kantaras Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 ειμουν αρκετα χρονια πελατης μεχρι σημερα.αγορασα ενα σκληρο seagate 500 που τον εβαλα στην μητρικη μου για να εγκαταστησω το λειτουργικο και δεν τον εβλεπε.εβαλα ενα wd ενος φιλου και τον εβλεπε κανονικα και μπορουσα να εγκαταστησω το λειτουργικο.τον πηγα για επιστροφη χωρις να εχει δουλεψει καν με σκοπο να τον αλλαξω με τον wd και μου λενε οτι τον ανοιξα και φταιει η μητρικη μου και οχι ο δισκος που θα επρεπε να ενημερωνουν στο site τους με το προβλημα ασυμβατοτητας με ορισμενες μητρικες.μετα απο test στο service στη στουρναρη μου τον επιστρεφουν χυμα χωρις καν σακουλακι.ας προσεχα λοιπον γιατι μετα απο τοσα που ειχα διαβασει στα forums εκανα κακη επιλογη.το ρεζουμε ειναι οτι ΕΧΑΣΑΝ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΠΕΛΑΤΗ
cyber_katsarida Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Για να καταλάβω καλά,δοκίμασες άλλον 500αρη στη ίδια μητρική και δούλεψε;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 το jumperάκι του Seagate το είχες βγάλει για να παίζει σε SATA2? o δίσκος που σου γύρισαν πίσω δούλευε? καιρό είχαμε να δούμε topic για το eshop
kantaras Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 δοκίμασες άλλον 500αρη στη ίδια μητρική και δούλεψε=ΑΚΡΙΒΩΣ.To θεμα δεν ειναι αυτο ,τον σκληρο θα τον βολεψω σε καποιο αλλο pc,αλλα ο τροπος αντιμετωπισης και πολιτικης του συγκεκριμενου μαγαζιου.
vasi Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 ποιο μοντέλο seagate 500 αγόρασες ? και ποια μητρικη εχεις?
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 φιλαρακο αυτα τα πραγματα συμβαινουν καμια φορα....ειμαι πολυ καιρο πελατης του e shop και δεν ειχα κανενα προβλημα.απλα μερικες φορες παιζουν ρολο οι ιδιοκτητες καταστηματων,για το τροπο συμπεριφφορας τους.κανε παραπονα για το συγκεκριμενο μαγαζι στα κεντρικα. παντως σε καταλαβαινω πως ειναι να αγοραζεις κατι και να μην σου δουλευει....ειναι χαλια/!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Super Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 δοκίμασες άλλον 500αρη στη ίδια μητρική και δούλεψε=ΑΚΡΙΒΩΣ.To θεμα δεν ειναι αυτο ,τον σκληρο θα τον βολεψω σε καποιο αλλο pc,αλλα ο τροπος αντιμετωπισης και πολιτικης του συγκεκριμενου μαγαζιου. όλα τα μαγαζιά στο θέμα του after sales support, με εξαίρεση το Πλαίσιο, στο ίδιο καζάνι βράζουν...
vasi Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 φιλαρακο αυτα τα πραγματα συμβαινουν καμια φορα....ειμαι πολυ καιρο πελατης του e shop και δεν ειχα κανενα προβλημα.απλα μερικες φορες παιζουν ρολο οι ιδιοκτητες καταστηματων,για το τροπο συμπεριφφορας τους.κανε παραπονα για το συγκεκριμενο μαγαζι στα κεντρικα.παντως σε καταλαβαινω πως ειναι να αγοραζεις κατι και να μην σου δουλευει....ειναι χαλια/! Δεν υπάρχουν στο eshop "ιδιοκτητες καταστηματων"
titikos46 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 όλα τα μαγαζιά στο θέμα του after sales support, με εξαίρεση το Πλαίσιο, στο ίδιο καζάνι βράζουν... Σωστοτατος.
telarin Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 To πλαίσιο απλώς ακολουθεί το δρόμο που άνοιξαν τα multirama τα τελευταία χρόνια, από το 86 που ψωνίζω από εκεί μέχρι που έδωσε ο γερμανός τα ιδιόκτητα multirama το πλαίσιο από πλευράς after sales support ήταν στο ίδιο καζάνι με τους λοιπούς.
vasi Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Έχω αγοράσει οχτώ δίσκους τα τελευταία τρία χρόνια ,και μονάχα τους δυο (200,320) έδωσα για rma που ήταν ταχύτατο !!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.