας φαινόταν οτι υπάρχουν πέλάτες οι οποίοιέχουν παραλάβει δέματα χωρίς προιόν απο όλα τα καταστήματα. Πόσο πιθανόν είναι το ίδιο άτομο να παραλαμβάνει συνεχώς κενά δεμάτα απο όλες τις εταιρείες? Είμαι μάλλον απίθανο και κάτι άλλο συμβαίνει. Οπότε όπως προστατεύονται οι καταναλωτές πρέπει να προστατεύονται και οι εταιρείες απο τέτοιες κακόβουλες πράξεις ψάχνοντας και διασταρώνοντας το θέμα. Το σημαντικότερο είναι οτι κάνατα τη δουλεία σας. Σας γράφω και τα υπόλοιπα για να γνωρίζετε οτι τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο νομίζουμε ώστε να αποφεύγουμε να κατηγορούμε εύκολα. Ευχαριστώ πολύ. Για ότι χρειαστείτε είμαι στην διαθεσή σας. [email protected]
cassidy Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Παιδιά είμαι υπάλληλος του καταστήματος εδώ και 3 μήνες στην εξυπηρέτηση πελατών. (canonkebo + ebw) * google = 04/03/2007 Το ότι επιτίθεστε σε πελάτη σε ένα forum δε βοηθάει καθόλου την εικόνα σας. Ακόμα και άδικο να έχει. Σε συνδυασμό με τα προηγούμενα post ειδικά, δεν πείθει καθόλου.
Daredevil Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Η διαδικασία αντικατάστασης είχε ξεκινήσει πρίν γράψετε οτιδήποτε. Απλώς σε τέτοια περίπτωση υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να πάρουμε έγγραφες απαντήσεις απο την αποθήκη, απο τον συσκευαστή, απο το courier και απο το διανομέα για να δούμε τι συμβαίνει. Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα θα μπορούσαμε όλοι μας να παραγγέλνουμε προιόντα και αφου μόνοι μας παραλάβουμε το προιόν να το βγάλουμε απο μέσα και να ισχυριστούμε ότι έλειπε για να πάρουμε και δεύτερο δωρεάν. ΤΑ πράγματα δεν είναι απλά και τέτοιες περιπτώσεις θέλουν πάντα ψάξιμο για να βρεθεί η αλήθεια. Τώρα για τα λεγομενά σας τα υπόλοιπα μάλλον ψεύδεσται καθώς ουδέποτε συνέβησαν, υα μπορούσα να υποστηρίξω το αντίθετο μάλιστα. Εγώ ξέρω οτι σας εξυπηρετήσαμε άμεσα αφού βεβαίως το θέμα ψάχτηκε διεξοδικά. Η πολιτίκή έιναι να εξυπηρετούνται οι πάντες σωστά και άμεσα. Τώρα βεβαίως είναι και επιλογή του καθενός απο που και πότε θα ψωνίζει. Εμείς ελπίζουμε να σας ξαναδούμε άμεσα χωρίς να έχετε πρόβλημα. Να γνωρίζετε ότι τέτοια κρούσματα εχουν εμφανιστεί και όλα τα καταστήματα κρατάνε αρχείο των πελατών στους οποίους έχουν εφμανιστεί τέτοια κρούσματα. Φανταστείτε πως θα σας φαινόταν οτι υπάρχουν πέλάτες οι οποίοιέχουν παραλάβει δέματα χωρίς προιόν απο όλα τα καταστήματα. Πόσο πιθανόν είναι το ίδιο άτομο να παραλαμβάνει συνεχώς κενά δεμάτα απο όλες τις εταιρείες? Είμαι μάλλον απίθανο και κάτι άλλο συμβαίνει. Οπότε όπως προστατεύονται οι καταναλωτές πρέπει να προστατεύονται και οι εταιρείες απο τέτοιες κακόβουλες πράξεις ψάχνοντας και διασταρώνοντας το θέμα. Το σημαντικότερο είναι οτι κάνατα τη δουλεία σας. Σας γράφω και τα υπόλοιπα για να γνωρίζετε οτι τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο νομίζουμε ώστε να αποφεύγουμε να κατηγορούμε εύκολα. Ευχαριστώ πολύ. Για ότι χρειαστείτε είμαι στην διάθεση σας. [email protected] τώρα ειλικρινά θες να σε πιστέψουμε? εδώ έφτιαξες ολόκληρη ιστορία ότι δουλεύεις 3 μήνες στο κατάστημα και είναι η πρώτη δουλεία σου κλπ κλπ. Σορυ κιόλας αλλά δεν πείθεις με καμία σου απάντηση.... από την άλλη δεν νομίζω να υπάρξει λόγος αμφισβήτησης του παιδιού που ξεκίνησε το τοπικ ένας θεός ξέρει τι θα του αράδιασες στο τηλέφωνο....
peterako Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 παιδια, παω να φοναξω τον detective monk μπας και βρει ακρη
gfilippas Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2008 Μάλλον δεν χρειάζεται. Σχηματίσαμε γνώμη όλοι νομίζω.
vasbill Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 εγω παντος οταν παραγγελνω ανοιγω το δεμα μπροστα στο κουρριερ και μετα υπογραφω
Daredevil Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 εγώ παντός όταν παραγγέλνω ανοίγω το δέμα μπροστά στο κουρριερ και μετά υπογράφω κοίτα μου έτυχε κάτι ανάλογο προχθές από το you.gr, έλειπαν μέσα από την συσκευασία κάποια εξαρτήματα, αλλά οι άνθρωποι ήταν απόλυτα εξυπηρετικοί το δέχτηκαν αμέσως πίσω χωρίς το οτιδήποτε με έξοδα δικά τους όπως φυσικά πρέπει και τώρα περιμένω το καινούριο πακέτο. Αυτή είναι αντιμετώπιση από ένα σοβαρό κατάστημα
daxakas Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Αλήθεια πως μπορεί κανείς να ανοίξει το δέμα χωρίς να υπογράψει; Εγώ τσακώθηκα με courier για αυτό το θέμα και τελικά απλά το ρίσκαρα. Αν του πω "πάρτο πίσω και θα περάσω από τα γραφεία σας να το παραλάβω ποιος μου λέει ότι θα με αφήσουν να το ανοίξω χωρίς να υπογράψω"; ελα ντε!!! Ασε που και υπαλληλος της εταιρειας να ειναι απλα μετραει τα δεματα δεν μετραει το περιεχόμενο. Δλδ αν παραγγειλεις ετοιμο υπολογιστη θα πρεπει να περιμενει ο οδηγος να ανοιξεις το πισι να σεις αν υπα΄ρχουν ολα μεσα.Στο τελος θα ζηταμε απο τους οδηγους να στηνουν το μηχανημα... Τεσπα ο Μπελλ εκανε μια μεγαλη ανακαλυψη που ονομαζεται τηλεφωνο οποιος εχει καποιο παραπονο απο καποιο καταστημα ας τους πάρει τηλέφωνο. Αλιως να το ξερουμε και εμεις που πουλαμε απο απόσταση να ανοιξουμε thread tositemou.gr για καταγγελιες παραπονα (μην σου πω και παραγγελίες) περαστε εδω μην πατε αλλου και χαλασει η εικονα μας στα search engines Επισης η ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια καταγγελια εγινε και σε αλλο φορουμ και δεν καταλαβαινω το λόγο (καπως λεγεται κιολας οταν σε πολλα φορουμ ποσταρεις τα ιδια και θεωρειτε περιττο αφου δεν προσφερει κατι) Δεν γραφω κατι απλα ηθελα να δω πως δουλευει το σποιλερ
Susi Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) κουριερ μονο με υπογραφη! (sing on delivey!) χαθηκε /ανοιχτικε? το πληρωνει ο ντελιβερας/. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2008 από Susi
ababapanos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 εγω απο το συγκεκριμενο καταστημα την εχω πατησει 3 φορες.... και ειμαι τοσο μαζοχας που παω και ξανα αγοραζω... 1) αγορα μνημης SONY που ηταν fake... ( το αφησα να περασει το θεμα χωρις να τους κανω φασαρια) 2) αγορα καλοδιου HDMI το οποιο μου ηρθε χαλασμενο. τους το εστειλα πισω και μετα απο πολλα τηλ δικα μου και ενω παντα μου ελεγαν θα σας παρουμε εμεις τελεικα ποτε δεν με πηραν. Στο τελος μου ειπαν οτι το χαλασα εγω... μετα απο πανω απο ενα μηνα και αφου ειχα πια αγανακτησει αναγκαστηκαν και δεχτηκαν να μου το αντικαταστησουν. 3) αγορα 2 joypad για PS3. Ανοιγω το πακετο γεματος χαρα και βλεπω οτι μου εστειλαν για το PS2 και οχι για το PS3 που ζητησα εγω. Τελεικα μετα απο 2-3 τηλεφωνα και αφου παλι αναγκαστηκα να ακολουθησω την ιδια διαδικασια να τα στειλω πισω , μου εστειλαν τα σωστα. 4) τωρα εχω παλι παραγγειλει κατι και το περημενω απο μερα σε μερα... ετσι και παλι μου κανουν λαδια θα παει μακρια η βαλιτσα. θα μου πειτε γιατι ψωνησα παλι απο αυτους? πολυ απλα γιατι αυτο που ηθελα δεν το βρηκα αλου και βαριεμε να περιμενω 20 μερες να ερθει απο εξωτερικο. Σαν συμπερασμα απο ολα αυτα μετα απο τις δικες μου περιπετειες.... Σαν μαγαζι εχει καλες τιμες σε καπια πραγματα που δεν υπαρχουν σε αλλα μεγαλα καταστηματα, ΟΜΩΣ δεν εχει σοβαρη αξιοπηστια και σεβασμο στο πελατη για αγορες απο αποσταση. Το προτηνω σε καποιον ΜΟΝΟ αν θα παει απο κοντα και δει και δοκιμασει αυτο που θελει να αγορασει πριν το πληρωσει. Για αγορες απο αποσταση, εκει ο θεος βοηθος με τους ανθρωπους αυτους.
antonl Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 ababapanos δικό σου είναι το πορτοφόλι κι εσύ του κάνεις κουμάντο. Αλλά λόγω κάτι τέτοιων καταναλωτικών συμπεριφορών εκ μέρους μας παίρνουν το θάρρος να κάνουν όσα κάνουν. Στις φθηνές τιμές που λες ότι έχουν συνυπολόγισε τηλέφωνα και μεταφορικά για επιστροφές. Αν και το κυριότερο για μένα θα ταν ο χαμένος χρόνος και τα σπασμένα νεύρα. Sorry αλλά νομίζω ότι πας γυρεύοντας.
ababapanos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 εχεις δικιο. εγω μετα απο αυτα και απο οσα αλλα ακουω απο εδω και περα θα ειμαι μακρια
12mats Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 το συγκεκριμενο μαγαζι δεν εχει καθολου σωστη συμπεριφορα απεναντι στους πελατες. ενας γνωστος μου αγορασε pc απο εκει και του χαλασε η καρτα γραφικων σε μικρο χρονικο διαστημα και εδω και ενα χρονο δεν του την εχουν αλλαξει ωσπου βαρεθηκε να τους περνει τηλεφωνο και αγορασε μια αλλη.επισης κανα δυο φορες που τους πηρα να δω αν εχουν κατι που θελω ποτε δεν ηξεραν αν το εχουν και μου ελεγαν να παρω την αλλη μερα τηλεφωνο.
klimis13 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 Δημοσ. 3 Απριλίου 2010 εγω παντως παιδια σε θεματα αποστολης ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το easybuyworld. Εχω παραγγειλει για φιλους μου και εμενα μεχρι τωρα 2 PS3 και 4 XBOX360 και εχουν ερθει αψογα. Επισεις εχω στειλει ενα ΧΒΟΧ για αντικατασταση DVD και σε 3-4μερες μου ηρθε πισω μια χαρα. Βεβαια οταν τους παιρνεις τηλεφωνο δεν το σηκωνουν σχεδον ποτε... Αλλα επικοινωνω με e-mail και απαντανε παντα
ergidis Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Δημοσ. 5 Απριλίου 2010 Noμιζω οτι αν ο φιλος μας εβλεπε τι ειχε μεσα το πεκετο και δεν υπογραφε και ελεγε "παρτο πισω" τοτε δεν θα επερνε ουτε τα καλλωδια..Και φυσικα θα τυρανιωταν το ιδιο οπως τωρα και χειροτερα..Βασικα ειναι να μην σου τυχει αλλα μαλλον θα σου τυχει.. με τετοιους "εμπορους" αφου δεν υπαρχει κανενας ελεγχος και ο καθενας κανει οτι γουσταρει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα