Προς το περιεχόμενο

PhysX – nVidia tales from the crypt


tmjuju

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
εγω που έχω 8600 calibre 512mb μπορώ να ενεργοποιησω το PhysX?ή πρέπει να έχω κάτι ακομα για να έχω και PhysX? σόρρυ αλλα δεν έχω καταλάβει και πολυ!:-)

 

μπορεις...

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά, μπορείς να έχεις μια ΑΤΙ για βασική και μία NVIDIA για τα physics. Πολύ γουστάρω! Αφορά αποκλειστικά τα παιχνίδια που υποστηρίζουν αυτή την τεχνολογία ή θα δεις διαφορά και στα υπόλοιπα?

Δημοσ.

Με τους τελευταιους drivers Που κατέβασα το είχε και αυτο μαζί αλλα στα settings δεν μπορώ να ενεργοποιησω το ageia physx και τπτ άλλο μονο το no acceleretion και το ge force physx όλα τα άλλα είναι απενεργοποιημένα πρέπει να κάνω κάτι?

Δημοσ.
Με τους τελευταιους drivers Που κατέβασα το είχε και αυτο μαζί αλλα στα settings δεν μπορώ να ενεργοποιησω το ageia physx και τπτ άλλο μονο το no acceleretion και το ge force physx όλα τα άλλα είναι απενεργοποιημένα πρέπει να κάνω κάτι?

 

πασαμ το geforce physx ειναι το σωστο. ανοιξε το και εισαι οκ.

ειναι το αντιστιχο ageia πλεον εχουν ενσωματωθει.

 

 

-----Προστέθηκε 25/11/2008 στις 04 : 23 : 31-----

 

 

Αν κατάλαβα καλά, μπορείς να έχεις μια ΑΤΙ για βασική και μία NVIDIA για τα physics. Πολύ γουστάρω! Αφορά αποκλειστικά τα παιχνίδια που υποστηρίζουν αυτή την τεχνολογία ή θα δεις διαφορά και στα υπόλοιπα?

 

καταρχήν αυτό είναι ανεπίσημο.

απλά το κατάφεραν κάποιοι σε πειραματικο σταδιο.

 

από εκεί και πέρα αν ποτέ γίνει κάτι επίσημα εννοείτε ότι μόνο οι τίτλοι με ageia

θα έχουν την αντίστοιχη υποστήριξη και προφανώς την όποια διαφορά..

Δημοσ.

activex κρίμα και ψήθηκα. Πάντως μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον κάτι τέτοιο. Θυμάμαι που το είχα ακούσει πριν 2 χρόνια περίπου, βέβαια και σήμερα βλέπω πως δεν έχει ωριμάσει το θέμα. Ελπίζω στο προσεχές μέλλον να γίνει κάτι και να υπάρχει αυτό το επιπλέον proccess για τα physics, τώρα αν θα το κάνει μια β' κάρτα ή ο CPU ή αν θα ενσωματωθεί στις πιο ακριβές κάρτες δεν ξέρω, πάντως πιστεύω να γίνει κάποια στιγμή. μακάρι και η ΑΤΙ να έκανε κάποια κίνηση. Ελπίζω να υπάρξει ανταπόκριση και από τους game developers. Θα δείξει...

Δημοσ.

Προσωπικά για να πειστώ ότι η όλη ιστορία πίσω από τα advanced physics σε παιχνίδια αξίζουν μια οποιαδήποτε επιπλέον επένδυση θα πρέπει να δω σε μελλοντικά παιχνίδια κάτι που να αλλάξει ριζικά το gameplay ενός παιχνιδιού. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει αλλά όλες οι ως τώρα προσπάθειες αγγίζουν το επίπεδο του γελοίου.

Δημοσ.
Προσωπικά για να πειστώ ότι η όλη ιστορία πίσω από τα advanced physics σε παιχνίδια αξίζουν μια οποιαδήποτε επιπλέον επένδυση θα πρέπει να δω σε μελλοντικά παιχνίδια κάτι που να αλλάξει ριζικά το gameplay ενός παιχνιδιού. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει αλλά όλες οι ως τώρα προσπάθειες αγγίζουν το επίπεδο του γελοίου.

 

CellFactor... ? ισως? καλα μη βαρατε.. οπτικα παντως το προσφατο mirror's Edge επηρεαζεται αρκετα.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
ε τι να κάνω αφού μου φαίνονται υπερβολικά τα 50fps στα 1920χ1200 με 16Χ ΑΑ σε Ultra Image Quality...

να πεις ότι είναι 8Χ το ΑΑ να το δεχτώ...αλλά 16Χ? παίζει να μην εφαρμόζεται και ας το έχεις ενεργοποιήσει...δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο σε game

Ρε φίλος τι είναι το ΑΑ 16Χ κλπ. που όλο το βλέπω να αναφέρεται δεξιά και αριστερά;
Δημοσ.

AA = Anti-aliasing filter

16x = ο "βαθμός" εφαρμογής του

 

Με λίγα λόγια πρόκειται για την εξομάλυνση των γραμμών ώστε να μην φαίνονται "τετραγωνισμένες".

Αν δεν βαριέσαι...καλό διάβασμα [link]

 

Υ.Γ. υπάρχει και το Anisotropic filtering που για συντομία αναφέρεται ως AF. Περισσότερα εδώ [link]

Δημοσ.
AA = Anti-aliasing filter

16x = ο "βαθμός" εφαρμογής του

 

Με λίγα λόγια πρόκειται για την εξομάλυνση των γραμμών ώστε να μην φαίνονται "τετραγωνισμένες".

Αν δεν βαριέσαι...καλό διάβασμα [link]

 

Υ.Γ. υπάρχει και το Anisotropic filtering που για συντομία αναφέρεται ως AF. Περισσότερα εδώ [link]

Ωραία! Μια και σε βρήκα πρόχειρο.. 2 ερωτήσεις ακόμα.

Με ποια κριτήρια τα αλλάζουμε αυτά τα 2 και πια η σχέση τους με τα FPS που βλέπω επίσης δεξιά-αριστερά;

 

(ελπίζω να μην εξηγεί αυτό ακριβώς στο link διότι δε το κοίταξα ακόμα.. )

Δημοσ.
Ωραία! Μια και σε βρήκα πρόχειρο.. 2 ερωτήσεις ακόμα.

Με ποια κριτήρια τα αλλάζουμε αυτά τα 2 και πια η σχέση τους με τα FPS που βλέπω επίσης δεξιά-αριστερά;

 

(ελπίζω να μην εξηγεί αυτό ακριβώς στο link διότι δε το κοίταξα ακόμα.. )

 

με απλά λόγια όταν τα ενεργοποιείς βελτιώνεται η ποιότητα απεικόνισης έχοντας όμως ως μειονέκτημα ότι η gpu βαραίνεται με περισσότερο ΄΄φόρτο εργασίας΄΄ με αποτέλεσμα πολλές φορές τα fps να πέφτουν τόσο πολύ ώστε το παιχνίδι να μην είναι playable(όταν το παιχνίδι δε τσουλάει ομαλά,αλλά τρώει κολλήματα)...fps=frames per second(καρέ ανά δευτερόλεπτο)...ας πούμε ότι είναι μια μονάδα μέτρησης για να βλέπουμε πόσο καλά τρέχει ένα παιχνίδι...για να τρέχει τουλάχιστον ικανοποιητικά,δηλαδή για να μη βλέπει κολλήματα το μάτι θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 30...εν ολίγης εάν ένα παιχνίδι τρέχει πχ στα 40 frames χωρίς να έχεις ενεργοποιημένα τα AA και AF με το να τα ενεργοποιήσεις μπορεί μεν να δεις καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα,αλλά υπάρχει κίνδυνος να πέσουν κατά πολύ τα fps και το παιχνίδι να σέρνεται..αν όμως απο την άλλη το παιχνίδι τρέχει στα 80fps με το να τα ενεργοποιήσεις τα φίλτρα αυτά και να σου πέσουν πχ στα 50 δεν έχεις κανένα πρόβλημα διότι το παιχνίδι θα τρέχει ομαλά...στην τελική το τι θα ενεργοποιήσεις και σε ποιο βαθμό(χ2.χ4κτλ) εξαρτάται απο σένα και το τι επιθυμείς..άλλοι θέλουν το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα και ας χάνουν που και που κανά frame,άλλοι θέλουν να παίζουν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και οι περισσότεροι προτιμούν τη μέση λύση με το να έχουν σε μικρό βαθμό κάποια φίλτρα ενεργοποποιημένα..ελπίζω να βοήθησα:-)

Δημοσ.
με απλά λόγια όταν τα ενεργοποιείς βελτιώνεται η ποιότητα απεικόνισης έχοντας όμως ως μειονέκτημα ότι η gpu βαραίνεται με περισσότερο ΄΄φόρτο εργασίας΄΄ με αποτέλεσμα πολλές φορές τα fps να πέφτουν τόσο πολύ ώστε το παιχνίδι να μην είναι playable(όταν το παιχνίδι δε τσουλάει ομαλά,αλλά τρώει κολλήματα)...fps=frames per second(καρέ ανά δευτερόλεπτο)...ας πούμε ότι είναι μια μονάδα μέτρησης για να βλέπουμε πόσο καλά τρέχει ένα παιχνίδι...για να τρέχει τουλάχιστον ικανοποιητικά,δηλαδή για να μη βλέπει κολλήματα το μάτι θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 30...εν ολίγης εάν ένα παιχνίδι τρέχει πχ στα 40 frames χωρίς να έχεις ενεργοποιημένα τα AA και AF με το να τα ενεργοποιήσεις μπορεί μεν να δεις καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα,αλλά υπάρχει κίνδυνος να πέσουν κατά πολύ τα fps και το παιχνίδι να σέρνεται..αν όμως απο την άλλη το παιχνίδι τρέχει στα 80fps με το να τα ενεργοποιήσεις τα φίλτρα αυτά και να σου πέσουν πχ στα 50 δεν έχεις κανένα πρόβλημα διότι το παιχνίδι θα τρέχει ομαλά...στην τελική το τι θα ενεργοποιήσεις και σε ποιο βαθμό(χ2.χ4κτλ) εξαρτάται απο σένα και το τι επιθυμείς..άλλοι θέλουν το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα και ας χάνουν που και που κανά frame,άλλοι θέλουν να παίζουν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και οι περισσότεροι προτιμούν τη μέση λύση με το να έχουν σε μικρό βαθμό κάποια φίλτρα ενεργοποποιημένα..ελπίζω να βοήθησα:-)
Βοήθησες και μάλιστα πάρα πολύ! Από που θα μπορούσα να βλέπω τα fps ενός παιχνιδιού;

 

(Audi R8 ρε καπιτάλα; B) )

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...