skywalker_orion Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Χαιρετιζω όλο του forum και την πολύ καλή προσπάθεια που γίνεται. Λοιπον παιδιά μόλις παρέλαβα τον Τoshiba satellite A300-15B από το hardshop.gr (άψογη εξυπηρέτηση μέχρις ώρας). Με το που τον βάζω να ξεκινήσει και να φορτώσει τα Vista για πρωτη φορά, βλέπω ότι έχει ένα καμμένο Pixel η οθόνη. Ενεργοποίησα την εγγύηση στη Toshiba μέσω της σελίδας τους, και μετά τους έστειλα email για να μου πουν τι πρέπει να γίνει ώστε να να αντικατασταθεί το μηχάνημα. Γνωρίζω ότι η περιπτωση αυτή ανήκει στο DOA(dead on arrival) όπως διαβασά σε άλλη γωνια του forum. Γνωρίζετε να μου πείτε τι θα γίνει μετά? Θα το αντικαταστήσον ολόκληρο θέλω να πιστεύω! Πρέπει να στείλω το μηχάνημα πίσω στο κατάστημα ή μπορώ να το πάω για αντικατάσταση αμέσως στην IDEAL? Οι εξελίξεις αναμένονται! Σας ευχαριστώ εκ των προταίρων, Νίκος
mandreas Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Χάλασε και η Toshiba... Δεν πιστεύω πάντως ότι θα έχεις πρόβλημα
stauros772000 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 εχω την εντυπωση οτι τωρα ειναι στα χερια του ντηλερ που σου το πουλησε.γιατι η τοσιμπα δεχετε το προβλημα απο 3 πιξελ και ανω....
mkyprian Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2008 μην λετε τετοια γιατι εχω και εγω αυτον τον υπολογιστη και ειναι αψογος μεχρι στιγμης.
dimitris75 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2008 Φίλε μου έχει δίκιο ο stauros772000. Μόνο η LG δίνει εγγύηση 0 pixel στα φορητά της.
skywalker_orion Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 ευχαριστώ πολύ παιδιά, εντάξει θα το αντέξω το 1 pixel... περιμένω βέβαια επίσημη απάντηση από αντιπρωσοπεία θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις! Καλό ξημέρωμα Νίκος
panos2000gr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 ευχαριστώ πολύ παιδιά,εντάξει θα το αντέξω το 1 pixel... περιμένω βέβαια επίσημη απάντηση από αντιπρωσοπεία θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις! Πολύ φοβάμαι ότι αν έχεις χαλάσεις συσκευασίες κτλ και δεν υπάρχει δυνατότητα να το επιστρέψεις, ότι θα πρέπει να μάθεις να ζεις με το καμμενο πιξελ.. Καμία εταιρεία δεν έχει εγγύηση καμμένων pixel πλην LG. Από εκει και πέρα αν είσαι καλός πελάτης και υπάρχει καλή θέληση από το μαγαζί που το αγόρασες στο αλλάζουν συνήθως. Εμένα μου έτυχε 2 φορές παλαιότερα (σε acer)και μου το αλλάξανε και τις 2.
basilis5 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2008 εγω το κοβω εντελως χλωμο να στο αλλαξουν, επισης απο οσο ξερω η περιπτωση ενος καμμενου πιξελ δεν ανηκει στην κατηγορια DOA(dead on arrival) καθως αυτη αφορα σε ολη την οθονη. επισης, μαλλον το εχεις ελεγξει ειδη αλλα εισαι σιγουρος πως ειναι καμμενο κι οχι κολλημενο;
Socom Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Αμαν... Είναι ένα από τα επικρατέστερα για αγορά... Τσεκαρε πάντως μήπως είναι αδρανές pixel και όχι καμένο.
understatement Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Επειδή σκοπεύω να προβώ σύντομα στην αγορά φορητού Toshiba έκανα τον κόπο, με αφορμή το post σου, να επικοινωνήσω σχετικά με την IDEAL. Αφού κατάφερα να ξεπεράσω το αρχικό εμπόδιο της τηλεφωνήτριας-τσιχλόφουσκα που αναγκάστηκα να της κάνω μάθημα για να αποσπάσω την πληροφόρηση που ήθελα, μίλησα με το αρμόδιο τμήμα όπου είχα την εξής πληροφόρηση: 1. Κάθε laptop συνοδεύεται από ενημερωτικό φυλλάδιο αναφορικά με το καθεστώς της αντιπροσωπείας για τα καμένα pixel. 2. H Toshiba "δικαιολογεί" έως 6 καμένα pixel (αυτό, κατά την άποψη μου, ισοδυναμεί με κακή ποιότητα κατασκευής τον οθονών ή κακό ποιοτικό έλεγχο δεδομένης της σύγχρονης μεθοδολογίας ποιοτικού ελέγχου ή και τα δυο.). 3. Αν έστω και ένα καμένο pixel είναι σε σημείο ενοχλητικό προς τον χρήστη (σε κεντρικό σημείο δηλαδή) ο χρήστης μπορεί να απευθυνθεί στο σέρβις που θα διαπιστώσει το πρόβλημα και θα αποφανθεί περί αντικατάστασης (της οθόνης) ή μη. Ανεπίσημα, στο 90% των περιπτώσεων γίνεται αντικατάσταση. Θέλω να σημειώσω πως κατά την άποψη μου το καθεστώς με τα καμένα pixel είναι παράνομο και αν το ψάξει κανείς δια της επίσημης οδού μπορεί και να δικαιωθεί εν τέλει. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει νόμος του κράτους που να δικαιολογεί την πώληση ελαττωματικών προϊόντων, ούτε γνωρίζω να υπάρχει ξεχωριστό/ιδιαίτερο καθεστώς για τις οθόνες ηλεκτρονικών υπολογιστών.
neTTor Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 ...2. H Toshiba "δικαιολογεί" έως 6 καμένα pixel (αυτό, κατά την άποψη μου, ισοδυναμεί με κακή ποιότητα κατασκευής τον οθονών ή κακό ποιοτικό έλεγχο δεδομένης της σύγχρονης μεθοδολογίας ποιοτικού ελέγχου ή και τα δυο.). ... Πράγμα που είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει ή δεν έχει ακουστεί τόσα χρόνια (6 καμένα pixel).Ρώτισες και άν τα "θέλουν" και σε σειρά?
understatement Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2008 Πράγμα που είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει ή δεν έχει ακουστεί τόσα χρόνια (6 καμένα pixel).Ρώτισες και άν τα "θέλουν" και σε σειρά? Πέρα από την πλάκα, αυτό μου είπαν, αυτό μεταφέρω για να υπάρχει ακρίβεια στην αντίληψη. Πήγα σε κατάστημα σήμερα να δω τα Toshiba απο κοντά και δυστυχώς, κατά την γνώμη μου πάντα, τα Satellite υστερούν σε ποιότητα. Μπορεί να είναι φορτωμένα με ένα σώρο ευκολίες, αλλά δεν είναι αρκετές για να σε κάνουν να παραβλέψεις το φθηνιάρικο πλαστικό σασί και την γενικότερη αίσθηση συναρμολόγησης παιχνιδιού παρά laptop. Μπροστά τους τα αντίστοιχα σε προσανατολισμό και επιδόσεις Acer μου φαινόντουσαν Dell... ας μην είχαν κ$#@-service...
skywalker_orion Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Μισο, καταρχην πως μπορω να τσεκάρω αν είναι αδρανές το pixel? Να το πιεσω ελαφρια μηπως και δουλέψει? Το hardshop.gr είπε πως πλεον δεν έχουν καμια σχεση αυτοί και είναι θέμα αντιπροσωπείας. Τωρα η αντιπροσωπεία δεν έχει απαντήση ακόμη στα email μου. Συυμφωνω με το περι ποιότητας κατασκευης, μοιαζει σα διαστημόπλοιο αλλά εφόσον θα σπουδάσω αστροφυσική σε 2 μήνες μου χρειάζεται ένα τέτοιο διαστημόπλοιο Ερωτηση άσχετη, υπάρχει περίπτωση να τρέξουν τα XP επάνω του χωρίς κολλήματα? Θα κάνω και μια τελευταία προσπάθεια την Ideal και βλέπουμε, φιλικά Νίκος
understatement Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Το hardshop.gr είπε πως πλεον δεν έχουν καμια σχεση αυτοί και είναι θέμα αντιπροσωπείας. Τωρα η αντιπροσωπεία δεν έχει απαντήση ακόμη στα email μου. Μην στέλνεις e-mail, μόνο τηλεφωνικά. Αν θέλεις να βγάλεις άκρη με την IDEAL, όταν το σηκώσει η τηλεφωνήτρια, ζήτα το τμήμα πωλήσεων (αρχικά) ή το το τμήμα service. To hardshop, όπως και το κάθε hardshop, λέει βλακείες και το χειρότερο εν γνώση τους μιας και έχουν δια νόμου ευθύνη απέναντι σου. Έχουμε και λέμε: - Παράλληλα με την κρούση που κάνεις στην IDEAL, διαβάζεις τον νόμο 3043/2002. Αν τον διαβάσεις είναι προφανές ποια είναι τα δικαιώματα σου και ποια η ευθύνη του hardshop απέναντι σου. http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101 Ενδεικτικά: "Άρθρο 534 Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων Θεσπίζεται η υποχρέωση του πωλητή για παράδοση του πράγματος με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα" Που να διαβάσεις και τα υπόλοιπα... - Αν δεν αναγνωρίσουν την ευθύνη τους, hardshop ή/και IDEAL, καταγγελία στο 1520 και αναλόγως τι σου πουν καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Welcome to Europe! Επειδή στην προκειμένη πρόκειτε για 1 pixel όμως και στην Ελλάδα οφείλουμε να είμαστε πραγματιστές προς όφελος του χρόνου μας, αν το pixel δεν είναι σε κεντρικό σημείο και δεν σε ενοχλεί κάνε τον μαλ..α. Ειδάλλως, αν έχεις χρόνο και όρεξη, κυνήγησε το μέχρι το τέλος, θα δικαιωθείς.
understatement Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2008 Άσχετο: το Toshiba σου έχει συνοδευτικό recovery CD/DVD ή πρέπει να δημιουργήσεις μόνος σου;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.