Ailuros Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 http://www.gamasutra.com/view/feature/3759/sponsored_feature_introducing_.php Μια σύντομη αλλά καλογραμμένη σύνοψη του τι θα περιέχει (μεταξύ άλλων το καινούργιο ΑΡΙ). Σύντομα θα δώσει από ότι φαίνεται η Microsoft όλες τις λεπτομέρειες και θα υπάρξουν αναλυτικότερα άρθρα πάνω στο θέμα. Συμβατό hardware αναμένεται το 2009 από 3 μεγάλους IHV.
kid4computer Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Αυτό που δεν μου αρέσει στην τακτική της Microsoft είναι ότι τα DirectX 10,11 και πιθανών τα επόμενα δεν είναι συμβατά στα XP:mad::mad:
HellasVagabond Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Απο την στιγμη που η επισημη υποστηριξη για Patches και SPs εχει σταματησει δεν νομιζω πως υπαρχει καν λογος για να εβαζε το DX11 στα XP.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Αυτό που δεν μου αρέσει στην τακτική της Microsoft είναι ότι τα DirectX 10,11 και πιθανών τα επόμενα δεν είναι συμβατά στα XP:mad::mad: αυτό θα ήταν επιχειρηματική αυτοκτονία, ελάχιστοι θα έπαιρναν τα Vista...
Galis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 This version runs on Windows Vista as well as future versions of Windows, and it will work on your Direct3D 10-class and 10.1-class hardware, while exposing the new features of DirectX 11-class hardware. παλι καλα (μολις πηρα καρτα)
k_dinos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Μα και το DX10 μονο για Vista ειναι. Μηπως εχει βγει επισημο patch απο για να μπαινει το DX10 στα XP? Κατι ειχα ακουσει, αλλα για διαφορα mods, και οχι επισημο
HellasVagabond Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Οχι τπτ επισημο και τα mods δεν ειχαν και μεγαλη επιτυχια....
thantalos1 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Ένα ενδιαφέρων σχετικό pdf (10ΜΒ) της Nvidia απο XNA GAMEFEST http://developer.download.nvidia.com/presentations/2008/Gamefest/Gamefest2008-DisplacedSubdivisionSurfaceTessellation-Slides.PDF
Ailuros Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Από την στιγμή που φτιάχτηκε το D3D10 να λειτουργεί με Vista αποκλειστικά (και όχι δεν γίνεται να χρησιμοποιηθεί για ΧΡ χωρίς σοβαρότατες μετατροπές), δεν θα υπήρχε λογικά και καμία άλλη επιλογή του 11 που δημιουργήθηκε πάνω στις βάσεις που γράφτηκε το 10. Και δεν συνιστώ να δοκιμάσει κανείς και τις υποτιθέμενες αηδίες που υπόσχονται εφαρμογή D3D10 στο ΧΡ. Εκτός βέβαια αν κάποιον δεν το ενδιαφέρουν άπειρα προβλήματα. Για να δουλέψει σωστά το 10 στα ΧΡ, ή το ΑΡΙ θα πρέπει να ξαναγραφτεί σχεδόν εξ' ολοκλήρου ή τα ΧΡ. Προσωπικά δεν έχω κάνει ακόμα την μετάβαση στα Vista, γιατί δεν το θεωρώ ακόμα απαραίτητο. Ενδιαφέρουσα παρουσίαση της NV. Διαφωνώ βέβαια με τις σημειώσεις για το ray casting στο τέλος, αλλά αν το εφαρμόσεις σε επίπεδο λογισμικού λογικό είναι να έχει και μειονεκτήματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.