Προς το περιεχόμενο

GTX280 ή 4870χ2 και γιατί?


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 590
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
οκ έτρεξε..ευχαριστώ NEKROMA..όμως το σταμάτησα γιατί με το 16xq σερνόταν το σύμπαν..θα το βάλω 4χ..

 

για αυτό είπα ότι βρίσκω πολλά τα 24fps με 16Χ Quality AA...

Δημοσ.
Σερνοταν ??? Εχεις βαλει το 1.1 η το 1.21 patch ????

Καρέ καρέ..

με το 1.2 πάνω...δεν πρόλαβα να τρέξω με άλλες ρυθμίσεις ακόμα..έχω κ το 1.21 να το περάσω..

Καλά δεν παίζει βάση λογικής να βλέπεις στο game 24fps..ίσως κάτι δεν περνάει από το benchmark..

Έχω την έκδοση 6156 του benchmark..και έτρεξα το τεστ στα 32bit, αύριο θα το τρέξω κ στα 64..

Δημοσ.
av9r3xu8pg29qe9h58d2.jpg

 

μπηκε το patch 1.1 το 1.2 αρνητε να δουλεψει μεχρι στιγμης

φιλε HellasVagabond εφαγες πετσα φαντασου να ειχες στο pc σου 4850crossfire

 

 

 

Να και το δικό μου benchie.

 

Modest καταστάσεις, [email protected] και 4850 crossfire ΣΕ STOCK SPEEDS, τίποτα πειραγμένο, μόνο το fan σε 55%

 

crysis_bench.jpg

Δημοσ.
στα min fps εισαι πολυ πισω ,φαντασου να δουλεψει και 1.2.1 patch εκει θα εχει γελιο πολυ

 

Για να διορθώνουμε και τα κακώς κείμενα:

 

Patch v1.2 Info:

*Corrected a number of memory leaks with FSAA modes.

*Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec

*Destroying objects will now properly remove their decals from the world under DX10.

*Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization

 

Οπότε υπό φυσιολογικές συνθήκες ( και αφού στο 1.1 αν θυμάμαι καλά ανέφερε και κάτι για optimized AA ) σχετικά με τις επιδόσεις θα είναι:

 

1.0 < 1.1 < 1.2 = 1.2.1

Δημοσ.
Για να διορθώνουμε και τα κακώς κείμενα:

 

Patch v1.2 Info:

*Corrected a number of memory leaks with FSAA modes.

*Optimized Object Motion Blur for DX10 Very High Spec

*Destroying objects will now properly remove their decals from the world under DX10.

*Fixed a number of memory leaks with some procedural vegetation and destroyable objects physicalization

 

Οπότε υπό φυσιολογικές συνθήκες ( και αφού στο 1.1 αν θυμάμαι καλά ανέφερε και κάτι για optimized AA ) σχετικά με τις επιδόσεις θα είναι:

 

1.0 < 1.1 < 1.2 = 1.2.1

 

1.2 ηθελα να πω

Δημοσ.
Να και το δικό μου benchie.

 

Modest καταστάσεις, [email protected] και 4850 crossfire ΣΕ STOCK SPEEDS, τίποτα πειραγμένο, μόνο το fan σε 55%

 

crysis_bench.jpg

 

τι παιζει ενα 100αρικο πανω τις εχω και ουτε που βλεπω διαφορα απο σενα ,καμια μουφια με τα vista32 πρεπει να παιζει:eek:

οπ μετα ειδα και τη cpu ,μαρεσει που ο thresh λεει δεν παιζει ρολο η cpu

Δημοσ.

Το Call Of Juarez ειναι οτι χειροτερο για Bench και στις 2 εταιρειες και γιαυτο κανενα site δεν βασιζει ποτε Bench πανω του. Γενικα η ομαδα που το εφτιαξε εχει μαυρα μεσανυχτα για το πως φτιαχνουν ενα παιχνιδι.

Δημοσ.

Crysis - DirectX 10 - 32BIT ( x86 ) - Very High - Patch v1.2.1 - 1680x1050 - 16xQ AA 4xAF - Geforce 177.83 - Windows Vista Ultimate x64 ( 64BIT ) [ Multi-GPU Update and Virtual Address Spacing update installed ]

 

Asus Striker 2 Extreme

Core 2 Extreme QX9650 4GHz

2GB DDR3-1768 7-7-7-24 1T

Geforce GTX 280 2-way SLI test

Creative X-Fi Fatal1ty FPS

 

2v2dx7t.jpg

 

υ.γ.1. είτε βάζετε 16xQ AA στο game/benchmark tool και "application preference" στους drivers είτε 16xQ AA στο game/benchmark tool και "enhance the application setting" και 16xQ AA στους drivers.

 

υ.γ.2. στις ATi δεν υπάρχει το 16xQ AA γιατί πολύ απλά είναι "anti-aliasing mode" της nVIDIA.

Στις ATi είτε παίζεις 16x AA είτε βάζεις CFAA ( το οποίο όμως ούτε δίνει τίποτα ιδιαίτερο από πλευράς ποιότητας αλλά και τρέχει μέσω των shaders οπότε και υπάρχει ένα τεράστιο performance hit ).

  • Super Moderators
Δημοσ.
οπ μετα ειδα και τη cpu ,μαρεσει που ο thresh λεει δεν παιζει ρολο η cpu

 

πολλοί το λένε όχι μόνο εγώ...

Δημοσ.

Σε αναλυσεις 1920χ1200 ,ποσο ρολο παιζει ο επεξεργαστης ?

 

Με λιγα λογια σε εναν Amd4200x2 (oc 2.4ghz) αξιζει να βαλει καποιος μια 4870 ή 4870χ2 για να παιζει σε αναλυσεις 1920χ1200 , ή αναγκαστικα παμε και για αλλαγη cpu k m/b ??

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...