tmjuju Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 DX11 του χρόνου, όπως και να το κάνουμε δεν είναι ακριβώς "επένδυση"... σπέρνεις FUD ? fudzilla θα θερίσεις ΛΟΛ We just witnessed that only three out of roughly fifty journalists on today's R700 event in Belgrade, Serbia, think that DirectX 10.1 is important. When AMD manager was asked why, yours truly said it is simply because AMD is not Nvidia and that Nvidia would make a big fuss if they had the API advantage. At the same time AMD spinner said that you need all DirectX 10.1 elements to meet DirectX 11 specs but he didnʼt mention that DirectX 11 is not coming before the end of 2009. Nvidia will naturally support DirectX 11 and so will AMD but that is far along. Nvidia can make an API important simply due its relations with developers and publishers and this is where a risky investment called The way its meant to be P(l)ayed pays off. AMD is still in dipers when it comes to this. http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8890&Itemid=1 P(l)ayed ΛΟΛ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 ε τι να κάνουμε shit happens
ikaruga24 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Blizzard, Valve και αλλες εταιριες θα κανουν "upscale" σε DX10.1. Η blizzard μαλιστα θα το εχει σε ολους τους νεους τις τιτλους ενω η Valve απλα θα το συμπεριλαβει με εναν απλο οδηγο. Δεν ειναι θεμα hardware το DX10.1 αν η καρτα ηδη το υποστιριζει. Θυμασαι το assasins creed που στην αρχη το ειχε και μετα στο επομενο patch ως δια "μαγειας" το βγαλανε (γιατι αραγε λολ). Δεν λεμε πως ειναι σημαντικο απλα διαβαζουμε πως αυτοι που εχουν καρτες με DX10.1 μπορουν να αναβαθμισουν (εστω και ανεπισημα, το σκοτωσα) σε DX11 γιατι δεν εχει κατι το διαφορετικο περα απο teselation.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 σοβαρά τώρα πιστεύεις ότι η ΑΤΙ θα κάνει αυτή την αναβάθμιση ενώ κάλιστα μπορεί να βγάλει κάρτα με dx11 με την οποία θα κερδίσει χρήματα? θα ήταν επιχειρηματική αυτοκτονία...
ikaruga24 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2008 Δε με καταλαβες. Λεω πως καποιες εταιριες θα εκμεταλευτουν την ιδιοτητα αυτη των καρτων της ΑΤΙ ΠΡΙΝ καν γινει η κινηση για παιχνιδια DX11. Το αλλο παλι ειναι πως το DX11 δεν προσφερει τιποτε παρα μονο 1 ακομα effect που ηδη χρησιμοποιειτε και που ηδη υπαρχει στις καρτες της ΑΤΙ. Αυτο σημαινει πως η μεταβαση της ΑΤΙ σε DX11 θα ειναι ποιο ευκολη και ποιο ανετη γιατι θα εχει ηδη χρησιμοποιηθει απο καποια παιχνιδια σε DX10.1 Starcraft 2, Diablo 3, Left 4 dead, HL2 Ep.3 ειναι μονο λιγα απο τα παιχνιδια που θα εχουν DX10.1 ΚΑΙ teselation effects. Οποτε καθομαστε τωρα και λεμε οπως και στο Xsystems, οτι το DX11 ειναι μαλλον "κολπο" εμπορικο για την κυκλοφορια των windows 7 μιας και η τεχνολογια του δεν ειναι κατι καινουργιο. Καινουργιο για τις N-vidia ναι. Καινουργιο για πολλα (ως τοτε) παιχνιδια και τις καρτες της ΑΤΙ οχι.
Delirium Δημοσ. 15 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2008 Την έβαλα.Παρατήρηση : κάνει πάρα πολυ θόρυβο(σε games δε την εχω δοκιμάσει ακόμα)Μάλλον θα προβώ σε αγορά aftermarket ψύχτρας.Iσως τελικά έπρεπε να πάω στην ΤΟΧΙC. Σε desktop/iddle και ακουγεται? Η (απλη) Sapphire 4850 σχεδον καθολου... Μηπως ηδη εχει επανω, νεο bios, με τις ανεβασμενες στροφες στο fan της? Τσεκαρε μια με το gpu-z, στις ποσες παιζει, και μπορεις να τις κατεβασεις
Str Δημοσ. 15 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2008 παντως η 4870 της gecube ειναι αθοτυβη σε 2 παιχνιδια που (δυστιχως μονο) εχω δοκιμασει... στο heroes 5 tribes of the east (1680-1050) και στο προ8 ιδια αναλυση το θεμα ειναι πως περιμενα να κανει πολυ θορυβο κανοντας εκινηση το μηχανημα εχω παρατηρησει οτι δουλευει φουλ ο ανεμιστηρας της καρτας κανοντας βαρβατο θορυβο, μετα 2 δευτερολεπτα πεφτει (μαλλον στο μισο, το ιδιο και η φασαρια) και μετα ακομα 2 δευτερα πεφτει στο κατωτατο οριο στροφων οπου δεν ακουγεται τπτ ακομα και εν ωρα παιχνιδιου... μηπως θα επρεπε πανω στο παιχνιδι να αρχιζει να δουλευει λιγο παραπανω το ανεμιστηρι να κατεβαζει και θερμοκρασιες?
Delirium Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 και μετα ακομα 2 δευτερα πεφτει στο κατωτατο οριο στροφων οπου δεν ακουγεται τπτ ακομα και εν ωρα παιχνιδιου...μηπως θα επρεπε πανω στο παιχνιδι να αρχιζει να δουλευει λιγο παραπανω το ανεμιστηρι να κατεβαζει και θερμοκρασιες? Θα επρεπε, αλλα δεν... [εχω ξαναγραψει οτι στερουνται κοινης λογικης @ ΑΤΙ ] Τσεκαρε μηπως υπαρχει καινουργιο bios για 4870, που να διορθωνει το θεμα των στροφων, η http://www.youtube.com/watch?v=TJhsTcbbxRQ http://www.youtube.com/watch?v=eufDqKmOSOI http://www.youtube.com/watch?v=Xmyp_UqQnQM
Ailuros Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Δε με καταλαβες. Λεω πως καποιες εταιριες θα εκμεταλευτουν την ιδιοτητα αυτη των καρτων της ΑΤΙ ΠΡΙΝ καν γινει η κινηση για παιχνιδια DX11. Το αλλο παλι ειναι πως το DX11 δεν προσφερει τιποτε παρα μονο 1 ακομα effect που ηδη χρησιμοποιειτε και που ηδη υπαρχει στις καρτες της ΑΤΙ. Αυτο σημαινει πως η μεταβαση της ΑΤΙ σε DX11 θα ειναι ποιο ευκολη και ποιο ανετη γιατι θα εχει ηδη χρησιμοποιηθει απο καποια παιχνιδια σε DX10.1 Effect what? LOL ΄Εχω σοβαρές αμφιβολίες ότι ξέρεις ήδη τι ακριβώς προυποθέτει το D3D11, και αφήνω ένα μικρό παράθυρο ελπίδας ανοιχτό ότι γνωρίζεις τι ακριβώς περιέχει το D3D10.1 και ποιά κομμάτια του ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν σε επερχόμενα παιχνίδια. Μπορεί να είναι μέγιστη λαλακία της NVIDIA ότι δεν μπήκε στον κόπο να κάνει τις κάρτες της συμβατές με 10.1, αλλά το 10.1 εξακολουθεί να είναι το μικρότερο update στην ιστορία του DirectX. Και όχι το 11 δεν προσθέτει ένα ακόμα "effect" (ότι ήθελε σημαίνει αυτό) και ναι πρόκειται για μια καινούργια τεχνολογική γενιά με σοβαρά υψηλότερες απαιτήσεις από ένα update της δεκάρας. Πληροφοριακά η NVIDIA βρέθηκε στην δεινή θέση να μην μπορεί να υποστηρίξει χωρίς σοβαρές αλλαγές στα TMUs της για να μπορέσει να πετύχει 10.1, ενώ το fetch4 προυπήρχε στις Radeon από το R5x0. Kαι για να μπούμε λίγο στην ουσία του θέματος το βασικότερο προτέρημα του 10.1 είναι η ευκολότερη χρήση/προγραμματισμός του ΑΑ με οτιδήποτε deferred shading/shadowing. To αν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει εδώ η NVIDIA ας σπάσουν το κεφάλι τους να βρούνε άκρη. Το πιθανότερο όμως είναι ναι μιας και βρήκαν ήδη τρόπους να συνδυάσουν MSAA με deferred shadowing σε αρκετά παιχνίδια που βασίζονται στην UT3 engine. Starcraft 2, Diablo 3, Left 4 dead, HL2 Ep.3 ειναι μονο λιγα απο τα παιχνιδια που θα εχουν DX10.1 ΚΑΙ teselation effects. Tesselation who? ΄Οχι δεν θα έχουν τίποτα ανάλογο και όποιος τις μεταδίδει αυτές τις μπαρμπουτσαλιές καλά θα κάνει να ενημερωθεί λίγο καλύτερα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ tesselation στο 10.1 και ούτε υπάρχει τρόπος να ενεργοποιηθεί μέσω του ΑΡΙ. Οποτε καθομαστε τωρα και λεμε οπως και στο Xsystems, οτι το DX11 ειναι μαλλον "κολπο" εμπορικο για την κυκλοφορια των windows 7 μιας και η τεχνολογια του δεν ειναι κατι καινουργιο. Καινουργιο για τις N-vidia ναι. Καινουργιο για πολλα (ως τοτε) παιχνιδια και τις καρτες της ΑΤΙ οχι. Θα περιμένω υπομονετικά να σπάσει το NDA για το D3D11 και τότε θα το συζητήσουμε το θέμα εκτενέστερα. Παρακαλώ ως τότε να σταματήσει η οποιαδήποτε παραπληροφόρηση και όχι δυστυχώς προς το παρών δεν μπορεί να μιλήσει κανείς αναλυτικά για αυτό. Nα θυμάσαι απλά ότι δικαίως το 11 είναι καινούργια τεχνολογική γενιά και όχι μια μικροβελτίωση του 10.1 που ήδη είναι πραγματική μικροβελτίωση του 10.0. Mέχρι τότε: THREE NEW STAGES FOR TESSELATION Xbox360 has a SUBSET of D3D11's tesselation Subset as only a small part of it, as in limited capabilities, programmability ie flexibility as in more than a few new processing stages. Και την ιστορία ο tesselator του 360 είναι ο ίδιος που είχε το πάλαι ποτέ R400, R6x0/RV6x0, RV7x0. Πέρα από όλα τα άλλα μια ακόμα λεπτομέρεια: COMPUTE SHADERS....Κ.Ο.Κ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2008 aha, και πότε με το καλό υπολογίζεις (χοντρικά) να σπάσει το NDA?
thantalos1 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 http://ghznews.wordpress.com/2008/07/23/%CE%B7-microsoft-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-directx-11/ παλιό αλλά σχετικό...φαίνεται πως οι αλλαγές που θα φέρει το DX11 θα είναι κάθε άλλο παρά μικρές.
Ailuros Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 aha, και πότε με το καλό υπολογίζεις (χοντρικά) να σπάσει το NDA? Ειλικρινά δεν θυμάμαι πότε. ΄Ενας φίλος απ'τα παλιά μου έχει δώσει εμπιστευτικά μια λίστα με τις επιγραμματικές αλλαγές, και οι απαιτήσεις σε hardware είναι κάθε άλλο παρά συντηρητικές. Τώρα θυμήθηκα ότι κάποιος στο B3D είχε αναφέρει προ καιρού programmable ROPs, οπότε μπορείς να το βάλεις και αυτό στο καλάθι. Η λογικότερη λύση εδώ για τους IHV θα είναι να συγχωνευτούν τα ROPs (ή RBEs) με τον shader core. Το πως θα το υλοποιήσουν ωστόσο είναι άλλο θέμα. Η συνολική λογική είναι ότι για άλλη μια φορά τείνει να εξαφανίζεται άλλο ένα κομμάτι fixed function hardware (που στην περίπτωση των ROPs και ακριβό από άποψη transistors είναι και αρκετά "ευαίσθητα" στις συχνότητες), πράγμα που σαφώς θα βοηθήσει αρχιτεκτονικές όπως το Larabee. Το θέμα είναι ότι πολύ "προηγμένες" αρχιτεκτονικές θα έχουν το μειονέκτημα ότι χωρίς το ανάλογο λογισμικό/παιχνίδια λογικά δεν θα μπορέσουν να αποδώσουν ότι κάτω από D3D11, γιατί ακριβώς θα έχει απορροφηθεί ένα μεγάλο ποσοστό ff hardware. Πληροφοριακά υπάρχει ήδη μια δημοσιευμένη πατέντα της NVIDIA που μιλάει για την απορρόφηση των ROPs. Για τις λεπτομέρειες του "multi-threading" που αναφέρουν οι παραπόμπες του φίλου παραπάνω, αν σε ενδιαφέρει μια πολύ απλή εξήγηση τελευταία παραπομπή εδώ: http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2276218&postcount=5
Str Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2008 Θα επρεπε, αλλα δεν... [εχω ξαναγραψει οτι στερουνται κοινης λογικης @ ΑΤΙ ] Τσεκαρε μηπως υπαρχει καινουργιο bios για 4870, που να διορθωνει το θεμα των στροφων, η http://www.youtube.com/watch?v=TJhsTcbbxRQ http://www.youtube.com/watch?v=eufDqKmOSOI http://www.youtube.com/watch?v=Xmyp_UqQnQM δεν εχει βγει... μολις ξαναπαω κοντα της, (στην αγαπημενη μου καρτα) θα δοκιμασω νεους drivers
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.