arxaggelos Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Παιδιά χρειάζομαι κι εγώ βοήθεια, έλειπα 10 μέρες και όταν γύρισα το ρούτερ δεν χρόνιζε με τίποτε (πριν φύγω ήταν ΟΚ, απλώς όλο τον Ιούλιο είχε κάπως συχνές διακοπές). Μετά από πολύωρες διαβουλεύσεις με τους τεχνικούς της HOL, και όλες τις πιθανές αλλαγές στη συνδεση των συσκευών, δεν καταφέραμε τπτ, ούτε καν όταν μου χαμήλωσαν το προφίλ της γραμμής από τα 6μΒ στα...128!!! (μπας και χρονίσει χαμηλότερα). Σημειωτέον ότι από τον Φεβρουάριο πιάνω 6140/714 με σύνδεση 6/1 οπότε θεωρώ ότι είναι καλά. Ο ΟΤΕ δεν ανέφερε βλάβη όταν ρωτήθηκε, η ίδια η HOL βλέπει ότι το σήμα έρχεται σε μένα καλά, και μου είπαν μήπως παίχτηκε πα**ριά με τη συνδεσμολογία του χαλκού. Με τα πολλά θα μου στείλουν τεχνικό αλλά αν βρουν ότι η βλάβη είναι "στον χώρο μου" θα πληρώσω 90Ε! με δεδομένο ότι δεν έχω πειράξει τπτ μέσα στο σπίτι από τον Φεβ που δούλευε μια χαρά, υπάρχει τέτοια περίπτωση??? Το μόνο που σκέφτηκα είναι μήπως κάποιος στην οικοδομή πέρασε adsl και ο τεχνικός που έκανε τη συνδεσμολογία στο ισόγειο έκανε μ***κία με τη δική μου.... Heeeeelp please
Crazy Priest Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Είχες κλείσει το router πριν φύγεις? Ο τεχνικός απ'οτι ξέρω, αν ζητάς να έρθει στον χώρο σου, θα το φας το ?90. Αν στειλει η ίδια η Hellas OnLine τεχνικό, δε θα τον χρεωθείς. Καλοκαιρινό φαινόμενο πάντως. Θα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου τις διακοπές ρεύματος στα dslam και τον αυτο-έλεγχο αυτών για μη χρήση της γραμμής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.