Προς το περιεχόμενο

Μήπως χάνει νερό το αμάξι?


jason_rethymno

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό σου συμβαίνει τώρα κατα την διάρκεια του καλοκαιριού ή και πιο πρίν;

Δοκίμασε να βάλεις παραφλού (αντιπηκτικό).Ίσως να δείς διαφορά γιατί το παραφλού έχει μεγαλύτερο σημείο βρασμού απο το νερό.

Βέβαια είναι πιθανό να έχει χαλάσει η τσιμούχα στο καπάκι του δοχείου και να μήν κλείνει αεροστεγώς ή ακόμα να υπάρχει ρογμή στο δοχείο (πιθανότατα απο κάτω που δέν φαίνεται) και να "δακρύζει"/

Δημοσ.

Κατα τη διάρκεια του καλοκαιριού συμβαίνει.Αλλα και το χείμώνα μου είχε τρυπήσει το ψυγείο και έχανε πολύ νερό αφου το έβλεπες να τρέχει και πήγα και το έφτιαξα.Αλλα δε ξέρω τη δουλεία έκανε τώρα αυτός.Κανονικά καθε πόσο καιρό θέλει να αλλάζεις νερό?

Δημοσ.
Τώρα τελευταία 1 φορά το μήνα το αμάξι μου θέλει 1 ντεπόζιτο νερό για το ψυγείο.

Υπάρχει διαρροη? Ή είναι φυσιολογικό?

 

Προφανως και εχεις διαροη. Μπορει να ειναι απο μια πολυ μικρη ρωγμη στο συστημα ψυξης, μεχρι προβλημα στο ψυγειο, μεχρι να μη στεγανοποιει καλα το δοχειο, ή να ειπε το ποιημα η βαλβιδα που εχει το συστημα ψυξης (τουλαχιστον στο δικο μου αμαξι οταν εχανα υγρα αυτη η βαλβιδα εφταιγε).

Δημοσ.

Σίγουρα διαροή από κάπου, πήγαινε σε ένα συνεργείο να την εντοπίσει, μετά να βάζεις αποκλειστικά παραφλού και κάνε και μια εξαέρωση για καλό και για κακό.

Συνήθως σε κάποιο σωληνάκι ή όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω δε νομίζω να θέλει λεφτά να γίνει η δουλειά. Μην το αφήνεις όμως γιατί μπορεί να αρχίσει να χάνει πιο πολύ και μέχρι να το πάρεις είδηση να πάθεις γερή ζημιά. Η ψύξη του κινητήρα είναι πολύ σημαντική παράμετρος αξιοπιστίας

Δημοσ.

Εκτός από τη διαρροή υπάρχει και η περίπτωση να έχει χαλάσει η φλάτζα και να περνάει το νερό μέσα στο θάλαμο καύσης.

Δημοσ.

Παραφλού αν έχεις μόνο συμπλήρωμα θέλει αλλά αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα πολύ σπάνια και αυτό.

Τώρα αν εννοείς αν χρειάζεται ανανέωση όπως τα υγρά φρένων πχ δεν έχω ακούσει τίποτα και δε νομίζω να χάνει τις ιδιότητές του τουλάχιστον για μερικά χρόνια

Δημοσ.

Στο ψυγειο δεν εχω συμπληρωσει ποτε απο τοτε που εφτιαξε το προβλημα που ειχε, γιατι πολυ απλα δεν πεφτει η σταθμη. Το χειμωνα μονο βαζω λιγο παραφλου παραπανω για να μη παγωσουν τα νερα με το κρυο.

 

Οσο για τα υγρα φρενων, συμφωνα με τους περισοτερους κατασκευαστες θελουν αλλαγη καθε 2 χρονια.

Δημοσ.

ή 2 χρόνια ή 60000χλμ ότι έρθει πρώτο!

Τα καινούρια παραφλού που κυκλοφορούνε τα τελευταία χρόνια τα βάζεις μέσα αναραίωτα χωρίς καθόλου νερό οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να παγώσει

Δημοσ.

Βρε συ jason, εντελώς φιλικά αλλά μόνο εδώ στο Insomnia έχεις ανοίξει 3-4 θέματα για το αμάξι σου. Αν είναι τόσο χρέπι πέτα το.

 

Μην καβαλάτε τους χάρους ρπμ.

Δημοσ.

δεν έχω δεί τα άλλα τόπικ αλλά είναι είναι αντίστοιχη η ζημιά δεν το λές και χρέπι!

Μια διαροή συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.

Δημοσ.

το αντιψυκτικό πρέπει να αλλάζεται καθε 4 χρονια ή 120000 χλμ

(αναλογα τον κατασκευαστή)

φυσικα και εχεις διαρροή, κοιτα αν βλέπεις πουθενα λεκεδες απο το αντιψυκτικό μπας και προσδιορίσεις την διαρροή. Κανονικα υπαρχει εργαλειο ποπυ βαζεις 1 bar πίεση (oxi παραπάνω) και βλέπεις την διαρροή.

Αν ειναι μικρη διαρροή δοκιμασε ενα χημικό προιον που το βαζεις μεσα και βουλωνει την διαρροη

δεν το συνιστω βεβαια , ειναι λυση με πρωσοπική ευθυνη, δεν υπάρχει εγγυηση αν θα σταματησει την διαρροη και για πόσο διαστημα

εγω ειχα διαρροη στην τρομπα νερού (απο την φλάντζα όχι απο το στεγανό) και απο το 2006 ειμαι με το προιον που εβαλα μεσα ;)

ειμαι μηχανικός αλλα βαριεμαι να αλλαζω την τρομπα νερου στο δικο μου αυτοκινητο :D

 

Υπάρχει και η περιπτωση που είπε ο capthookd να εχει τσιμπισει η φλάντζα

δεν ειναι απαραιτητο να δεις αμεσως λαδια στο δοχείο του αντιψυκτικού

 

Αν φταιει η τάπα θα δεις σημαδια απο το αντιψυκτικό γυρω γυρω απο την ταπα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...