TeZaS Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Μια Μ3 πιστεύω καλά θα ήταν, δεν χρειάζεται και τίποτα παραπάνω τελικά. +100000 Έτσι μια μπέμπα και αν περισσεψει τίποτα βάζουμε και κανα φιμέ
gf030 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Για λαμαρινες με 4 ροδες μεχρι 3000 ευρω δινω, και πολλα λεω.
Predatorkill Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Για λαμαρινες με 4 ροδες μεχρι 3000 ευρωδινω, και πολλα λεω. Ναι, οκ, και αμα τρακαρεις να ψαχνουν να σε βρουν. Κατι τετοιοι φονιαδες κυκλοφορουν στους δρομους συν τους γνωστους αλλους.
mavroulis Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Για λαμαρινες με 4 ροδες μεχρι 3000 ευρωδινω, και πολλα λεω. Με 3000 ευρώ δε βρίσκεις καινούριο αυτοκίνητο... αλλά εσύ μάλλον θες μόνο λαμαρίνες και ρόδες...
jimarass Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Ρε παιδιά τη ροπή πως την καταλαβαίνεις σε ένα αμάξι? Δηλαδή, βλέπω αμάξια με πετρελαιο και έχουν παραπάνω ροπή αλλά λιγότερους ίππους από ένα βενζινοκίνητο. Αυτό πως βγαίνει στο δρόμο? Το πετρελαιοκίνητο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση και λιγότερη δύναμη στο να σπρώξει trailer?
pappous_soulis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Να σημειώσω ότι εξαιρούνται suv, jeep και μεταχειρισμένα!!! Ε τώρα βγάζεις αυτομάτως off το Hummer H2
Steven Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Αυτό που βρήκαν και στην ''καθαρή'' χαλκία! http://www.contra.gr/TrackandField/World/OlympicGames/Beijing2008/208807.html BMW M3 Coupe φυσικά με ότι υπάρχει πάνω μπορεί κάποιος να την πάει πάνω από 100.000... Και άμα μου έδινες λίγω παραπάνω budget θα πήγαινα σε M6..
TNT1982 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Ρε παιδιά τη ροπή πως την καταλαβαίνεις σε ένα αμάξι? Δηλαδή, βλέπω αμάξια με πετρελαιο και έχουν παραπάνω ροπή αλλά λιγότερους ίππους από ένα βενζινοκίνητο. Αυτό πως βγαίνει στο δρόμο? Το πετρελαιοκίνητο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση και λιγότερη δύναμη στο να σπρώξει trailer? Παντα τα πετρελαιοκινητα εχουν μεγαλυτερη ροπη και λιγοτερους ιππους...Χονδροειδως ,η μεγαλυτερη ροπη κανει το αυτοκινητο πολυ πιο ευκολοοδηγητο (δεν σβηνει με το παραμικρο,οταν ανεβαζεις προωρα -επιταχυνει καλυτερα-ανετοτερα απο χαμηλες προς υψηλες-οι επιδοσεις επηρεαζονται δυσκολοτερα απο το βαρος-σαν κατασκευαστης βαζεις μεγαλυτερες σχεσεις στο κιβωτιο-αρα κανεις οικονομια σε καυσιμο και εχεις ενα πιο ηρεμο και ταξιδιαρικο αυτοκινητο)αλλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν τις τρελλες στροφες των βενζινοκινητηρων οποτε δεν προοριζονται για απολυτες επιδοσεις (εκτος πχ αν θες καμια πολυ ζορικη αναβαση) και εχουν καπως χειροτερη καυση (αλλα εχουν προοδευσει παρα μα παρα πολυ ) Γενικα ο πιο ευκολος τροπος να αντιληφθεις ενα υπερροπατο αυτοκινητο ειναι το "τραβηγμα" που κανει ακομη κι αν γκαζωνεις ηρεμα...
mavroulis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Παντα τα πετρελαιοκινητα εχουν μεγαλυτερη ροπη και λιγοτερους ιππους...Χονδροειδως ,η μεγαλυτερη ροπη κανει το αυτοκινητο πολυ πιο ευκολοοδηγητο (δεν σβηνει με το παραμικρο,οταν ανεβαζεις προωρα -επιταχυνει καλυτερα-ανετοτερα απο χαμηλες προς υψηλες-οι επιδοσεις επηρεαζονται δυσκολοτερα απο το βαρος-σαν κατασκευαστης βαζεις μεγαλυτερες σχεσεις στο κιβωτιο-αρα κανεις οικονομια σε καυσιμο και εχεις ενα πιο ηρεμο και ταξιδιαρικο αυτοκινητο)αλλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν τις τρελλες στροφες των βενζινοκινητηρων οποτε δεν προοριζονται για απολυτες επιδοσεις (εκτος πχ αν θες καμια πολυ ζορικη αναβαση) και εχουν καπως χειροτερη καυση (αλλα εχουν προοδευσει παρα μα παρα πολυ )Γενικα ο πιο ευκολος τροπος να αντιληφθεις ενα υπερροπατο αυτοκινητο ειναι το "τραβηγμα" που κανει ακομη κι αν γκαζωνεις ηρεμα... Τα τελευταία χρόνια η πλειοψηφία (αν όχι το σύνολο) των πετρελαιοκινητήρων που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα έχουν τούρμπο (οι βενζινοκινητήρες με τούρμπο είναι λίγοι σχετικά). Ένας τυπικός πετρελαικινητήρας δουλεύει max ~5.000 σ.α.λ, ενώ ήδη από το ρελαντί παράγει σχεδόν τη μέγιστη ροπή τους. Ένας τυπικός βενζινοκινητήρας αποδίδει τη μέγιστη του ροπή του στις ~4.500 σ.α.λ και πάει άνετα μέχρι τις 6.000-7.000+. Αυτό σημαίνει ότι ο πετρελαικινητήρας δουλεύει πάντα σε χαμηλότερες στροφές από έναν βενζινοκινητήρα και συνδυασμό με την άφθονη ροπή και τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου έχουμε σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, πιο άνετη και ήσυχη οδήγηση. Βασικά, η ροπή είναι η δύναμη που κινεί το αυτοκίνητο. Και όσο πιο ψηλά είναι το όριο στροφών του κινητήρα τόσο πιο ψηλά έχουμε την εμφάνιση της μέγιστης ροπής. Ας πούμε, οι σούπερσπορ μοτοσυκλέτες που γυρίζουν μέχρι τις 17.000-20.000+ στροφές δυσκολεύονται να ξεκινήσουν, γιατί δεν έχουν ροπή χαμηλά. Μία μοτοσυκλέτα όμως που ο κινητήρας της γυρίζει μέχρι τις 10.000 σ.α.λ δεν αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα (σε αυτό το βαθμό)! Επειδή αυτό το διάστημα κάνω μαθήματα οδήγησης και μαθαίνω σε ένα Toyota Yaris D-4D 1.400cc (1500+ κιλά βάρος!!), πρέπει να πω ότι το αμάξι πετάει...Το νοιώθεις αμέσως ότι αν πατήσεις γκάζι θα φύγεις μπροστά. Έχω βάλει 3η με ~30 χμ/ώρα (3 άτομα στο αυτοκίνητο - συνολικά ~1.800 κιλά βάρος ()) και με λίγο γκάζι το αμάξι επιταχυνόταν άνετα, χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς κομπιάσματα. Με βενζινοκινητήρα σε αντίστοιχη περίπτωση, αν δε σου σβήσει, θα σου σπάσει τα νεύρα η αναιμική επιτάχυνση. Τα έμπλεξα κάπως , αλλά δεν την πολυπαλεύω...
pournaras Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Ναι, οκ, και αμα τρακαρεις να ψαχνουν να σε βρουν. Κατι τετοιοι φονιαδες κυκλοφορουν στους δρομους συν τους γνωστους αλλους. Πρωτα απο ολα, πρεπει να δουμε την μεταφορα της προτασης οτι δηλ. δε θα εδινε πολλα λεφτα για ενα αμαξι (απαξιωνοντας το σε 4 τροχους με μια λαμαρινα), πραγμα απολυτως λογικο, υπαρχουν ανθρωποι (οπως κι εγω) που το αμαξι ειναι καθαρα μεσο μετακινησης και τιποτε αλλο, και οσο πιο φτηνο μπορω να βρς τοσο το καλυτερο. Απο κει και περα, το να αποκαλεις καποιον που απλα θελει ενα φτηνο μεσο για τη δουλεια του "φονια", αφηνοντας εξω απο την ευγενη ταξη των "φονιαδων" ατομα των 16-20 εχοντας στα χερια τους ενα evo ως πιο μικρο, ειναι τουλαχιστον αστειο. Και στην τελικη ουτε η μια ομαδα ουτε η αλλη φταει, κατα τη μεταβιβαση, υπαρχει κι ενα υπουργειο, αυτο ειναι υπευθυνο να κανει τον ελεγχο για την καταλληλοτητα του αυτοκινητου, κι εκει πρεπει να ριξουμε τις ευθυνες.
anterovgaltis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Για λαμαρινες με 4 ροδες μεχρι 3000 ευρωδινω, και πολλα λεω. Το αυτοκινητο δεν ειναι απλα τεσσερις ροδες και λαμαρινα απο πανω. Ειναι μεσο μεταφορας στο οποιο ομως βαζεις οτι πιο πολυτιμο εχεις! Εσενα και την οικογενεια σου. Επομενως αξιζει να δωσεις κατι παραπανω (οσο μπορει ο καθενας βεβαια) ετσι ωστε να μετακινεισαι οσο το δυνατον (γιατι ποτε δεν μπορεις να εισαι 100% σιγουρος) ασφαλεστερα! Σιγουρα ο κυριοτερος παραγοντας για την ασφαλη οδηγηση ειναι το προσωπικο στυλ του καθενος αλλα δινοντας κατι παραπανω μπορεις ναεχεις ενα καλυτερο και πιο ασφαλες οχημα!
Predatorkill Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Απο κει και περα, το να αποκαλεις καποιον που απλα θελει ενα φτηνο μεσο για τη δουλεια του "φονια", αφηνοντας εξω απο την ευγενη ταξη των "φονιαδων" ατομα των 16-20 εχοντας στα χερια τους ενα evo ως πιο μικρο, ειναι τουλαχιστον αστειο. Και στην τελικη ουτε η μια ομαδα ουτε η αλλη φταει, κατα τη μεταβιβαση, υπαρχει κι ενα υπουργειο, αυτο ειναι υπευθυνο να κανει τον ελεγχο για την καταλληλοτητα του αυτοκινητου, κι εκει πρεπει να ριξουμε τις ευθυνες. Αυτο που λες εννοω οταν λεω "συν τους γνωστους αλλους." Ο φιλος στο προηγουμενο ποστ διατυπωσε αναλυτικα τι ηθελα να πω εγω με 2 λεξεις. Οταν οδηγας πρεπει να προσεχεις και τους αλλους, οχι μονο τον εαυτο σου. Δικαιωμα σου να κυκλοφορεις με τετοιο οχημα, αλλα οι υπολοιποι δεν φταινε εαν το αυτοκινητο σου δεν εχει ABS, δεν εχει ουτε ενεργητικη ουτε παθητικη ασφαλεια κ.ο.κ.
jimarass Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Τα τελευταία χρόνια η πλειοψηφία (αν όχι το σύνολο) των πετρελαιοκινητήρων που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα έχουν τούρμπο (οι βενζινοκινητήρες με τούρμπο είναι λίγοι σχετικά). Ένας τυπικός πετρελαικινητήρας δουλεύει max ~5.000 σ.α.λ, ενώ ήδη από το ρελαντί παράγει σχεδόν τη μέγιστη ροπή τους. Ένας τυπικός βενζινοκινητήρας αποδίδει τη μέγιστη του ροπή του στις ~4.500 σ.α.λ και πάει άνετα μέχρι τις 6.000-7.000+. Αυτό σημαίνει ότι ο πετρελαικινητήρας δουλεύει πάντα σε χαμηλότερες στροφές από έναν βενζινοκινητήρα και συνδυασμό με την άφθονη ροπή και τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου έχουμε σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, πιο άνετη και ήσυχη οδήγηση. Βασικά, η ροπή είναι η δύναμη που κινεί το αυτοκίνητο. Και όσο πιο ψηλά είναι το όριο στροφών του κινητήρα τόσο πιο ψηλά έχουμε την εμφάνιση της μέγιστης ροπής. Ας πούμε, οι σούπερσπορ μοτοσυκλέτες που γυρίζουν μέχρι τις 17.000-20.000+ στροφές δυσκολεύονται να ξεκινήσουν, γιατί δεν έχουν ροπή χαμηλά. Μία μοτοσυκλέτα όμως που ο κινητήρας της γυρίζει μέχρι τις 10.000 σ.α.λ δεν αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα (σε αυτό το βαθμό)! Επειδή αυτό το διάστημα κάνω μαθήματα οδήγησης και μαθαίνω σε ένα Toyota Yaris D-4D 1.400cc (1500+ κιλά βάρος!!), πρέπει να πω ότι το αμάξι πετάει...Το νοιώθεις αμέσως ότι αν πατήσεις γκάζι θα φύγεις μπροστά. Έχω βάλει 3η με ~30 χμ/ώρα (3 άτομα στο αυτοκίνητο - συνολικά ~1.800 κιλά βάρος ()) και με λίγο γκάζι το αμάξι επιταχυνόταν άνετα, χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς κομπιάσματα. Με βενζινοκινητήρα σε αντίστοιχη περίπτωση, αν δε σου σβήσει, θα σου σπάσει τα νεύρα η αναιμική επιτάχυνση. Τα έμπλεξα κάπως , αλλά δεν την πολυπαλεύω... Τότε γιατί ενώ οι βενζινοκινητήρες στα ίδια κυβικά χειρότερη επιτάχυνση, όλοι αγοράζουμε αυτούς? Ποιά είναι η παγίδα με το πετρέλαιο? πχ στην S class στα 3000 κυβικά το πετρέλαιο δίνει 7,5 τα 0-100 ενώ η βενζίνη 8,2". Τρελή διαφορά.... Ωστόσο πχ εδώ http://www.gadzooki.com/cars/buying-a-car-gas-vs-diesel, λέει πως τα πετρελαιοκίνητα έχουν χειρότερη επιτάχυνση, δηλαδή τη ροπή τη χρησιμοποιούν όπως το τρακτέρ, για σπρόξιμο. Έχω μπερδευτεί.
mavroulis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Τότε γιατί ενώ οι βενζινοκινητήρες στα ίδια κυβικά χειρότερη επιτάχυνση, όλοι αγοράζουμε αυτούς? Ποιά είναι η παγίδα με το πετρέλαιο? πχ στην S class στα 3000 κυβικά το πετρέλαιο δίνει 7,5 τα 0-100 ενώ η βενζίνη 8,2". Τρελή διαφορά.... Ωστόσο πχ εδώ http://www.gadzooki.com/cars/buying-a-car-gas-vs-diesel, λέει πως τα πετρελαιοκίνητα έχουν χειρότερη επιτάχυνση, δηλαδή τη ροπή τη χρησιμοποιούν όπως το τρακτέρ, για σπρόξιμο. Έχω μπερδευτεί. Σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη (που είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς αυτοκινήτου στη χώρα μας) υπάρχει σχετική απαγόρευση για την κίνηση πετρελαικίνητων επιβατηγών αυτοκινήτων, επειδή παράγουν πολύ καπνό (με τη χρήση φίλτρων κατακράτησης σωματιδίων, που πλέον τοποθετούνται στους περισσότερους ντιζελοκινητήρες, το τελευταίο περιορίζεται πάρα πολύ). Στη Δυτική Ευρώπη πάντως το ποσοστό των ντιζελοκίνητων είναι τεράστιο (νομιζω ότι σχεδόν το ~50% των καινούριων αυτοκινήτων καλινε ντίζελ, ή κάτι τέτοιο). Στις ΗΠΑ το πετρέλαιο είναι πολύ πιο ακριβό από την πάμφθηνη βενζίνη, οπότε δεν υπάρχει κίνητρο για την αγορά ντιζελοκίνητου. Η ροπή είναι η κινητήρια δύναμη του αυτοκινήτου. Αν δεις τρακτέρ να ξεκινάει απότομα θα δεις ότι πετάγεται μπροστά. Αυτό κάνει η ροπή. Σε τραβάει-σπρώχνει, όπως θες πέστο. Σχετικά με την S-Class...(από την ελληνική ιστοσελίδα) S 280 και S 350 Η σειρά κινητήρων της S-Class ξεκινά με δύο ιδιαίτερα δυναμικά μηχανικά σύνολα V6 τα οποία κινούν τις S 280 και S 350. Με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και διαρκώς μεταβαλλόμενη ρύθμιση του εκκεντροφόρου, είναι από τους ισχυρότερους στην κατηγορία τουw. Με απόδοση 231hp και 272 hp, οι τιμές επιτάχυνσης είναι εντυπωσιακές. Παρ' όλα αυτά, η εντυπωσιακή αυτή δύναμη δεν συνεπάγεται υψηλές τιμές κατανάλωσης. Χάρη στη βελτιστοποιημένη διαδικασία εσωτερικής καύσης και τη χρήση ελαφρών υλικών, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,8-8,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για την S 280 και 10,1-10,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για την S 350 (σε μικτό κύκλο μετρήσεων). (S 280: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο μετρήσεων: 7,8-8,0l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο μετρήσεων: 238–242 g/km S 350: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο μετρήσεων: 10,1-10,3 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο μετρήσεων: 242–247 g/km) S 320 CDI Εξοπλισμένη με την τρίτη γενιά common-rail άμεσου ψεκασμού, η S 320 CDI θέτει νέα δεδομένα στην τεχνολογία πετρελαιοκίνησης. Η μέγιστη ροπή στρέψης των 540 Nm είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1600 rpm, με αξεπέραστα χαρακτηριστικά σε αυτή την κατηγορία κυβισμού. Αλλά και η απόδοση ισχύος των 235 hp είναι εξίσου εντυπωσιακή. Έξι κύλινδροι και ένας άξονας εξισορρόπησης διασφαλίζουν την παραδειγματικά ομαλή και ήσυχη λειτουργία. Ο σχεδιασμός είναι εξίσου χαμηλός σε βάρος - κάτι που αντικατοπτρίζεται στην κατανάλωση καυσίμου: 8,3–8,6 λίτρα ανά 100 km σε μικτό κύκλο μετρήσεων. Τέλος, η S 320 CDI μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το φίλτρο μικροσωματιδίων το οποίο περιορίζει σημαντικά τις εκπομπές αιθάλης. (S 320 CDI: κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο μετρήσεων: 8,3-8,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο μετρήσεων: 220-228 g/km) Η τυποποιημένη κατανάλωση της ντιζελοκίνητης έκδοσης έιναι μεγαλύτερη (πρώτη φορά το βλέπω αυτό ), αλλά αυτές οι μετρήσεις είναι εργαστηριακές. Στην πράξη το ντίζελ καίει λιγότερο. Γενικά, ένα αυτοκίνητο με πετρελαικινητήρα θα έχει πιο μακριές σχέσεις (όπως είπε οTNT 1982 πιο πριν), χαμηλότερη κατανάλωση, λιγότερα καυσαέρια, μεγαλύτερο βάρος, περισσότερους κραδασμούς και ίσως χειρότερη επιτάχυνση 0-100χμ/ώρα, συγκρινόμενο με έναν αντίστοιχου κυβισμού και ισχύος βενζινοκινητήρα (βέβαια για να έχουν παραπλήσια ισχύ ο πετρελαιοκινητήρας θέλει τούρμπο). Υ.Γ. Ωραίο το λινκ που πόσταρες. Τα λέει ωραία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.