Death_In_Paradise Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Καλησπέρα... Έχω έναν WD 250GB IDE ( WD25000JB ) ο οποίος μετά από ένα βγάλσιμο από το pc δεν ξαναδούλεψε. Τον συνδέω στην μητρικά κ στο ρευμα και ούτε καν "στροφάρει". dead meet. Πιστευω είναι πρόβλημα στην τροφοδοσία του δίσκου εκεί κάτω από το ολοκληρωμένο (Μήπως ξέρει κανείς αν έχει καμιά εσωτερική ασφαλεια?) Τέλος πάντων... Στο ψητό... Ο δίσκος έχει εγγύηση ένα χρόνο ακόμα (σύμφωνα με τον online checker από το site της WD) Το πρόβλημα είναι 1) Έχω χάσει την απόδειξη αγοράς 2) Δεν θυμάμαι αν τον πήρα από το Πλαίσιο ή από το e-shop. Τι επιλογές έχω? Μου έιχαν πεί ότι μπορώ να τον στείλω στην WD (εξωτερικό) κ να μου τον αλλάξουν.. Αλλά αναρωτιέμαι: Θα μου τον αλλάξουν? Η τζάμπα τα μεταφορικα...
teofross Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Καλησπέρα... Έχω έναν WD 250GB IDE ( WD25000JB ) ο οποίος μετά από ένα βγάλσιμο από το pc δεν ξαναδούλεψε. Τον συνδέω στην μητρικά κ στο ρευμα και ούτε καν "στροφάρει". dead meet. Πιστευω είναι πρόβλημα στην τροφοδοσία του δίσκου εκεί κάτω από το ολοκληρωμένο (Μήπως ξέρει κανείς αν έχει καμιά εσωτερική ασφαλεια?) Τέλος πάντων... Στο ψητό... Ο δίσκος έχει εγγύηση ένα χρόνο ακόμα (σύμφωνα με τον online checker από το site της WD) Το πρόβλημα είναι 1) Έχω χάσει την απόδειξη αγοράς 2) Δεν θυμάμαι αν τον πήρα από το Πλαίσιο ή από το e-shop. Τι επιλογές έχω? Μου έιχαν πεί ότι μπορώ να τον στείλω στην WD (εξωτερικό) κ να μου τον αλλάξουν.. Αλλά αναρωτιέμαι: Θα μου τον αλλάξουν? Η τζάμπα τα μεταφορικα... Εγω θα εψαχνα να βρω εναν απο τους αντιπροσωπους της WD στην Ελλαδα πχ (quest ή οποιος αλλος ειναι , τυχαια το ειπα) και θα τους εδινα τον δισκο.Αυτοι σαν επισιμοι αντιπροσωποι της εταιρειας WD εχουν υπωχρεωση να αναλαβουν εφοσον ειναι στην εγγυηση.Ετσι και αλλιως και το παλισιο και το eshop αφου εχει περασει καιρος απο την αγορα του στον κενρικο αντιπροσωπο με τον οποιο συνεργαζονται θα τον εστελναν τον δισκο.Το οτι δεν εχεις την αποδειξη μην δεχθεις να σου πουνε καμια παπαρια διοτι ο δισκος πες τους εχει S.N πανω βαση του οποιου φενεται ανα ειναι στην εγγυηση ή οχι.
primus.e101 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Τσέκαρε μήπως τα έφτυσε το καλώδιο τροφοδοσίας... Στις αποδείξεις του ε-σηοπ αναγράφεται το σήριαλ οπότε θα το βρούν εύκολα αν τους κάνεις ένα τηλέφωνο...θεωρητικά μιλάμε πάντα
palchang Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2008 καλησπέρα...λοιπόν αρχικά κακώς που έχεις χάσει την απόδειξη.. ετσι 8α έλυνες όλα τα προβλήματα σου.. και απο που τον πήρες 8α ήξερες και 8α είχες και την εγγύηση.. να κάνω μια ερώτηση...ο δίσκος σου τι τύπου είναι..?σατα αταπι τι? κάνε τους κλασικούς ελέγχους πρώτα, αν ειναι κάποιο καλώδιο δηλ που δεν πατάει καλα ή να αλλάξεις το βύσμα του ρεύματος η αν εχεισ άλλο δίσκο πάνω να αφήσεις μόνο αυτόν που λες οτι δεν λειτουργεί.. κανε καποιες δοκιμες πριν μπεις στην διαδικασία.. ναι επίσης μπορείς να στείλεις τον δίσκο στο εξωτερικό και να στον αλλάξουν αλλα υποψιάζομαι οτι 8α χρειάζεται και η εγγύηση... παντως ναι αν είχες εγγύηση 8α μπορούσες να το στείλεις και 8α στο αντικαταστούσαν αμέσως εφόσον διαπίστωναν κάποιο πρόβλημα..και η όλη δουλειά 8α γινόταν και πιο γρήγορα απο το να τον στείλεις σε κάποιον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και να στο στείλουν παλι πίσω...
gale7 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2008 δε χρειαζεται η αποδειξη αγορας. η διαδικασια ειναι η εξης: μπαινεις στο site τησ WD, φτιαχνεις RMA εδω http://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp?aspsid=181755310&rnd=422479502. δινεισ διευθηνσεισ και οτι σου ζητησει (δε ζηταει αποδειξη) ,το στελνεις και περιμενεις κανα 2 βδομαδες....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.