HellasVagabond Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Σερνοταν ??? Εχεις βαλει το 1.1 η το 1.21 patch ????
HellasVagabond Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δεν θα πω πως σερνοταν ακριβως σε μενα η στον ΝΕΚΡΟΜΑ....Στα 22fps average καποτε παιζαμε το Crysis και λεγαμε πως ηταν και τελεια....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 οκ έτρεξε..ευχαριστώ NEKROMA..όμως το σταμάτησα γιατί με το 16xq σερνόταν το σύμπαν..θα το βάλω 4χ.. για αυτό είπα ότι βρίσκω πολλά τα 24fps με 16Χ Quality AA...
Venisk Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Σερνοταν ??? Εχεις βαλει το 1.1 η το 1.21 patch ???? Καρέ καρέ.. με το 1.2 πάνω...δεν πρόλαβα να τρέξω με άλλες ρυθμίσεις ακόμα..έχω κ το 1.21 να το περάσω.. Καλά δεν παίζει βάση λογικής να βλέπεις στο game 24fps..ίσως κάτι δεν περνάει από το benchmark.. Έχω την έκδοση 6156 του benchmark..και έτρεξα το τεστ στα 32bit, αύριο θα το τρέξω κ στα 64..
HellasVagabond Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2008 Η GT200 σειρα αντιμετωπιζει πολυ καλυτερα το AA και το AF απο οτι οι προηγουμενες σειρες. Ισως γιαυτο.
toad Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 μπηκε το patch 1.1 το 1.2 αρνητε να δουλεψει μεχρι στιγμης φιλε HellasVagabond εφαγες πετσα φαντασου να ειχες στο pc σου 4850crossfire Να και το δικό μου benchie. Modest καταστάσεις, [email protected] και 4850 crossfire ΣΕ STOCK SPEEDS, τίποτα πειραγμένο, μόνο το fan σε 55%
catrina_p Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 στα min fps εισαι πολυ πισω ,φαντασου να δουλεψει και 1.2.1 patch εκει θα εχει γελιο πολυ Για να διορθώνουμε και τα κακώς κείμενα: Patch v1.2 Info: *Corrected a number of memory leaks with FSAA modes. *Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec *Destroying objects will now properly remove their decals from the world under DX10. *Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization Οπότε υπό φυσιολογικές συνθήκες ( και αφού στο 1.1 αν θυμάμαι καλά ανέφερε και κάτι για optimized AA ) σχετικά με τις επιδόσεις θα είναι: 1.0 < 1.1 < 1.2 = 1.2.1
NEKROMA Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Για να διορθώνουμε και τα κακώς κείμενα: Patch v1.2 Info: *Corrected a number of memory leaks with FSAA modes. *Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec *Destroying objects will now properly remove their decals from the world under DX10. *Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization Οπότε υπό φυσιολογικές συνθήκες ( και αφού στο 1.1 αν θυμάμαι καλά ανέφερε και κάτι για optimized AA ) σχετικά με τις επιδόσεις θα είναι: 1.0 < 1.1 < 1.2 = 1.2.1 1.2 ηθελα να πω
NEKROMA Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Να και το δικό μου benchie. Modest καταστάσεις, [email protected] και 4850 crossfire ΣΕ STOCK SPEEDS, τίποτα πειραγμένο, μόνο το fan σε 55% τι παιζει ενα 100αρικο πανω τις εχω και ουτε που βλεπω διαφορα απο σενα ,καμια μουφια με τα vista32 πρεπει να παιζει οπ μετα ειδα και τη cpu ,μαρεσει που ο thresh λεει δεν παιζει ρολο η cpu
NEKROMA Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 ενα call of juarez bench αυριο πιστευω πρεπει να παιχτει για να ειμαστε τεζα crysis=nvdia ,call of juarez=ati
HellasVagabond Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Το Call Of Juarez ειναι οτι χειροτερο για Bench και στις 2 εταιρειες και γιαυτο κανενα site δεν βασιζει ποτε Bench πανω του. Γενικα η ομαδα που το εφτιαξε εχει μαυρα μεσανυχτα για το πως φτιαχνουν ενα παιχνιδι.
catrina_p Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Crysis - DirectX 10 - 32BIT ( x86 ) - Very High - Patch v1.2.1 - 1680x1050 - 16xQ AA 4xAF - Geforce 177.83 - Windows Vista Ultimate x64 ( 64BIT ) [ Multi-GPU Update and Virtual Address Spacing update installed ] Asus Striker 2 Extreme Core 2 Extreme QX9650 4GHz 2GB DDR3-1768 7-7-7-24 1T Geforce GTX 280 2-way SLI test Creative X-Fi Fatal1ty FPS υ.γ.1. είτε βάζετε 16xQ AA στο game/benchmark tool και "application preference" στους drivers είτε 16xQ AA στο game/benchmark tool και "enhance the application setting" και 16xQ AA στους drivers. υ.γ.2. στις ATi δεν υπάρχει το 16xQ AA γιατί πολύ απλά είναι "anti-aliasing mode" της nVIDIA. Στις ATi είτε παίζεις 16x AA είτε βάζεις CFAA ( το οποίο όμως ούτε δίνει τίποτα ιδιαίτερο από πλευράς ποιότητας αλλά και τρέχει μέσω των shaders οπότε και υπάρχει ένα τεράστιο performance hit ).
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 οπ μετα ειδα και τη cpu ,μαρεσει που ο thresh λεει δεν παιζει ρολο η cpu πολλοί το λένε όχι μόνο εγώ...
telegamesvg Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2008 Σε αναλυσεις 1920χ1200 ,ποσο ρολο παιζει ο επεξεργαστης ? Με λιγα λογια σε εναν Amd4200x2 (oc 2.4ghz) αξιζει να βαλει καποιος μια 4870 ή 4870χ2 για να παιζει σε αναλυσεις 1920χ1200 , ή αναγκαστικα παμε και για αλλαγη cpu k m/b ??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.