Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή hardware σε κατάστημα


Athanasios2104

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι απλό:

-Αγοράζω ένα hardware από ένα κατάστημα.

-Βλέπω ότι το hardware τελικά ΔΕΝ είναι αυτό που μου είπε ο πωλητής.

-Το γυρνάω πίσω* (ανέγγιχτο) και θέλω να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

-Το κατάστημα λέει ότι δεν γίνεται να σας δώσουμε τα λεφτά σας πίσω, άλλα θα σας κοπεί ένα πιστωτικό στο ίδιο ποσό.

 

Και θέλω να ρωτήσω, επειδή αυτήν την καραμέλα με το πιστωτικό την έχουνε μάθει όλη στην Ελλάδα, ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ ;;; Γιατί δηλαδή είμαι υποχρεωμένος να αγοράσω κάτι από το ίδιο κατάστημα, όταν του έχω επιστρέψει στο ακέραιο το προιόν και μάλιστα σε σύντομο διάστημα ωστε να μην μπορούνε να ισχυριστούνε ότι "το προιόν είναι εκτός ζήτησης";;

 

Άλλωστε εγώ ΔΕΝ θέλω πλέον να έχω σχέσεις με το κατάστημα, θέλω απλώς να πάρω τα λεφτά μου και να σηκωθώ να φύγω!

 

Help...

 

-----

*Δυστυχώς, επειδή συνέπεσε η εξεταστική, το προιόν το γύρισα μετά από 1 με 1 1/2 μήνα στο κατάστημα. Ωστόσο, άσχετα με αυτό (είπα άλλωστε γιατί δεν μπόρεσα να έρθω νωρίτερα), το προιόν είναι ανέγγιχτο.

-----

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση οτι αυτό το διαίωμα ισχύει για τις πρώτες 10 μέρες-άντε 2 εβδομάδες από την ημερομηνία αγοράς του προιόντος.

Όπως και να έχει, με αυτά που έχουν δει τα μάτια μας να είσαι και ευχαριστημένος που σου πρότειναν να σου κόψουν πιστωτικό... (ξέρω είναι μλκία αλλά έτσι όπως τα έχουμε κάνει σε αυτή τη χώρα...)

Δημοσ.

Πες μας μονο αν το συκγεκριμενο κομματι hardware ειναι απο πλαισιο...

και θα σου πω απο προσωπικη εμπειρια

αλλα ετσι μου μυριζεται....

  • Super Moderators
Δημοσ.

όπως είπε και ο phanispal έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματά σου πίσω εφόσον το επιστρέψεις εντός 10 εργάσιμων ημερών...

 

άρα μετά από 1-1.5 μήνα απλά το ξεχνάς...

 

ΠΑΛΙ καλά να λες που σου δίνουν πιστωτικό, μπορεί να σου έλεγαν ότι πλέον είναι αργά για οτιδήποτε

Δημοσ.
όπως είπε και ο phanispal έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματά σου πίσω εφόσον το επιστρέψεις εντός 10 εργάσιμων ημερών...

 

άρα μετά από 1-1.5 μήνα απλά το ξεχνάς...

 

ΠΑΛΙ καλά να λες που σου δίνουν πιστωτικό, μπορεί να σου έλεγαν ότι πλέον είναι αργά για οτιδήποτε

Ναι ρε παιδιά, αυτό λέμε τόση ώρα, ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ βάζει το deadline των 10 ημερών; Και γιατί αλλού είναι 15 και αλλού 30 και αλλού εφόρου ζωής;; Δεν νομίζετε ότι υπάρχει κάτι περίεργο στην όλη υπόθεση...

 

Και όχι, ούτε από Πλαίσιο ούτε από Multirama, θα προτιμούσα όμως να κρατήσω την ανωνυμία του καταστήματος (δεν είναι και καμιά πολυεθνική...).

  • Super Moderators
Δημοσ.

10 εργάσιμων ημερών δλδ 2 βδομάδες κανονικών...

sorry δεν θυμάμαι ποιος νόμος ακριβώς...

 

όταν λες αλλού είναι 30 μέρες και εφόρου ζωής που εννοείς? Αμερική?

γιατί δεν συμβαίνει αυτό που λες στην Ελλάδα...καλώς ή κακώς...

Δημοσ.

δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει αλλα

 

"-Αγοράζω ένα hardware από ένα κατάστημα.

-Βλέπω ότι το hardware τελικά ΔΕΝ είναι αυτό που μου είπε ο πωλητής."

 

ουτε 10 μερες ουτε πιστωτικα ουτε τπτ αν ξεκαθαρα φταιει ο πωλητης

 

και ξερεις κατι χωρις τσαμπουκα δεν θα βρεις το δικιο σου,ουτε νομοι ισχυουν σε αυτο το μπουρδ**** που ζουμε ουτε τπτ

Δημοσ.
δεν ξερω αν το εχετε καταλαβει αλλα

 

"-Αγοράζω ένα hardware από ένα κατάστημα.

-Βλέπω ότι το hardware τελικά ΔΕΝ είναι αυτό που μου είπε ο πωλητής."

 

ουτε 10 μερες ουτε πιστωτικα ουτε τπτ αν ξεκαθαρα φταιει ο πωλητης

 

Ακριβώς και για αυτό το λόγο το τόνισα αυτό το πράμα... δηλαδή, με άλλα λόγια, ΑΛΛΟ είδα "στη βιτρίνα" και ΑΛΛΟ πήρα στα χέρια μου (αφού ο πωλητής με διαβεβαίωσε ότι κάνει την δουλειά που το θέλω)!

 

Επίσης, βρήκα την εξής Εφημερίδα της Κυβερνήσεως: http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf

 

Δεν ξέρω αν είναι σε ισχύ αυτά που λέει, ούτε αν έχουν αντικατασταθεί με καινούργια... και να πω την αλήθεια, δικηγόρος δεν είμαι για να καταλάβω το κείμενο (δεν το διάβασα καν όλο), άλλα στην απέλπιδα προσπάθεια να πιαστώ από κάτι νομικό, διάβασα λίγο τα αρχικά άρθρα και είδα τα εξής:

 

1.jpg

.

2a.jpg

.

2.jpg

 

Το τελευταίο ("3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση") πρέπει να σημαίνει ότι εγκαταλείπεις τις δοσοληψίες με τον πωλητή και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω... έτσι το καταλαβαίνω τουλάχιστον εγώ.

 

Βέβαια, αν διαβάσετε παρακάτω, θα δείτε το χάος μπροστά σας... ένα άρθρο λέει αυτό, μετά το παρακάτω άρθρο συμπληρώνει/αναιρεί το προηγούμενο και γενικά ένας χαμός.

 

Τέσπα παίδες, θα πάω από το κατάστημα να τους μιλήσω μια τελευταία φορά και κατόπιν θα συμβουλευτώ δικηγόρο (αυτοί τουλάχιστον βγάζουν άκρη από τέτοια έγγραφα...). Αν υπαρχει τελικά νομική βάση υπέρ εμού, θα σας ενημερώσω - να είστε σίγουροι για αυτό :-).

Δημοσ.
και μετά δες το 1.5 μήνα...

Ναι ρε συ, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, άλλα όπως εξήγησα αυτό τον 1 μήνα το προιόν ΔΕΝ το άγγιξα, να μην πω ούτε το κοίταξα! Αφού είχα εξεταστική, αν δεν είχα και το έβλεπα εξ'αρχής, θα είχα επιστρέψει στο κατάστημα την άλλη μέρα κι όλας!

  • Super Moderators
Δημοσ.

σκέψου όμως ότι υπάρχουν προϊόντα τα οποία δεν μπορείς να καταλάβεις αν έχουν ανοιχτεί ή όχι μιας και δίνονται και bulk...πχ οι επεξεργαστές, κάρτες ήχου κτλπ κτλπ...

 

φαντάζεσαι λοιπόν να πήγαινε ο καθένας μετά από 6-8 μήνες (ενώ είχε χρησιμοποιήσει κανονικά τον cpu) και να ήθελε τα λεφτά του πίσω με την δικαιολογία ότι δεν τον χρησιμοποίησε/άνοιξέ? πάει ας το κλείσουν το μαγαζί...

Δημοσ.

Λογικά αυτές οι περιπτώσεις διευκρινίζονται μέσα στο (αχανές για μένα) κείμενο.

 

Όπως και να έχει, το προιόν μου δεν ανήκει σε τέτοια "αμφιλεγόμενη" κατηγορία.

Δημοσ.

κοιτα με αυτο τον νομο που αναφερεις μου επεστρεψαν 2000 ευρω για τηλεοραση Philips που δεν δουλευε οπως επρεπε

 

και οπως σου ειπα θελει λιγο τσαμπουκα η ολη ιστορια δυστηχως

 

τωρα βεβαια το καταλαβες αρκετα αργα

 

ειναι θεμα του πως θα το χειριστεις καθαρα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...