Προς το περιεχόμενο

Format Vaio help!


XGamerX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

 

:shifty:

Θέλω να φέρω σε εργοστασιακή κατάσταση το Vaio που έχω γιατί μου πετάει μπλε οθόνες.... όμως δεν θέλω να χάσω το κρυφό partition που υπάρχει μέσα στον σκληρό.... επειδή είναι δυο σκληροί και επειδή είναι σε raid τους βλέπει σαν έναν.... τι να επιλέξω Restore C:Drive η Restore complete system?

Δημοσ.

Δεν ξέρω φίλε μου τι παίζεται όταν οι σκληροί είναι σε raid αλλά όταν είναι σε απλή σύνδεση ότι και από τις 2 επιλογές να κάνεις το κρυφό διαμέρισμα δεν σβήνεται.

Αλλά για να είμαστε σίγουροι γιατί δεν παίρνεις ένα τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών;

 

Βοήθεια & Υποστήριξη

Αφού γίνει η εγγραφή του υπολογιστή σας SONY VAIO, έχετε στη διάθεσή σας διάφορους τρόπους επικοινωνίας με το τμήμα υποστήριξης SONY VAIO-LINK.

Αν ο SONY VAIO σας είναι εντός της εγγύησης, τηλεφωνήστε

0080044121496

Αν ο SONY VAIO σας είναι εκτός της εγγύησης, τηλεφωνήστε

00800 4414 2962

 

Τι πρέπει να γνωρίζετε όταν καλείτε το τμήμα υποστήριξης VAIO-LINK

Όταν επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης SONY VAIO-LINK, θα ερωτηθείτε εάν καλείτε για μία νέα ή προϋπάρχουσα υπόθεση.

Εάν πρόκειται για νέα υπόθεση, θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον αύξοντα αριθμό του υπολογιστή σας SONY VAIO.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια στην ανεύρεση του αύξοντα αριθμού, κάντε κλικ εδώ.

Μόλις εισάγετε τον αύξοντα αριθμό επιβεβαιώστε πατώντας το πλήκτρο #-. Στη συνέχεια θα συνδεθείτε με κάποιον αντιπρόσωπο.

Αν τηλεφωνείτε για προϋπάρχουσα υπόθεση, εισαγάγετε την ταυτότητα υπόθεσης (case ID) (περιέχει 6 ή 7 ψηφία) ή τον αύξοντα αριθμό του SONY VAIO σας.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια στην ανεύρεση του αύξοντα αριθμού, κάντε κλικ εδώ.

Μόλις εισάγετε τον αύξοντα αριθμό επιβεβαιώστε πατώντας το πλήκτρο #-. Στη συνέχεια θα συνδεθείτε με κάποιον αντιπρόσωπο.

Ώρες λειτουργίας

Δευτέρα-Παρασκευή 08:00-18:00 (τοπική ώρα)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...