v-tidus Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Καθήστε ρε παιδιά, μιλάτε για πιστωτικό σε προιον που έχει αγοραστεί σχεδόν πριν έναν χρόνο.. Όχι μόνο δεν του έδωσαν κάποια άλλη 8800, αλλά 9800 που είναι καλύτερο μοντέλο. Σε περιπτώσεις αντικατάστασης όταν δεν υπάρχει το αρχικό προιόν, δίνεται ένα ίδιας δυναμικότητας, οπότε είσαι τυχερός που δεν έγινε έτσι... EDIT: CyberDreamer με κάλυψες απόλυτα.
Heatspreader Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Λοιπόν, το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο δεν φταίει καθόλου. Ο λόγος είναι επειδή ο καθένας χαλάει το προιόν και ζητάει το ποσό που αγόρασε. Κάτι τέτοιο προφανώς και δνε γίνεται γιατί αν ήταν έτσι θα αγόραζες ένα PC με 1000Ευρώ και κάθε 9 μήνες θα το χάλαγες και δεν θα πλήρωνες ποτέ σου. Άσε που έτσι γίνεται, αφού σου δίνουν καλύτερη κάρτα γραφικών. Εσύ βέβαια μπορείς να τους πεις ότι θα δώσεις λίγα παραπάνω για μία άλλη. Δηλαδή πόσο έχει η 9800GT? E, να δώσεις και λίγα παραπάνω να είσαι Ok. Μη τα θέλουμε όλα δικά μας και ειδικά από το Πλαίσιο που ξηγιέται πάρα πολύ καλά με το Service τις περισσότερες φορές.
kyriakidis Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Ως προς το θέμα της εγγύησης του πλαισίου αυτό που γίνεται στην περίπτωση που χαλάσει ένα υλικό γίνεται αντικατάσταση με το ίδιο αν υπάρχει , αν δεν υπάρχει αντικατάσταση με το υλικο των ιδιων δυνατοτιτων ή αμέσως καλύτερο και αν δεν υπάρχει τπτ για αντικατάσταση πιστωτικό στην αρχική τιμή της αγοράς .
CyberDreamer Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 πιστωτικό στην αρχική τιμή της αγοράς . Δεν νομίζω... μακάρι να ήταν έτσι...
kyriakidis Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Ετσι ειναι εφωσον δεν υπαρχει για αντικατασταση τπτ το λεω αυτο για τι δουλευο στο πλαισιο
CyberDreamer Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Ετσι ειναι εφωσον δεν υπαρχει για αντικατασταση τπτ το λεω αυτο για τι δουλευο στο πλαισιο Δώστε τότε 270 ευρώ... να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης - Τεσπα νομίζω ότι είνα θέμα λογιστηρίου καθαρά και κατα την γνώμη και την μικρη εμπειρία 11 ετών ώς έμπορος ο νόμος της αγοράς είναι ξεκάθαρος ότι "πιστώνεις στην σημερινή τιμή και όχι στην τιμη αγοράς" αλλα άμα το ΠΛΑΙΣΙΟ δίνει λεφτά να το προτιμάω...
kyriakidis Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Υπαρχει και η εναλακτικη λυση παντως αποστολη στην asus για επισκευη σε βολεύει αυτο φίλε isaias1983 ? Δεν καταλαβενω το προβλημα σου σε κανανε αντικατασταση με καλυτερω προιων εσυ , εσυ για πιο λογο θελεις πιστωτικο μήπως καψαμε επιτιδες την καρταλα και λεμε να βγαλουμε πιστωτικο για να τιν κανουμε αλλαγη σε καμια 260 - 280 ? Αρε....
phanispal Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Καλά δεν καίγονται έτσι εύκολα οι κάρτες...
Sadman Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 τι καλα που καιγονται....και χωρις να βαλεις εσυ το χερι σου. Παντως καλα κανανε,γιατι ειχανε αρχησει να τους βρισκουνε "μαλ@κες" στο πλαισιο,και καιγανε ολοι τις καρτες επειτιδες.
Re-man Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Τι ειναι αυτα ρε παιδια?Τι παει να πει παραλογο?Συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια αν σου χαλασει ενα προιον εχεις δικαιωμα ειτε να ζητησεις αντικατασταση ειτε επισκευη ειτε τα χρηματα σου πισω(ουτε καν πιστωτικο και μ....ς).Και το σπουδαιοτερο κατ επιλογην σου.Το καθε καταστημα που δραστηριοποιειται σε μια χωρα υποχρεωτικα υπαγεται στους νομους της χωρας αυτης! Τωρα αν καποιοι εκμεταλλευονται τη νομοθεσια προς οφελος τους φροντιζοντας το προιον να χαλασει οταν πρεπει μαγκια τους.Σιγα μη λυπηθουν εναν κολοσσο σχεδον μονοπωλιο που πουλαει μεταχειρισμενα ως καινουργια,κοστολογει κατηργημενα προιοντα σε εξευτελιστικες τιμες οταν σε αλλα καταστηματα οπου υπαρχει ακομα αποθεμα τιμολογουνται 1000% πανω και αλλα.Ξυπνατε.
kyriakidis Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δώστε τότε 270 ευρώ... να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης Απο την στιγμη που υπαρχει υλικο γινεται αντικατασταση.
Heatspreader Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Ντάξει υπάρχει και μία χαραμάδα... Αν εγώ είχα SLI? Τι να τη κάνω την άλλη μόνη της?
kyriakidis Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Ενημερώνεις το service ώστε να γνωρίζουν και να μιλήσουν με το τμήμα εγγυήσεων, μπορεί για παράδειγμα να σε πουν να φέρεις και την άλλη κάρτα για αλλαγή.
v-tidus Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια αν σου χαλασει ενα προιον εχεις δικαιωμα ειτε να ζητησεις αντικατασταση ειτε επισκευη ειτε τα χρηματα σου πισω(ουτε καν πιστωτικο και μ....ς). Αυτό που ακριβώς το λέει??? Δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο και επειδή χαλάει η μηχανή μπορείς είτε να την επισκευάσεις μέσω εγγύησης είτε να ζητήσεις αντικατατάσταση ή να πάρεις τα λεφτά σου??? Αν ήταν έτσι θα είχαν χρεοκοπήσει όλοι...
Re-man Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Αυτό που ακριβώς το λέει???Δηλαδή αγοράζεις αυτοκίνητο και επειδή χαλάει η μηχανή μπορείς είτε να την επισκευάσεις μέσω εγγύησης είτε να ζητήσεις αντικατατάσταση ή να πάρεις τα λεφτά σου??? Αν ήταν έτσι θα είχαν χρεοκοπήσει όλοι... Δεν ενδιαφερει αν θα χρεωκοπησει η καθε εταιρεια.Αυτο ισχυει συμφωνα με τον νομο. ν.3043-2002 αρθρο 540-βρες το και διαβασε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.