Προς το περιεχόμενο

Αρχιζουν να μου την σπανε οι περιορισμοι του Ubuntu?


million_voices

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε φιλαράκι παρεξήγηση,γιατί ακούω τόση ώρα για το manual και λέω ως noob μήπως και ξεστραβωθώ εάν....αλλά εσύ μας την είπες άσχημα με τα άρλεκιν την υπεροψία και τα ρέστα.Έλεος τι σου έχω κάνει;

 

no hard feelings k sorry αν παρεξιγίθηκες :) μπορείς όποτε θες να αναφέρεις το μήνυμα μου αν το θεωρείς προσβλητικό προς εσένα.:)

Αλλά από ένα σημείο κ μετά ξέρεις πόσο κουραστηκό κ ανώριμο είναι το RTFM?:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ρε φιλαράκι παρεξήγηση,γιατί ακούω τόση ώρα για το manual και λέω ως noob μήπως και ξεστραβωθώ εάν....αλλά εσύ μας την είπες άσχημα με τα άρλεκιν την υπεροψία και τα ρέστα.Έλεος τι σου έχω κάνει;

 

πλακα εκανε με αφορμη ποστ αλλων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν καταλαβαίνω το λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε όλη αυτή η παρεξήγηση (εκτός αν είναι λόγω της...Insomnia, για να ξυπνάνε τα αίματα!!!:lol::lol:), θα παραθέσω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη.

 

Κατ' αρχήν διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με το RTFM! Είναι ό,τι χειρότερο για μια κοινότητα και κατ' επέκταση για ένα φόρουμ (που εκφράζει κομμάτι της κοινότητας). Μπορείς κάλλιστα να συμβουλέψεις το νέο χρήστη για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και να του συστήσεις ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, να διαβάσει και την τεκμηρίωση από την ΤΑΔΕ πηγή.

 

Θα επαναλάβω ότι δεν μπορούμε να τα βάζουμε με το λειτουργικό ή τη διανομή επειδή δεν συμπεριφέρεται όπως εμείς θέλουμε, με τη μία! Δεν είναι προϊόν που αγοράζουμε, είναι δώρο που μας παρέχεται από μέλη της κοινότητας στην οποία κι εμείς ανήκουμε και θα πρέπει να έχουμε την υπευθυνότητα και την ωριμότητα να το αποδεχόμαστε και να προσπαθούμε να το ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ αντί να το κριτικάρουμε.

 

Στην τελευταία τοποθέτησή του, ο million_voices θέτει αρκετά σωστά (κατά τη γνώμη μου) σημεία:

 

α) περισσοτεροι χρηστες = περισσοτεροι εν δυναμει βελτιωτες,προγραμματιστες, bugs reporters

 

β) περισσοτεροι χρηστες = περισσοτερη πιεση στις εταιρειες ωστε να φτιαχνουν drivers της προκοπης για τα προιοντα τους και να τα παραδιδουν με τετοιους

 

γ) περισσοτεροι χρηστες = περισσοτεροι που βρισκουν λυσεις σε προβληματα στα φορα

 

δ) ακομα και αν υπηρχε η δυνατοτητα αναγνωσης του manual, τοτε τα forum τι λογο υπαρξης εχουν? ειναι πεδια αυτοεπιβεβαιωσης του καθε κομπλεξικου Geek που δεν βοηθα παρα μονο ειρωνευεται?

 

ε) δεν εχουμε ολοι ουτε ειμαστε αναγκασμενοι να εχουμε την ορεξη του καθε Geek να μαθαινουμε το OS bit προς bit

 

Σ' αυτά, συμφωνώ. Δεν αναιρούν όμως ούτε το γεγονός ότι ΕΜΕΙΣ είμαστε οι κυρίως ωφελημένοι από το Linux, ούτε ότι θα πρέπει να εκτιμούμε αυτό που μας παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ για την καλύτερη εξυπηρέτησή μας.

 

Τέλος, ελπίζω να μη μου προσάψει κανείς κακή προδιάθεση! Δεν σας γνωρίζω όλους και σίγουρα δεν έχω προσωπικές διαφορές με κανέναν από εσάς. Απλά άποψη εκφράζω.B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το παρακανουν, ο Linuxας θελει customization

Από τη μία θες customization (εσύ, όχι ο υποθετικός Linuxας τον οποίο βάζεις μπροστά), από την άλλη θές πλήρες customization μέσω GUI. Όπως σου είπαν και άλλοι, το GNOME είναι εκ διαμέτρου αντίθετο προς αυτή τη λογική, οπότε θα πρέπει να δοκιμάσεις κάποιο άλλο περιβάλλον (μάλλον KDE). Το να απαξιώνεις μια ολόκληρη διανομή και ένα λειτουργικό, επειδή ένα από τα περιβάλλοντά του δεν κάνει ακριβώς αυτό που θες, δε νομίζεις ότι είναι λίγο υπερβολικό;

 

μην ξεχνας οτι καποιοι ειμαστε καινουργιοι ....

 

και νομιζω θελετε καινουργιους στο Linux η κανω λαθος?

Το Linux δεν είναι ούτε μαγαζί, ούτε σύλλογος, ούτε ομάδα για να «θέλουμε» (ποιοι;) πελατεία ή οτιδήποτε άλλο, ούτε μοιράζει κανείς επιλεκτικά άδειες χρήσης αριστερά-δεξιά. Όπως έχω ξαναπεί, καλώς ή κακώς τα πράγματα είναι ως είναι. Από 'κει και πέρα, οποιοσδήποτε μπορεί:

 

  1. να γκρινιάζει
  2. να αλλάξει περιβάλλον εργασίας ή λειτουργικό
  3. να αποδεχθεί 1, 2, 5, 10 κακώς κείμενα και να προσαρμόσει τον τρόπο δουλειάς του σε αυτά
  4. να βοηθήσει να αλλάξει η κατάσταση (όχι απαραίτητα γράφοντας κώδικα). Στο συγκεκριμένο ας πούμε, γιατί δεν πετάς ένα feature request στον bugtracker του GNOME;

Διακηρύξεις περί του τι θέλουμε, τι δε θέλουμε, ποιανού είναι το μαγαζί, ποιος μπορεί και ποιος δεν μπορεί, τι πρέπει και τι δεν πρέπει, δε νομίζω ότι βοηθάνε και πολύ.

 

εξαρταται την ερωτηση

 

αν μιλαμε για εντολες κονσολας πχ υπαρχει η παραμετρος -help

 

για προγραμματα υπαρχει το help του καθενος πανω στα μενου

 

υπαρχει το search στο google και στα ξενα φορα

 

υπαρχουν man pages

 

για το ubuntu υπαρχει documentation εδω https://help.ubuntu.com/

 

 

αλλα στην τελικη μην μασας και ρωτα οτι θες, ολο και καποιος θα βρεθει να σε βοηθησει

 

 

Η σωστή σειρά κατ' εμέ είναι:

  1. Υπάρχουν manpages
  2. Υπάρχει η βοήθεια κάθε προγράμματος
  3. Υπάρχουν οι mailing lists και το bug tracking system κάθε διανομής και κάθε προγράμματος
  4. Υπάρχει το google και οτιδήποτε άλλο

 

Κατά 99% στα δε θα χρειαστεί να φτάσεις μέχρι το google.

 

Το RTFM δεν είναι τυχαίο. Το να κάνεις πράγματα μηχανικά, με ετοιματζίδικες «συνταγές», χωρίς να καταλαβαίνεις τι ακριβώς κάνεις, δεν είναι καλή πρακτική και αργά ή γρήγορα οδηγεί σε αδιέξοδα. Κατά τ' άλλα θα συμφωνούσα μαζί σου αν δεν υπήρχε μια μεγάλη μερίδα χρηστών που θεωρούν ότι είναι πιο έξυπνοι απ' όλους τους άλλους και αρνούνται να διαβάσουν τις προτεινόμενες τεκμηριώσεις.

 

Δε νομίζω ότι όταν ξεκινήσαμε όλοι να δουλεύουμε windows μας φαίνονταν όλα πια τόσο ρόδινα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

apoikos:

 

Δεν είπαμε ότι το manual είναι κακό χρήσιμο είναι αλλά δεν είναι απάντηση σε μία απορία που μπορεί να έχει ένας χρήστης.

Αυτό έιναι που πειράζει και κακοχαρακτηρίζει τι κοινότητα όχι τίποτα άλλο, ξέρουμε πάνω κάτω που χωλαίνει το λίνουξ (gaming π.χ.) αλλά το αποδεχόμαστε ως έχει (as is...θυμάστε...)

Αλλά όχι να ζητάμε βοήθεια επειδή βρε αδελφέ ο X χρήστης μπορεί να μην ξέρει καλά αγγλικά και να ζητήσει/ρωτήσει σε ένα φόρουμ και σαν ασπίδα βαρεμάρας να ακούγετε ένα RTFM ή βάλε windows...Πρέπει να το παραδεχτείς ότι η "αντικοινονικότητα" της κοινότητας σκοτώνει το ενδιαφέρον του μέσο, αρχάριου χρήστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

status:

 

Μπορούμε να απαλλάσσουμε τον μέσο/αρχάριο χρήστη από οποιαδήποτε ευθύνη και να του δίνουμε λάθος παραδείγματα; Δεν είναι κρίμα να πατάει μετά με το ένα πόδι εδώ και με το άλλο στα Windows σε θέματα νοοτροπίας.

 

Προσωπικά θεωρώ ελάχιστη υποχρέωση οποιουδήποτε νέου χρήστη να έχει διαβάσει 2-3 βασικά πράγματα, να ρωτάει με σωστό (φραστικά και νοηματικά) και ευγενικό τρόπο και να κατανοεί ότι δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να ασχοληθεί με το πρόβλημά του. Υπάρχει μια ιεραρχία: είναι νέος και υπάρχουν άλλοι, παλιότεροι, που ξέρουν περισσότερα και θα τον βοηθήσουν. Πρέπει όμως να συνειδητοποιήσει ότι το κάνουν επειδή θέλουν, και όχι επειδή πρέπει. Αυτό είναι μέρος του AS IS, τουλάχιστον απ' τη δική μου σκοπιά.

 

Τέλος, εδώ μέσα δε νομίζω ότι ακούγεται και πολύ συχνά RTFM ή «βάλε Windows». Ειδικά το 2ο, όταν λέγεται, δε λέγεται υποτιμητικά, αλλά κυρίως επειδή αυτός που έβαλε Linux το έβαλε έχοντας κάτι τελείως διαφορετικό στο μυαλό του. Αντίθετα, βλέπω τους «νέους» να αρπάζονται πολύ πιο εύκολα απ' τους «παλιούς», πράγμα που με ανησυχεί ιδιαίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Μέσος χρήστης δεν ειναι εξοικιομένος με το λίνουξ όπως δεν ήταν με τα windows και ρωτούσε το παραμικρό που του ερχόταν..από "μάρκετινκ" πάσχη η κοινότητα τελικά άμα βασίζεσαι στο μάνιουαλ από το μέσο χρήστη ή πολύ έξυπνους τους θεωρέις ή όλα είναι δεδομένα.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δε βασίζομαι στο manual αποκλειστικά. Περιμένω όμως ότι όταν θα του πεις «ξέρεις, σε αντίθεση με τα windows που το help πράγματι είναι διακοσμητικό, εδώ βασικά δουλεύει» θα το καταλάβει και την επόμενη φορά θα το κοιτάξει.

 

Αυτό που προσπαθώ να πω τόση ώρα, είναι ότι φαίνεται η διαφορά ανάμεσα στον άνθρωπο ο οποίος δεν είναι εξοικειωμένος μεν, αλλά έχει όρεξη να εξοικειωθεί, και σε κάποιον που το φέρει βαρέως και θεωρεί ότι όλοι του χρωστάνε. Έχω αρκετά παραδείγματα και από την πρώτη κατηγορία, ανθρώπους που μέσα σε 1-2 μήνες είχαν φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο χωρίς να είναι geeks. Όπως επίσης έχω και παραδείγματα από τη δεύτερη κατηγορία.

 

Τεσπαντ, διακοπές αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί ένας χρήστης γαλουχημένος με τα windows να περιμένει να βρεί ανάλογα πράγματα στο linux;

Κατά τη γνώμη μου ναι. Το linux είναι προς το παρον η μόνη μεγάλης κλίμακας open source επιλογή για κάποιον που θέλει κάτι όσο γίνεται πιο κοντά στα windows, όσο διαφορετικό κι αν είναι.

Λέγεται συχνά ότι θέλει ψάξιμο, δουλειά, εμβάθυνση κλπ και δε μπορώ να διαφωνήσω γενικά, άλλο όλο και συχνότερα με τη σημερινή εξέλιξη του λειτουργικού σε πολλές περιπτώσεις αυτό δεν είναι καν απαραίτητο. Όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν απλώς επειδή μπορεί π.χ. να θέλουν μια open source επιλογή και μια που κάποια πράγματα που θέλουν να κάνουν γίνονται μια χαρά με το linux δεν υπάρχει λόγος να τα κάνουν με τα windows. Το PC του πατέρα μου, δουλεύει απροβλημάτιστα Kubuntu εδώ και πάνω από χρόνο και δεν απαιτήθηκε από τον ίδιο καμιά σοβαρή εμβάθυνση σε σχέση με αυτά που ήξερε στα windows. Υπάρχει κανένας λόγος να επιστρέψει στην MS;

Για το bugtracking, όσο χρήσιμο κι αν είναι, σε τίποτα δε μειώνει το κύρος μιας παρατήρησης ότι κάτι δε δουλεύει από το γεγονός ότι ο χρήστης δεν έχει μεριμνήσει για την αναφορά του σχετικού σφάλματος. Και στα windows πολλά μπορεί να μη δουλεύουν (παρακαλώ εξαιρέστε με από αυτή την υποθετική διαπίστωση γιατί παραδόξως σε μένα μοιάζουν να δουλεύουν τα πάντα) αλλά αν για κάθε τι που δε δούλευε έπρεπε να στέλνει κανείς αναφορές στη Microsoft πιθανότατα δε θα του έμενε χρόνος να κάνει τίποτα άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κ εμένα μου δουλεούν τα ΧΡ χωρίς πρόβλημα πιστεύω ότι αυτό είναι προπαγάνδα βασικά των λινουξάδων για να αυνανίσουν τον εγωισμό τους :Ρρρ:Ρ (να ρίξουμε κ λίγο λάδι στη φωτιά ;ρρρ)(6)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεσπαντ, διακοπές αύριο.

Επίσης (για δες σύμπτωση) :-)

καλή ξεκούραση

 

Δεν είπαμε ότι το manual είναι κακό χρήσιμο είναι αλλά δεν είναι απάντηση σε μία απορία που μπορεί να έχει ένας χρήστης.

Δεν θυμάμαι πότε κάποιος ζήτησε βοήθεια στο forum και έλαβε ξερές απαντήσεις RTFM. Όσοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τέτοιες απαντήσεις, πού ακριβώς τις είδαν; Α... τις είδαν μόνο σε αυτό το θέμα (και ούτε εδώ, αλλά ας πούμε). Μα... ζητάει βοήθεια για κάτι αυτό το θέμα;

 

Όχι, απλά γκρινιάζει για κάτι το οποίο δεν ισχύει κι όλας. Νομίζω, και να μην έχει κάποιος την υποχρέωση να διαβάσει το documentation και να έχει μια σωστή αντίληψη του προβλήματός του πριν ζητήσει βοήθεια, την έχει σίγουρα πριν βγει να κρίνει αρνητικά.

 

κ εμένα μου δουλεούν τα ΧΡ χωρίς πρόβλημα

Για βασικές δουλίτσες μια χαρά δουλεύουν τα XP (αυτό έλειπε, λογισμικό 6,5 ετών, με μερικές εκατοντάδες patches, και να μη δουλεύει στοιχειωδώς καλά). Τα περισσότερα προβλήματα εμφανίζονται από την κακή χρήση την οποία ενθαρρύνουν και την κακή επιλογή ανεξάρτητων εφαρμογών.

 

Φυσικά είναι ένα πιο περιορισμένο από κάθε άποψη και τεχνολογικά παρωχημένο λειτουργικό, αλλά για όποιον δεν έχει συναντήσει τους περιορισμούς και δεν τον ενοχλεί η νοοτροπία του είναι μια χαρά επιλογή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλές διακοπές

στο διδακτικό προσωπικό ! B)

 

.

 

@gtroza τώρα που οι κύριοι θα πάνε διακοπές, πάμε να παίξουμε μπάλα με τους υπόλοιπους συμμαθητές?

Σύντομα όμως γιατί εγώ έμεινα μετεξεταστέος και τον Σεπτέμβριο χρωστάω 2-3 μαθήματα και αν δεν περάσω δεν πάω στην B τάξη. :cry:

:-D Καλές Διακοπές!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...