smilefreeware Δημοσ. 4 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2008 HP DV9362ea Πάνω στο χρόνο και περίπου 2 βδομάδες μάλλον τάφτυσε η κάρτα γραφικών. Ετσι μου είπαν σε 1 κατάστημα που το άνοιξαν και έτσι καταλαβαίνω και εγώ. Εκεί που δούλευα κόλλημα βαρύ. Ξεκίνημα και μαύρη οθόνη με μια δόση άσπρου πάνω δεξιά. Μπόλικες προσπάθειες και ξαφνικά άρχισε να δείχνει πάλι. Ξανά κόλημα κλπ. Εγινε αυτό 4-5 φορές μέχρι που δεν θέλει να ξαναδείξει, ενώ ο υπολογιστής μάλλον δουλεύει. Σε σύνδεση με εξωτερική οθόνη δείχνει μεν αλλά λίγο περίεργα. Ξέχασα μερικά νούμερα. Από την αγορά του όταν δούλευε έπιανε η κάρτα 87 βαθμούς θερμοκρασία. Ο δίσκος μέχρι 60+ και η cpu όταν πέρναγε τους 50-52 έπαιρνε μπρος το ανεμιστηράκι. Τι λέτε , υπάρχει ελπίδα για κάτι ?
Mestik Δημοσ. 5 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2008 Εγώ είχα ένα HP Pavilion ZD 7376EA. Μετά από δύο χρόνια έπαθα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα. Ο υπολογιστής δούλευε κανονικά και έδειχνε σε εξωτερική οθόνη αλλά μαύρη οθόνη στο laptop.Το πήγα στο service και είχε καεί κάρτα γραφικών. Αναγκάστηκα να πληρώσω 450 ευρώ μιας και ήμουν εκτός εγγύησης και έγινε αλλαγή όλη της board. Ένα μήνα μετά την αλλαγή έπαθα πάλι τα ίδια. Το ίδιο πρόβλημα στην κάρτα γραφικών. Το πήγα πάλι για αντικατάσταση μιας και ήμουν μέσα στην εγγύηση. Ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ καθώς μου κρατούσαν το μηχάνημα για ένα μήνα περίπου ενώ βρισκόμουν σε περίοδο εξεταστικής και έπρεπε να κάνω ασκήσεις και να διαβάσω σημειώσεις. Αφού τον παρέλαβα, μετά από διάστημα 15 ημερών πάλι το ίδιο πρόβλημα!!! Βρήκα υπευθύνους και υπευθύνους και σε δυο μέρες ήταν έτοιμο. Πολύ φοβάμαι ότι τις πρώτες φορές γινόταν επιδιόρθωση και όχι αντικατάσταση, αλλά όταν έσφιξαν τα λουριά μου την αντικατέστησαν. Μετά από 6 μήνες όλα πήγαιναν καλά μέχρι που μια μέρα εμφανίστηκε ένα γκρίζο πλαίσιο πάχους 3 εκατοστών από το πάνω αριστερά άκρο της οθόνης μέχρι το κάτω αριστερά. Η πρώτη σκέψη που μου πέρασε από το μυαλό ήταν ότι είχε καεί πάλι η κάρτα γραφικών. Στο service που το πήγα μου είπαν ότι είχε χαλάσει οθόνη (17”) και για αντικατάσταση ζητούσαν 300 ευρώ (1 χρόνος εγγύηση) ενώ για επισκευή 130 (1 μήνας εγγύηση). Ήταν ένα μηχάνημα που είχα δώσει 2000 ευρώ να το αγοράσω και είχα δώσει ήδη 450 ευρώ. Τελικά απευθύνθηκα στο τμήμα παραπόνων της εταιρίας και κατάφερα να πάρω κάποια αποζημίωση ενώ μου κράτησαν το μηχάνημα. Μετά από όλα αυτά δεν πρόκειται να ξαναπάρω HP.
sintalkas Δημοσ. 5 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2008 Αν και συνήθως δεν γίνεται τίποτα απευθήνσου στο Συνήγορο του Καταναλωτή , να σου επισκευάσουν το λάπτοπ σου γιατί κανονικά σύμφωνα με έναν νόμο όλα τα ηλεκτρονικά αγαθά έχουν το ελλάχιστο 2 χρόνια εγγύηση .
smilefreeware Δημοσ. 5 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2008 Κατάλαβα. 1300? πάνε για πέταμα. Φυσικά και δεν ξαναπαίρνω HP, ψυχολογικά και μόνο δεν μου πάει. Ενώ 1 κακό ACER που έχω λειτουργεί 5 χρόνια άνετα, ούτε μπαταρία έχει πάθει ούτε τίποτα. Μάλλον ACER θα ξαναπάρω με 70? παραπάνω για 3 χρόνια εγγύηση ή Toshiba.
sintalkas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Πάντως δεν χάνεις και τίποτα να κάνεις την καταγγελία σου στον συνήγορο του καταναλωτή ,εξάλλου εσύ έπαθες χοντρή ζημιά ,ίσως να δείξουν κατανόηση.
smilefreeware Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Πρώτα θα πάω στο Πλαίσιο, όπου και το αγόρασα να ρωτήσω τι παίιζει. Πράγματι θα πάρω τηλ. τον συνήγορο του καταναλωτή από περιέργεια να δω τι γίνεται με αυτό το 2 ή 1 χρόνο εγγύηση. Τελικά απογοητεύτηκα γιατί και τσάμπα να μου το φτιάξουν είμαι σίγουρος όπως έγραψε και ο φίλος παραπάνω ότι θα ξαναπάθει το ίδιο μετά από λίγο καιρό. Η εμπειρία που έχω από διάφορες συσκευές είναι ότι αν πάθει κάτι μετά μόνιμα έχεις πρόβλημα στο ίδιο σημείο. Με δυο λόγια κατασκευαστικό ελάτωμα.
poodle Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2008 Ποιά κάρτα έχεις? Αν είναι NVIDIA, δες αυτά http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=273315 http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=277510
dimitris75 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Η κάρτα γραφικών του φίλου μας είναι η NVIDIA GeForce Go 7600 με αποκλειστική μνήμη βίντεο 256 MB. Εάν έχεις κάποιον γνωστό από εκεί που το πήρες και έχει καλή διάθεση πεσ του να βρεί ποιοί αγοράσανε τη περίοδο που πήρες και συ το ίδιο φορητό και να σου τυπώσει την απόδειξη αγοράς που να σε καλύπτει μέσα στην εγγύηση. Δε νομίζω να είσαι ο μόνος που πήρε τέτοιο μοντέλο. Κυνήγησέ τους λίγο για να σε εξυπηρετήσουν και ανακάτεψε μέσα και ότι θα πας σε δικηγόρο για να θορυβηθούν λιγάκι. Πάντως αυτό που είπα με την απόδειξη μπορεί να γίνει γιατί το έχω κάνει εγώ για πελάτη μου στο μαγαζί που δουλεύω και είναι καθαρά θέμα να θέλουν να σε εξυπηρετήσουν.
smilefreeware Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Δυστυχώς το είχα δει με τις κάρτες, αλλά έχω NVIDIA GeForce Go 7600. Αγορά από Πλαίσιο, καλά κρασιά. Πιστεύω αυτά που λες. Εϊχα σκεφτεί κάτι ανάλογο, να αγοράσω 1 ίδιο και να προσποιηθώ ότι χάλασε μετά από λίγο. Αυτό με τους δικηγόρους δεν κατάλαβα. Να ζητήσω τι ? Θα μου πουν κύριε είστε εκτός εγγύησης.
smilefreeware Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Ρώτησα ΙΝΚΑ και το 1520(δεν θυμάμαι τιον τίτλο) Αυτό με την εγγύηση για 2 χρόνια σε όλα τα προιόντα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ισχύει ότι γράφει η συσκευασία !!!!
understatement Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Στην περίπτωση σου, αν υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα με κάποιο εξάρτημα ή πολλές επίσημες καταγγελίες που να συνηγορούν σε αυτό, η ευθύνη είναι του παραγωγού (HP) και όχι του πωλητή. Θα πρέπει να το αποδείξεις όμως. Δεν ξέρω αν θα μπορούσες να ισχυριστείς ότι ζημιά έγινε εντός εγγύησης... Για τα 2 χρόνια, τον συνήγορο ρώτα και ζήτησε να παραπέμψουν σε συγκεκριμένη νομοθεσία (γενικότερα στο INKA και στο 1520 απαντάνε απλοί τηλεφωνητές/τριες και με ελλειπή εκπαίδευση και αμφίβολο επαγγελματισμό - μια φορά τους ζήτησα να με ενημερώσουν για κάτι εκ των προτέρων και αρνήθηκαν με την δικαιολογία ότι η ζημιά δεν έχει ακόμα συμβεί! Έλεος.). Όλοι (σχεδόν) την έχουμε πατήσει απο laptop. Για αυτό, καλό είναι να αγοράζει κανείς επέκταση εγγύησης για να κοιμάται ήσυχος. Το νέο μου Τοshiba έχει σύνολο 4, ενώ η Acer δίνει 3 και καλύπτει και ζημιές απο ατυχήματα.
smilefreeware Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Για τα 2 χρόνια, τον συνήγορο ρώτα και ζήτησε να παραπέμψουν σε συγκεκριμένη νομοθεσία (γενικότερα στο INKA και στο 1520 απαντάνε απλοί τηλεφωνητές/τριες και με ελλειπή εκπαίδευση και αμφίβολο επαγγελματισμό - μια φορά τους ζήτησα να με ενημερώσουν για κάτι εκ των προτέρων και αρνήθηκαν με την δικαιολογία ότι η ζημιά δεν έχει ακόμα συμβεί! Έλεος.). Όλοι (σχεδόν) την έχουμε πατήσει απο laptop. Για αυτό, καλό είναι να αγοράζει κανείς επέκταση εγγύησης για να κοιμάται ήσυχος. Το νέο μου Τοshiba έχει σύνολο 4, ενώ η Acer δίνει 3 και καλύπτει και ζημιές απο ατυχήματα. Και τους 2 που πήρα τηλ. μου είπαν ακριβώς τα ίδια. Στο ΙΝΚΑ ειδικά μίλησα με κάποιον κυριο μεγάλης ηλικίας περίπου 1 τέταρτο όπου αναφέρθηκε ρητά σε αυτό που έγραψα. Οσο για εγγυήσεις αυτό έγγραψα και εγώ πριν. ή Τοshiba ή Acer + 2 χρόνια.
dimitris75 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Ρε παίδες, έχω θυμώσει τώρα. Φυ΄σικά όχι με σας αλλά σχετικά με την εγγύηση. Γιατί μόνο στη Γερμανία οι εταρείες όπως έχω δεί δίνουν 2 χρόνια εγγύηση ενώ στις υπόλοιπες χώρες της ΕΟΚ δίνουν 1; Αυτό συμβαίνει στη HP, FUJITSU-SIEMENS, SONY και ACER. Ξέρει κάποιος υπεύθυνα να μου πεί και αν υπάρχει κάποιος νόμος που να τεκμηριώνει την εγγύηση που πρέπει να δίνουν πραγματικά οι κατασκευαστές, που μπορούμε να τον βρούμε και να τον τυπώσουμε, έτσι ώστε όταν λένε μαμακίες να τους το κοτσάρουμε στη μούρη. Δεν γίνεται να μας κοροιδεύουν άλλο. Πρέπει να ξυπνήσουμε επιτέλους. Οι Γερμανοί είναι ποιό έξυπνοι δηλαδή; Περιμένω απάντηση με αγωνία.
sintalkas Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Ο νόμος της Ε.Ε. υπάρχει και ισχύει σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. απλά εδώ στην Ελλάδα δεν έχει ισχύ γιατί δεν έχει ψηφιστεί επίτηδες για να κάνουν ότι θέλουν οι εταιρείες.Μαλίστα για να μην νομίζετε ότι σας λέω ψέματα είχα ρώτησει 2 τηλεφωνήτριες του Συνήγορου του καταναλωτή η πρώτη μου είπε πως δεν ισχύει ο νόμος γιατί δεν έχει ψηφιστεί επίσημα ,και η 2η όταν της έστειλα το φυλλάδιο της Ε.Ε. με τα Δικαιώματα του Ευρωπαίου πολίτη που αναφέρει ρητώς ότι η ελλάχιστη εγγύηση ηλεκτρονικών αγαθών είναι 2 χρόνια μου απάντησε πως είναι τυπογραφικό λάθος του φυλλάδιου και ότι ισχύει ότι εγγύηση δίνει ο κατασκευαστής και επειδή κάτι ψυλλιάστηκα είπα να κατεβάσω το αγγλικό και έγραφε τα ίδια ακριβώς άρα αυτή η κυρία ή ανίδεη είναι ή τα παίρνει χοντρά από τις διάφορες εταιρείες. Εγώ πιστέυω πως πρέπει να αντιδράσουμε έντονα και να διεκδικήσουμε τα νόμιμα δικαιωματά μας ,ας οργανώθουμε όλοι για να ψηφιστεί ένας ξεκάθαρος νόμος για ελλάχιστη εγγύηση 2 χρόνων για όλα τα ηλεκτρονικά αγαθά.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ,ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!!!
choutos Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Ο Νόμος υπάρχει και είναι ο 3043 του 2002, συγκεκριμένα για τις εγγυήσεις 2 ετών υποχρεωτικά το άρθρο 554. Βέβαια μην περιμένει κανείς οτι θα πάει με το Νόμο στο χέρι και θα τους κάνει τη μούρη κρέας, πιθανό και αυτό, αλλά πιο πιθανό να κάνουν τους ανήξερους. Απειλήστε με κανένα εξώδικο, στείλτε και κανένα στην ανάγκη...Εδώ υπάρχει ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ....ΤΕΛΟΣ....Όσο για ΙΝΚΑ και λοιπούς οργανισμούς επειδή ακούω πολύ κόσμο τελευταία που ισχυρίζεται ότι τους λένε κουλά πράγματα για τις εγγυήσεις, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι σε αυτούς τους οργανισμούς είναι όλοι ανίκανοι και άσχετοι και δεν ξέρουν ότι έχει ψηφιστεί σχετικός Νόμος εδώ και έξι χρόνια....Λίγο ύποπτο μου φαίνεται....Τέτοια παραπληροφόρηση από άγνοια? Όσο για το ότι ισχύει ότι λέει η εγγύηση που υπάρχει μέσα στο προϊόν δείτε το άρθρο 559 του ίδιου Νόμου. Και αν θυμάμαι καλά σε θέμα που είδα εδώ μέσα κάποιος που το κυνήγησε λίγο με την ΗΡ έβγαλε άκρη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.