Προς το περιεχόμενο

Forthnet ή ΟΤΕ?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να βάλω σύνδεση 24mbps στο σπίτι μου, και στην περιοχή που βρίσκομαι μόνο 2 πάροχοι προσφέρουν τέτοιες ταχύτητες... Ο ΟΤΕ και η Forthnet... Ποιόν να προτιμήσω?

Και το ρωτάω βασικά γιατί διάβαζα ένα thread (στις ειδήσεις) στο οποίο έλεγε ότι οι περισσότεροι εναλλακτικοί πάροχοι (όλοι εκτός ΟΤΕ) χρωστάνε αρκετά εκατομμύρια ευρώ ... Οπότε δεν θέλω να βάλουν λουκέτο κάποια στιγμή και να μείνω με την υπηρεσία στο χέρι...

Επιπλέον, επειδή είμαι ψιλοάσχετος, θέλω να ρωτήσω, αν είναι πραγματικές οι χρεώσεις που αναφέρουν στα φυλλάδια τους... Βλέπω π.χ. συνολικό κόστος ΟΤΕ 61.10Ε, ενώ για fothnet 39.90 ευρώ για παρόμοιες υπηρεσίες (στο φυλλάδιο της Forthnet)... Είναι δυνατόν? Μήπως υπάρχουν κάποιες κρυφές χρεώσεις κτλπ και μας δουλεύουν?

Αυτό το 39.90 είναι με λίγα λόγια σίγουρα (200%?) το μοναδικό ποσό που θα εμφανίζεται στο λογαριασμό που θα μου στέλνει η Forthnet? (για forthnet2play)

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

• Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Η τιμή της Forthnet είναι αυτή που λες χωρίς κρυφές χρεώσεις και χωρίς το πάγιο του ΟΤΕ. Αυτήν έχω και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος μιας και είναι από τις παλαιότερες εταιρίες στο χώρο. Τώρα που πήρε και τη nova περιμένω το 3play...

Φυσικά εαν ξεπεράσεις τα 60 λεπτά σε κινητά ή κάνεις κάποιες κλήσεις σε κατηγορίες αριθμών που δεν είναι δωρεάν, θα χρεωθείς ανάλογα στον επόμενο λογαριασμό σου...

Δημοσ.
Η τιμή της Forthnet είναι αυτή που λες χωρίς κρυφές χρεώσεις και χωρίς το πάγιο του ΟΤΕ. Αυτήν έχω και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος μιας και είναι από τις παλαιότερες εταιρίες στο χώρο. Τώρα που πήρε και τη nova περιμένω το 3play...

Φυσικά εαν ξεπεράσεις τα 60 λεπτά σε κινητά ή κάνεις κάποιες κλήσεις σε κατηγορίες αριθμών που δεν είναι δωρεάν, θα χρεωθείς ανάλογα στον επόμενο λογαριασμό σου...