Προς το περιεχόμενο

DirectX 11


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

http://www.gamasutra.com/view/feature/3759/sponsored_feature_introducing_.php

 

Μια σύντομη αλλά καλογραμμένη σύνοψη του τι θα περιέχει (μεταξύ άλλων το καινούργιο ΑΡΙ).

 

Σύντομα θα δώσει από ότι φαίνεται η Microsoft όλες τις λεπτομέρειες και θα υπάρξουν αναλυτικότερα άρθρα πάνω στο θέμα. Συμβατό hardware αναμένεται το 2009 από 3 μεγάλους IHV.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Αυτό που δεν μου αρέσει στην τακτική της Microsoft είναι ότι τα DirectX 10,11 και πιθανών τα επόμενα δεν είναι συμβατά στα XP:mad::mad::mad::mad:

 

αυτό θα ήταν επιχειρηματική αυτοκτονία, ελάχιστοι θα έπαιρναν τα Vista...

Δημοσ.

This version runs on Windows Vista as well as future versions of Windows, and it will work on your Direct3D 10-class and 10.1-class hardware, while exposing the new features of DirectX 11-class hardware.

 

παλι καλα (μολις πηρα καρτα)

Δημοσ.

Μα και το DX10 μονο για Vista ειναι.

Μηπως εχει βγει επισημο patch απο για να μπαινει το DX10 στα XP?

Κατι ειχα ακουσει, αλλα για διαφορα mods, και οχι επισημο

Δημοσ.

Από την στιγμή που φτιάχτηκε το D3D10 να λειτουργεί με Vista αποκλειστικά (και όχι δεν γίνεται να χρησιμοποιηθεί για ΧΡ χωρίς σοβαρότατες μετατροπές), δεν θα υπήρχε λογικά και καμία άλλη επιλογή του 11 που δημιουργήθηκε πάνω στις βάσεις που γράφτηκε το 10.

 

Και δεν συνιστώ να δοκιμάσει κανείς και τις υποτιθέμενες αηδίες που υπόσχονται εφαρμογή D3D10 στο ΧΡ. Εκτός βέβαια αν κάποιον δεν το ενδιαφέρουν άπειρα προβλήματα. Για να δουλέψει σωστά το 10 στα ΧΡ, ή το ΑΡΙ θα πρέπει να ξαναγραφτεί σχεδόν εξ' ολοκλήρου ή τα ΧΡ.

 

Προσωπικά δεν έχω κάνει ακόμα την μετάβαση στα Vista, γιατί δεν το θεωρώ ακόμα απαραίτητο.

 

Ενδιαφέρουσα παρουσίαση της NV. Διαφωνώ βέβαια με τις σημειώσεις για το ray casting στο τέλος, αλλά αν το εφαρμόσεις σε επίπεδο λογισμικού λογικό είναι να έχει και μειονεκτήματα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...